Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання адмінбудинку
Очікувана вартість
1 425 000,00 UAH
UA-2018-03-03-000380-a 32be1f9898d845f68150c25e29d5a665
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ясінська Алла

380442787225 alla.yasinska@minagro.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство аграрної політики та продовольства України
Код ЄДРПОУ: 37471967
Вебсайт: http://minagro.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24
Контактна особа: Ясінська Алла
380442787225
alla.yasinska@minagro.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2018 12:05
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 01:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 01:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 11:49
Очікувана вартість: 1 425 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,05%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання адмінбудинку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Фаховий рівень: 10%
25 чол. і більше: 10%
від 21 чол. до 24 чол.: 5%
20 чол.: 0%
Досвід роботи: 10%
5 і більше років: 10%
від 3-х до 4-х років: 5%
2 роки: 0%
Матеріально-технічне забезпечення: 10%
наявне: 10%
відсутнє: 0%
03 березня 2018 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 12:07
ТД (прибирання).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-03-000380-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України», Код ЄДРПОУ:31406759
Дата подання: 26 березня 2018 12:46
Вимога про скасування протокольного рішення Замовника від 23.03.2018 №16
Державним підприємством «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» розглянуто документи учасника ФОП «Качало Олександр Ігорович» на предмет відповідності їх вимогам тендерної документації Замовника.
Так,
1. Абзацем 9 пункту 1 «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» передбачено документальне підтвердження застосування заходів із захисту довкілля (оригінал чи нотаріально завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (витратні матеріали), виданої Міністерством охорони здоров'я України; або копії екологічних сертифікатів якості ISO 14001:2004, завірені мокрою печаткою виробника товару чи печаткою офіційного представника виробника в Україні (сертифікати повинні бути дійсними станом на дату розкриття тендерних пропозицій), або будь-який інший документ, який, на думку учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля).
Зазначаємо, що Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (витратні матеріали), надані у пропозиції ФОП «Качало Олександр Ігорович», не є оригіналами чи нотаріально завіреними копіями, як це передбачено тендерною документацією.
Копії екологічних сертифікатів якості, надані у пропозиції ФОП «Качало Олександр Ігорович», не завірені мокрою печаткою виробника товару чи печаткою офіційного представника виробника в Україні, як це передбачено тендерною документацією.
Інші документи, надані учасником, не підтверджують застосування заходів із захисту довкілля, що не відповідає умовам тендерної документації.

2. Абзацем 10 пункту 1 «Зміст і спосіб подання пропозицій» розділу «Інструкція з підготовки тендерної документації» передбачено, що документи, які вимагаються від учасників процедури закупівлі, повинні бути у вигляді сканованих копій:
- оригіналів документів учасника процедури закупівлі із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує документ, її ініціалів та прізвища, на фірмовому бланку із вихідними реквізитами (номер, дата), відбитком печатки* учасника процедури закупівлі;
- оригіналів документів, виданих учаснику процедури закупівлі іншими організаціями, підприємствами, установами;
- нотаріально завірених копій;
- копій, завірених учасником процедури закупівлі, із зазначенням назви посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, з відміткою «Згідно з оригіналом», дати засвідчення копії.

Зазначаємо, що «Лист-згода» та «Тендерна пропозиція» надана ФОП «Качало Олександр Ігорович» не містять усіх (визначених тендерною документацією) вихідних реквізитів, що не відповідає умовам тендерної документації;

3. Пунктом 2 розділу 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» додатку 2 до тендерної документації визначено критерії підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, це - довідка (складена у довільній формі на бланку учасника із зазначенням реквізитів довідки), за підписом керівника або уповноваженої особи та скріпленою основною печаткою (за наявності), в якій учасник зазначає інформацію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 2-х років), з додаванням відповідних копій трудових книжок, або цивільно-правових договорів (у разі наявності).

Зазначаємо, що ФОП «Качало Олександр Ігорович» у своїй пропозиції не надав документи які підтверджують знання та досвід працівників (надані даним учасником копії договорів не підтверджують знання та досвід працівників, які зазначені ФОП «Качало Олександр Ігорович» у довідці у довільній формі), що не відповідає умовам тендерної документації;

4. Пунктом 3 розділу 1 «Перелік документів, що надаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям (частини 2 статті 16 Закону)» додатку 2 до тендерної документації визначено критерії підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, це - довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за останні два роки з надання послуг, які є предметом закупівлі, а саме в адміністративних приміщеннях та прилеглих територіях бюджетних установ, підписана уповноваженою особою учасника та скріплена печаткою учасника (за наявності) разом з документальним підтвердженням про його виконання (копії договору, актів наданих послуг та/або лист-відгук від організації)


Зазначаємо, що ФОП «Качало Олександр Ігорович» не підтвердив досвід виконання аналогічних договорів з надання послуг за останні два роки (досвід підтверджено лише за останній 2017 рік), що не відповідає умовам тендерної документації.

На підставі вищевикладеного, вважаємо прийняття протокольного рішення Замовника від 23.03.2018 №16 необґрунтованим та таким, що потребує скасування.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 березня 2018 15:35
Щодо першого пункту Вимоги – учасником ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" було надано документальне підтвердження застосування заходів із захисту довкілля у вигляді довідки в довільній формі від 16.03.2018 № 10, що відповідає вимозі викладеній в абзаці дев'ятому частини першої розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме – будь-який інший документ, який, на думку учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля.
Щодо другого пункту Вимоги – зазначені недоліки в оформленні документів, які були надані учасником ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", а саме – "Лист-згода" не містить вихідного номеру, а "Тендерна пропозиція" не містить вихідних номеру та дати, не впливають на зміст пропозиції, та не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" відповідно до статті 30 Закону.
Щодо третього, четвертого пунктів Вимоги – скан-копії документів, наданих учасником ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону.
Отже, не вбачається правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ".
Розгорнути Згорнути
Щодо першого пункту Вимоги – учасником ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" було надано документальне підтвердження застосування заходів із захисту довкілля у вигляді довідки в довільній формі від 16.03.2018 № 10, що відповідає вимозі викладеній в абзаці дев'ятому частини першої розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції", а саме – будь-який інший документ, який, на думку учасника, підтверджує застосування заходів із захисту довкілля.
Щодо другого пункту Вимоги – зазначені недоліки в оформленні документів, які були надані учасником ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", а саме – "Лист-згода" не містить вихідного номеру, а "Тендерна пропозиція" не містить вихідних номеру та дати, не впливають на зміст пропозиції, та не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" відповідно до статті 30 Закону.
Щодо третього, четвертого пунктів Вимоги – скан-копії документів, наданих учасником ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ", підтверджують інформацію про його відповідність кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону.
Отже, не вбачається правових підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» 1 404 540,00
UAH з ПДВ
1 404 540,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 1 034 924.21 Документи
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ" 1 092 000,00
UAH з ПДВ
1 092 000,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 804 631.58 Документи
ФОП "СОЛЯНІК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ" 1 278 450,00
UAH з ПДВ
1 278 450,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 894 915 Документи
Державне підприємство "Спецагро" 1 399 999,00
UAH з ПДВ
1 290 000,00
UAH з ПДВ
1.3571428571 950 526.32 Документи

Публічні документи

16 березня 2018 16:14
Електронний підпис
16 березня 2018 16:10
Трудові книжки 2.pdf
16 березня 2018 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2018 15:32
аналогічний дог ПФУ 2017.pdf
16 березня 2018 15:30
Витяг з наказу.pdf
16 березня 2018 15:29
Довідка ст 17.pdf
16 березня 2018 15:28
Довіреність Нікандрова.pdf
16 березня 2018 15:28
Лист згода.pdf
16 березня 2018 15:27
проект договору.pdf
16 березня 2018 15:27
Статут.pdf

Публічні документи

27 березня 2018 16:40
Супровідний лист.pdf
27 березня 2018 16:40
Документи переможця.pdf
18 березня 2018 12:40
12 Документи якості.pdf
18 березня 2018 12:40
6 Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2018 12:40
3 Аналогічний договір.pdf
18 березня 2018 12:40
2 Аналогічні договори.pdf
18 березня 2018 12:40
1 Копії працівники.pdf

Публічні документи

18 березня 2018 21:49
Електронний підпис
18 березня 2018 21:47
Інформація ст. 17.PDF
18 березня 2018 21:47
Додаток 5 лист згода.PDF
18 березня 2018 21:47
Довідка захист довкілля.PDF
18 березня 2018 21:47
Додаток 3 тех вимоги.pdf
18 березня 2018 21:47
Довiдка аналог договори.pdf
18 березня 2018 21:47
Акти викон робіт копії.PDF
18 березня 2018 21:47
Аналогічний договір 2017 .PDF
18 березня 2018 21:47
Аналогічний договір 2016.PDF
18 березня 2018 21:47
Аналогічний договір 2015.PDF
18 березня 2018 18:22
Витяг з ЄДР ФОП.pdf
18 березня 2018 18:22
Св-во про реєстрацію.pdf
18 березня 2018 18:22
Паспорт.pdf
18 березня 2018 18:22
Ідент код.pdf
18 березня 2018 18:22
Висновок СЕЕ Соликлор.pdf
18 березня 2018 18:22
Висновок СЕЕ Kiehl.pdf
18 березня 2018 18:22
Висновок СЕЕ Gala.pdf

Публічні документи

16 березня 2018 13:36
Призн.Андрій.jpg
16 березня 2018 13:26
Ст 1.jpg
16 березня 2018 13:26
Ст 2.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 3.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 5.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 6.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 7.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 8.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 9.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 10.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 11.jpg
16 березня 2018 13:25
Ст 12.jpg
16 березня 2018 13:24
Ст 13.jpg
16 березня 2018 13:24
Ст 14.jpg
16 березня 2018 13:24
Ст пр.jpg
16 березня 2018 13:24
Інф 2-1.jpg
16 березня 2018 13:24
Інф 2-2.jpg
16 березня 2018 13:24
Інф 2-3.jpg
16 березня 2018 13:24
Інф 2-4.jpg
16 березня 2018 13:23
Інф 1-1.jpg
16 березня 2018 13:23
Інф 1-2.jpg
16 березня 2018 13:23
Інф 1-3.jpg
16 березня 2018 13:23
Інф 1-4.jpg
16 березня 2018 13:22
Від ЄДРПОУ 2.jpg
16 березня 2018 13:22
Від ЄДРПОУ.jpg
16 березня 2018 13:22
ЄДРПОУ 1.jpg
16 березня 2018 13:22
ЄДРПОУ 2.jpg
16 березня 2018 13:22
Антикор.прогр. 1.jpg
16 березня 2018 13:21
Антикор.прогр. 2.jpg
16 березня 2018 13:21
Антикор.прогр. 3.jpg
16 березня 2018 13:21
Антикор.прогр. 4.jpg
16 березня 2018 13:21
Антикор.прогр. 5.jpg
16 березня 2018 13:21
Антикор.прогр. 6.jpg
16 березня 2018 13:21
Антикор.прогр. 7.jpg
16 березня 2018 13:21
Нак. Антикорупц.jpg
16 березня 2018 13:20
кваліфікація.jpg
16 березня 2018 13:20
Чисельн.прац..jpg
16 березня 2018 13:11
аналогічні договори.jpg
16 березня 2018 13:11
дотримання вимог.jpg
16 березня 2018 13:11
ЄРДПО.jpg
16 березня 2018 13:11
не в корупції.jpg
16 березня 2018 13:11
не візнано банкрутом.jpg
16 березня 2018 13:11
не повязано з корупцією.jpg
16 березня 2018 13:11
не пропонує винагороди.jpg
16 березня 2018 13:11
Про заборгов..jpg
16 березня 2018 13:11
Прогр.антикор стратегії.jpg
16 березня 2018 12:35
ЄДРПОУ 1.jpg
15 березня 2018 18:37
дов 1.jpg
15 березня 2018 18:18
90.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»

ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"

ФОП "СОЛЯНІК РУСЛАН АНАТОЛІЙОВИЧ"

Державне підприємство "Спецагро"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3364605917
Переможець 1 092 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 11:37

Документи

23 березня 2018 11:37
Електронний підпис
23 березня 2018 11:35
протокол16.pdf
20 березня 2018 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 11:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КАЧАЛО ОЛЕКСАНДР ІГОРОВИЧ"
#3364605917
1 092 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2018 11:37
Електронний підпис
23 березня 2018 11:35
протокол16.pdf
20 березня 2018 12:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2019 15:00
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2019 10:50
Дод.угода4_23_2.pdf зміни до договору
21 січня 2019 10:49
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 13:05
Дод.угода23_150.PDF зміни до договору
28 грудня 2018 13:01
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 12:35
Договір23.pdf укладений
04 квітня 2018 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 23/150 від 28.12.2018 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до частини п’ятої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4/23/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 310 400,00
UAH