виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1-а у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи ДК 021:2015)
Очікувана вартість
19 131 338,80 UAH
UA-2018-03-03-000172-b 59fa6671b83e4f3b8b02726c5f6b5c82
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт замовника: https://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження замовника: 01015, Україна, м. Київ обл., Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа замовника: Комелева Ірина Юріївна
+380442007310
i.komeleva@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 08:30
Початок аукціону: 20 березня 2018 12:20
Очікувана вартість: 19 131 338,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95 606,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1-а у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, м. Київ, київ, пр. Алішера Навої, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 березня 2018 12:14
Електронний цифровий підпис
03 березня 2018 12:12
продовження Додатоку 3 до Тендерної документації 17021_ПЗ.pdf
03 березня 2018 12:12
ТД частина 3.pdf
03 березня 2018 12:12
ТД частина 2.pdf
03 березня 2018 12:12
ТД частина 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" 19 121 000,00
UAH з ПДВ
19 121 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ" 19 129 565,95
UAH з ПДВ
19 129 565,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2018 15:03
ТП.pdf
26 березня 2018 15:03
Кошторис.rar
26 березня 2018 15:03
ДЦ.pdf
26 березня 2018 15:03
Довідки.pdf
26 березня 2018 15:03
Довідка МВС.pdf
18 березня 2018 16:07
statement-180315SU11300300.pdf
18 березня 2018 16:07
statement-180315SU11253806.pdf
18 березня 2018 16:07
Штатний розклад.pdf
18 березня 2018 16:07
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2018 16:07
СТАТУТ.pdf
18 березня 2018 16:07
Договір (істотні умови).pdf
18 березня 2018 16:07
Витяг ЄДР.pdf
18 березня 2018 16:07
Банківська гарантія.rar
18 березня 2018 16:07
361.rar
18 березня 2018 16:07
361 ДЦ з додатками.pdf
18 березня 2018 16:07
Фінансові звіти.pdf
18 березня 2018 16:07
Орієнтовний графік.pdf
18 березня 2018 16:07
Ліцензія ДАБІ.pdf
18 березня 2018 16:07
Листи та довідки.pdf

Публічні документи

18 березня 2018 14:35
Фін звіт 2017.pdf
18 березня 2018 14:35
Фін звіт 2016.pdf
18 березня 2018 14:35
Фін звіт 2015.pdf
18 березня 2018 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2018 14:35
Статут.pdf
18 березня 2018 14:35
Проект договору.pdf
18 березня 2018 14:35
Кошторис.pdf
18 березня 2018 14:35
Дозвіл.pdf
18 березня 2018 14:35
договір роботи.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка що є юр. особою.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про фахівців.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про мат. забезп..pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про ЄДР.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про аналог. дог. .pdf
18 березня 2018 14:35
Відомості про учасника.pdf
18 березня 2018 14:35
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2018 14:35
Виписка з ЄДР.pdf
18 березня 2018 14:35
Будівельна лицензія.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"
#30531000
Переможець 19 121 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 14:36

Документи

23 березня 2018 14:35
sign.p7s
23 березня 2018 14:34
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.doc
20 березня 2018 12:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23.03.2018 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"
#30531000
19 121 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2018 14:35
sign.p7s
23 березня 2018 14:34
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.doc
20 березня 2018 12:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
04 квітня 2018 10:10
Додаток 3 _кал. план фінан_хлорне госп..xlsx укладений
04 квітня 2018 10:08
Графік БМР Хлорне господарство 29.03.18.pdf укладений
04 квітня 2018 10:08
r_361_ДЦ_ДЦ-Хлорне.rtf укладений
04 квітня 2018 10:08
ДОГОВІР_Хлорное_БМР.docx укладений
04 квітня 2018 10:08
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 11:22
sign.p7s зміни до договору
27 грудня 2018 10:41
звіт_ду_хлорне_від 27.12.18.doc зміни до договору
27 грудня 2018 10:38
sign.p7s зміни до договору
05 грудня 2018 17:13
звіт_ду_хлорне_від 05.12.18.doc зміни до договору
05 грудня 2018 17:02
sign.p7s зміни до договору
26 квітня 2018 11:50
звіт ду хлорное .2018 26.04.doc зміни до договору
26 квітня 2018 11:50
sign.p7s зміни до договору
13 квітня 2018 09:14
звіт ду хлорное .2018.doc зміни до договору
13 квітня 2018 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Сторони домовились відкоригувати назву об’єкту по Договору, а саме: «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1а у Дніпровському районі м. Києва» викласти у редакції «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва». 2. Сторони домовились викласти абз. 3 пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Роботи по Договору на суму 7 821 000,00 грн (сім мільйонів вісімсот двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 1 303 500,00 грн (один мільйон триста три тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) будуть виконані та оплачені у 2019 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань.» 3. У зв’язку з необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 11.1 Договору у наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2019 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору.» 4. Сторони домовились викласти в новій редакції Договірну ціну (додаток № 1 до Договору), Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 7. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору). 2. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 3. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 8. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 9. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік та цим Договором протягом 2018 року, а саме: 3 390 000,00 грн (три мільйони триста дев’яносто тисяч грн 00 коп. ) в т. ч. ПДВ 20 % – 565 000,00 грн (п’ятсот шістдесят п’ять тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Генпідрядника, викласти розділ 15 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в частині даних Генпідрядника, в наступній редакції: Юридична адреса: 08292, м. Буча, Київська обл., вул. Києво-Мироцька, 170-в Поштова адреса:08292, м. Буча, Київська обл., а/с 1098; платник податку на прибуток на загальних основах Р/р 26000025366202 в ПАТ «Альфа Банк» МФО 300346, код ЄДРПОУ 30531000 І.П.Н. № 305310026548 Витяг з Реєстру ПДВ № 1610384500100 Тел./факс: 502-39-53, 502-39-54 E-mail: techltd@ukr.net 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). Вартість робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором та оплачені протягом 2018 року, становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). Вартість робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором та оплачені протягом 2018 року, становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору: 1. Керуючись п. 2. Договору Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну та вартість робіт по Договору на 1 868 982,20 грн (один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят дві гривні 20 копійок) в т. ч. ПДВ 20% - 311 497,03 грн (триста одинадцять тисяч чотириста дев’ятсот сім грн 03 коп.) у зв’язку з чим викласти п. 2.1 Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 17 252 017,80 грн (сімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі сімнадцять гривень вісімдесят копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 2 875 336,30 грн (два мільйони вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста тридцять шість гривень тридцять копійок). Вартість робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором та оплачені протягом 2018 року, становить 17 252 017,80 грн (сімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі сімнадцять гривень вісімдесят копійок), у т. ч. ПДВ 20% - 2 875 336,30 грн (два мільйони вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста тридцять шість гривень тридцять копійок)за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Календарний план фінансування робіт (додаток № 3 до Договору) у новій редакції що додається. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної Додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору). 2. Календарний план фінансування робіт (додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 252 017,80
UAH з ПДВ

Актуальні тендери

До пошуку