Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження
Очікувана вартість
3 270 000,00 UAH
UA-2018-03-03-000044-a ● a1ab28a18ce444b48e38ce389510e985
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ" |
Код ЄДРПОУ: | 03359121 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15 |
Контактна особа: |
Магрело Марина Олександрівна 380444625215 sheupodoltender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2018 09:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 березня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 23 березня 2018 14:24 |
Очікувана вартість: | 3 270 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 98100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2050 штуки
Направляюче пішохідне огородження
Стійки направляючого пішохідного огородження
Стійки направляючого пішохідного огородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
500 штуки
Направляюче пішохідне огородження
Стійки направляючого пішохідного огородження
Стійки направляючого пішохідного огородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
00000, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 березня 2018 08:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2018 09:08 |
ТД НПО.doc |
05 березня 2018 08:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 березня 2018 09:08 |
ТД НПО.doc
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-03-03-000044-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"", Код ЄДРПОУ:35215543
Дата подання: 11 квітня 2018 15:01
Дата подання: 11 квітня 2018 15:01
СКАРГА На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-03-000044-a.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АБІТЕК-ІНЖИНІРИНГ» (Код за ЄДРПОУ 35215543) (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було – Дорожнє обладнання ДК 021:2015 – 34920000-2 (Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження), що зазначено у оголошенні та тендерній документації.
Аукціон за цією закупівлею відбувся 23 березня о 15:09 год.
За результатами розгляду пропозиції Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (протокол засідання тендерного комітету від 28.03.2018р). Підставою для відхилення Замовником зазначено наступне – «підлягає відхиленню за не відповідність вимогам тендерної документації, а саме учасник своєчасно не надав остаточну форму «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами проведеного Аукціону (в день проведення аукціону)».
03 квітня 2018 року Замовником торгів було прийнято рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРО-Л» (код за ЄДРПОУ 39881694) переможцем процедури закупівлі та розміщено на порталі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) відповідного повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АСТРО-Л» (код за ЄДРПОУ 39881694).
Із вище зазначеним рішенням Замовника не погоджуємося виходячи з наступного.
1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 19.02.2018 (далі – ТД) встановлено, що «Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» подається Учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначеного процедурою закупівлі та подається з ціною за результатами Аукціону в день проведення Аукціону (остаточна Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами Аукціону)».
Учасником ТОВ "АСТРО-Л" (переможцем закупівлі) не дотримано вимог п. 1 Розділу 3 ТД, остаточну Форму «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами Аукціону подано 30 березня 2018 р. о 16:13.
2. Відповідно до п. 7 Розділу 1 ТД передбачено, що «Тендерні пропозиції та документи, надані у їх складі, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому законодавством порядку».
Переможцем закупівлі не дотримано вимог п. 7 Розділу 1 ТД – сертифікат відповідності поданий в складі тендерної пропозиції на російській мові без надання автентичного перекладу на українську мову, засвідченого у встановленому законодавством порядку (файл додається – «38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf» ).
3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 ТД «Учасник самостійно несе відповідальність за отримання згоди про доступ до персональних даних осіб, інформація про яких надана у складі тендерної пропозиції, про що повідомляє Замовника довідкою у довільній формі».
У складі своєї тендерної пропозиції Переможцем закупівлі надані персональні дані 10 (десяти) працівників (файл додається – «26 Довідка про працівників.pdf»), в тому числі 3 (трьох зварювальників (файл додається – «33 Посвідчення зварювальників.pdf»), проте надано лист-згода (файл додається – «12 Лист про персональні дані.pdf») стосовно обробки персональних даних тільки відносно директора ТОВ "АСТРО-Л", чим порушено вимоги п. 1 Розділу 3 ТД.
4. Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 ТД «Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій зазначається наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва Товару(наявність стрічкопильного верстату, зварювального апарату, лазерного верстату для розкрою металу та виробничих приміщень, тощо)/складського приміщення згідно з технічними вимогами, з копіями документів, що підтверджують право власності. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних або інших умовах – вказується найменування власника (ПІБ для фізичних осіб) та ідентифікаційний код (номер)/реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер та дата укладання відповідного договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), та надається копія такого договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору, строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів».
Переможцем закупівлі на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наданий договір оренди обладнання № 16/1 від 16 січня 2018 р. (файл додається – «24 Договір оренди обладнання.PDF»). Термін дії зазначеного договору оренди складає до 31.12.2017 р. ( п. 15.1. Договору), що суперечить вимогам Розділу 1 Додатку 1 ТД.
Окрім того, Акт прийому-передачі обладнання по договору, що наданий Переможцем не підтверджує інформацію, що зазначена в договорі оренди обладнання № 16/1 від 16 січня 2018 р., тому як містить суперечливу інформацію, а саме: не зрозуміло відповідно до якого договору укладений зазначений акт та яким є строк оренди обладнання (в акті є посилання на договір оренди №16/1 від 18 січня 2017р., а не на договір оренди 16/1 від 16 січня 2018 р.). Тобто інформація, що зазначена в Акті не співпадає з інформацією, що зазначена в договорі, тому, вважаємо, Переможцем не підтверджена належним чином інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до Розділу 1 Додатку 1 ТД.
Таким чином, вважаємо що Замовником порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з принципів здійснення закупівель, зокрема принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, тому що незаконне рішення Замовника може призвести до необґрунтованого перевитрачання бюджетних коштів.
Незаконні дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТРО-Л" (код за ЄДРПОУ 39881694).
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
• Прийняти скаргу до розгляду.
• Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі – Дорожнє обладнання (Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження), ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-03-000044-a.
• Зобов’язати замовника скасувати своє рішення від 03 квітня 2018 року про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТРО-Л" (код за ЄДРПОУ 39881694).
Додатки:
1. Платіжне доручення №1152 від 10 квітня 2018р. з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. 12 Лист про персональні дані.pdf.
3. 24 Договір оренди обладнання.pdf.
4. 26 Довідка про працівників.pdf.
5. 33 Посвідчення зварювальників.pdf.
6. 38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вважаємо що наведені аргументи безперспективні.
Дата: 12 квітня 2018 13:37
Рішення від 16.04.2018 № 3511.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 20:44
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 березня 2018 15:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"" |
2 551 440,00
UAH з ПДВ
|
2 199 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АТМ ЮНIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 934 600,00
UAH з ПДВ
|
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
2 777 994,96
UAH з ПДВ
|
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮАБТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
3 250 000,00
UAH з ПДВ
|
2 435 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" |
3 256 997,88
UAH з ПДВ
|
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Дорожні Системи |
3 261 678,00
UAH з ПДВ
|
2 750 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"" #35215543 |
Відхилено |
2 199 000,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2018 17:26
|
ТОВ "АТМ ЮНIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #35508437 |
Відхилено |
2 199 999,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2018 17:28
|
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #37838013 |
Відхилено |
2 299 999,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 15:37
|
ТОВ "ЮАБТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #40835398 |
Відхилено |
2 435 000,00
UAH з ПДВ
|
30 березня 2018 15:41
|
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" #39881694 |
Переможець |
2 700 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2018 11:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 лютого 2019 16:16
|
ДУ № 4 від 06.02.2019 року.pdf | зміни до договору |
06 лютого 2019 16:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:25
|
ДУ № 3 від 29.12.2018 роук.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 11:25
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2018 15:03
|
Договір № 138 від 20.04.2018 року.pdf | укладений |
20 квітня 2018 15:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 138 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 06 лютого 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення суми договору на 20% згідно частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 138 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 138 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |