Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Модернізація, оновлення та налаштування системного програмного забезпечення SAP Business Objects
Очікувана вартість
1 064 000,00 UAH
UA-2018-03-06-000420-b 452447695ba0484480b81acea1fa8a9f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Іван Сергійович

+38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 березня 2018 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 20:00
Початок аукціону: 22 березня 2018 12:38
Очікувана вартість: 1 064 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 640,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 посл.
Модернізація, оновлення та налаштування системного програмного забезпечення SAP Business Objects
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 14:34
ТД САП.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно Послуг 2 та 3 Тендерної документації
Дата подання: 07 березня 2018 17:11
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:25
Доброго дня. Запитання стосовно "Послуга 2: Інсталяція актуальної версії програмного забезпечення SAP Business Objects. Налагодження доступу SAP Business Objects до баз даних філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця», які функціонують під управлінням СУБД Oracle 11.2. Консультування фахівців філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця» та інших співробітників ПАТ «Укрзалізниця» з питань експлуатації SAP Business Objects.": 1. СУБД Oracle 11.2 до яких необхідно налагодити доступ з SAP Business Objects це одна база даних чи ні? Якщо ні, то вкажіть кількість баз. 2. Чи відомий орієнтовний об'єм консультування фахівців філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця» та інших співробітників ПАТ «Укрзалізниця» з питань експлуатації SAP Business Objects? Чи проходили фахівців філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця» та інші співробітників ПАТ «Укрзалізниця» навчання по користуванню продуктами SAP Business Objects? Якщо так, то по яким продуктам і в якому обсязі? Запитання стосовно "Послуга 3. Розробка звітних форм по централізованому фінансуванню.": 1. Інформація по заявкам та фактично виділеними коштам знаходиться в одній СУБД Oracle? 2. Всі філії, структурні підрозділи та департаменти вводять інформацію в програмний модуль «Централізоване фінансування» користуючись єдиними довідниками (стаття витрат, напрямок, служба...)? 3. Всі звіти, та графічні форми планується будувати тільки на даних, що є в програмному модулі «Централізоване фінансування»? Не планується вводити додаткову інформацію або завантажувати з інших систем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. СУБД Oracle 11.2 до яких необхідно налагодити доступ з SAP Business Objects це одна база даних чи ні? Якщо ні, то вкажіть кількість баз.
Відповідь: На даний час передбачається доступ до 4 баз даних.
2. Чи відомий орієнтовний об'єм консультування фахівців філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця» та інших співробітників ПАТ «Укрзалізниця» з питань експлуатації SAP Business Objects? Чи проходили фахівців філії «ГІОЦ» ПАТ «Укрзалізниця» та інші співробітників ПАТ «Укрзалізниця» навчання по користуванню продуктами SAP Business Objects? Якщо так, то по яким продуктам і в якому обсязі?
Відповідь: Фахівці філії «ГІОЦ» та інші співробітники ПАТ «Укрзалізниця» навчання по користуванню продуктами SAP Business Objects не проходили, але декілька співробітників мають певний досвід з адміністрування та розробки у даному середовищі (самостійне вивчення документації та інструктивних матеріалів, спілкування з іншими розробниками та адміністраторами). Метою консультацій є отримання співробітниками навичок самостійного проведення розробок та адміністрування продуктів SAP Business Objects. Перелік напрямків консультацій зазначений у п.6.3.7 проекту Договору.
Запитання стосовно "Послуга 3. Розробка звітних форм по централізованому фінансуванню.":
1. Інформація по заявкам та фактично виділеними коштам знаходиться в одній СУБД Oracle?
Відповідь: Так.
2. Всі філії, структурні підрозділи та департаменти вводять інформацію в програмний модуль «Централізоване фінансування» користуючись єдиними довідниками (стаття витрат, напрямок, служба...)?
Відповідь: Частина довідників є децентралізованими. Зокрема, довідник одержувачів коштів (постачальників товарів, робіт та послуг) ведеться кожним структурним підрозділом-платником коштів самостійно.
3. Всі звіти, та графічні форми планується будувати тільки на даних, що є в програмному модулі «Централізоване фінансування»? Не планується вводити додаткову інформацію або завантажувати з інших систем?
Відповідь: Залучення додаткової інформації можливе і буде визначатись на етапі розробки Технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 13:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" 1 048 460,00
UAH
1 015 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БЕНОЙ" 1 054 100,00
UAH
1 019 000,00
UAH
Документи
ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ" 1 060 955,00
UAH
1 022 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

21 березня 2018 14:32
довідка про довкілля.pdf
21 березня 2018 14:32
витяги.zip
21 березня 2018 14:32
Статут1.pdf
21 березня 2018 14:32
наказпротокол.zip
21 березня 2018 14:32
калькуляція.zip
21 березня 2018 14:32
4 довідка по ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГЕЛЕС"

ТОВ "БЕНОЙ"

ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС"
#34426956
Відхилено 1 015 000,00
UAH
27 березня 2018 10:44
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БЕНОЙ"
#34927849
Відхилено 1 019 000,00
UAH
27 березня 2018 10:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ"
#33935026
Відхилено 1 022 000,00
UAH
27 березня 2018 10:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕЛЕС" #34426956

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

27 березня 2018 10:44
Електронний підпис
27 березня 2018 10:44
Протокол_52(а).docx
22 березня 2018 13:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БЕНОЙ" #34927849

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

27 березня 2018 10:45
Електронний підпис
27 березня 2018 10:45
Протокол_52(а).docx

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БРІГ-РІТЕЙЛ" #33935026

№ рішення у справі

661-р

Дата рішення у справі

15.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Комітет

Документи

27 березня 2018 10:45
Електронний підпис
27 березня 2018 10:45
Протокол_52(а).docx

Інформація про відміну

Дата відміни
27 березня 2018 10:45
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі