Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля робіт за державні кошти з будівництва по проекту: "Перша черга комплексу виробництв із дезактивації, транспортування, переробки та захоронення радіоактивних відходів з територій, забруднених унаслідок аварії на Чорнобильській АЕС ( кодова назва "Вектор") - коригування"
Очікувана вартість
104 415 470,00 UAH
UA-2018-03-05-001877-c 5d04e8a2565048e990080f33cb8b2c42
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Тетяна Степанівна

+380459351308 kts777@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне спеціалізоване підприємство з Управління капітальним будівництвом зони відчуження (ДСП "УКБЗВ")
Код ЄДРПОУ: 37197046
Місцезнаходження: 07270, Україна , Київська обл., Чорнобиль, вул. Радянська, 10
Контактна особа: Кононенко Тетяна Степанівна
+380459351308
kts777@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2018 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 17:59
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 17:59
Початок аукціону: 23 березня 2018 12:32
Очікувана вартість: 104 415 470,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,96%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 500000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Закупівля робіт за державні кошти з будівництва по проекту: "Перша черга комплексу виробництв із дезактивації, транспортування, переробки та захоронення радіоактивних відходів з територій, забруднених унаслідок аварії на Чорнобильській АЕС ( кодова назва "Вектор") - коригування"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07270, Україна, Київська область, зона відчуження, комплекс виробництв "Вектор"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 19:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 17:54
додаток 4.rar
05 березня 2018 17:54
Проект договору додаток 3
05 березня 2018 17:54
ДОДАТОК 6.pdf
05 березня 2018 17:54
ДОДАТОК 5.pdf
05 березня 2018 17:54
ДОДАТОК 2.pdf
05 березня 2018 17:54
ДОДАТОК 1.pdf
05 березня 2018 17:54
Тендерна документація.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-04-02-000073 ● 6af7b6833ede458481e2c4d9a7c158db
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 квітня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 квітня 2019 12:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

01.04.2019 №69
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель, по яких виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, далі – Перелік (додається).
2. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
3. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.04.2019 № 69

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2018-03-05-001877-c 05.03.2018
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-05-01 17:58:38

Роз'яснення щодо висновку

Замовник надає аргументовані заперечення до висновку, що додаються.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник надає аргументовані заперечення до висновку, що додаються

2019-05-01 18:05:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 квітня 2019
Кінцевий строк оскарження: 15 травня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  4. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до Окружного адміністративного суду міста Києва
Дата публікації: 06 травня 2019

Документи:

07 травня 2019 18:24
Електронний підпис
07 травня 2019 18:20
позов
07 травня 2019 07:02
Електронний підпис
06 травня 2019 13:27
позов

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Корпорація «Укртрансбуд» 104 341 118,67
UAH з ПДВ
104 341 118,67
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ" 104 414 602,89
UAH з ПДВ
104 414 602,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2018 09:18
Електронний підпис
22 березня 2018 09:17
12. Договірна Ціна.pdf
22 березня 2018 09:17
Титульний лист.pdf

Публічні документи

22 березня 2018 10:46
Електронний підпис
22 березня 2018 10:45
Комерційна пропозиція.pdf
22 березня 2018 10:45
Статут.pdf
22 березня 2018 10:45
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 березня 2018 10:45
Повноваження особи.pdf
22 березня 2018 10:45
Будівельна ліцензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Корпорація «Укртрансбуд»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДЕНЕРГОМОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Корпорація «Укртрансбуд»
#31071140
Переможець 104 341 118,67
UAH з ПДВ
28 березня 2018 14:35

Документи

28 березня 2018 14:35
Електронний підпис
28 березня 2018 14:31
протокол
23 березня 2018 12:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2018 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Корпорація «Укртрансбуд»
#31071140
104 341 118,67
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2018 14:35
Електронний підпис
28 березня 2018 14:31
протокол
23 березня 2018 12:53
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 13:09
Форма КБ-3 та КБ-2в за 2019 укладений
28 травня 2020 13:07
Форма КБ-3 та КБ-2в грудень 2018 укладений
28 травня 2020 13:07
Форма КБ-3 та КБ-2в за листопад 2018 укладений
28 травня 2020 13:07
Форма КБ-3 та КБ-2в за липень, серпень та жовтень 2018 укладений
28 травня 2020 13:07
Електронний підпис укладений
26 червня 2019 09:48
ДУ 8 дог 09-2018.pdf зміни до договору
26 червня 2019 09:40
ДУ 4 д-УТБ.pdf зміни до договору
26 червня 2019 09:40
Електронний підпис укладений
23 квітня 2019 15:59
ДУ 7 д-09-2018.pdf зміни до договору
23 квітня 2019 15:46
Електронний підпис укладений
28 лютого 2019 10:27
ДУ 6 д-09-2018.pdf зміни до договору
28 лютого 2019 10:21
Електронний підпис укладений
11 грудня 2018 19:37
ДУ 5 д-УТБ.pdf зміни до договору
11 грудня 2018 19:34
Електронний підпис укладений
15 листопада 2018 16:15
ДУ 4 д-УТБ.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 16:08
ДУ 3 д-УТБ.pdf зміни до договору
15 листопада 2018 16:08
ДУ д-09.pdf зміни до договору
16 серпня 2018 13:20
Електронний підпис укладений
16 липня 2018 16:19
ДУ 2 д-Укртрансбуд 09-2018.pdf зміни до договору
16 липня 2018 16:07
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 16:32
договір зміни до договору
16 квітня 2018 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
28 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна сторони у зв'язку з припиненням діяльності ДСП "УКБЗВ"
Номер договору про закупівлю: 09-2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 09-2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 01 березня 2019
Сума оплати за договором: 104 296 520,72
UAH (в тому числі ПДВ 17 382 753,45 UAH)