Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проектно-кошторисної документації на «Вдосконалення термоізоляційних властивостей будівлі Державного підприємства «Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка», систем теплопостачання, кондиціювання і вентиляції»
Очікувана вартість
3 447 210,00 UAH
UA-2018-03-01-002203-c d7d34711f97b49bab31d454aa43238d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нестеренко Ю. В.

+380577572337 DENSC@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В.Лисенка"
Код ЄДРПОУ: 38385217
Місцезнаходження: 61057, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Сумська, 25
Контактна особа: Нестеренко Ю. В.
+380577572337
DENSC@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2018 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2018 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2018 21:00
Початок аукціону: 21 березня 2018 15:49
Очікувана вартість: 3 447 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Розроблення проектно-кошторисної документації на «Вдосконалення термоізоляційних властивостей будівлі Державного підприємства «Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка», систем теплопостачання, кондиціювання і вентиляції»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Розроблення проектно-кошторисної документації на «Вдосконалення термоізоляційних властивостей будівлі Державного підприємства «Харківський національний академічний театр опери та балету імені М.В. Лисенка», систем теплопостачання, кондиціювання і вентиляції»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61057, Україна, Харківська обл., Харків, Сумська, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 травня 2018
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 березня 2018 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 18:41
Перелік змін 13.03.18.docx
13 березня 2018 18:41
ТД ХАТОБ 13.03.2018.doc
06 березня 2018 17:58
Перелік змін 06.03.18.docx
06 березня 2018 17:53
Дод 4 Проект договору 06.03.18.docx
13 березня 2018 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 17:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 березня 2018 18:41
Перелік змін 13.03.18.docx
13 березня 2018 18:41
ТД ХАТОБ 13.03.2018.doc
06 березня 2018 17:53
ТД ХАТОБ 06.03.2018.doc
01 березня 2018 18:32
ТД ХАТОБ 01.03.2018.doc
06 березня 2018 17:58
Перелік змін 06.03.18.docx
06 березня 2018 17:53
Дод 4 Проект договору 06.03.18.docx
01 березня 2018 18:32
Дод 4 Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін виконання
Дата подання: 01 березня 2018 20:10
Дата відповіді: 03 березня 2018 14:23
Який термін виконання в робочих днях?
Відповідь: Строк виконання робіт до 30 квітня 2018 року.
щодо документів
Дата подання: 03 березня 2018 17:20
Дата відповіді: 06 березня 2018 18:17
Добрий день. При розробці проектної документації стадії РП -Згідно зі ст. 1 ЗУ "Про архітектурну діяльність": архітектурна діяльність - діяльність по створенню об'єктів архітектури, яка включає творчий процес пошуку архітектурного рішення та його втілення, координацію дій учасників розроблення всіх складових частин проектів з планування, забудови і благоустрою територій, будівництва (нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту) будівель і споруд, здійснення архітектурно-будівельного контролю і авторського нагляду за їх будівництвом, а також здійснення науково-дослідної та викладацької роботи у цій сфері. архітектор (інженер), що має кваліфікаційний сертифікат, - фахівець, який за результатами атестації отримав такий сертифікат, що надає йому повноваження ведення особистої діяльності у сфері архітектурної діяльності, і який несе відповідальність за результати своєї роботи. 2) Постановою КМУ від 23.05.2011р. № 554 затверджено перелік видів робіт (послуг), пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію: 1. Розробка містобудівної документації. 2. Архітектурне та інженерно-будівне проектування. 3. Експертиза та дослідження у будівництві. 4. Технічний нагляд. - Згідно ціх пунктів, при розробці повної проектної документації сертифікат кошторисника не потрібен, потрібен сертифікат ГІПа або ГАПа та сертифікат Експерта без уточень найменування сертифікатів за напрямкамі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: "В разі призначення сертифікованого інженера-проектувальника ГІПом, він зобов’язаний забезпечити відповідність проектної документації всьому комплексу вимог чинних будівельних норм, які стосуються об’єкта, що проектується.
Порядком також визначено, що при проектуванні об’єктів будівництва ІV – V категорій складності з особливо складними конструкціями і методами провадження робіт, що обґрунтовується у пояснювальній записці до проекту, за окремим завданням замовника розробляються робочі креслення на спеціальні допоміжні споруди, пристосування та установки. У пояснювальній записці до проекту зазначаються прізвища, ім’я та по батькові і підписи сертифікованих виконавців по кожному розділу та частині проекту, а також найменування субпідрядників ( у разі їх наявності) . Поряд з цим, там же зазначено, що перелік осіб, які підписують проектну документацію, може уточнюватися залежно від складу і структури проектної організації ( генпроектувальника, проектувальника).
Враховуючи те, що кошторис є складовою частиною проектної документації та розробляється під керівництвом головного архітектора або головного інженера проекту (ГАПа, ГІПа), які повинні мати відповідні кваліфікаційні сертифікати та нести відповідальність за належний її рівень, наявність кваліфікаційного сертифікату у розробника кошторисної частини проекту не є обов’язковим.
Але, разом з тим, у разі виконання проектної документації на капітальний чи поточний ремонти, що передбачається здійснити за рахунок державних коштів за спрощеною документацією, основними складовими якої є дефектний акт та кошторис, наявність у інженера-кошторисника відповідного кваліфікаційного сертифікату є обов’язковою умовою. (Лист Мінрегіону України від 26.06.2012 №7/17-10476 )"
Експертиза
Дата подання: 04 березня 2018 20:42
Дата відповіді: 06 березня 2018 18:15
Замовник не має права вимагати від Виконавця проекту проходження експертизи саме в державній експертизі. Згідно п.7 Постанови КМУ «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» від 11 травня 2011 р. № 560 (зв змінами та доповненнями): «Експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій. Орган (організація), що формує перелік експертних організацій, оприлюднює його на своєму веб-сайті у вільному безоплатному доступі та підтримує в актуальному стані на підставі інформації, яка щокварталу подається експертними організаціями. У разі встановлення невідповідності експертної організації визначеним критеріям відомості про таку організацію виключаються з переліку експертних організацій.» Отже, на основі вищевикладеного, прошу 1) внести зміни в пп.1.6. п.29 Додатку 8 до тендерної документації, а саме виключити «державної» 2) внести зміни в абз 5. п.30 Додатку 8 до тендерної документації, а саме виключити «державну»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до пп.1.6. п.29 Додатку 8 до тендерної документації:
1.6. Проходження комплексної державної експертизи робочого проекту (здійснюється за кошти Замовника).

Експертиза робочого проекту здійснюється за власні кошти Замовника, та він має право самостійно обирати Виконавця для виконання державної експертизи робочого проекту.
Виконавець робочого проекту повинен буде вносити корективи, у випадку наявності зауважень від експертної організації.
Термін виконання робіт та термін дії страхової гарантії
Дата подання: 04 березня 2018 21:17
Дата відповіді: 06 березня 2018 18:00
Прошу конкретизувати термін виконання робіт в робочих або хоча б в календарних днях з моменту підписання договору і отримання вихідних даних для проектування так, як аукціон по даній закупівлі відбудеться 19.03.2018 р. Згідно тендерної документації: «Строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.» Отже строк розгляду однієї пропозиції може затягнутися до 20 робочих днів, а саме до 16.04.2018 р. Згідно з ч.2 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.» Тобто договір при найгірших обставинах (без оскарження рішення Замовника до Антимонопольного комітету України.) буде заключено до 14.05.2018 р. Також просимо внести зміни до п. 5 Розділ ІІІ. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції, а саме : «Термін дії страхової гарантії до 30 квітня 2018 року»., так як даний термін не є можливим!!! PS: Складається враження, що Замовник встановлюючи неможливий термін виконання до 30 квіт. 2018 р. намагається обмежити конкуренцію між потенційними Учасниками і чим здійснює дискримінацію Учасників. Виконати терміни може лише та компанія, яка вже розпочала виконання майбутніх договірних зобов’язань. Якщо у Вас вже є виконавець даних робіт, то чи не чесніше буде скасувати дану закупівлю та заключити прямий договір з Вашим «другом» при цьому порушуючи законодавство в обох випадках, або тоді встановіть нормальні терміни виконання. Хоча б в робочих днях, а не на конкретну дату, коли невідома дата заключення договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до Наказу №490 МінЕкономрозвітку, затверджено форми документів у сфері публічних закупівель, відповідно до якого, під час подання оголошення Замовником вказується конкретна кінцева дата виконання робіт, постачанні товарів, чи надання послуг. Тому технічно не можливо вказувати строк виконання в календарних днях чи робочих, лише – конкретна дата виконання робіт.
Внесено зміни до тендерної документації та кінцевий строк виконання робіт визначено 10 травня 2018 року. Строк дії забезпечення виконання договору також встановлено до 10 травня 2018 року.
закупівля
Дата подання: 06 березня 2018 17:22
Дата відповіді: 06 березня 2018 18:05
Шановний замовнику , просимо надати відповідь , 30.10.2017 був оголошений тендер на таку ж саму роботу та сумму . UA-2017-10-30-001557-b та підписанний договір з переможчем.Закупівля ,яка оголошена у 2018 році - це та сама закупівля ( і з якої причипи переоголошена) чи нова ( як додаткові роботи або інши причини ) ? але виникає питання в назві та суммі - вони идентичні .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації.
З вашого питання не зрозуміло, яке саме роз’яснення вам надати щодо умов тендерної документації.
Запитання
Дата подання: 06 березня 2018 20:22
Дата відповіді: 13 березня 2018 18:43
Доброго дня. Підкажіть чим відрізняється дана закупівля (UA-2018-03-01-002203-c ) від ідентичної по назві та такій, що має переможця ТОВ "ГРУПА ТЕРМІК" (UA-2017-10-30-001557-b)?
Відповідь: В тендерної документації викладене технічне завдання, згідно якого Учасник повинен надати свою пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГОС-СЕРВІС" 3 439 828,00
UAH з ПДВ
3 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ТЕРМІК" 3 443 204,00
UAH з ПДВ
3 422 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2018 16:00
Електронний підпис
29 березня 2018 15:55
Довідка МВС.pdf
29 березня 2018 15:55
Довідка ДФС.pdf
22 березня 2018 14:51
Електронний підпис
20 березня 2018 17:20
Електронний підпис

Публічні документи

20 березня 2018 17:51
Електронний підпис
20 березня 2018 17:46
Кошторис 2018.spr
20 березня 2018 17:46
Банк. док..zip
20 березня 2018 17:46
Реєстр7.pdf
20 березня 2018 17:46
Реєстр6.pdf
20 березня 2018 17:46
Реєстр5.pdf
20 березня 2018 17:46
Реєстр4.pdf
20 березня 2018 17:46
Реєстр3.pdf
20 березня 2018 17:46
Реєстр2.pdf
20 березня 2018 17:46
Реєстр1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГОС-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРУПА ТЕРМІК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГОС-СЕРВІС"
#41817408
Переможець 3 397 000,00
UAH з ПДВ
27 березня 2018 20:11

Документи

27 березня 2018 20:11
Електронний підпис
27 березня 2018 20:10
акцепт.docx
21 березня 2018 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 20:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛОГОС-СЕРВІС"
#41817408
3 397 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 20:11
Електронний підпис
27 березня 2018 20:10
акцепт.docx
21 березня 2018 16:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2018 18:05
Д.у.№1 від 17.04.18 ХАТОБ (1).pdf зміни до договору
18 квітня 2018 18:04
Електронний підпис укладений
13 квітня 2018 16:21
Договор №2.04.17-178 від 13.04.18.pdf укладений
13 квітня 2018 16:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дод.угода №1 від 17.04.2018
Номер договору про закупівлю: 2.04.17-178
Договір:
Номер додаткової угоди: 2.04.17-178
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 397 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 566 166,67 UAH)