Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
лакофарбова продукція
Очікувана вартість
3 605 732,79 UAH
UA-2018-03-05-000962-c d41566618f124c709d3bc7d6759303df
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вязовик Наталія Миколаївна

+380629408878 n.vyazovik@marport.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Маріупольський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125755
Вебсайт: http://marport.net
Місцезнаходження: 87510, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, проспект Адмірала Луніна, 99
Контактна особа: Вязовик Наталія Миколаївна
+380629408878
n.vyazovik@marport.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 14:15
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 14:15
Початок аукціону: 23 березня 2018 14:33
Очікувана вартість: 3 605 732,79 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 028,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
31 найменувань
лакофарбова продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87510, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, пр.Адмірала Луніна 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 14:14
Електронний підпис
05 березня 2018 14:10
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-05-000962-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІОПЛАСТ", Код ЄДРПОУ:35848260
Дата подання: 05 березня 2018 16:19
Вимога
У Тендерній документації присутня вимога: «У разі запропонування еквівалентного товару (поз. 17-31) Учасник, додатково повинен надати висновок (результати) проведених лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії про сумісність запропонованого товару з товаром «KRON», гарантійний лист від Виробника щодо сумісності виробленого або запропонованого товару з товаром «KRON»».
Але для виконання даної вимоги Замовник не надав повну технічну документацію, за якою виробляється лакофарбове покриття «KRON» (кількісний та якісний склад, умови виготовлення, тощо). Вимагаємо надати повну технічну документацію, за якою виробляється лакофарбове покриття «KRON» (кількісний та якісний склад, умови виготовлення, тощо) або видалити вимогу «Учасник, додатково повинен надати висновок (результати) проведених лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії про сумісність запропонованого товару з товаром «KRON»» з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 березня 2018 13:01
"Для виконання даної вимоги Замовник не надав повну технічну документацію, за якою виробляється лакофарбове покриття «KRON» (кількісний та якісний склад, умови виготовлення, тощо)"

Повідомляю що технічна специфікація Замовника процедури містить повне найменування товару та показники основних технічних характеристик товару (поз. 17-31), а саме в ДОДАТКУ № 1 Тендерної документації Замовника.
В вимогах до Учасника чітко вказано пункт 4. У випадку, якщо Учасник процедури пропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції опис товару та відомості про виробника або торговельну марку, документальне підтвердження від виробника запропонованого товару (з наданням копій каталогів, паспортів або сертифікатів якості або опис із зазначенням призначення і технічними характеристиками) повної відповідності характеристикам технічної специфікації Замовника процедури, з обов’язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленого товару.


"Вимагаємо надати повну технічну документацію, за якою виробляється лакофарбове покриття «KRON» (кількісний та якісний склад, умови виготовлення, тощо) або видалити вимогу «Учасник, додатково повинен надати висновок (результати) проведених лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії про сумісність запропонованого товару з товаром «KRON»» з Тендерної документації."

Надання висновку (результату) проведених лабораторних аналізів незалежної сертифікованої лабораторії про сумісність запропонованого товару з товаром «KRON», обумовлено тим, що раніш судна флоту портового були пофарбовані фарбою, яка вказана в технічній специфікації Замовника та наявністю залишків на складах порту які призначені для використання спільно з товаром який вказано в технічній специфікації Замовника. Лакофарбові матеріали наносяться на поверхню, що захищається, по багатошаровим системам, які можуть складатися з грунтовок, емалей різного призначення, при цьому лакофарбові матеріали, що входять в систему, повинні бути сумісні один з одним для забезпечення необхідної межслойной адгезії або якісного рівномірного пошарового покриття, не сумісність матеріалів призведе до необхідності видалення неякісного покриття і повторному виконання підготовчих і фарбувальних робіт. Вищевказаний висновок на сумісність лакофарбової продукції та гарантійний лист від Виробника щодо сумісності виробленого або запропонованого товару з товаром «KRON» повинен бути обов’язково, щоб уникнути постачання несумісної продукції що призведе до порушення технології фарбування.

Документи

12 березня 2018 13:01
відповідь

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-05-000962-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "Август", Код ЄДРПОУ:13526809
Дата подання: 04 квітня 2018 08:44
СКАРГА про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України "Про публічні закупівлі")
Приватне підприємство "Підприємницька фірма "Август" (далі також - Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю: код ДК 021:2015 44810000-1 - "Фарби" (лакофарбова продукція), оголошення UA-2018-03-05-000962-c, які проводились Державним підприємством "Маріупольський морський торговельний порт" (далі також - Замовник). Очікувана вартість закупівлі - 3 605 732,79 грн. Рішенням тендерного комітету Замовника пропозиція ТОВ "Контал" була відхилена. Інформація про відхилення оприлюднена 29.03.2018 о 14:38 (Протокол б/н від 29.03.2018 засідання тендерного комітету Замовника). Відповідно до Протоколу б/н від 29.03.2018 засідання тендерного комітету Замовника, що оприлюднено 29.03.2018 о 14:40, встановлено повну відповідність пропозиції ТОВ "Аграрій" вимогам тендерної документації, ТОВ "Аграрій" визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом України "Про публічні закупівлі". Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, а саме з обранням переможцем процедури закупівлі ТОВ "Аграрій", тому що пропозиція товариства не відповідає умовам тендерної документації. Отже, рішення тендерного комітету про визначення ТОВ "Аграрій" переможцем процедури закупівлі прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права Скаржника, як учасника.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 квітня 2018 16:21
Рішення від 05.04.2018 № 3173.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2018 16:21
Рішення від 24.04.2018 № 3889 .pdf
Дата публікації: 27 квітня 2018 21:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: ДП "Маріупольський морський торговельний порт" скасовує рішення про визначення ТОВ "АГРАРІЙ" переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2018-03-05-000962-c.
Дата виконання рішення замовником: 02 травня 2018 15:21
Номер скарги: UA-2018-03-05-000962-c.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "Август", Код ЄДРПОУ:13526809
Дата подання: 08 травня 2018 17:24
про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Приватне підприємство «Підприємницька фірма «Август» (далі також – Скаржник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю: код ДК 021:2015 44810000-1 – «Фарби» (лакофарбова продукція), оголошення UA-2018-03-05-000962-c, які проводились Державним підприємством «Маріупольський морський торговельний порт» (далі також – Замовник). Очікувана вартість закупівлі – 3 605 732,79 грн. Рішенням тендерного комітету Замовника пропозиція ПП «Підприємницька фірма «Август» була відхилена. Інформація про відхилення оприлюднена 02.05.2018 о 15:35 (Протокол б/н від 02.05.2018 засідання тендерного комітету Замовника). Разом з тим, відповідно до Протоколу б/н від 02.05.2018 засідання тендерного комітету Замовника, що оприлюднено 02.05.2018 о 15:40, встановлено повну відповідність пропозиції ТОВ «Техремпорт» вимогам тендерної документації, ТОВ «Техремпорт» визнано переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі». Скаржник не погоджується з таким рішенням Замовника, а саме з обранням переможцем процедури закупівлі ТОВ «Техремпорт», тому що пропозиція товариства не відповідає умовам тендерної документації. Отже, рішення тендерного комітету про визначення ТОВ «Техремпорт» переможцем процедури закупівлі прийняте з порушенням вимог чинного законодавства України, внаслідок чого порушені права Скаржника, як учасника. Відповідно, оскаржуване рішення тендерного комітету Замовника, оформлене Протоколом б/н від 02.05.2018, підлягає скасуванню.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 14 травня 2018 20:29
Рішення від 11.05.2018 № 4446pdf.pdf
Дата публікації: 14 травня 2018 20:29
рішення від 30.05.2018 № 5108.pdf
Дата публікації: 04 червня 2018 21:38

Документи подані скаржником

04 квітня 2018 08:44
Скарга.pdf
04 квітня 2018 08:44
Платіжне дор.pdf

Документи подані замовником

02 травня 2018 15:19
протокол

Документи Органу Оскарження

06 квітня 2018 16:21
Рішення від 05.04.2018 № 3173.pdf

Документи подані скаржником

08 травня 2018 17:24
Скарга техремпорт.pdf
08 травня 2018 17:24
платтеж по скарге.pdf

Документи Органу Оскарження

04 червня 2018 21:38
рішення від 30.05.2018 № 5108.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОНТАЛ 2 287 121,70
UAH
2 287 121,70
UAH
Документи
ТОВ АГРАРІЙ 3 314 005,24
UAH
2 869 970,00
UAH
Документи
ПП "Август" 3 482 064,00
UAH
2 870 000,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХРЕМПОРТ" 3 605 344,22
UAH
3 605 344,22
UAH
Документи

Публічні документи

22 березня 2018 09:28
Догов_Одес мор порт_2.jpeg
22 березня 2018 09:28
Догов_Одес мор порт_1.jpeg
22 березня 2018 09:28
Догов_Мариуп порт_2.jpeg
22 березня 2018 09:28
Догов_Мариуп порт_1.jpeg
22 березня 2018 09:28
1503-18.7z
22 березня 2018 09:28
Банківська ліцензія.7z
22 березня 2018 09:28
Наказ Фролова.7z
22 березня 2018 09:28
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 16:37
Техчастина.pdf
21 березня 2018 16:37
Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2018 16:37
Стаття 17.pdf
21 березня 2018 16:37
Працівники.pdf
21 березня 2018 16:37
Паспорт.pdf
21 березня 2018 16:37
Обладнання та МТБ.pdf
21 березня 2018 16:37
Довідка, що товар новий.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОНТАЛ

ТОВ АГРАРІЙ

ПП "Август"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХРЕМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОНТАЛ
#24986342
Рішення скасоване 2 287 121,70
UAH
02 травня 2018 15:21
ТОВ АГРАРІЙ
#30168625
Рішення скасоване 2 869 970,00
UAH
02 травня 2018 15:21
ТОВ КОНТАЛ
#24986342
Відхилено 2 287 121,70
UAH
02 травня 2018 15:27
ТОВ АГРАРІЙ
#30168625
Відхилено 2 869 970,00
UAH
02 травня 2018 15:32
ПП "Август"
#13526809
Відхилено 2 870 000,00
UAH
02 травня 2018 15:36
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХРЕМПОРТ"
#40134299
Переможець 3 605 344,22
UAH
02 травня 2018 15:41

Документи

29 березня 2018 14:39
Електронний підпис
29 березня 2018 14:38
протокол
23 березня 2018 15:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2018 14:41
Електронний підпис
29 березня 2018 14:40
протокол
29 березня 2018 14:39
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 травня 2018 15:26
Електронний підпис
02 травня 2018 15:26
протокол

Документи

02 травня 2018 15:32
Електронний підпис
02 травня 2018 15:31
протокол

Документи

02 травня 2018 15:36
Електронний підпис
02 травня 2018 15:35
протокол

Документи

02 травня 2018 15:41
Електронний підпис
02 травня 2018 15:40
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2018 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХРЕМПОРТ"
#40134299
3 605 344,22
UAH
Документи

Документи

02 травня 2018 15:41
Електронний підпис
02 травня 2018 15:40
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 червня 2018 15:49
Договір.pdf укладений
06 червня 2018 15:48
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2018 16:10
Електронний підпис зміни до договору
07 червня 2018 15:29
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
07 червня 2018 15:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
07 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни за одиницю та зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 27-7/18/193
Договір:
Номер додаткової угоди: 27-7/18/193
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 червня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 868 954,10
UAH