«Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)»
Очікувана вартість
1 838 312,04 UAH
UA-2018-03-03-000075-c 97d80ee27b0d40db873ed634f70c07d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ПАТ "Українська залізниця" філія "Центр з ремонту та експлуатації колійних машин"
Код ЄДРПОУ: 40123454
Місцезнаходження замовника: 03680, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Качалова, 7
Контактна особа замовника: Юрій
+380444069837
crekm.dog1@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 09 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 20 березня 2018 13:03
Очікувана вартість: 1 838 312,04 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,98 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
520 штука
«Фільтруючі елементи»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 березня 2018 09:24
Електронний цифровий підпис
03 березня 2018 09:21
ТД_ЗЧ_Фільтра_Plasser_торги 03.03.2018.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-03-000075-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 06 березня 2018 12:24
Вимагаємо прибрати умову
Вимагаємо прибрати наступну умову: " У випадку запропонування аналогів продукції (якщо продукція виготовляється за кресленням виробника): учасник повинен надати гарантійний лист від виробника колійних машин – компанії «Plasser & Theurer», у якому буде зазначатися, що запропоновані аналоги можуть заміщати оригінальні запасні частини, які використовуються на колійних машинах виробництва «Plasser & Theurer» або надати документ погодження підрозділу ПАТ «Укрзалізниці», який безпосередньо використовує дану продукцію при експлуатації, ремонті колійних машин та така заміна не погіршить технічні характеристики вузлів та агрегатів, де ці запасні частини встановлені."
Згідно Рішенню № 164-р/пк-ск від 02.02.2016 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель вимога надання гарантійних листів від третіх осіб визнана дискримінаційною. Гарантійний лист особи, що не є підписантом договору немає жодної юридичної сили. Всі відносини між суб'єктами господарювання визначаються договором.
Законом встановлені принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимога надання «гарантійного листа від виробника» не відповідає жодній нормі Закону. Така вимога навпаки сприяє корупційним діям, та дає можливість відхили пропозицію того учасника який не зміг надати такого листа. Для запобіганню поставки продукції, що не погіршить технічні характеристики вузлів та агрегатів, де ці запасні частини встановлені - додайте у обов’язкові вимоги про Технічні характеристики фільтрів та свідоцтва або Декларації про відповідність. Сподіваємося на дотримання Вами всіх норм Законодавства України про державні закупівлі та принципів системи Прозоро.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 березня 2018 07:56
Філією «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» було розглянуто вимогу № UA-2018-03-03-000075-c.c1 по процедурі закупівлі «Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)» та повідомляється наступне.
Тендерним комітетом філії «Центр з ремонту та експлуатації колійних машин» ПАТ «Укрзалізниця» розроблено та затверджено тендерну документацію щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)», яка згідно статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, плани, креслення, малюнки, опис предмета закупівлі. При цьому технічна специфікація містить: детальний опис товару, що закуповується, у тому числі його технічні та якісні характеристики.
Посилання Замовника в Тендерній документації, що - «У випадку запропонування аналогів продукції (якщо продукція виготовляється за кресленням виробника): учасник повинен надати гарантійний лист від виробника колійних машин – компанії «Plasser & Theurer», у якому буде зазначатися, що запропоновані аналоги можуть заміщати оригінальні запасні частини, які використовуються на колійних машинах виробництва «Plasser & Theurer» або надати документ погодження підрозділу ПАТ «Укрзалізниці», який безпосередньо використовує дану продукцію при експлуатації, ремонті колійних машин та така заміна не погіршить технічні характеристики вузлів та агрегатів, де ці запасні частини встановлені.» передбачене тим, що дана продукція буде використовуватись на колійних машинах виробництва компанії «Plasser & Theurer» (Австрія), які мають досить високу ціну в іноземній валюті та використовуються у складних виробничих процесах (ремонт колій та стрілочних переводів) та важких експлуатаційних умовах. Використання неякісної продукції може призвести до негативних наслідків та виходу з ладу колійних машин на невизначений строк, що позначиться на термінах виконання ремонту залізничних колій та стрілочних переводів, як наслідок на безпеку руху поїздів по території України.
Крім того інформуємо, що тендерною документацією передбачено надання декларації про відповідність, або сертифікату відповідності продукції.
Технічні характеристики фільтруючих елементів, що використовуються на колійних машинах підприємств не відомі, відомі тільки каталожні номери фільтруючих елементів, які були надані фірмою виробником при постачанні колійних машин.
Отже, керуючись вищевказаним повідомляємо, що тендерна документація для проведення процедури відкритих торгів на закупівлю «Запасні частини до колійної техніки (Фільтруючі елементи)» розроблена та затверджена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2018-03-03-000075-c.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Селтон", Код ЄДРПОУ:32556556
Дата подання: 02 квітня 2018 11:22
Просимо повідомити, яким саме умовам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «Селтон»
Частиною другою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) визначено перелік складових, які повинна містити тендерна документація.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. При цьому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
Виходячи зі змісту пункту 30 частини першої статті 1 Закону, учасник подає замовнику тендерну пропозицію щодо предмета закупівлі або його частини (лота), відповідно до вимог тендерної документації.
Перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій визначений частиною першою статті 30 Закону та є вичерпним.
Зокрема відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Протоколом розгляду тендерних пропозицій №213/18-ТК від 30.03.2018 пропозиція Учасника ТОВ «Селтон», ЄДРПОУ 32556556 по лоту № 1 відхилена. Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно зі статтею 30 Закону України "Про публічні закупівлі". Пункт 4 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до приписів ст. 3 Закону, під час здійснення Закупівель Замовники зобов’язані дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вище наведене, просимо повідомити, яким саме умовам тендерної документації не відповідає тендерна пропозиція ТОВ «Селтон»?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 квітня 2018 10:56
Добрий день. Вашу Тендерну пропопозицію було відхилено, оскільки вона не відповідає вимогам Тендерної документації, а саме:
- вказана Вами в Заявці-пропозиції оплата не відповідає вимогам Тендерної документації;
- у встановленому порядку не розміщені документи згідно п. 3.2.1. розділу 3, а саме: документи згідно п.3.7.2. розділу 3 (вказані частини технічних умов та відповідний гарантійний лист).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 березня 2018 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Селтон" 1 017 360,00
UAH з ПДВ
1 017 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МАНТІКОР 1 838 019,60
UAH з ПДВ
1 838 019,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛАРЕС-БРОКЕРС" 1 838 308,08
UAH з ПДВ
1 838 308,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2018 16:57
sign.p7s
19 березня 2018 16:53
26 селтон.jpg
19 березня 2018 16:53
25 паспорта.pdf
19 березня 2018 16:53
24 лист щодо ТУ.pdf
19 березня 2018 16:53
23 ТУ.pdf
19 березня 2018 16:53
20 декларації.pdf
19 березня 2018 16:53
19 ISO.pdf
19 березня 2018 16:53
17 порівняльна таблиця.pdf
19 березня 2018 16:53
16 Дані на товар.pdf
19 березня 2018 16:53
12 довідка щодо ст.17.pdf
19 березня 2018 16:53
10 Свідоцтво ПДВ СЕЛТОН.pdf
19 березня 2018 16:53
9 Статут.PDF
19 березня 2018 16:53
2 основні умови договору.pdf

Публічні документи

19 березня 2018 12:21
Порів таблиця_Додаток11.PDF
19 березня 2018 12:21
Дані на товар_Додаток4.PDF
19 березня 2018 12:21
п.3.1._Дилерський лист.PDF
19 березня 2018 12:21
п.2.3_Гарантійний лист.PDF
19 березня 2018 12:21
Довідка п.3.7.PDF
19 березня 2018 12:21
Додаток1_п.4_Довідка.PDF
19 березня 2018 12:21
Додаток1_п.3_Витяг ПДВ.PDF
19 березня 2018 12:21
Додаток1_п.2_Статут.PDF
19 березня 2018 12:21
Додаток1_п.1.4_Лист-згода.PDF
19 березня 2018 12:21
Додаток1_п.1.1_Довідка.PDF
19 березня 2018 12:21
Ліцензія - копия.zip
19 березня 2018 12:21
Довереность Рыжий.zip
19 березня 2018 12:21
БГ_1369-17Г_ТОВ_Мантiкор.zip

Публічні документи

19 березня 2018 13:41
Заявка пропозиція.pdf
19 березня 2018 13:41
Сертефікати якості.pdf
19 березня 2018 13:41
Порівняльна таблиця.pdf
19 березня 2018 13:41
Лист про предстовництво.pdf
19 березня 2018 13:41
Деклар. про відповідн..pdf
19 березня 2018 13:41
Дані на товар.pdf
19 березня 2018 13:41
Гарант. лист..pdf
19 березня 2018 13:41
Гарант. лист Уплотех.pdf
19 березня 2018 13:41
Статут_новий_2018.PDF
19 березня 2018 13:41
Справка з банку.pdf
19 березня 2018 13:41
Протокол новий.PDF
19 березня 2018 13:41
Основні умови договору.pdf
19 березня 2018 13:41
Опис-новий_2018.PDF
19 березня 2018 13:41
Наказ та протокол.PDF
19 березня 2018 13:41
Лист ст.17.pdf
19 березня 2018 13:41
Лист згода.pdf
19 березня 2018 13:41
Лист захист довкілля.pdf
19 березня 2018 13:41
Довідка працівники.pdf
19 березня 2018 13:41
Витяг ПДВ .PDF

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Селтон"
#32556556
Відхилено 1 017 360,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 14:08
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 1 838 019,60
UAH з ПДВ
30 березня 2018 15:46

Документи

30 березня 2018 14:08
sign.p7s
30 березня 2018 14:06
213.pdf
27 березня 2018 13:08
sign.p7s
20 березня 2018 13:31
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 15:46
sign.p7s
30 березня 2018 15:44
Мантікор.pdf
30 березня 2018 15:44
217.pdf
30 березня 2018 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30.03.2018 15:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
1 838 019,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 15:46
sign.p7s
30 березня 2018 15:44
Мантікор.pdf
30 березня 2018 15:44
217.pdf
30 березня 2018 14:08
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 квітня 2018 12:39
18065.pdf укладений
12 квітня 2018 12:38

Актуальні тендери

До пошуку