Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)
Очікувана вартість
1 667 925,00 UAH
UA-2018-03-05-000646-c 58e7e47e89cf400d90109bd9864f50a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хмільниккомунсервіс КП

+380433822551 32505648zakypivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП ""Хмільниккомунсервіс""
Код ЄДРПОУ: 32505648
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, Вул. Пушкіна, 107 А
Контактна особа: Хмільниккомунсервіс КП
+380433822551
32505648zakypivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 березня 2018 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 22 березня 2018 11:39
Очікувана вартість: 1 667 925,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 679,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55000 літр
Нафта і дистиляти (бензин та дизельне паливо)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22000, Україна, Вінницька область, місто Хмільник, вулиця Пушкіна,107 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2018 12:08
ТД Нафта і дистиляти 2018 - 2 раз.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-01-08-000002 ● c4ee53e93ae841aab059c859290405f0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 січня 2019 16:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.01.2019 №1
Вінниця


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.01.2019 №1
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11.UA-2018-03-05-000646-с 05.03.2018 Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-01-11 13:09:36

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі нафти і дистилятів (бензин та дизельне паливо) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2018-03-05-000646-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. З яких підстав укладено додаткові угоди (додаткова угода №2 від 25.06.2018, додаткова угода №3 від 03.07.2018, додаткова угода №4 від 15.08.2018, додаткова угода №5 від 10.09.2018, додаткова угода №6 від 09.10.2018) до договору про закупівлю товарів за державні кошти №13/04 від 13.04.2018, якими збільшено ціну за одиницю товару (надати документальне підтвердження збільшення вартості пального з обґрунтованими підставами, отриманими від постачальника, щодо коливання ціни такого товару на ринку)?
2. З яких підстав в тендерній документації не враховано вимог Закону України «Про санкції»?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-01-16 16:16:41

відповідь

скановані документи та пояснення - у прикріплених файлах.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 січня 2019
Кінцевий строк оскарження: 01 лютого 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 12:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Хмільникагротехсервіс 1 302 000,00
UAH з ПДВ
1 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Назарет Транс 1 353 950,00
UAH з ПДВ
1 190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ" 1 394 100,00
UAH з ПДВ
1 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 березня 2018 10:14
Довідка з юстиції
27 березня 2018 10:14
Довідка МРЕО
19 березня 2018 11:21
паспорт А-92.jpg
16 березня 2018 17:46
лист гарантія 2 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
лист гарантія 1 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
витяг 4 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
витяг3 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
витяг 2 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
витяг 1 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
витяг ЄДРПОУ 2 ст..jpg
16 березня 2018 17:46
витяг ЄДРПОУ 1 ст..jpg
16 березня 2018 17:46
довідка про банкрутство.jpg
16 березня 2018 17:46
лист згода.jpg
16 березня 2018 17:46
довідка про засновника.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 11ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 10ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 9ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 8ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 7ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 6ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 5ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 4ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 3ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 2ст.jpg
16 березня 2018 17:46
статут 1 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
протокол 2ст.jpg
16 березня 2018 17:46
протокол 1 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
паспорт 2 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
паспорт 1 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
іпн директора.jpg
16 березня 2018 17:46
інформація про учасника.jpg
16 березня 2018 17:46
сертефікат ДП.jpg
16 березня 2018 17:46
паспорт ДП.jpg
16 березня 2018 17:46
сертифікат А-92.jpg
16 березня 2018 17:46
паспорт А-92.jpg
16 березня 2018 17:46
проект договору 4ст.jpg
16 березня 2018 17:46
проект договору 3 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
проект договору 2 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
проект договору 1 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
довідка про власну АЗС.jpg
16 березня 2018 17:46
тендерна пропозиція2 ст.jpg
16 березня 2018 17:46
тендерна пропозиція 1 ст.jpg

Публічні документи

20 березня 2018 09:52
установчі документи.pdf
20 березня 2018 09:52
тех довідки.PDF
20 березня 2018 09:52
тендерна пропозиція.PDF
20 березня 2018 09:52
Сертифікати А-92 ДП.pdf
20 березня 2018 09:52
погодження з договором.PDF
20 березня 2018 09:52
інші довідки.PDF
20 березня 2018 09:52
довідки по ст 16 17.pdf
20 березня 2018 09:52
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Хмільникагротехсервіс

ТОВ Назарет Транс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВАЙН ТОРГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Хмільникагротехсервіс
#33625908
Переможець 1 185 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 14:27

Документи

27 березня 2018 14:27
Електронний підпис
27 березня 2018 14:25
2 Пал-2.pdf
22 березня 2018 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 14:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Хмільникагротехсервіс
#33625908
1 185 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 14:27
Електронний підпис
27 березня 2018 14:25
2 Пал-2.pdf
22 березня 2018 12:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 13:46
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 17:15
№10.pdf зміни до договору
31 січня 2019 17:15
Електронний підпис зміни до договору
31 січня 2019 17:13
№9.pdf зміни до договору
31 січня 2019 17:12
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2019 15:23
ДУ ПММ.pdf зміни до договору
18 січня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2019 10:28
д.у. ПММ.pdf зміни до договору
03 січня 2019 10:27
Електронний підпис зміни до договору
11 жовтня 2018 16:13
ПММ 6.pdf зміни до договору
11 жовтня 2018 16:08
Електронний підпис зміни до договору
12 вересня 2018 16:03
5пмм.pdf зміни до договору
12 вересня 2018 15:58
Електронний підпис зміни до договору
15 серпня 2018 14:48
4 - ПММ.pdf зміни до договору
15 серпня 2018 14:46
Електронний підпис зміни до договору
04 липня 2018 15:54
3 зміни ПММ.pdf зміни до договору
04 липня 2018 15:41
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2018 14:30
2 зміни ПММ.pdf зміни до договору
25 червня 2018 14:28
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 16:49
ДОГОВІР ПММ 2018.pdf укладений
16 квітня 2018 16:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
04 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
15 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 13/04
Договір:
Номер додаткової угоди: 13/04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 318 553,80
UAH з ПДВ