Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне
Очікувана вартість
45 251 681,00 UAH
UA-2018-03-02-000281-b 77f8651bcb2e44d6b596e27aa3b165bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кондратюк Світлана Василівна

+380362635604 ukbrivne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління капітального будівництва виконавчого комітету Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 05517742
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, вул. Лермонтова, 6
Контактна особа: Кондратюк Світлана Василівна
+380362635604
ukbrivne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2018 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 березня 2018 17:00
Початок аукціону: 19 березня 2018 12:05
Очікувана вартість: 45 251 681,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 452 516,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33010, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вулиця Макарова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 травня 2018  —  21 вересня 2018
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 березня 2018 12:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 березня 2018 12:38
Проект договору підряду.docx
02 березня 2018 12:38
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-02-000281-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка", Код ЄДРПОУ:30207687
Дата подання: 28 березня 2018 17:30
ВИМОГА
Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» взяла участь у відкритих торгах на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт вулиці Макарова на ділянці від вулиці Дубенської до буд. № 17 в м. Рівне» згідно оголошення № UA-2018-03-02-000281-b від 02.03.2018р.
Згідно із протоколом розкриття тендерної пропозиції № 148 від 23.03.2018р. ( далі-протокол) тендерна пропозиція Приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка» була відхилена на підставі підпункту 4 п. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Однак, Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» ознайомившись із тендерними пропозиціями інших учасників таких як: Приватне акціонерне товариство «Рівнеавтошляхбуд», що наразі перебуває в статусі «переможець розглядається кваліфікаційною комісією» (далі – ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд») та Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП", ( далі - ТОВ «"БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"») вбачає невідповідність їх документів вимогам Замовника з огляду на наступне.
В силу імперативних приписів ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – ЗУ «Про публічні закупівлі») закупівлі здійснюються за такими принципами як:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Трактуючи дану норму важливо виокремити один із таких принципів, як об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, що безумовно має значення при визначенні переможця.
Деталізація дотримання принципу об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій означає, що Замовник повинен утримуватися від надання неправомірних переваг певним учасникам, що загрожують конкуренції.
Згідно п.п. 2 п. 1 Додатку 2 тендерної документації Замовника, якщо механізми, будівельне обладнання, транспортні засоби не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасник надає копії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички та ін. та акти приймання-передачі учаснику таких механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів, вказаних в довідці у формі табл.1.
Проте учасник ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» в складі своєї тендерної пропозиції надав договори про надання послуг: № 05-03/2018 від 05.03.2018р.,№ 12/03 від 12.03.2018р., № 26/02-2018 від 26.02.2018р., № 05-02/2018р. від 05.02.2018р., а також надав довідку № 78 від 14.03.2018р про те, що не використовує акти приймання-передачі при оренді машин та механізмів.
Важливо зазначити, що учасником були надані договори про надання послуг, а не договори оренди, що за своєю правовою природою мають суттєву відмінність, враховуючи наступне.
Відповідно до ст.901 Цивільного кодексу України за договором про надання послуг одна сторона (виконавець) зобов'язується за завданням другої сторони (замовника) надати послугу, яка споживається у процесі вчинення певної дії або здійснення певної діяльності, а замовник зобов'язується оплатити виконавцю зазначену послугу, якщо інше не встановлено договором.
Згідно із ст.759 Цивільного кодексу України за договором найму (оренди) наймодавець передає або зобов'язується передати наймачеві майно у користування за плату на певний строк. Законом можуть бути передбачені особливості укладення та виконання договору найму (оренди).
Ч. 1 статті 760 Цивільного кодексу України встановлено, що предметом договору найму може бути річ, яка визначена індивідуальними ознаками і яка зберігає свій первісний вигляд при неодноразовому використанні (неспоживна річ).
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства України, основною відмінністю договору найму (оренди) від договору надання послуг є те, що за договором найму (оренди) наймачу (орендарю) передається у тимчасове користування певна річ (майно), яка зберігає свої властивості та первісний вигляд при неодноразовому використанні, а за договором про надання послуг замовнику надаються певні послуги, які споживаються у процесі вчинення певної дії.
Звертаємо увагу Замовника на те, що згідно п.4 договору про надання послуг № 05-03/2018 від 05.03.2018 р. надання послуг за чинним договором засвідчується сторонами актом приймання-передачі наданих послуг, який в свою чергу є невід’ємною частиною даного договору, а також п. 5 даного договору вказує, що послуги за чинним договором вважаються передані Виконавцем та прийняті Замовником з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
П.3,п.4 договору про надання послуг № 26/02-2018 від 26.02.2018р. також передбачає, що надання послуг за чинним договором засвідчується сторонами актом приймання-передачі наданих послуг, який в свою чергу є невід’ємною частиною даного договору, а послуги за чинним договором вважаються передані Виконавцем та прийняті Замовником з дня підписання акту приймання-передачі наданих послуг.
Аналогічні істотні умови договору щодо акта приймання-передачі, який є невід’ємною частиною договору зазначено в договорі про надання послуг № 05-02/2018р., що міститься в складі тендерної пропозиції учасника ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд».
Із змісту вищенаведеного, ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» не виконав вимог Замовника, оскільки не надав копії договорів оренди та копії актів приймання-передачі механізмів, будівельного обладнання, транспортних засобів, вказаних в довідці № 79 від 14.03.2018р.
Відповідно до п.3 Додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати довідку у формі табл. 4, що містить інформацію про виконані учасником аналогічні договори із зазначенням кількості збудованих об'єктів, їх потужності та вартості, а також копії аналогічних договорів.
Однак, ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд», на виконання вищевказаних вимог Замовника надав довідку про виконання аналогічного договору № 80 від 14.03.2018р. в якій зазначено виконання лише 1 (одного) аналогічного договору, в той час, як Замовник вимагав «аналогічні договори», тобто не менше 2 (двох).
Крім того, у даного учасника в довідці не вказано показників потужності по вказаному аналогічному договору.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації учасник, який знизив ціну на аукціоні, і в якого тендерна пропозиція визначена як найбільш економічно вигідна за результатами аукціону, зобов’язаний протягом двох робочих днів з дати визначення його пропозиції найбільш економічно вигідною, завантажити в електронну систему закупівель розрахунок договірної ціни (в тому числі електронний варіант розрахунку договірної ціни, виконаний в програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін) та тендерну пропозицію, складену у відповідності до вимог Додатку 1 документації, відкориговані за результатами проведеного аукціону.
Згідно наведено, ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд», не виконав і цієї вимоги Замовника, оскільки станом на 28.03.2018р. в електронній системі закупівель відсутні вказані вище документи, що свідчить про невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
Відповідно до п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правил визначення вартості будівництва» (з доповненнями та змінами) загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Згідно п. 6 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції розрахунок договірної ціни, який повинен в себе включати:
- ціни тендерної пропозиції (договірної ціни);
- пояснювальної записки;
- локальних кошторисів;
- розрахунку заробітної плати;
- розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів);
- розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів;
- розрахунку загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації);
- розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій;
- розрахунку прибутку.
Із змісту вказаного, в складі тендерної пропозиції ПРАТ «Рівнеавтошляхбуд» відсутній розрахунок загально-виробничих витрат (виходячи з структури будівельної організації) та розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій.
Варто зазначити , що Тендерна пропозиція наступного учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БУДАЛЬЯНС ГРУП» також не відповідає вимогам тендерної документації з огляду на наступне:
1) Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник в складі тендерної пропозиції має надати, поряд з іншими документами, довідку в довільній формі про наявність у учасника складських приміщень з підтверджуючими документами (копія документу, що підтверджує право власності на ці приміщення, копія договору оренди, тощо). В свою чергу учасник в складі тендерної пропозиції надав лист про наявність матеріально-технічної бази від 16.03.2018 № 28 та копії договорів оренди матеріально-технічної бази, вказаної в листі, але не долучив до Договору оренди нежитлового приміщення від 01.01.2018 копію акту приймання-передачі приміщення, що є невід’ємною частиною цього Договору згідно з п.6.1 та 12.1;
2) Надана копія договору, вказаного в листі про наявність матеріально-технічної бази, не читається в зв’язку з низькою якістю копії (сторінки 2-5 файлу Додаток2п.1.pdf);
3) Відповідно до вимог п.1 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази учасник в складі тендерної пропозиції має надати, поряд з іншими документами, довідку у формі табл..1, що містить інформацію про наявність в учасника основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів будівельно-монтажних робіт відповідно даного предмету закупівлі.
На підтвердження цього учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку про наявність основних видів машин, механізмів, техніки та обладнання, необхідних для виконання обсягів робіт відповідно даного предмету закупівлі від 16.03.2018 № 29 із 25-ма позиціями обладнання, будівельних машин та механізмів, що не відповідає Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва (ст.7-8 файлу Цінова пропозиція.pdf), зокрема в учасника відсутні такі будівельні машини і механізми, як: машина поливально-мийна, машини шліфувальні кутові, пилка дискова електрична, установка для зварювання ручного дугового, фарборозпилювачі ручні;
4) Відповідно до вимог п.3 Додатку 2 Тендерної документації на підтвердження наявності документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник в складі тендерної пропозиції має надати, поряд з іншими документами, довідку у формі табл.4, що містить інформацію про виконані учасником аналогічні договори із зазначенням кількості збудованих об’єктів, їх потужності та вартості.
Учасником надано Довідку про виконання аналогічного договору від 16.03.2018 № 32, відповідно до якої містяться некоректні дані щодо обсягів виконаних робіт у договірних цінах (колонка 3 таблиці), де мають бути зазначені ціни в тис.грн. та обсяг виконаних робіт, натомість учасник надає інформацію про загальну суму договору, що суттєво відрізняється від фактично виконаних робіт;
5) Учасник не вказав назви показників потужності по кожному із аналогічних договорів;
6) Учасник надав копії аналогічних договорів, але не вказав обсяг влаштованого ним асфальтобетонного покриття за цими договорами.
З огляду на вищевикладене, Приватна виробничо-комерційна фірма «Фіалка» звертається до Вас із вимогою про усунення порушення ст.3, ст. 5 та ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме розглянути наведені вище зауваження та вжити необхідних заходів передбачених Законом України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, залишаємо за собою право на оскарження прийнятих рішень Замовником в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2018 12:28
Пропозиція Приватного акціонерного товариства “Рівнеавтошляхбуд”, зауваження по якій були надані в указаному зверненні, відхилена на підставі рішення тендерного комітету від 28.03.2018 року. Копія протоколу з інформацією про відхилення пропозиції оприлюднена в електронній системі закупівель.
Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “БУДАЛЬЯНС ГРУП” на даний час знаходиться на розгляді. Під час розгляду та вивчення вказаної пропозиції будуть розглянуті зауваження щодо цієї пропозиції, викладені у Вашому зверненні.

Документи подані скаржником

28 березня 2018 17:22
ВИМОГА від 28.03.2018р..doc
28 березня 2018 17:29
ВИМОГА по вул. Макарова.pdf

Документи

29 березня 2018 12:28
Відповідь на звернення

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" 42 968 136,00
UAH з ПДВ
38 999 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД" 43 799 984,00
UAH з ПДВ
39 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 43 495 518,00
UAH з ПДВ
41 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 березня 2018 16:53
Інше.pdf
16 березня 2018 16:53
Додаток 4.pdf
16 березня 2018 16:53
Додаток 3.pdf
16 березня 2018 16:53
Додаток 2.pdf
16 березня 2018 16:53
Додаток 1.pdf

Публічні документи

04 квітня 2018 11:19
Довідка МВС.pdf
04 квітня 2018 11:19
Довідка корупц правоп.pdf
04 квітня 2018 11:19
Довідка ДФСУ.pdf
17 березня 2018 19:10
Додаток 2 п2 та 3.pdf
17 березня 2018 19:10
Додаток2 п1.pdf
17 березня 2018 19:10
Документи.pdf
17 березня 2018 19:10
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка"
#30207687
Відхилено 38 999 900,00
UAH з ПДВ
23 березня 2018 16:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РІВНЕАВТОШЛЯХБУД"
#31435931
Відхилено 39 000 000,00
UAH з ПДВ
28 березня 2018 16:32
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
Переможець 41 196 000,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2018 12:12

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Приватна виробничо-комерційна фірма "Фіалка" #30207687

№ рішення у справі

63/111-р/к

Дата рішення у справі

31.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

48-р/тк

Дата рішення у справі

08.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

23 березня 2018 16:41
Електронний підпис
19 березня 2018 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

28 березня 2018 16:32
Електронний підпис
23 березня 2018 16:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 квітня 2018 12:12
Електронний підпис
28 березня 2018 16:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2018 12:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"
#40445002
41 196 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2018 12:12
Електронний підпис
28 березня 2018 16:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2021 15:40
Звіт про виконання договору про закупівлю укладений
02 червня 2021 15:37
Додатковий договір укладений
02 червня 2021 15:37
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:54
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:52
Додатковий договір.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 14:52
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 13:02
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:01
Додатковий договір.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 13:01
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 12:57
Електронний підпис укладений
22 грудня 2018 14:42
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:38
Додатковий договір.pdf зміни до договору
22 грудня 2018 14:38
Електронний підпис укладений
20 вересня 2018 15:30
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 15:26
Додатковий договір.pdf зміни до договору
20 вересня 2018 15:26
Електронний підпис укладений
25 квітня 2018 17:20
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
25 квітня 2018 17:19
Додатковий договір.pdf зміни до договору
25 квітня 2018 17:19
Електронний підпис укладений
18 квітня 2018 11:29
Договір підряду укладений
18 квітня 2018 11:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): бюджетні призначення
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Необхідність продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 34
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі робіт та відповідно вартості договору, продовження строку дії договору та виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2018 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 29 471 532,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 911 922,00 UAH)
Причини розірвання договору: Коригування проектно-кошторисної документації