Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1-а у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи ДК 021:2015)
Очікувана вартість
19 131 338,80 UAH
UA-2018-03-03-000172-b 59fa6671b83e4f3b8b02726c5f6b5c82
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Комелева Ірина Юріївна

+380442007310 i.komeleva@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Вебсайт: https://vodokanal.kiev.ua/ua
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Комелева Ірина Юріївна
+380442007310
i.komeleva@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2018 12:11
Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 08:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 08:30
Початок аукціону: 20 березня 2018 12:20
Очікувана вартість: 19 131 338,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,26%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 95606 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
виконання будівельних робіт по об’єкту «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1-а у Дніпровському районі м. Києва», ДСТУ Б.Д.1.1.-1:2013 (45000000-7 Будівельні роботи ДК 021:2015)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02152, Україна, м. Київ, київ, пр. Алішера Навої, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2018 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 12:12
продовження Додатоку 3 до Тендерної документації 17021_ПЗ.pdf
03 березня 2018 12:12
ТД частина 3.pdf
03 березня 2018 12:12
ТД частина 2.pdf
03 березня 2018 12:12
ТД частина 1.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД" 19 121 000,00
UAH з ПДВ
19 121 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ" 19 129 565,95
UAH з ПДВ
19 129 565,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2018 15:03
ТП.pdf
26 березня 2018 15:03
Кошторис.rar
26 березня 2018 15:03
ДЦ.pdf
26 березня 2018 15:03
Довідки.pdf
26 березня 2018 15:03
Довідка МВС.pdf
18 березня 2018 16:07
statement-180315SU11300300.pdf
18 березня 2018 16:07
statement-180315SU11253806.pdf
18 березня 2018 16:07
Штатний розклад.pdf
18 березня 2018 16:07
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2018 16:07
СТАТУТ.pdf
18 березня 2018 16:07
Договір (істотні умови).pdf
18 березня 2018 16:07
Витяг ЄДР.pdf
18 березня 2018 16:07
Банківська гарантія.rar
18 березня 2018 16:07
361.rar
18 березня 2018 16:07
361 ДЦ з додатками.pdf
18 березня 2018 16:07
Фінансові звіти.pdf
18 березня 2018 16:07
Орієнтовний графік.pdf
18 березня 2018 16:07
Ліцензія ДАБІ.pdf
18 березня 2018 16:07
Листи та довідки.pdf

Публічні документи

18 березня 2018 14:35
Фін звіт 2017.pdf
18 березня 2018 14:35
Фін звіт 2016.pdf
18 березня 2018 14:35
Фін звіт 2015.pdf
18 березня 2018 14:35
Тендерна пропозиція.pdf
18 березня 2018 14:35
Статут.pdf
18 березня 2018 14:35
Проект договору.pdf
18 березня 2018 14:35
Кошторис.pdf
18 березня 2018 14:35
Дозвіл.pdf
18 березня 2018 14:35
договір роботи.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка що є юр. особою.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про фахівців.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про мат. забезп..pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про ЄДР.pdf
18 березня 2018 14:35
Довідка про аналог. дог. .pdf
18 березня 2018 14:35
Відомості про учасника.pdf
18 березня 2018 14:35
Витяг ПДВ.pdf
18 березня 2018 14:35
Виписка з ЄДР.pdf
18 березня 2018 14:35
Будівельна лицензія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МОДУЛЬ ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"
#30531000
Переможець 19 121 000,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 14:36

Документи

23 березня 2018 14:35
Електронний підпис
23 березня 2018 14:34
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.doc
20 березня 2018 12:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 14:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХПРОМСЕРВІС ЛТД"
#30531000
19 121 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2018 14:35
Електронний підпис
23 березня 2018 14:34
ФОРМА ПОВІДОМЛЕННЯ.doc
20 березня 2018 12:42
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 11:22
Електронний підпис укладений
27 грудня 2018 10:41
звіт_ду_хлорне_від 27.12.18.doc зміни до договору
27 грудня 2018 10:38
Електронний підпис укладений
05 грудня 2018 17:13
звіт_ду_хлорне_від 05.12.18.doc зміни до договору
05 грудня 2018 17:02
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 11:50
звіт ду хлорное .2018 26.04.doc зміни до договору
26 квітня 2018 11:50
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 09:14
звіт ду хлорное .2018.doc зміни до договору
13 квітня 2018 09:14
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 10:10
Додаток 3 _кал. план фінан_хлорне госп..xlsx укладений
04 квітня 2018 10:08
Графік БМР Хлорне господарство 29.03.18.pdf укладений
04 квітня 2018 10:08
r_361_ДЦ_ДЦ-Хлорне.rtf укладений
04 квітня 2018 10:08
ДОГОВІР_Хлорное_БМР.docx укладений
04 квітня 2018 10:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились відкоригувати назву об’єкту по Договору, а саме: «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1а у Дніпровському районі м. Києва» викласти у редакції «Реконструкція хлорного господарства Деснянської водопровідної станції на просп. Алішера Навої, 1 у Дніпровському районі м. Києва». 2. Сторони домовились викласти абз. 3 пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Роботи по Договору на суму 7 821 000,00 грн (сім мільйонів вісімсот двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), в т. ч. ПДВ 20% - 1 303 500,00 грн (один мільйон триста три тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) будуть виконані та оплачені у 2019 році після затвердження у встановленому порядку відповідних бюджетних асигнувань.» 3. У зв’язку з необхідністю Сторони домовились викласти в новій редакції пункт 11.1 Договору у наступній редакції: «11.1. Даний Договір набирає чинності з дня його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє до 31.12.2019 року, але, у будь-якому випадку, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань по даному Договору.» 4. Сторони домовились викласти в новій редакції Договірну ціну (додаток № 1 до Договору), Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 5. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 6. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 7. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору). 2. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 3. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 8. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 9. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Номер додаткової угоди: 0418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2.6. Договору, Замовник перераховує Генпідряднику авансовий платіж у розмірі 30 % від вартості робіт, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік та цим Договором протягом 2018 року, а саме: 3 390 000,00 грн (три мільйони триста дев’яносто тисяч грн 00 коп. ) в т. ч. ПДВ 20 % – 565 000,00 грн (п’ятсот шістдесят п’ять тисяч грн 00 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. Авансовий платіж надається Генпідряднику строком на 3 (три) місяці (підпункт 3 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти»). Облік строку на який надається авансовий платіж починається з дня перерахування Замовником коштів на рахунок Генпідрядника. 2. У зв’язку зі зміною реквізитів Генпідрядника, викласти розділ 15 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» в частині даних Генпідрядника, в наступній редакції: Юридична адреса: 08292, м. Буча, Київська обл., вул. Києво-Мироцька, 170-в Поштова адреса:08292, м. Буча, Київська обл., а/с 1098; платник податку на прибуток на загальних основах Р/р 26000025366202 в ПАТ «Альфа Банк» МФО 300346, код ЄДРПОУ 30531000 І.П.Н. № 305310026548 Витяг з Реєстру ПДВ № 1610384500100 Тел./факс: 502-39-53, 502-39-54 E-mail: techltd@ukr.net 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору . 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Номер додаткової угоди: 0418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). Вартість робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором та оплачені протягом 2018 року, становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 0418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з внесенням змін до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік Сторони домовились викласти пункт 2.1. Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три грн. 33 коп.). Вартість робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором та оплачені протягом 2018 року, становить 19 121 000,00 грн (дев’ятнадцять мільйонів сто двадцять одна тисяча гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 20% – 3 186 833,33 грн (три мільйони сто вісімдесят шість тисяч вісімсот тридцять три гривні 33 коп.) за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. 2. Сторони домовились викласти в новій редакції Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору) та Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 3. Дана Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови вищезазначеного Договору, які не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують щодо них зобов’язання. 5. До Додаткової угоди додаються наступні документи: 1. Графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 2. Календарний план фінансування (Додаток № 3 до Договору). 6. Всі додатки до цієї Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін. 7. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін і набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Номер додаткової угоди: 0418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п. 2. Договору Сторони дійшли згоди зменшити договірну ціну та вартість робіт по Договору на 1 868 982,20 грн (один мільйон вісімсот шістдесят вісім тисяч дев’ятсот вісімдесят дві гривні 20 копійок) в т. ч. ПДВ 20% - 311 497,03 грн (триста одинадцять тисяч чотириста дев’ятсот сім грн 03 коп.) у зв’язку з чим викласти п. 2.1 Договору у наступній редакції: «Загальна вартість Договору згідно з Договірною ціною (додаток № 1), яка є невід’ємною частиною даного Договору, визначається динамічною ціною та становить 17 252 017,80 грн (сімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі сімнадцять гривень вісімдесят копійок), у т.ч. ПДВ 20% - 2 875 336,30 грн (два мільйони вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста тридцять шість гривень тридцять копійок). Вартість робіт у відповідності з Програмою економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018 рік, що мають бути виконані Генпідрядником у відповідності з цим Договором та оплачені протягом 2018 року, становить 17 252 017,80 грн (сімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят дві тисячі сімнадцять гривень вісімдесят копійок), у т. ч. ПДВ 20% - 2 875 336,30 грн (два мільйони вісімсот сімдесят п’ять тисяч триста тридцять шість гривень тридцять копійок)за рахунок коштів спеціального фонду міського бюджету. 2. Сторони домовились викласти Договірну ціну (додаток № 1 до Договору) та Календарний план фінансування робіт (додаток № 3 до Договору) у новій редакції що додається. 3. Дана Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін та є невід’ємною частиною Договору. 4. Всі інші умови Договору не змінені цією Додатковою угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують свої зобов’язання щодо них. 5. Додаткова угода складена українською мовою у двох примірниках – по одному для кожної із Сторін. Обидва екземпляри мають однакову юридичну силу. 6. Додатки до даної Додаткової угоди: 1. Договірна ціна (додаток № 1 до Договору). 2. Календарний план фінансування робіт (додаток № 3 до Договору). 7. Всі додатки до даної Додаткової угоди є її невід’ємною частиною, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 0418
Договір:
Номер додаткової угоди: 0418
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 252 017,80
UAH з ПДВ