Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання з програмним забезпеченням 11 комплектів
Очікувана вартість
870 760,00 UAH
UA-2018-03-02-000013-b ● 382e12bbc34448199926399ef4d39135
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Арбузинської районної державної адміністрації Миколаївської області |
Код ЄДРПОУ: | 38094048 |
Вебсайт: | http://arbosvitarda.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 55301, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, провулок Каштановий 16 |
Контактна особа: |
Дерій Валентина Василівна +380978809537 arb_voar@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 березня 2018 08:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2018 08:36 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2018 08:36 |
Початок аукціону: | 20 березня 2018 14:28 |
Очікувана вартість: | 870 760,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплекти
Мультимедійне обладнання з програмним забезпеченням 11 комплектів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
55301, Україна, Миколаївська область, смт.Арбузинка, пров.Каштановий,16
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 березня 2018
—
01 червня 2018
ДК 021:2015: 32300000-6 — Радіо- і телевізійні приймачі, апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2018 08:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2018 08:31 |
тендерна документація мультимедійка 11 шт..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 03 березня 2018 16:50
Дата відповіді: 05 березня 2018 08:23
Доброго дня. Технічні характеристики, що розписані в Додатку 3 на інтерактивну дошку та програмне забезпечення повністю відповідають тільки продукції компанії SMART.
Це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання.
Тендерний комітет Відділу освіти, молоді та спорту Арбузинської районної державної адміністрації Миколаївської області вирішив з власної ініціативи та в супереч законодавству України встановити технічні вимоги які прописані тільки під одного Учасника. Такий підхід свідчить про корупційну складову зазначеної закупівлі та створює ризик закупівлі державною інстанцією товарів по завишеній ціні.
Вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства України та усунути корупційні фактори, що можуть спричинити нанесення збитків державним інтересам.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В специфікації чітко прописано "або аналог", нам не потрібна техніка з гіршими параметрами
Вимоги Замовника
Дата подання: 03 березня 2018 17:29
Дата відповіді: 05 березня 2018 08:30
У тендерній документації Розділ 1. Загальні положення пункт 5 зазначено: “Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.” Проте Ваша вимога щодо обов’язкового приїзда технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі інтерактивного комплексу або окремих його частин протягом 5 годин з моменту звернення носить дискримінаційний характер та порушують ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Ця вимога дозволяє брати участь у тендері тільки Учасникам з Миколаївської області.
Вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Проїзд по Миколаївській області можна забезпечити за 2-3 години, проїзд з Києва приблизно 4,5 години. Проїз більше 5 -ти годин порушить безперебійний процес навчання.
Технічні характеристики
Дата подання: 05 березня 2018 11:38
Дата відповіді: 12 березня 2018 10:31
Державні організації при проведенні відкритих торгів повинні керуватися Законом України «Про публічні закупівлі».
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
В ст.3. Принципи здійснення закупівель чітко зазначено:
«1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.»
Також у ст.5 пункту 3 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначено: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.».
Ви проводити тендер через електронну систему закупівель в якому можуть приймати участь Учасники з всіх областей України, а не лише с Київської чи Миколаївської області. Тому ваша вимога щодо приїзда технічного спеціаліста в учбовий заклад для усунення неполадок у роботі інтерактивного комплексу або окремих його частин протягом 5 годин з моменту звернення носить дискримінаційний характер, або є такою що носить корупційну складову. Хочемо зазначити що приїзд спеціаліста протягом 5 годин не може гарантувати безперебійний процес навчання так як в деяких випадках ремонт обладнання треба проводити в спеціалізованих мастерських. З правами споживача у разі придбання ним товару неналежної якості можно ознайомитись у ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Що стосується технічних характеристик інтерактивної дошки то Ви не повинні прописувати технічні характеристики таким чином що унеможливлює надання будь-якого аналогу. Це є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі». Опис технічних характеристик інтерактивної дошки та програмного забезпечення повинен забезпечувати добросовісну конкуренцію серед учасників.
Вимагаємо виключити дискримінаційний пункт про виїзд спеціаліста протягом 5 годин, а також відкорегувати технічні характеристики на інтерактивну дошку та програмне забезпечення згідно наказу МОН №704 таким чином щоб вони забезпечували можливість надання аналогів від інших виробників (крім SMART).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказ МОН №704 містить типовий перелік нашим закладам потрібна найкраща техніка, щодо 5 годин, відкривайте свої філії, або заключайте договора на гарантійне та сервісне обслуговуквання
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-02-000013-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3463807638
Дата подання: 02 березня 2018 20:49
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ
Просимо Вас виключити з ТД наявнівність технології DViT в інтерактивних дошках, оскільки її наявність унеможливлює подачу аналогічні дошки,, оскільки дана технологія присутня лише у дошках SMART Board.
Рішення замовника: Вимога відхилена
05 березня 2018 08:36
Потрібно DTViT, аналогом за цільовим призначенням даній технології є інфрачервона технологіяї, але вона не досконала і не зарекомендувала себе серед користувачів.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2018-03-02-000013-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Мармо Вікторія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087108821
Дата подання: 07 березня 2018 10:49
Дискримінаційні вимоги
Вимагаємо від Замовника обгрунтувати свою відповідь на попередню вимогу. З яких причин Ви дістали висновку що інфрачервона технологія не зарекомендувала себе серед користувачів та має недоліки? Якщо проаналізувати Український ринок інтерактивних дошок то переважна більшість дошок має інфрачервону технологію. Якщо б дошки з інфрачервоною технологію не зарекомендували себе та мали суттєві недоліки вони не були б настільки широко представлені на ринку.
Тому вимагаємо детально обгрунтувати своє рішення, вказавши недоліки та вказати яким чином Ви дістали висновку що інфрачервона технологія не зарекомендувала себе серед користувачів, або внести зміни до тендерній документації спираючись на вимоги наказу МОН №704 та Закону України “Про публічні закупівлі”. Вимоги тендерної документації повинні забезпечувати добросовісну конкуренцію, відкритість та прозорість, запобігати корупційним діям і зловживанням та не повинні дискримінувати Учасників.
Розгорнути
Згорнути
Тому вимагаємо детально обгрунтувати своє рішення, вказавши недоліки та вказати яким чином Ви дістали висновку що інфрачервона технологія не зарекомендувала себе серед користувачів, або внести зміни до тендерній документації спираючись на вимоги наказу МОН №704 та Закону України “Про публічні закупівлі”. Вимоги тендерної документації повинні забезпечувати добросовісну конкуренцію, відкритість та прозорість, запобігати корупційним діям і зловживанням та не повинні дискримінувати Учасників.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2018 10:27
Наказ МОН №704 надає типовий перелік, а нам потрібна найкраща техніка
Номер вимоги: UA-2018-03-02-000013-b.b3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП КАПУСТИНСЬКИЙ ДМИТРО ОЛЕКСІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3463807638
Дата подання: 07 березня 2018 18:15
Дискримінаційні вимоги
Технічним характеристикам, що наведені, повністю відповідає тільки інтерактивна дошка SMART SBM680V, а саме технологія DVIT що не дає можливості запропонувати будь-який аналог.. Це є порушенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання.
Тому вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства України та усунути корупційні фактори, що можуть спричинити нанесення збитків державним інтересам.
У разі, якщо замовник ніяк не відреагує на нашу вимогу, то будемо вимушені оскаржувати вимоги закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
МОН України для усунення протиріч та корупційних проявів з боку державних службовців розробило та затвердило Наказ від 22.06.2016 №704 “Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів”, де зазначено технічні характеристики засобів навчання.
Тому вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність до діючого законодавства України та усунути корупційні фактори, що можуть спричинити нанесення збитків державним інтересам.
У разі, якщо замовник ніяк не відреагує на нашу вимогу, то будемо вимушені оскаржувати вимоги закупівлі в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 березня 2018 10:29
Згідно ст.22 нами в специфікації прописано "або аналог"
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Березін Сергій Володимирович" #2782510533 |
Переможець |
850 300,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 13:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 квітня 2018 11:02
|
Договір мультимедійки.pdf | укладений |
03 квітня 2018 11:00
|