Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
475 000,00 UAH
UA-2018-03-03-000450-c 6e310e0c83ad44a1bc2dfd961b4f794c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Турик Ольга Григорівна

+380324931310 Olgatyruk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Червоноградської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 02144482
Місцезнаходження: 80103, Україна , Львівська обл., місто Червоноград, проспект Шевченка, 19
Контактна особа: Турик Ольга Григорівна
+380324931310
Olgatyruk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2018 11:29
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 11:34
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 11:34
Початок аукціону: 20 березня 2018 14:17
Очікувана вартість: 475 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 шт
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, м.Червоноград, заклади освіти ЧМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  30 травня 2018
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2018 11:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 11:30
Проект договору.doc
03 березня 2018 11:30
Технічне завдання на ноутбуки.doc
03 березня 2018 11:30
ТД на ноутбуки 2018р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-03-000450-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Коновалюк Віктор Олександрович, Код ЄДРПОУ:3312607495
Дата подання: 29 березня 2018 01:26
Прохання переглянути рішення про дискваліфікацію ФОП Коновалюк В. О.
Шановний замовник, прохання переглянути рішення про відхилення пропозиції, так як згідно ваших зауважень Накладна завантажена учасником до системи Прозоро до аналогічного договору, як того вимагала ТЕНДЕРНА документація (не менше одного договору)
Крім того Запропоновані ноутбуки комплектуються саме тим радіообладнанням та блоками живлення, що надані у деклараціях відповідності для відповідної апаратної бази у ноутбуках.
На мій погляд вимоги виконано в повній мірі.
Дякую.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2018 11:40
Шановний Учасник .
Відповідно до п.1.7. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Учасник повинен надати «Документи, які засвідчують якість (відповідність) (для юридичних і фізичних осіб), а саме:
- копія сертифікату відповідності на товар»
Але, всупереч вище вказаній вимозі ,Учасник ФОП Коновалюк В.О. подав декларацію про відповідність для зовсім інших моделей ноутбуків фірми Dell.
У ціновій пропозиції учасником вказана маркетингова модель Dell 3552 (модель P47F).
Учасником було надано сертифікати відповідності не на запропонований товар ноутбук DELL 3552 (номер моделі P47F), а на іншу модель ( номер моделі P76G).
Модель P76G відповідає маркетинговій назві DELL 3465,3468 (це взагалі 14 дюймові моделі),а не Dell 3552.
Цього достатньо для відхилення пропозиції Учасник ФОП Коновалюк В.О .
Номер вимоги: UA-2018-03-03-000450-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ", Код ЄДРПОУ:36287850
Дата подання: 30 березня 2018 23:02
Невідповідність пропозиції вимогам Замовника
Відповідно до інформації в Системі, кінцевим строком подання пропозицій визначено - 19.03.2018 11.34. Станом на зазначений час, згідно з пропозицією ПП "Снік-Гал", у його складі зазначено “Ноутбук Lenovo IdeaPad 110 з наступними характеристиками:
15.6', HD (1366 х 768),
16:9,TN+film,
Intel Celeron N3060 (1.6 - 2.48 ГГц),
4 Gb DDR3,
500 Gb HDD SATA,
Intel HD Graphics 4400,
No ODD,Bluetooth, Wi-Fi, LAN (RJ-45),
6500mAh
2.3 кг, Black
Microsoft,Office 2010 Home&Business+ оригінальна наклейка Microsoft ,
Antivirus Avast.
А в документі «33 ІНСТРУКЦІЯ-ПАСПОРТ Lenovo IdeaPad_110-15IBR.pdf» є повна назва цього ноутбука.
Зайшовши за посиланням https://shop.lenovo.ua/notebooks/lenovo-ideapad-110-15ibr-80t70088ra-p_80t70088ra.html на офіційний магазин фірми Lenovo можна замітити невідповідність поданої характеристики офіційним даним. А саме ємність батареї яку вказав ПП "Снік-Гал" є 6500mAh, а за офіційними даними ємність складає для трьохячейкового акумулятора 24 Втгод ( https://alex-avr2.livejournal.com/152667.html ), що в переводі дає 2162 mAh, що не відповідає технічним характеристикам замовника.
ПП "Снік-Гал" вказав графічну систему ноутбука Intel HD Graphics 4400, хоча насправді тут є графічна система інтегрована у ядро процесора Intel Celeron N3060, і вона не може бути інша ніж Intel HD Graphics 400 ( http://www.modlabs.net/tag/N3060 ) по своїй природі.
В даний діях ПП "Снік-Гал" видно підробку технічних характеристик свого продукту і свідоме введення в оману замовника, задля створення ілюзії відповідності технічним характеристикам.
Відповідно до пунктів 6.3, 6.9, 6.10, 9.2 Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року No 35 (далі — Порядок):
- інформація про предмет закупівлі, порядок і умови проведення закупівлі визначаються саме Замовником та розміщуються ним у Системі під час оголошення закупівлі;
- пропозиція повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі;
- підставою дискваліфікації є — пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам закупівлі Замовника.
ПП "Снік-Гал" не виконав технічні умови даної закупівлі, згідно вимог Замовника, що не відповідає вимогам Порядку та умовам закупівлі Замовника. Виходячи з вищевикладеного, прошу переглянути ваше рішення і дискваліфікувати учасника ПП "Снік-Гал".
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 квітня 2018 08:39
Причина: Христос Воскрес!!! Веселих свят.
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2018 15:02
Пояснення по суті скарги ТОВ "ВЕСКО ТОВ"

Тендерний комітет Відділу освіти Червоноградської міської ради Львівської області, відповідно до річного плану закупівель на 2018 рік, 03.03.18року оголосив відкриті торги на закупівлю: код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки) оголошення UA-2018-03-03-000450-c, що оприлюднено в електронній системі державних закупівель Prozorro .
30.03.2018року в електронній системі розміщено скаргу ТОВ "ВЕСКО ТОВ".
Скаржник ТОВ "ВЕСКО ТОВ" стверджує про те, що тендерна пропозиція учасника ПП "Снік-Гал" на ноутбуки не відповідає технічним характеристикам Замовника та просить переглянути рішення і дискваліфікувати учасника ПП "Снік-Гал".
Тендерний комітет розглянув скаргу, та по суті визначених тверджень скаржника може пояснити наступне:
1.Нашою перевіркою встановлено, що запропоновані моделі ноутбуків від ТОВ"ВЕСКО ТОВ" Dell Inspiron 3552 та ПП"СНІК-ГАЛ" Lenovo Ideal Pad 110 мають одинакову інтегровану Intel HD Graphics 400.
2.На ринок України моделі ноутбуків, що запропонував переможець та скаржник не поставляю-ться в комплектації 6cell, що відповідає 6500vAh. Дотримання даної вимоги забезпечують учасники торгів заміною батареї 3 cell на 6 cell з повною гарантійною відповідальністю.

3.Також Учасник подав Microsoft Office 2010 Home&Business + оригінальна наклейка Microsoft ,
Що задовільняє замовника торгів.
Крім цього, за результатами аналізу на предмет відповідності вимогам тендерної документації щодо закупівлі : код ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбуки), було встановлено, що тендерна пропозиція учасника ПП "Снік-Гал", відповідає вимогам тендерної документації.
Відповідно до ст. 28 ч. 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон) пропозиція учасника ПП"СНІК-ГАЛ" розглянута тендерним комітетом на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону, вимогам встановленим ст.17 Закону та умовам тендерної документації.
Таким чином, відділом освіти Червоноградської міської ради Львівської області було дотримано принципів та вимог що передбаченні у ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII.

Голова тендерного комітету Турик О.Г.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 14:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 381 780,00
UAH з ПДВ
381 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович 391 230,00
UAH з ПДВ
391 230,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНЗАРГО" 444 800,00
UAH з ПДВ
440 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Снік-Гал" 452 250,00
UAH з ПДВ
442 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 01:17
Електронний підпис
19 березня 2018 01:15
ТОВ Веско.pdf
19 березня 2018 01:15
Naming list Q3FY17.pdf
19 березня 2018 01:15
Цінова пропозиція.pdf
19 березня 2018 01:15
Проект договору.pdf
19 березня 2018 01:15
Про захист довкілля.pdf
19 березня 2018 01:15
Найменування товару.pdf
19 березня 2018 01:15
Гарантійний лист.pdf
19 березня 2018 01:15
ТОВ Веско Довідково.pdf
19 березня 2018 01:15
ТОВ Веско гарантія.pdf
19 березня 2018 01:15
Статут з доповненням.pdf
19 березня 2018 01:15
Витяг_22112017.pdf
19 березня 2018 01:15
Наказ про призначення.pdf
19 березня 2018 01:15
Дистрибуція Веско.pdf
19 березня 2018 01:15
Витяг ПДВ.pdf
19 березня 2018 01:15
Виписка з ЄДР.pdf
19 березня 2018 01:15
Виконанні договора.rar

Публічні документи

19 березня 2018 10:40
Аналогічні_договори
18 березня 2018 17:38
Сертифікат ноут Dell
18 березня 2018 17:38
гарантійний_лист
18 березня 2018 17:38
Лист_про_підпис
18 березня 2018 17:38
Довідки
18 березня 2018 17:38
Витяг 2018
18 березня 2018 17:38
Установчі документи
18 березня 2018 17:38
Лист-згода
18 березня 2018 17:38
Істотні_умови
18 березня 2018 17:38
Довідка2
18 березня 2018 17:38
Довідка1
18 березня 2018 17:38
Гарантійний_лист
18 березня 2018 17:38
Проект_договору
18 березня 2018 17:38
Найменування_товару
18 березня 2018 17:38
Технічне_завдання
18 березня 2018 17:38
Тендерна_пропозиція

Публічні документи

19 березня 2018 10:03
Електронний підпис
16 березня 2018 17:46
Ліцензія.pdf
16 березня 2018 17:46
18))статут.pdf
16 березня 2018 17:46
15))Гарантійний лист.pdf
16 березня 2018 17:46
10.1))витяг ПДВ.pdf
16 березня 2018 17:46
10))Свідоцтво ПДВ_Інзарго.pdf
16 березня 2018 17:46
9))ЄДРПОУ_довідка.pdf
16 березня 2018 17:46
8))Проект договору.pdf
16 березня 2018 17:46
6))Д2 Технічне завдання.pdf
16 березня 2018 17:46
5))Д1 Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2018 17:46
ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП Коновалюк Віктор Олександрович

ТОВ "ІНЗАРГО"

ПП "Снік-Гал"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
Відхилено 381 780,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 16:21
ФОП Коновалюк Віктор Олександрович
#3312607495
Відхилено 391 230,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 16:26
ТОВ "ІНЗАРГО"
#38501167
Відхилено 440 050,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 13:37
ПП "Снік-Гал"
#19390535
Переможець 442 125,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 09:26

Документи

27 березня 2018 16:21
Електронний підпис
27 березня 2018 16:20
протокол 1.pdf
20 березня 2018 14:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2018 22:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
27 березня 2018 16:26
Електронний підпис
27 березня 2018 16:25
протокол 2.pdf

Документи

29 березня 2018 13:37
Електронний підпис
29 березня 2018 13:35
рішення.pdf
27 березня 2018 22:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 09:26
Електронний підпис
29 березня 2018 13:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 09:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Снік-Гал"
#19390535
442 125,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 09:26
Електронний підпис
29 березня 2018 13:37
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 13:44
додаткова угода.pdf зміни до договору
03 травня 2018 13:43
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 13:41
Image.jpg зміни до договору
03 травня 2018 13:39
Електронний підпис укладений
12 квітня 2018 13:23
договір на ноутбуки.pdf укладений
12 квітня 2018 13:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу фінансування видатків замовника на потреби електроенергії, а саме : зменшити загальну вартість Договору на 325,00 грн. :
Номер договору про закупівлю: 1104/18
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1104/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з покращенням якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі, сторони дійшли згоди внести зміни до Договору № 1104/18 від 11.04.2018 року та викласти специфікацію в наступній редакції :
Номер договору про закупівлю: 1104/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 1104/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 441 800,00
UAH з ПДВ