Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Очікувана вартість
1 725 000,00 UAH
UA-2018-03-05-000833-a 020d75c6d647406cbae47bab56e411ea
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мішура Тетяна Володимирівна

+380646521733 mel_obrazovan09lk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області
Код ЄДРПОУ: 02142069
Місцезнаходження: 92500, Україна , Луганська обл., Мілове, Миру, 40
Контактна особа: Мішура Тетяна Володимирівна
+380646521733
mel_obrazovan09lk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2018 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2018 17:00
Початок аукціону: 12 квітня 2018 12:59
Очікувана вартість: 1 725 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Автобус спеціалізований для перевезення школярів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92500, Україна, Луганська область, смт. Мілове, вул. Миру, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2018
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 березня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 13:59
Перелік змін до ТД.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_5.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_4_зі змінами.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_3_зі змінами.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_2.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_1.doc
21 березня 2018 13:59
ТД_зі змінами автобус.doc
21 березня 2018 14:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 березня 2018 13:59
Перелік змін до ТД.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_5.doc
05 березня 2018 14:44
Додаток_5.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_4_зі змінами.doc
05 березня 2018 14:44
Додаток_4.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_3_зі змінами.doc
05 березня 2018 14:44
Додаток_3.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_2.doc
05 березня 2018 14:44
Додаток_2.doc
21 березня 2018 13:59
Додаток_1.doc
05 березня 2018 14:44
Додаток_1.doc
21 березня 2018 13:59
ТД_зі змінами автобус.doc
05 березня 2018 14:44
ТД_автобус_на сайт.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інша інформація (умови, які стосуються консультаційних послуг)
Дата подання: 29 березня 2018 15:19
Дата відповіді: 30 березня 2018 16:11
У Вашій тендерній документації п.п.10 п.2 "Інша інформація" розділ V "Оцінка тендерної пропозиції" є натяк на оплату консультаційних послуг, а саме: "До розрахунку ціни пропозиції не включаються будь-які витрати, понесені учасником у процесі проведення процедури закупівлі, пов’язані з укладанням договору, у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням. Зазначені витрати сплачуються за рахунок учасника. Оскільки консультаційні послуги відповідно до Закону не є предметом закупівлі, тому вартість цих послуг не включається до розрахунку ціни тендерної пропозиції. Понесені витрати не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися)." Також п.3 Додатоку 5 "Тендерна пропозиція" до тендерної документації Ви зобов'язовуєте Учасника погодитись на такі умови: "Ми погоджуємося дотримуватися умов, що передбачені частиною 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме умов, які стосуються оплати консультаційних послуг (витрат, пов’язаних з укладанням договору)." Чи обов'язково Учасник повинен платити за консультаційні послуги (витрат, пов’язаних з укладанням договору) надані Вам? Якщо так, то скільки? Ми не заперечуємо цю Вашу вимогу, але маємо право знати інформацію.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Положення пп. 10 п. 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю: «ДК 021:2015: 34120000-4 - Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (Автобус спеціалізований для перевезення школярів)» акцентують увагу на витратах учасника, які будуть ним понесені у процесі проведення процедури закупівлі (це може бути плата за подання учасником тендерної пропозиції та/або пропозиції учасника процедури закупівлі, що була розкрита електронною системою закупівель, оператору авторизованого електронного майданчика відповідно до п. 4 Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків, затвердженого Постанови КМУ від 24 лютого 2016р. №166; плата за нотаріальне посвідчення документів тендерної пропозиції учасника, якщо це вимагається умовами тендерної документації, тощо), витрати учасника, пов’язані з укладанням договору (це може бути оплата поштових послуг за пересилку документів, кур’єрські послуги тощо), у тому числі і ті, що пов'язані із його нотаріальним посвідченням.
Ваші висновки стосовно натяку в пп. 10 п. 2 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на сплату консультаційних послуг учасником, які будуть надаватися Замовнику іншими особами, безпідставні та не відповідають дійсності.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-05-000833-a.c1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ОКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33737915
Дата подання: 16 березня 2018 17:40
СКАРГА на тендерну документацію Замовника
Антимонопольний комітет України Постійно діюча адміністративна колегія антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вул.Митрополита Василя Липківського,45 м.Київ, 03035 Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОКРАЇНА» код ЄДРПОУ 33737915 Юридична адреса: вул.Академіка Глушкова, 22, 100, м.Київ, 03187 т/ф 044 4518739, ел. пошта okraina@ukr.net Замовник: Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області Код ЄДРПОУ: 02142069 Юридична адреса: 92500, Україна, Луганська обл., смт. Мілове, вул. Миру, 40 Процедура закупівлі, що оскаржується: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-05-000833-a ID: 020d75c6d647406cbae47bab56e411ea Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-05-000833-a СКАРГА на дискримінаційність тендерної документації На сайті Прозорро опубліковано оголошення Замовника про відкриті торги (UA-2018-03-05-000833-a) щодо придбання 1 одиниці Автобусу спеціалізованого для перевезення школярів очікуваною вартістю 1 725 000,00 грн., не раніше 2018 року випуску, із строком поставки - 30 квітня 2018. Вважаємо тендерну документацію Замовника дискримінаційною з трьох підстав. 1. Відповідно до тендерної документації замовника, а саме Додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» вимогою Замовника є поставка автобусу, пасажиромісткість якого повинна бути не менше 30 місць для сидіння без водія. Така вимога є дискримінаційною по відношенню до інших виробників, оскільки під вказані вимоги підходить автобус лише одного виробника – шкільний автобус АТАМАН D093S2 виробництва ПАТ «Черкаський автобус». Так, в шкільному автобусі АТАМАН D093S2 виробництва ПАТ «Черкаський автобус» загальна пасажиромісткість становить 31 місце без врахування місця водія. В шкільному автобусі марки «Еталон» виробництва ТОВ «Чернігівський автозавод», який ми маємо намір запропонувати до закупівлі Замовнику, пасажиромісткість становить 29 місць без врахування сидіння водія. Теоретично продукція ще одного виробника могла б підходити параметрам тендерної документації по пасажиромісткості, це шкільний автобус марки «Богдан» виробництва ДП «АСЗ №1» АТ «АК «Богдан Моторс», що має 30 сидінь без врахування місця водія, але на сьогодні даний виробник не має серед готової продукції 2018 року випуску шкільних автобусів, і також не планує виробництва і сертифікації шкільного автобусу із пасажиромісткістю 30 сидінь до строку закінчення поставки, 30.04.2018 року. Таким чином, без врахування шкільних автобусів марки «Богдан», вимогам тендерної документації Замовника відповідає лише продукція одного виробника - шкільний автобус АТАМАН D093S2 виробництва ПАТ «Черкаський автобус», що свідчить про дискримінаційність такої тендерної документації. 2. В Додатку 4 тендерної документації Замовника викладено проект договору про закупівлю, в п. 4.1. та п. 6.1.1 якого Замовник як покупець приймає на себе зобов’язання по сплаті за переданий йому товар (автобус) лише при наявності бюджетного фінансування: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.» «6.1. Покупець зобов’язаний: 6.1.1. своєчасно та в повному обсязі (при наявності бюджетного фінансування) сплатити за поставлений (переданий) товар;» Виходячи із змісту таких пунктів, та враховуючи те, що за проектом Договору оплата Товару (автобусу) проходить після його передачі та реєстрації в сервісному центрі МВС права власності на нього, Замовник як покупець може не розраховуватися за переданий і автобус, що ним вже експлуатується, взагалі в разі неотримання бюджетного призначення на фінансування саме цієї закупівлі. І судовий захист прав Постачальника на стягнення вартості автобусу в такому випадку буде неможливий, оскільки строки розрахунків будуть рахуватися лише з дати отримання бюджетного фінансування. Такі умови проекту договору про закупівлю, що не може бути в подальшому змінений сторонами, ставить сторони договору в нерівне положення та є дискримінаційним. Недискримінаційною була б наступна редакція вказаних норм договору: «4.1. Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 30 банківських днів з дня поставки (передачі) товару.» «6.1. Покупець зобов’язаний: 6.1.1. своєчасно та в повному обсязі сплатити за поставлений (переданий) товар;» 3. В Додатку 4 тендерної документації Замовника викладено проект договору про закупівлю, в розділі VII якого, що регулює відповідальність сторін за порушення умов договору про закупівлю, передбачена лише відповідальність Постачальника: - за прострочку поставки товару у розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості; - за порушення умов зобов’язання щодо якості товару Постачальник сплачує штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. Відповідальність же Покупця, зокрема за прострочення здійснення оплати за переданий товар та за необґрунтовану відмову від прийняття товару взагалі відсутня. Зважаючи, що проектом договору про закупівлю оплата товару передбачається оплата з відстрочкою платежу до 30 календарних днів саме після передачі товару, Покупцю вигідно не приймати товар, що не наступали строки його оплати або не мати в договорі відповідальності за прострочення оплати товару, що вже є отримав в своє користування. Також в зв’язку з специфікою товару (транспортний засіб, та й ще спеціалізований, шкільний) його повернення Постачальнику після реєстрації права власності за Покупцем в сервісному центрі МВС через не оплату такого товару є неможливим (товар згідно п. абз. 10 ст. 189.3 Податкового кодексу вже не буде вважатися новим через те, що вже був зареєстрований). Тому такі умови проекту договору про закупівлю, що не може бути в подальшому змінений сторонами, ставить сторони договору в нерівне положення та є дискримінаційними. Виправленням недискримінаційної ситуації в даному випадку було б додання до проекту договору наступних норм: «7.5. За порушення строків оплати за Договором Покупцем, останній сплачує пеню у розмірі 0,1 % вартості товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф у розмірі 7 % вказаної вартості. 7.6. За необґрунтовану відмову Покупця від прийняття товару останній сплачує штраф у розмірі 20% вартості товару. Сплата Стороною та (або) відшкодування збитків, завданих порушенням Договору, не звільняє її від обов’язку виконати цей Договір в натурі, якщо інше прямо не передбачено чинним законодавством України.» На підставі вищевикладеного, керуючись ст. 5, ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», прошу: - зобов’язати Відділ освіти Міловської районної державної адміністрації Луганської області, код ЄДРПОУ 02142069, внести зміни до тендерної документації відкритих торгів (UA-2018-03-05-000833-a) щодо придбання 1 одиниці Автобусу спеціалізованого для перевезення школярів очікуваною вартістю 1 725 000,00 грн., що виключать дискримінаційні умови тендерної документації по вказаним відкритим торгам.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Замовником внесені зміни в тендерну документацію.
Дата: 22 березня 2018 17:03
Рішення від 20.03.2018 № 2468.pdf
Дата публікації: 28 березня 2018 18:16
Рішення від 05.04.2018 № 3190.pdf
Дата публікації: 06 квітня 2018 16:56

Документи подані скаржником

16 березня 2018 17:40
Скарга_АМКУ_33_16.03.18.PDF
16 березня 2018 17:40
Платіжне доручення.PDF

Документи Органу Оскарження

28 березня 2018 18:16
Рішення від 20.03.2018 № 2468.pdf
06 квітня 2018 16:56
Рішення від 05.04.2018 № 3190.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2018 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОКРАЇНА" 1 692 000,00
UAH з ПДВ
1 692 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРАК - БАС" 1 724 000,00
UAH з ПДВ
1 724 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" 1 725 000,00
UAH з ПДВ
1 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2018 15:38
Електронний підпис
18 квітня 2018 15:30
Документи переможця.PDF
12 квітня 2018 13:54
Електронний підпис
11 квітня 2018 12:51
Електронний підпис
10 квітня 2018 17:15
Електронний підпис
10 квітня 2018 17:08
Висновок ДСЕЕ_А08116Ш.pdf
10 квітня 2018 17:08
Фотогр. автобуса А08116Ш.PDF
10 квітня 2018 17:08
Проект Договору.PDF
10 квітня 2018 17:08
Копія Статуту.PDF
10 квітня 2018 17:08
Свідоцтво_ПДВ.PDF
10 квітня 2018 17:08
Виписка з протоколу.PDF
10 квітня 2018 17:08
Відгук_Турка_11.08.17.PDF

Публічні документи

11 квітня 2018 14:36
Електронний підпис
11 квітня 2018 14:32
Формуляр на шкільний.pdf
11 квітня 2018 14:32
технічна частина.pdf
11 квітня 2018 14:32
сертифікат типу.pdf
11 квітня 2018 14:32
пропозиція.pdf
11 квітня 2018 14:32
проект договору.pdf
11 квітня 2018 14:32
Настанова.pdf
11 квітня 2018 14:32
лист від виробника.pdf
11 квітня 2018 14:32
дилер договор с Атаман.pdf
11 квітня 2018 14:32
банк.pdf
11 квітня 2018 14:32
16-17 статті.pdf

Публічні документи

11 квітня 2018 16:29
Електронний підпис
11 квітня 2018 16:28
23. Довідка про Санкції.pdf
11 квітня 2018 16:28
21. Кваліфікація.pdf
11 квітня 2018 16:28
19. Формуляр на автобус.pdf
11 квітня 2018 16:28
15. Висновок ДСЕЕ.pdf
11 квітня 2018 16:28
14. Сертифікат ISO.pdf
11 квітня 2018 16:28
13. Свідоцтво WMI.pdf
11 квітня 2018 16:28
12. Сертифікат типу.pdf
11 квітня 2018 16:28
11. Технічна пропозиція.pdf
11 квітня 2018 16:28
10. Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2018 16:28
07. Витяг з ЄДРПОУ.pdf
11 квітня 2018 16:28
05. Виписка з ЄДР.pdf
11 квітня 2018 16:28
04. Статут підприємства.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОКРАЇНА"

ТОВ "ТРАК - БАС"

ТОВ "АВТО-БАС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОКРАЇНА"
#33737915
Переможець 1 692 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 13:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 13:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОКРАЇНА"
#33737915
1 692 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 12:10
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 08:45
Додаткова угода 1 від 07.05.2018.pdf зміни до договору
08 травня 2018 08:39
Електронний підпис укладений
02 травня 2018 11:40
Договір про закупівлю товару 208 від 02.05.2018.pdf укладений
02 травня 2018 11:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
08 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнені місцезнаходження та банківські реквізити сторін
Номер договору про закупівлю: 208
Договір:
Номер додаткової угоди: 208
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 692 000,00
UAH з ПДВ