Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з обробки даних код ДК 021:2015:72310000-1 (забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (з 01.01.2018 по 30.06.2018))
Очікувана вартість
128 336 641,20 UAH
UA-2018-03-01-002196-c 1b662d6f734b422aa458165ed8a36465
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Тимофєєва

+380442711742 tender@minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство юстиції України
Код ЄДРПОУ: 00015622
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Архітектора Городецького, 13
Контактна особа: Ганна Тимофєєва
+380442711742
tender@minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
- протокол засідання тендерного комітету Міністерства юстиції України № 42 від 27 лютого 2018 року щодо рішення проведення переговорної процедури закупівлі;
- розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.06.2015 № 628-р «Деякі питання удосконалення системи ідентифікації особи і функціонування державних та єдиних реєстрів»;
- постанова Кабінету Міністрів України від 14.07.1999 № 1272 «Деякі питання адміністрування Державних та Єдиних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції»;
- наказ Міністерства юстиції України від 25.06.2015 № 1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2018 18:23
Оскарження наміру укласти договір: 12 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
забезпечення функціонування реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України (з 01.01.2018 по 30.06.2018)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, пров. Рильський, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2018  —  30 червня 2018
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних

Тендерна документація

01 березня 2018 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
Переможець 128 336 641,20
UAH з ПДВ
01 березня 2018 18:23

Документи

01 березня 2018 18:23
Електронний підпис
01 березня 2018 18:22
Протокол 42-1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 березня 2018 18:23

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ"
#39787008
128 336 641,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 березня 2018 18:23
Електронний підпис
01 березня 2018 18:22
Протокол 42-1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2018 15:33
Звіт про виконання договору 72310000-1.pdf укладений
05 липня 2018 15:31
Електронний підпис зміни до договору
12 червня 2018 17:44
Повідомлення про внесення змін до договору НАІС.pdf зміни до договору
12 червня 2018 17:43
Додаткова угода наіс.pdf зміни до договору
12 червня 2018 17:43
Електронний підпис укладений
12 березня 2018 17:55
Договір 03.12-01.pdf укладений
12 березня 2018 17:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3 частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 15.11 цього Договору викладено абзац четвертий пункту 6.1 Договору в наступній редакції: «Якщо у поточному місяці після підписання Сторонами Акту зафіксовано факт неналежного функціонування реєстру (реєстрів) мінімум повних 2 (дві) години поспіль, то перерахунок вартості ненаданих послуг за відповідний період здійснюється у наступному місяці, та відображається в Акті за наступний місяць. Якщо після підписання Акту за червень 2018 року зафіксовано факт неналежного функціонування реєстру (реєстрів) мінімум повних 2 (дві) години поспіль, складається відповідний акт та Виконавець повертає зайво перераховані кошти на розрахунковий рахунок Замовника протягом п’яти робочих днів після підписання такого акту».
Номер договору про закупівлю: 03/12-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 03/12-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 128 334 433,69
UAH з ПДВ