Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пароконвектомат
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2018-03-03-000322-a c069dd2355f04c9ea145c87714e20f6a
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Василенко Олександр Іванович

380506036176 parainter40@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №40 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25107733
Місцезнаходження: 84536, Україна , Донецька обл., с. Парасковіївка, Гірників, буд.23
Контактна особа: Василенко Олександр Іванович
380506036176
parainter40@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2018 11:32
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2018 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 13 березня 2018 14:04
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3600 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Піч пароконвекційна, електрична, 5 рівнів GN 2/3, відстань між рівнями 67 мм, температурний режим +30 ... + 260 градусів, одноточковий термощуп, автоматична система мийки, світлодіодне підсвічування камери, цифрова сенсорна панель управління, 8 швидкостей вентилятора (4 з реверсом + 4 полустатіческіх), напруга 400 В - 3 фази або 230 В - 1 фаза (з пониженням потужності).
Панель управління: сенсорна ONE
Призначення: гастрономічна
Тип підключення: електричний
Тип установки: настільний
Кількість рівнів: 5
Розмір листів: GN 2/3 (325х352мм)
Відстань між рівнями: 67 мм
Максимальна температура: 260 ° С.
Корпус: нержавіюча сталь
Підсвічування: є, LED
Технології: AIR.Plus, DRY.Plus, STEAM.Plus, Protek.SAFE, Rotor Klean
Потужність електрична, кВт: 5
Підключення до електромережі: 380В
Довжина (нетто), мм: 535
Ширина (нетто), мм: 662
Висота (нетто), мм: 649
Вага (нетто), кг: 55
Автоматичні програми готування.
Автоматичне миття камери готування.
Термощуп одноточковий.
Двері з подвійним склінням.
8 швидкостей вентилятора (4 з реверсом + 4 полустатіческіх).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Пароконвектомат
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, Бахмутський р-н с.Парасковіївка, Гірників буд 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 березня 2018  —  31 травня 2018
ДК 021:2015: 39711361-7 — Електричні печі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2018 11:34
ТД параконвектомат.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гарантія
Дата подання: 07 березня 2018 12:40
Доброго дня. Відповідно до п 5. документації " Банківська гарантія повинна бути видана банком, реквізити якого зазначені у додатку 1 Документації.", тобто обслговуючим банком постачальника. Чи допускається надання гарантії від іншого банку, що має відповідну ліцензію НБУ? Законодавство не передбачає наявність будь-яких обмежень у виборі банку-гаранта (за умови наявності ліцензії НБУ). Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-03-000322-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ", Код ЄДРПОУ:41272101
Дата подання: 22 березня 2018 00:34
Невідповідність пропозиції ФОП Маслаков Гнат Павлович
Пропозиція ФОП Маслаков Гнат Павлович не відповідає вимогам документації, а саме - документи пропозиції (копія свідоцтва про реємтрацію, паспорту, витягів з ЄДПРОУ та ПДВ не завірені належним чином. Відповідно до рішення тендерного комітету №44 від 19.03.2018 дані вимоги визнані істотним та стали в тому числі причиною дискваліфікації іншого учасника. Зважаючи на вищезазанчене, пропозиція ФОП Маслаков Гнат Павлович має бути відхилена.
Також, звертаємо увагу, що організатор торгів не надав відповіді на запитання, що було поставлене у період уточнення, що є порушенням процедури проведення закупівлі та ЗУ "Про публічні закупівлі". Також, звертаємо увагу, що ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає право організаторів торгів вимагати забезпечення пропозиції та визначати його вид, але не передбачає права вимагати надання такого виду забезпечення саме банком, в якому відкритий поточний рахунок учасника. Тобто така вимога є незаконною.
Таким чином, закупівля має бути відмінена , оскільки оголошена з порушеннями, що не можуть бути ліквідовані на даному етапі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 березня 2018 16:46
На Вашу вимогу від 22.03.2018 р. повідомляємо, що відсканований документ, що посвідчує особу, уповноваженого на підписання цінової пропозиції та договору про закупівлю не вимагає підтвердження печаткою та підписом, бо це є відсканований оригінал документу. У випадку, коли надана відсканована копія, виникла б потреба її завірити. Всі інші документи у ФОП Маслакова Г.П. оформлені відповідно Оголошення Замовника.
Стосовно дискваліфікації інших учасників пояснюємо, вимоги до оформлення документів тендерної пропозиції були однакові для всіх учасників відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі". Відсутність чи неналежне оформлення усіх, або будь-якого з документів, наявність виправлень в них є підставою для відхилення тендерної пропозиції з причин невідповідності умовам тендерної документації.
Ми приносимо свої вибачення Учаснику, який направив запитання в період уточнень щодо закупівлі, а саме 07.03.2018р. о 12:45. Відповідь нами не була надана з технічних причин (відсутність інтернет зв'язку 07.03.2018р. ) та тривалих святкових і вихідних (з 08.03.-11.03.2018рр.), які саме припали на термін завершення періоду уточнень. Всі умови, стосовно вашого запитання, були викладені в п.5 Оголошення закупівлі.
Відповідно п.5 Оголошення закупівлі, Учасник повинен внести в "Додаток 1 до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель", а саме, підпункт "банківські реквізити", інформацію про банк гарант. До того ж, Замовник не обмежував Учасників у виборі банку гаранта.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 14:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 83 730,00
UAH з ПДВ
76 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕСТОР МАРКЕТ" 98 000,00
UAH з ПДВ
77 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Пролог ЛТД 104 964,00
UAH з ПДВ
104 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Маслаков Гнат Павлович 110 000,00
UAH з ПДВ
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович 119 000,00
UAH з ПДВ
119 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 березня 2018 13:49
_Реквізити Кредобанк.docx
08 березня 2018 13:49
File0003.PDF
08 березня 2018 13:49
File0002.PDF
08 березня 2018 13:49
File0001.PDF
08 березня 2018 13:49
File.PDF

Публічні документи

12 березня 2018 10:00
Електронний підпис
12 березня 2018 09:56
Висновок СЕС.PDF
12 березня 2018 09:56
Витяг з ЄДР.pdf
12 березня 2018 09:56
Завірена копія Статуту.pdf
12 березня 2018 09:56
Банківська Гарантія.zip
12 березня 2018 09:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2018 11:30
Електронний підпис
20 березня 2018 09:43
ОНОВЛЕНА ЦІНОВА
09 березня 2018 09:04
Електронний підпис
08 березня 2018 12:41
Підписаний_G0318-4358-GL_tender.pdf
08 березня 2018 12:41
Пароконвектомат.pdf

Публічні документи

09 березня 2018 16:44
Електронний підпис
09 березня 2018 16:37
Підписаний_G0318-4348-GL_tender.pdf
09 березня 2018 16:37
Пароконвектомат.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

ТОВ "РЕСТОР МАРКЕТ"

ТОВ Пролог ЛТД

ФОП Маслаков Гнат Павлович

Фізична особа – підприємець Колесніков Михайло Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Відхилено 76 999,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 18:49
ТОВ "РЕСТОР МАРКЕТ"
#39856689
Відхилено 77 000,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 13:20
ТОВ Пролог ЛТД
#16282325
Відхилено 104 964,00
UAH з ПДВ
19 березня 2018 16:16
ФОП Маслаков Гнат Павлович
#3058801371
Переможець 110 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

15 березня 2018 15:34
40.PDF

Документи

16 березня 2018 13:19
41.PDF

Документи

19 березня 2018 16:13
44.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Маслаков Гнат Павлович #3058801371

№ рішення у справі

70/78-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

20 березня 2018 16:08
45.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Маслаков Гнат Павлович
#3058801371
110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 16:08
45.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 08:58
15.PDF укладений
27 березня 2018 18:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 110 000,00
UAH з ПДВ