Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09120000-6 Газове паливо (Природний газ)
Очікувана вартість
459 600,00 UAH
UA-2018-03-02-000503-b ● 795f827898cb47aebfa8cdb323d3e84e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАЧУХІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41858617 |
Місцезнаходження: | 38754, Україна , Полтавська обл., с. Мачухи, Лялі Убийвовк, 1 |
Контактна особа: |
Павленко Володимир Іванович +380663668313 smachukhi@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2018 15:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 березня 2018 15:10 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 березня 2018 15:10 |
Початок аукціону: | 19 березня 2018 13:06 |
Початок аукціону: | 19 березня 2018 13:06 |
Очікувана вартість: | 459 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 298,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
-
-
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40314 Метри кубічні
09120000-6 Газове паливо(Природний газ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
38754, Україна, Полтавська область, с. Мачухи, Лялі Убийвовк, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2018 10:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2018 10:25 |
Тендерна Документація.docx |
03 березня 2018 10:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 березня 2018 10:25 |
Тендерна Документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-02-000503-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗ-ОІЛ ГАРАНТ", Код ЄДРПОУ:40327128
Дата подання: 02 березня 2018 16:12
Транспортування
Згідно Тендерної документації, а саме Додатку № 4 Проекту договору"Ціна природного газу за цим Договором визначається за 1000 куб.м. та з __ __________ 201_ року становить ___________ грн., без урахування податку на додану вартість,тарифів на транспортування і розподіл природного газу.
Крім того тариф на транспортування природного газу – _______ грн. без ПДВ "
Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги.
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Розгорнути
Згорнути
Крім того тариф на транспортування природного газу – _______ грн. без ПДВ "
Вважаємо, що включення до Тендерної документації ціни газу послуг з транспортування є порушення законодавства, Законом України «Про публічні закупівлі» встановлена пряма заборона одночасно займатися такими видами господарської діяльності як постачання, транспортування і розподіл, сутністю діяльності з транспортування і розподілу є те, що дані види діяльності це є послуги.
Таким чином, виходячи з положень пункту 1 статті 901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (Виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (Замовника) надати послугу, яка споживається в процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцеві зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Тобто, послуга має споживатися замовником в процесі вчинення певної дії чи здійснення певної діяльності виконавцем, в даному випадку транспортування і розподіл. Проте, споживаючи природний газ у обсязі, споживач отримував товар – природний газ, а не послугу. Учасник, як постачальник природного газу не може здійснювати оплату послуг транспортування природного газу, оскільки на сьогодні можливість замовлення потужностей та їх оплати постачальником як замовником послуг транспортування не запроваджена на практиці, а можливість перерахувати Оператору газотранспортної системи оплату за послуги транспортування замість свого споживача не передбачена Типовим договором транспортування природного газу, затвердженим постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497. Договір транспортування природного газу, укладений між Постачальником та Оператором газотранспортної системи, за таких умов діє лише в частині урегулювання небалансів Постачальника, про що було наведено вище.
Постачальники природного газу оплату послуг транспортування та розподілу природного газу не здійснюють, оскільки не мають договірних відносин в цій частині з Оператором ГТС/ГРМ. Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу: - встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу»; - призведе до подвійної оплати замовником послуг транспортування природного газу, оскільки оплата за такі послуги вже включена до оплати послуг розподілу, які Замовник оплачує своєму Оператору газорозподільної системи.
Відповідно, у пункті 17 згаданої вище статті Закону міститься визначення послуг, у пункті 22 – робіт, у пункті 32 – товарів. У пункті 31 статті 1 Закону України «Про ринок природного газу» визначено, що природний газ є товарною продукцією, тобто товаром. Як наслідок, жоден постачальник природного газу не має можливості включати до ціни природного газу, як товару вартість його транспортування.
Тому, включення замовником вартості послуг транспортування до ціни газу встановлює, що постачальник має надати послугу транспортування природного газу, що суперечить Закону України «Про ринок природного газу».
Тому, пропонуємо привести тендерну документацію у відповідність до приписів законодавства України та виключити положення, що до ціни товару Учасника мають входити витрати на транспортування.
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 березня 2018 10:22
Вашу вимогу задоволено ,положення виключено .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 березня 2018 13:39
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ |
289 535,15
UAH з ПДВ
|
282 196,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
297 033,55
UAH з ПДВ
|
282 198,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
301 548,72
UAH з ПДВ
|
284 616,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ" |
367 318,80
UAH з ПДВ
|
367 318,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АВАНТ ТРЕЙДІНГ #39472499 |
Переможець |
282 196,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2018 14:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 квітня 2018 15:30
|
Договір на постачання газу.PDF | укладений |
06 квітня 2018 15:25
|