Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження
Очікувана вартість
3 270 000,00 UAH
UA-2018-03-03-000044-a a1ab28a18ce444b48e38ce389510e985
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Магрело Марина Олександрівна

380444625215 sheupodoltender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ"
Код ЄДРПОУ: 03359121
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., Київ, вул.Фрунзе, 15
Контактна особа: Магрело Марина Олександрівна
380444625215
sheupodoltender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 березня 2018 09:07
Звернення за роз’ясненнями: до 12 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 23 березня 2018 14:24
Очікувана вартість: 3 270 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 98100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2050 штуки
Направляюче пішохідне огородження
Стійки направляючого пішохідного огородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання
500 штуки
Направляюче пішохідне огородження
Стійки направляючого пішохідного огородження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Київ, Київ, вул. Електриків, 19-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 34920000-2 — Дорожнє обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 березня 2018 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 09:08
ТД НПО.doc
05 березня 2018 08:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 09:08
ТД НПО.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-03-03-000044-a.a1
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"", Код ЄДРПОУ:35215543
Дата подання: 11 квітня 2018 15:01
СКАРГА На дії Замовника
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-03-000044-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «АБІТЕК-ІНЖИНІРИНГ» (Код за ЄДРПОУ 35215543) (надалі – Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідній закупівлі та згідно тендерної документації подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було – Дорожнє обладнання ДК 021:2015 – 34920000-2 (Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження), що зазначено у оголошенні та тендерній документації. Аукціон за цією закупівлею відбувся 23 березня о 15:09 год. За результатами розгляду пропозиції Товариства, Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Товариства (протокол засідання тендерного комітету від 28.03.2018р). Підставою для відхилення Замовником зазначено наступне – «підлягає відхиленню за не відповідність вимогам тендерної документації, а саме учасник своєчасно не надав остаточну форму «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами проведеного Аукціону (в день проведення аукціону)». 03 квітня 2018 року Замовником торгів було прийнято рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АСТРО-Л» (код за ЄДРПОУ 39881694) переможцем процедури закупівлі та розміщено на порталі Prozorro (https://prozorro.gov.ua/) відповідного повідомлення про намір укласти договір з ТОВ «АСТРО-Л» (код за ЄДРПОУ 39881694). Із вище зазначеним рішенням Замовника не погоджуємося виходячи з наступного. 1. Відповідно до п. 1 Розділу 3 тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету Замовника від 19.02.2018 (далі – ТД) встановлено, що «Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» подається Учасником до кінцевого строку подання тендерних пропозицій визначеного процедурою закупівлі та подається з ціною за результатами Аукціону в день проведення Аукціону (остаточна Форма «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами Аукціону)». Учасником ТОВ "АСТРО-Л" (переможцем закупівлі) не дотримано вимог п. 1 Розділу 3 ТД, остаточну Форму «ПРОПОЗИЦІЯ» за результатами Аукціону подано 30 березня 2018 р. о 16:13. 2. Відповідно до п. 7 Розділу 1 ТД передбачено, що «Тендерні пропозиції та документи, надані у їх складі, повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад цих документів має бути засвідченим у встановленому законодавством порядку». Переможцем закупівлі не дотримано вимог п. 7 Розділу 1 ТД – сертифікат відповідності поданий в складі тендерної пропозиції на російській мові без надання автентичного перекладу на українську мову, засвідченого у встановленому законодавством порядку (файл додається – «38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf» ). 3. Відповідно до п. 1 Розділу 3 ТД «Учасник самостійно несе відповідальність за отримання згоди про доступ до персональних даних осіб, інформація про яких надана у складі тендерної пропозиції, про що повідомляє Замовника довідкою у довільній формі». У складі своєї тендерної пропозиції Переможцем закупівлі надані персональні дані 10 (десяти) працівників (файл додається – «26 Довідка про працівників.pdf»), в тому числі 3 (трьох зварювальників (файл додається – «33 Посвідчення зварювальників.pdf»), проте надано лист-згода (файл додається – «12 Лист про персональні дані.pdf») стосовно обробки персональних даних тільки відносно директора ТОВ "АСТРО-Л", чим порушено вимоги п. 1 Розділу 3 ТД. 4. Відповідно до Розділу 1 Додатку 1 ТД «Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника, в якій зазначається наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази для виробництва Товару(наявність стрічкопильного верстату, зварювального апарату, лазерного верстату для розкрою металу та виробничих приміщень, тощо)/складського приміщення згідно з технічними вимогами, з копіями документів, що підтверджують право власності. У разі відсутності в Учасника власного обладнання та матеріально–технічної бази і використання їх на договірних або інших умовах – вказується найменування власника (ПІБ для фізичних осіб) та ідентифікаційний код (номер)/реєстраційний номер облікової картки платника податків, номер та дата укладання відповідного договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), та надається копія такого договору (іншого документу, передбаченого діючим законодавством), а також копії усіх додатків, актів, тощо, якщо їх наявність передбачаються умовами цього договору, строк дії якого повинен становити не менше, ніж строк поставки товару, який є предметом оголошених торгів». Переможцем закупівлі на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази наданий договір оренди обладнання № 16/1 від 16 січня 2018 р. (файл додається – «24 Договір оренди обладнання.PDF»). Термін дії зазначеного договору оренди складає до 31.12.2017 р. ( п. 15.1. Договору), що суперечить вимогам Розділу 1 Додатку 1 ТД. Окрім того, Акт прийому-передачі обладнання по договору, що наданий Переможцем не підтверджує інформацію, що зазначена в договорі оренди обладнання № 16/1 від 16 січня 2018 р., тому як містить суперечливу інформацію, а саме: не зрозуміло відповідно до якого договору укладений зазначений акт та яким є строк оренди обладнання (в акті є посилання на договір оренди №16/1 від 18 січня 2017р., а не на договір оренди 16/1 від 16 січня 2018 р.). Тобто інформація, що зазначена в Акті не співпадає з інформацією, що зазначена в договорі, тому, вважаємо, Переможцем не підтверджена належним чином інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відповідно до Розділу 1 Додатку 1 ТД. Таким чином, вважаємо що Замовником порушено вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» виходячи з принципів здійснення закупівель, зокрема принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій та максимальної економії та ефективності, тому що незаконне рішення Замовника може призвести до необґрунтованого перевитрачання бюджетних коштів. Незаконні дії Замовника призвели до незаконного визначення переможцем закупівлі Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТРО-Л" (код за ЄДРПОУ 39881694). Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: • Прийняти скаргу до розгляду. • Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі – Дорожнє обладнання (Направляюче пішохідне огородження, стійки направляючого пішохідного огородження), ідентифікатор закупівлі:UA-2018-03-03-000044-a. • Зобов’язати замовника скасувати своє рішення від 03 квітня 2018 року про визначення переможцем Товариства з обмеженою відповідальністю "АСТРО-Л" (код за ЄДРПОУ 39881694). Додатки: 1. Платіжне доручення №1152 від 10 квітня 2018р. з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. 12 Лист про персональні дані.pdf. 3. 24 Договір оренди обладнання.pdf. 4. 26 Довідка про працівників.pdf. 5. 33 Посвідчення зварювальників.pdf. 6. 38 ОЦ Сертифікат відповідності.pdf.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: Вважаємо що наведені аргументи безперспективні.
Дата: 12 квітня 2018 13:37
Рішення від 16.04.2018 № 3511.pdf
Дата публікації: 16 квітня 2018 20:44

Документи Органу Оскарження

16 квітня 2018 20:44
Рішення від 16.04.2018 № 3511.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 березня 2018 15:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ""Абітек-Інжиніринг"" 2 551 440,00
UAH з ПДВ
2 199 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АТМ ЮНIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 934 600,00
UAH з ПДВ
2 199 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 2 777 994,96
UAH з ПДВ
2 299 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮАБТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 250 000,00
UAH з ПДВ
2 435 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 3 256 997,88
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Дорожні Системи 3 261 678,00
UAH з ПДВ
2 750 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 березня 2018 13:09
Електронний підпис
22 березня 2018 06:23
Електронний підпис
22 березня 2018 06:18
23 АІ Витяг.pdf
22 березня 2018 06:18
20 АІ Відгук.pdf
22 березня 2018 06:18
19 АІ Аналог. договір.pdf
22 березня 2018 06:18
12 АІ Копія Статуту.pdf
22 березня 2018 06:18
11 АІ Протокол-доручення.pdf
22 березня 2018 06:18
09 АІ Проект договору.pdf
22 березня 2018 06:18
08 АІ Зразок сертифіката.pdf
22 березня 2018 06:18
06 АІ Інформ. довідки.pdf
22 березня 2018 06:18
05 АІ Персон. дані.pdf
22 березня 2018 06:18
03 АІ Технічні вимоги.pdf
22 березня 2018 06:18
02 АІ Квал. критерії.pdf
22 березня 2018 06:18
01 АІ Пропозиція.pdf

Публічні документи

22 березня 2018 09:23
Електронний підпис
22 березня 2018 09:22
zink.pdf
21 березня 2018 21:30
Електронний підпис
21 березня 2018 21:29
пропозиція.pdf
21 березня 2018 21:29
статутні документи.pdf
21 березня 2018 21:29
усі документи.pdf

Публічні документи

22 березня 2018 04:10
Електронний підпис
22 березня 2018 04:05
Техопис.pdf
21 березня 2018 18:50
Електронний підпис
21 березня 2018 18:43
Довідка МТБ.pdf
21 березня 2018 18:43
Тендерна пропозиція.pdf
21 березня 2018 18:43
Техопис.pdf
21 березня 2018 18:43
ОЦ Сертифікат .pdf
21 березня 2018 18:43
Креслення.pdf
21 березня 2018 18:43
Лазерний верстат.pdf
21 березня 2018 18:43
Статут ч1.PDF
21 березня 2018 18:43
Зварювальний апарат.pdf
21 березня 2018 18:43
Довідка працівники.pdf
21 березня 2018 18:43
Відгук.pdf
21 березня 2018 18:43
Статут ч.3.PDF
21 березня 2018 18:43
Видаткові.PDF
21 березня 2018 18:43
Видаткова на автомобіль.PDF
21 березня 2018 18:43
Верстат стрічкопильний.pdf
21 березня 2018 18:43
Аналогічний договір.pdf
21 березня 2018 18:43
Статут ч.2.PDF
21 березня 2018 18:43
Протокол зборів.pdf
21 березня 2018 18:43
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 березня 2018 18:43
Паспорт.PDF
21 березня 2018 18:43
Наказ.PDF
21 березня 2018 18:43
Лист_персональні дані_.pdf
21 березня 2018 18:43
Лист гарантія_санкції__.pdf
21 березня 2018 18:43
Лист _ліцензування_.PDF
21 березня 2018 18:43
ЄДРПОУ.pdf
21 березня 2018 18:43
Довідка ст.17.pdf
21 березня 2018 18:43
Довідка зразок.pdf
21 березня 2018 18:43
Довідка _довкілля_.pdf
21 березня 2018 18:43
Гарантія Антекс-Мет 2011.zip
21 березня 2018 18:43
відомості про учасника.pdf
21 березня 2018 18:43
Cвідоцтво ПДВ.pdf

Публічні документи

21 березня 2018 21:36
dokum.rar

Публічні документи

04 квітня 2018 16:41
Електронний підпис
04 квітня 2018 16:32
9 Довідка про ліцензію.pdf
04 квітня 2018 11:13
Електронний підпис
03 квітня 2018 17:32
Супроводжуючий лист.PDF
03 квітня 2018 17:32
Довідка з податкової.PDF
03 квітня 2018 17:31
8 Довідка ст.17.pdf
30 березня 2018 16:28
Електронний підпис
22 березня 2018 09:13
Електронний підпис
22 березня 2018 04:45
39 Тезнічний опис.pdf
22 березня 2018 04:45
37 сертифікат оцинковка.PDF
22 березня 2018 04:45
34 Пропозиція.pdf
22 березня 2018 04:45
35 Креслення.pdf
22 березня 2018 04:45
23 Відгук.pdf
22 березня 2018 04:45
17 Статут.PDF
22 березня 2018 04:45
16 Протокол.PDF
22 березня 2018 04:45
15 Проект договору.pdf
22 березня 2018 04:45
14 Паспорт.PDF
22 березня 2018 04:45
13 Наказ.PDF
22 березня 2018 04:45
8 Довідка ст.17.pdf
22 березня 2018 04:45
9 Довідка про ліцензію.pdf
22 березня 2018 04:45
6 Довідка про зразок.pdf
22 березня 2018 04:45
4 Довідка про довкілля.pdf
22 березня 2018 04:45
3 Відомості про учасника.pdf
22 березня 2018 04:45
2 ЄДРПОУ.PDF
22 березня 2018 04:45
1 Свідоцтво ПДВ.PDF

Публічні документи

21 березня 2018 18:09
Відповідність.rar
21 березня 2018 18:09
Кваліфікація.rar
21 березня 2018 18:09
Технічний опис.rar
21 березня 2018 18:09
Пропозиція ДС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ""Абітек-Інжиніринг""

ТОВ "АТМ ЮНIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "ЮАБТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ТОВ Дорожні Системи

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ""Абітек-Інжиніринг""
#35215543
Відхилено 2 199 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 17:26
ТОВ "АТМ ЮНIОН ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#35508437
Відхилено 2 199 999,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 17:28
ТОВ "АНТЕКС-МЕТ 2011 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#37838013
Відхилено 2 299 999,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 15:37
ТОВ "ЮАБТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#40835398
Відхилено 2 435 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 15:41
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39881694
Переможець 2 700 000,00
UAH з ПДВ
03 квітня 2018 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 квітня 2018 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АСТРО-Л ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#39881694
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
06 лютого 2019 16:16
ДУ № 4 від 06.02.2019 року.pdf зміни до договору
06 лютого 2019 16:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 11:25
ДУ № 3 від 29.12.2018 роук.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 11:25
Електронний підпис укладений
20 квітня 2018 15:03
Договір № 138 від 20.04.2018 року.pdf укладений
20 квітня 2018 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 138
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 лютого 2019
Дата публікації змін до договору:
06 лютого 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення суми договору на 20% згідно частини 5 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 138
Договір:
Номер додаткової угоди: 138
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 2 178 080,50
UAH