Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ангіографи
Angiographers
Очікувана вартість
50 000 000,00 UAH
UA-2018-03-03-001080-c ccf3f058de4043518be2ef429984bea1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плєшаков Павло

+380322 236 83 12 tender.lokl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Контактна особа: Плєшаков Павло
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
National ID: 01996711
Contact point: Плєшаков Pavlo
+380322 236 83 12
tender.lokl@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 березня 2018 21:00
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2018 16:00
Початок аукціону: 18 квітня 2018 12:18
Очікувана вартість: 50 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 03 березня 2018 21:00
Enquiries until: 24 березня 2018 16:00
Complaints submission until: до 30 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 квітня 2018 16:00

Information

Estimated total value: 50 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Строк поставки: До 31.12.2018 року або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань.
Delivery time: By 31.12.2018, or until the parties fully comply with the contractual obligations.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ангіографи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, Чернігівська, 7
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Angiographers
CPV: 33110000-4
Період постачання: по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 06 березня 2018 12:27
Дата відповіді: 13 березня 2018 09:40
Доброго дня, шановний Замовнику. Надайте будь-ласка чіткі роз'яснення стосовно вимоги зазначеної у п.8 Медико-технічних вимог Додатку 3, Тендерної документаці , а саме - "8) Спроможність учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листів авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні, (інформація щодо представництва документально підтверджується у складі тендерної пропозиції офіційним документом від товаровиробника) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером закупівлі, що опубліковане в Prozorro." В зв'язку з тим, що у світових виробників медичного обладнання розділені повноваження структурних підрозділів стосовно надання авторизаційних/гарантійний листів для участі у тій чи іншій процедурі закупівлі, і тому надається один Гарантійний лист для офіційного представника, де вказується вся інформація про повноваження та процедуру закупівлі, тому надайте чіткі роз’яснення який саме документ за даною вимогою повинен надати потенційний Учасник, щоб його Тендерна пропозиція не була відхилена Вами при розгляді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. У складі своєї тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал гарантійного листа виробника (уповноваженого представника, представництва, філії виробника, якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України). Якщо гарантійний лист видається не виробником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника.
Вимоги тендерної доукментації
Дата подання: 15 березня 2018 14:49
Дата відповіді: 19 березня 2018 09:29
Доброго дня, Шановний Замовнику. У відповідності до тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю: «33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (CPV) (Ангіографи)», та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до ТД. Статтею 3 ЗУ, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників і тому, задля розширення кола постачальників і забезпечення рівноправних, не дискримінаційних вимог для потенційних учасників просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: I) Додаток 2, тендерної документації: ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА, таблиця - 1. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: Критерій - 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів Підтвердження відповідності -. Викласти в наступній редакції: «3.1. Довідка в довільній формі про досвід виконання аналогічного(их)* договору(ів) з інформацією про Замовника з яким укладено договір, предметом закупівлі тощо. 3.2. Копія(ії) аналогічного(их*) договору зазначених у п. 3.1. (не менше одного). 3.3. На підтвердження інформації в довідці, надати лист-відгук від Замовника на договір(и) зазначений(і) у п.3.1 або копію договору (ів) з документом(ми), що підтверджують факт виконання умов договору. Лист-відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності**. *Під аналогічним договором у тендерній документації розуміється виконання учасником договору щодо постачання медичного виробу. **Для договорів укладених відповідно до Закону України «Про здійснення державних закупівель» від 10 квітня 2014 року № 1197-VІІ та договорів, укладених відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 – VIII.» II) Додаток 3 Медико - технічні вимоги Кількісні характеристики предмета закупівлі Загальні вимоги: 7) Наявнісь в Учасника власного сервісного центру на території України по обслуговуванню запропонованого обладання. (На підтвердження Учасник повинен надати інформаційний лист про наявність власного сервісного центру на території України по обслуговуванню запропонованого обладнання (із зазначенням його адреси, телефонів). Викласти в наступній редакції: «7) Наявнісь сервісного центру на території України по обслуговуванню запропонованого обладнання. (На підтвердження Учасник повинен надати інформаційний лист про наявність сервісного центру на території України по обслуговуванню запропонованого обладнання (із зазначенням його адреси, телефонів).» III) Додаток 3 Медико - технічні вимоги Таблиця - Технічні характеристики і комплектація на одну систему: 4. Детектор 4.1. Розмір максимального робочого поля Не менше (30х30см) В наданій таблиці подано 2 Пункти 4.1 Викласти в наступній редакції: « 4.2 - Розмір максимального робочого поля - Не менше (30х30см) ± 2 см» (Необхідно зауважити, що використання системи заплановане в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії і максимальне робоче поле не відповідає основному робочому режимові використання ангіографічних установок, та використовується, переважно, під час первинного загального дослідження та під час нейрохірургічних втручань. Основними робочими режимами під час використання системи в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії є менші робочі поля (20х20см та менше). При цьому лікар чітко фокусується на ділянках, що потребують його уваги, знижується загальний рівень рентгенологічного опромінювання пацієнта. Сучасні виробники ангіографічного обладнання використовують у своєму обладнанні плоскі динамічні детектори як квадратного формату так і прямокутного. Ширина та глибина використовуємих детекторів варіює від 20 до 40см. Проте, найбільш поширені це розміри детекторів для використання у інтервенційній кардіології від 26х26 до 31х31см (або прямокутні розміри від 26х29 до 30х40см).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Тендерним комітетом взято до уваги ваші зауваження та буде внесено відповідні зміни до Тендерної документації.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 12 квітня 2018
UA-2018-03-03-001080-cccf3f058de4043518be2ef429984bea1
Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ЛЬВІВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01996711
Місцезнаходження: 79010, Україна, Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ЧЕРНІГІВСЬКА, будинок 7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

12 квітня 2018 17:33
Протокол розгляду.pdf
12 квітня 2018 17:34
Електронний підпис

Публічні документи

03 квітня 2018 10:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 10:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 10:31
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

12 квітня 2018 17:35
Протокол розгляду.pdf
12 квітня 2018 17:35
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2018 18:00
Документи переможця
03 квітня 2018 15:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 15:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:14
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:14
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Астріум"

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 квітня 2018 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 49 800 000,00
UAH з ПДВ
49 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Астріум" 49 900 000,00
UAH з ПДВ
49 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2018 18:00
Документи переможця
03 квітня 2018 15:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 15:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:14
Електронний підпис
03 квітня 2018 14:14
Електронний підпис

Публічні документи

03 квітня 2018 10:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 10:32
Електронний підпис
03 квітня 2018 10:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "Астріум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 49 300 000,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 16:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
49 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
19 червня 2018 17:01
ДУ №3 до дог. №6 ПротекСолюшнз (1).pdf зміни до договору
19 червня 2018 17:01
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 10:23
Додаткова угода № 2 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:23
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2018 10:21
Додаткова угода № 1 (1).pdf зміни до договору
01 червня 2018 10:20
Електронний підпис укладений
16 травня 2018 16:18
Договір № 6 ПротекСолюшнзУкраїна.pdf укладений
16 травня 2018 16:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1 та Специфікацію Додаток 1 до Договору викладено у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 50% вартості за Товар відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покупець здійснює попередню оплату в розмірі 50% вартості за Товар відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 р. №117.
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML