Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерні класи)
Очікувана вартість
1 348 875,00 UAH
UA-2018-03-05-001963-c 41ef1b953cce46eca7993e2d66a7ebd6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Янюк

+380668473168 buhgaltery123@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради Великомихайлівського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40708982
Місцезнаходження: 67100, Україна , Одеська обл., смт Велика Михайлівка, вул. Карбишева, буд. 10
Контактна особа: Ольга Янюк
+380668473168
buhgaltery123@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2018 20:52
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 21 березня 2018 12:54
Очікувана вартість: 1 348 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40466 UAH

Інформація про предмет закупівлі

3 комп’ютерні класи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина) (комп’ютерні класи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67100, Україна, Одеська область, Великомихайлівський район, заклади Відділу освіти, культури та туризму Великомихайлівської селищної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 19:53
Зміни.doc
13 березня 2018 19:53
ТД комп нова.docx
13 березня 2018 19:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 19:53
Зміни.doc
13 березня 2018 19:53
ТД комп нова.docx
05 березня 2018 20:52
ТД комп.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно технічних вимог
Дата подання: 06 березня 2018 11:44
Дата відповіді: 07 березня 2018 15:00
Шановний замовник, хоча в тендерній документації вказане наступне найменування товару: «Персональний комп'ютер «PC ROMA»», насправді ж вказані точні розміри неттопу Acer. Якщо проаналізувати решту характеристик, то стає зрозумілим, що прописана одна конкретна модель пристрою, аналогів якої не підібрати. Можливо це сталося помилково? В інтернеті легко знайти інтернет сторінку, з якої було скопійовано технічні характеристики. Звертаємо увагу, що в характеристиках пристрою вказано «ПЗ: DOS», у наслідок цього в тендерній документації з’явилися суперечливі вимоги, а саме: «ПЗ: DOS» та «ПЗ Microsoft Windows 10 Pro 64-bit Russian 1pk DSP OEI». Нам не зрозуміло навіщо так звужувати коло доступних аналогічних пристроїв, крім того це суперечить Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо прибрати вимоги до розміру. Усі неттопи з блоком живлення 65W мають маленький розмір. Крім того просимо прибрати точну назву процесору. На ринку України доступні аналогічний моделі з такою ж мінімальною частотою (1.6GHz), які мають майже ті ж самі результати тестів. Давайте зробимо цю закупівлю дійсно прозорою. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь:
Дякуємо за Ваше запитання.
Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов'язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торгівельну марку, чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим, а специфікація повинна містити вираз «або еквівалент».
В тендерній документації виконані вимоги Закону, а саме, Додаток 3 до тендерної документації містить таку інформацію – «Усі посилання на конкретну торгівельну марку чи форму, патент, розміри деталей, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника — читати як вираз «або еквівалент». Пунктом 9 Вимоги до технічних та якісних характиристик Додатку №3 до тендерної документації встановлено, що у випадку, якщо Учасник торгів запропоновую еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі тендерної пропозиції опис товару, відомості про виробника, документальне підтвердження повної відновідальності основних технічних характиеристик запропонованого товару основним технічним характеристикам замовленого товару з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірші, ніж у замовленого товару.
Враховуючи вищевикладене, учасник в тендерній пропозиції може запропонувати до постачання еквівалент товару, що вимагається замовником.
Крім того, повідомляємо, що до тендерної пропозиції буде внесено відповідні зміни що стосується Програмного забезпечення.
верифікація програмного забезпечення
Дата подання: 07 березня 2018 16:35
Дата відповіді: 08 березня 2018 00:35
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за інформацію, яка буде взята до уваги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 13:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 879 606,00
UAH з ПДВ
879 606,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 918 252,00
UAH з ПДВ
898 002,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павловська Світлана 927 900,00
UAH з ПДВ
903 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФТРЕЙДІНГ" 1 200 582,60
UAH з ПДВ
1 097 250,90
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГМОРПОСТАЧ» 1 300 000,00
UAH з ПДВ
1 300 000,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

02 квітня 2018 16:54
Довідка ДФС.PDF
01 квітня 2018 13:07
Електронний підпис
01 квітня 2018 13:06
6430233_пропозиція.pdf
29 березня 2018 14:55
Дпункт8ч1ст17_банкр.docx
29 березня 2018 14:55
Дпункт3ч1ст17_КорупціяПО.pdf
29 березня 2018 14:55
Дпункт2ч1ст 17_корупціяЮр.pdf
29 березня 2018 14:55
Довідка МВС_18.03.18.pdf
20 березня 2018 20:47
Електронний підпис
20 березня 2018 20:46
довідка санкції.pdf
20 березня 2018 20:46
проект договору.pdf
20 березня 2018 20:46
копія витягу ПДВ.pdf
20 березня 2018 20:46
копія статуту.pdf
20 березня 2018 20:46
Довідка МВС_10.02.18.pdf
20 березня 2018 20:46
Довідка ДФС (до 23.03.18).pdf
20 березня 2018 20:46
КК Відгук Полтава.pdf
20 березня 2018 20:46
реєстр документів.pdf
20 березня 2018 16:06
Наказ Фролова.7z
20 березня 2018 16:06
Банківська ліцензія.7z
20 березня 2018 16:06
Гарантія 1505-18.7z

Публічні документи

20 березня 2018 16:53
Технічна специфікація.pdf
20 березня 2018 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2018 16:53
Проект Договору.pdf
20 березня 2018 16:53
Технічний опис.rar
20 березня 2018 16:53
Гарантія Валтек 1271.zip

Публічні документи

19 березня 2018 15:37
7. Тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2018 15:37
6.5. Гарантійний лист.pdf
19 березня 2018 15:36
6.3. Лист-згода.pdf
19 березня 2018 15:31
4.1. Пояснювальна записка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ФОП Павловська Світлана

ТОВ "ПРОФТРЕЙДІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ЮГМОРПОСТАЧ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 879 606,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 13:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
879 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 червня 2018 20:21
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2018 22:53
сп_2_д2.jpeg зміни до договору
26 квітня 2018 22:52
спец_1_д2.jpeg зміни до договору
26 квітня 2018 22:52
дод2_ком.jpeg зміни до договору
26 квітня 2018 22:52
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2018 16:24
дод угода 1.JPG зміни до договору
19 квітня 2018 16:23
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 10:37
спец_ком.jpeg укладений
16 квітня 2018 10:13
дог5_(1).jpeg укладений
16 квітня 2018 10:13
дог4_(1).jpeg укладений
16 квітня 2018 10:13
дог3_(1).jpeg укладений
16 квітня 2018 10:13
дог_2_(1).jpeg укладений
16 квітня 2018 10:13
дог_1_(4).jpeg укладений
16 квітня 2018 10:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення в п. 1.1. договору
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, зміни внесено в специфікацію
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 879 606,00
UAH з ПДВ