Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
319 029,50 UAH
UA-2018-03-03-000369-c e4f34e50a9f449da8769d2867a2b50d0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лавренчук

+380958261045 03189682@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189682
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., м. Херсон, Комсомольський р-н, с. Комишани
Контактна особа: Оксана Лавренчук
+380958261045
03189682@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2018 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 08:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 08:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 15:53
Очікувана вартість: 319 029,50 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 595,15 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
376 кілограм
томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
330 кілограм
горох консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1028 кілограм
сухофрукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
333 кілограм
квасоля консервована в томатному соусі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
532 кілограм
помідори консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
359 кілограм
повидло в асортименті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2560 кілограм
капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2422 кілограм
Кабачки консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
544 кілограм
Горох
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
1388 кілограм
ананаси консервовані
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
297 кілограм
ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73490, Україна, Херсонська область, м.Херсон, смт.Комишани, пров.Робочий,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2018 11:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 11:07
ДКТ овочі оброблені.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-03-000369-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 30 березня 2018 17:54
Вимога щодо неправомірного визначення переможця
27.03.2018 року о 13:41 год. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене Протокол № 81 засідання тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат» щодо прийняття рішення визначення переможцем та про намір укласти договір з наступним учасником, ФОП Гриненко С.Ю.

Під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможцем та про намір укласти договір з наступним учасником, ФОП Гриненко С.Ю.

Тендерна пропозиція ФОП Гриненко С.Ю. не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхилена у порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Невідповідність полягає у наступному.
Учасники повинні були надати у складі своїх тендерних пропозицій:
- Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (копія посвідчення про якість або декларація виробника і з зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму.)
Учасник, який не є виробником, повинен надати копії документів від виробника засвідчені відбитком печатки виробника:
- копію документу, що підтверджує якість предмету закупівлі (посвідчення про якість/ декларація виробника, дійсні на дату розкриття)

Учасником ФОП Гриненко С.Ю. запропоновано згідно його Тендерної пропозиції серед іншого товар «повидло в асортименті», однак жодного документа який свідчить про якість цього товару у складі пропозиції не надано.
На підтвердження якості товару «томатна паста» Учасником ФОП Гриненко С.Ю.надано Декларацію виробника № 0301/01 від 03.01.2017р. не засвідчену відбитком печатки виробника, інших документів про якість не надано.
На підтвердження якості товару «капуста квашена» Учасником ФОП Гриненко С.Ю. надано Декларацію виробника № 4650 від 19.01.2017р. до накладної №15 від 19.01.2017р. на товар Салат из квашеной капусти з датою виробництва 12.01.2017 – 19.01.2017р. та зазначеним терміном реалізації та зберігання 28 діб та вказівкою «Посвідчення про якість поширюється на асортимент та кількість товару, вказану у видатковій накладний, в період дії строку реалізації», тобто на дату розкриття 27.03.2018 року ця декларація не є дійсною та не підтверджує якість товару. Інших документів про якість не надано.

Таким чином Учасником ФОП Гриненко С.Ю. не виконано пряму вимогу про надання документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником та підтверджують якість предмету закупівлі.

Просимо прийняти законне та обґрунтоване рішення стосовно цієї процедури закупівлі. У разі ігнорування Замовником даного звернення та не приведення процедури закупівлі у відповідність до норм чинного законодавства, змушені будемо звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2018 14:28
На засіданні тендерного комітету згідно протоколу №94 від 03.04.2018 року було розглянуто Ваше звернення. В ході детального розгляду пропозиції Гриненко С.Ю. тендерний комітет дійшов висновку: що тендерна пропозиція повністю відповідає тендерній документації.
Тендерний комітет вирішив залишити Вашу претензію без задоволення.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-03-000369-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Чередниченко Микола Вячеславович, Код ЄДРПОУ:2602702374
Дата подання: 06 квітня 2018 17:25
СКАРГА на рішення Замовника щодо неправомірного визначення переможця
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-03-000369-c Фізична особа підприємець Чередниченко Микола Вячеславович виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно тендерної документації подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - ДК 021:2015 ( 15330000-0) (Оброблені фрукти та овочі ) Горох, кабачки консервовані, помідори консервовані, квасоля консервована в томатному соусі, томатна паста, ікра кабачкова, капуста квашена, горох консервований, сухофрукти, повидло в асортименті, ананаси консервовані, що зазначено у оголошенні та тендерної документації. Після проведення електронного аукціону, електронною системою закупівель була автоматично проведена оцінка тендерних пропозицій на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та визначено учасників в порядку від найбільш економічно вигідної пропозиції, а саме: 1 ФОП Бень Сергій Володимирович з ціновою пропозицією 20`906.00 грн з ПДВ 2 ФОП Гриненко Сергій Юрійович з ціновою пропозицією 214`080.30 грн з 3 ФОП Чередниченко Микола Вячеславович з ціновою пропозицією 215`737.00 грн з ПДВ Відповідно до абзацу другого другої статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю. Повідомлення про намір укласти договір Замовником оприлюднене 27.03.2018 о 13:41. Таким чином, Скаржник дотримався встановленого законодавством строку звернення з даною скаргою. Обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси суб’єкта оскарження: Скаржник є Учасником оскаржуваної процедури закупівлі, оскільки подав свою тендерну пропозицію для участі у закупівлі (відповідно до пункту 35 частини першої статті 1 Закону). Відповідно до частини четвертої статті 28 Закону після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною. 27.03.2018 о 13 год. 41 хв. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднене протокол № 81 від 27.03.2018р. засідання тендерного комітету Комунального закладу Херсонської обласної ради «Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат», щодо визначення переможцем ФОП Гриненко Сергій Юрійович та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Тендерна пропозиція Скаржника не розглядалась. Тендерна пропозиція ФОП Гриненко С.Ю. не відповідає вимогам тендерної документації, а отже, мала бути відхилена відповідно до статті 30 Закону. Замовник, прийнявши рішення про відхилення пропозиції ФОП Гриненко С.Ю., мав перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції – пропозиції Скаржника. Отож, порушені права та законні інтереси можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення ФОП Гриненко Сергій Юрійович переможцем Процедури закупівлі. Під час проведення оскаржуваної Процедури закупівлі Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель, яке полягає у неправомірному та необґрунтованому прийнятті рішення про визначення переможця торгів, що обґрунтовується наступним: Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачена вимога надати: «- Копії документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником (копія посвідчення про якість або декларація виробника і з зазначенням строку придатності, умов збереження і температурного режиму.)» Учасником ФОП Гриненко С.Ю. запропоновано згідно його Тендерної пропозиції серед іншого товар «Повидло в асортименті», однак жодного документа який свідчить про якість цього товару у складі пропозиції не надано. З вищевказаного слідує, що вимога, встановлена замовником, не була виконана. Пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації передбачена вимога надати: «Учасник, який не є виробником, повинен надати копії документів від виробника засвідчені відбитком печатки виробника: - копію документу, що підтверджує якість предмету закупівлі (посвідчення про якість/ декларація виробника, дійсні на дату розкриття)» На підтвердження якості товару «Томатна паста 0,5 л.скляна банка» Учасником ФОП Гриненко С.Ю.надано Декларацію виробника № 0301/01 від 03.01.2017р. не засвідчену відбитком печатки виробника, інших документів про якість предмету закупівлі «Томатна паста 0,5 л.скляна банка» не надано. З вищевказаного слідує, що вимога, встановлена замовником, не була виконана. На підтвердження якості товару «капуста квашена» Учасником ФОП Гриненко С.Ю. надано Декларацію виробника № 4650 від 19.01.2017р. до накладної №15 від 19.01.2017р. на товар Салат из квашеной капусти з датою виробництва 12.01.2017 – 19.01.2017р., зазначеним терміном реалізації та зберігання 28 діб та вказівкою «Посвідчення про якість поширюється на асортимент та кількість товару, вказану у видатковій накладний, в період дії строку реалізації», тобто на дату розкриття 27.03.2018 року ця декларація не є дійсною та не підтверджує якість товару. Інших документів про якість предмету закупівлі «капуста квашена» не надано. З вищевказаного слідує, що вимога, встановлена замовником, не була виконана. Таким чином Учасником ФОП Гриненко С.Ю. не виконано пряму вимогу про надання документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником та підтверджують якість предмету закупівлі. Вищевикладене доводить, що тендерна пропозиція ФОП Гриненко С.Ю. не відповідає умовам тендерної документації і замовник зобов’язаний відхилити таку тендерну пропозицію відповідно до пункту 4 частини першої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі, вчинених тендерним комітетом Комунальний заклад Херсонської обласної ради Херсонський психоневрологічний будинок-інтернат під час проведення відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі: UA-2018-03-03-000369-c) та зобов’язати замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП Гриненко С.Ю. переможцем процедури закупівлі. Додатки: 1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету(платіжне доручення № 2964 від 06.04.2018р.).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 12 квітня 2018 22:07
Рішення від 11.04.2018 № 3310, лист замовнику.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2018 22:07
Рішення від 26.04.2018 № 3974.pdf
Дата публікації: 03 травня 2018 21:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення тендерного комітету КЗХОР ХПНБІ розміщене в прикріплених протоколах
Дата виконання рішення замовником: 07 травня 2018 13:39

Документи подані скаржником

06 квітня 2018 17:25
Скарга.PDF
06 квітня 2018 17:25
Платіжне доручення 2964.PDF

Документи подані замовником

07 травня 2018 13:39
протокол 119.pdf
07 травня 2018 13:39
протокол 121.pdf
07 травня 2018 13:39
протокол 120.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бень Сергій Володимирович 222 501,24
UAH з ПДВ
20 906,00
UAH з ПДВ
Немає
ФОП Гриненко Сергій Юрійович 217 393,80
UAH з ПДВ
214 080,30
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович 244 309,68
UAH з ПДВ
215 737,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 10:42
Довідка МВС.pdf
29 березня 2018 11:02
довідка ДФС.pdf
19 березня 2018 01:32
Електронний підпис

Публічні документи

18 березня 2018 20:08
Електронний підпис
18 березня 2018 20:05
Довідки інші.PDF
18 березня 2018 20:05
Інформація товар.PDF
18 березня 2018 20:05
Проект договору.PDF
18 березня 2018 20:05
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бень Сергій Володимирович

ФОП Гриненко Сергій Юрійович

ФОП Чередниченко Микола Вячеславович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
Рішення скасоване 20 906,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 13:09
ФОП Гриненко Сергій Юрійович
#2740805731
Рішення скасоване 214 080,30
UAH з ПДВ
04 травня 2018 13:09
ФОП Бень Сергій Володимирович
#2908025135
Відхилено 20 906,00
UAH з ПДВ
04 травня 2018 14:09
ФОП Гриненко Сергій Юрійович
#2740805731
Відхилено 214 080,30
UAH з ПДВ
04 травня 2018 14:12
ФОП Чередниченко Микола Вячеславович
#2602702374
Відхилено 215 737,00
UAH з ПДВ
07 травня 2018 13:41

Документи

27 березня 2018 13:39
Електронний підпис
27 березня 2018 13:38
протокол.pdf
20 березня 2018 16:20
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 березня 2018 13:41
Електронний підпис
27 березня 2018 13:40
протокол.pdf

Документи

04 травня 2018 14:09
Електронний підпис
04 травня 2018 14:08
протокол 1.pdf
04 травня 2018 14:08
протокол.pdf

Документи

04 травня 2018 14:12
Електронний підпис
04 травня 2018 14:10
протокол 1.pdf
04 травня 2018 14:10
протокол.pdf

Документи

07 травня 2018 13:41
Електронний підпис
07 травня 2018 13:36
протокол 121.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
07 травня 2018 13:41
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі