Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям
Очікувана вартість
461 865,00 UAH
UA-2018-03-01-001991-c d6944a68c392423daf615060440f32d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петиляк Дмитро

+380507289373 stor-misk-r@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04062179
Місцезнаходження: 59000, Україна , Чернівецька обл., Сторожинець, Чернівецька обл., Сторожинецький район, місто Сторожинець, ВУЛ.ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 6
Контактна особа: Петиляк Дмитро
+380507289373
stor-misk-r@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2018 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2018 19:00
Початок аукціону: 19 березня 2018 15:46
Очікувана вартість: 461 865,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 309,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги із механізованого та ручного збирання та вивезення вуличного змету, сміття з території доріг, тротуарів та місць їх стихійного утворення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2470 м3
Утилізація сміття та поведение зі сміттям
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59000, Україна, Чернівецька обл., Сторожинець, Грушевського,6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 березня 2018 16:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 16:49
протокол 53 сміття.pdf
01 березня 2018 16:49
ТД вивезення сміття на 2018 рік.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-03-01-001991-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАРП ЕКО 2010", Код ЄДРПОУ:36755261
Дата подання: 23 березня 2018 10:28
Вимога
1.Відповідно до розділу ІІІ п.1(зміст та спосіб подання тендерної документації) умов тендерної документації (далі ТД) , учасник повине подати свою тендерну пропозицію, а саме інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики у вигляді підписаного Додатку та документів, які підтверджують пропозицію учасника технічним, якісним та кількісним вимогам встановленим Додатком 1. Одними із вимог даного додатку є : наявність спеціалізованої техніки, наявність власного сміттєзвалища чи укладеного договору на користування сміттєзвалищем. Однак учасник ФОП Гаврилюк Г.Г. жодним документом не підтвердив наявність у власності чи користуванні сміттєзвалища, ту техніку яку запропонував даний учасник це є просто автомобілі самоскиди які не відносяться до спеціалізованої техніки.
2.Відповідно до розділу ІІІ ТД копії документів які надаються в складі тендерної пропозиції повинні бути з обовязковим зазначенням словосполучення "Згідно з оригіналом" або"З оригіналом згідно " та датою завірення копії. Пропозиція ФОП Гаврилюк Г.Г містить копії документів без зазначення словосполучення "Згідно з оригіналом" або"З оригіналом згідно " та без дати завірення копій.
Відповідно до розділу V п.3 (відхилення тендерної пропозиції) ТД тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо : тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.30 ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник зобовязаний відхилити пропозицію ФОП Гаврилюк Г.Г. як така що не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2018 15:05
Розглянувши вимогу яка надійшла під час обговорення відкритих торгів на закупівлю послуг за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям відповідно до розділу ІІІ п.1(зміст та спосіб подання тендерної документації) умов тендерної документації, щодо учасника ФОП Гаврилюка Г.Г.
1.1. Учасником ФОП Гаврилюк Г.Г. було надано в складі тендерної пропозиції договір про надання послуг із утилізації (захоронення) твердих побутових відходів від 12.03.2018 року 15/18 із комунальним підприємством «Чернівціспецкомунтранс», а також договір оренди спец техніки від 01 03 2018 року №01 з Божескул Мирославом Вікторовичем.
1.2. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Технічною помилкою чи опискою слід вважати помилку, що порушує правила граматики, синтаксису, пунктуації, але не впливає на зміст тендерної пропозиції, якісні, кількісні та/або вартісні характеристики запропонованого товару. До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Формальні помилки можуть бути пов'язані тільки з оформленням тендерної пропозиції і не мають впливати на зміст пропозиції. Прикладом формальних помилок можуть бути - наявність печатки учасника на оригіналі документа, виданого іншим органом, коли замовник у тендерній документації прописав, що печатки на оригіналах документів проставляються виключно органом, який їх видав; незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; неправильне (неповне) завірення та/або незавірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи; орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок; - технічна помилка у вигляді порушення черговості змісту матеріалів у пропозиції учасника - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.

2. Тендерним комітетом прийнято рішення не задовольнити вимогу комунального підприємства Сторожинецької міської ради "КАРП ЕКО 2010", яка надійшла під час обговорення відкритих торгів на закупівлю послуг за ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям, щодо відхилення пропозиції ФОП Гаврилюка Г.Г.
Номер вимоги: UA-2018-03-01-001991-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Гаврилюк Григорій Георгійович", Код ЄДРПОУ:2394209556
Дата подання: 25 березня 2018 17:38
Звернення до тендерного комітету
19 березня 2018 року відбувся аукціон у відкритих торгах, оголошених Сторожинецькою міською радою на послуги за кодом ДК 021:2015: 90510000-5 - Утилізація сміття та поводження зі сміттям. У якому моя пропозиція була найбільш економічно вигідною.
Відповідно до пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації, затвердженої за рішенням тендерного комітету, згідно з протоколом № 53 від «28» лютого 2018р.,(далі – тендерна документація). Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Технічною помилкою чи опискою слід вважати помилку, що порушує правила граматики, синтаксису, пунктуації, але не впливає на зміст тендерної пропозиції, якісні, кількісні та/або вартісні характеристики запропонованого товару. До формальних (несуттєвих) помилок замовника належать технічні, механічні та інші помилки, допущені учасниками в документах, які вони подали в складі тендерної пропозиції, і такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Формальні помилки можуть бути пов'язані тільки з оформленням тендерної пропозиції і не мають впливати на зміст пропозиції. Прикладом формальних помилок можуть бути - наявність печатки учасника на оригіналі документа, виданого іншим органом, коли замовник у тендерній документації прописав, що печатки на оригіналах документів проставляються виключно органом, який їх видав; незавірення окремої сторінки (сторінок) підписом та/або печаткою (за наявності) учасника торгів; неправильне (неповне) завірення та/або незавірення учасником копії документа згідно з вимогами цієї документації. Наприклад: завірення копії документа лише підписом уповноваженої особи; орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів та технічних помилок; - технічна помилка у вигляді порушення черговості змісту матеріалів у пропозиції учасника - зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації.
Відповідно мною, з технічних причин, були допущені виключно формальні помилки, які жодним чином не впливають на зміст тендерної пропозиції, якісні чи кількісні критерії, ціну, не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність та не можуть бути підставою для дискваліфікації моє пропозиції як такої, що є найбільш економічно вигідною за результатами проведення аукціону.
Враховуючи, вимогу № UA-2018-03-01-001991-c.b1, подану 23 березня 2018 року, комунальним підприємством Сторожинецької міської ради «КАРП ЕКО 2010», додатково повідомляю, що маю діючий договір на утилізацію (захоронення) твердих побутових відходів від 12 березня 2018 року з «Чернівціспецкомунтранс», який підвантажений в систему PROZZORO. Також у складі тендерної пропозиції надані технічні паспорта, фото та підтверджуючі документи на техніку, якої повністю вистачає для виконання умов договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
27 березня 2018 15:02
Ваше звернення нами розглянуто та прийнято до уваги
Номер вимоги: UA-2018-03-01-001991-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАРП ЕКО 2010", Код ЄДРПОУ:36755261
Дата подання: 26 березня 2018 09:49
Звернення до тендерного комітету
Звертаємо увагу тендерного комітету, що відповідно до п.5.ст.25 ЗУ "Про лублічні закупівлі" учасник має право внести зміни до своєї тендерної пропозиції до закінчення строку її подання, такі зміни тендерної пропозиції враховуються в разі якщо вони отримані електронною системою до закінчення строку подання, тобто 16.03.2018року. Всі зміни які подані після строку подання тендерної пропозиції, можна вважати неправомірними і вони не повинні братися до уваги.
Також просимо уважно розгянути довідку органу ДФС подану ФОП Гаврилюк Г.Г. В довідц зазначено що вона видана для предявлення не в Сторожинецьку міську раду а в інший державний орган.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2018 17:17
Ваше звернення та прийнято до уваги
Номер вимоги: UA-2018-03-01-001991-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "Гаврилюк Григорій Георгійович", Код ЄДРПОУ:2394209556
Дата подання: 26 березня 2018 17:58
Звернення до тендерного комітету
Відповідно до статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Мною підвантажено, у п'яти денний термін, нову довідку про відсутність заборгованості, де вказано місце признанчення Сторожинецька міська рада, хоча і не вважаю, що це впливає на зміст даного документу, оскільки основними в ньому є термін дійсності та те, що заборгованість відсутння.
Що стосується підвантаження мною документу, а саме договору на послуги з утилізації сміття, 20 березня 2018 року, то він був підгружений мною, як кваліфікаційний документ, оскільки у тендерній докуметації не вимагалось надання копій докуметів на власність чи оренду, А ВИМАГАЛОСЯ ТІЛЬКИ ЗАЗНАЧИТИ У ТЕХНІЧНОМУ ЗАВДВННІ ЧИ Є СМІТТЄЗВАЛИЩА У НАЯВНОСТІ АБО Ж У ОРЕНДІ, про що в технічному завданні мною було чітко ВКАЗАНО. Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не вимагалися у складі тендерної документації не можуть бути причиною для ВІДХИЛЕННЯ тендерної пропозиції.
Звертаюся до тендерного комітету Сторожинецької міської ради, з проханням неупердженно та без сторонньго тиску здійснювати розгляд тендерних пропозицій в іншому випадку вимушений буду звернутися зі скаргою до органу оскарження - Антимонопольного комітету України, та зі скаргою до правоохоронних органів, а саме до УДСБЕЗ УМВС України в Чернівецькій області.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 березня 2018 17:20
Ваше зверненння нами розглянуто та прийнято до уваги

Документи

27 березня 2018 15:05
Протокол 76.pdf

Документи

27 березня 2018 15:02
Протокол 75.pdf

Документи

28 березня 2018 17:17
Протокол 78.pdf

Документи

28 березня 2018 17:20
Протокол 78.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 16:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Гаврилюк Григорій Георгійович" 419 900,00
UAH з ПДВ
412 800,00
UAH з ПДВ
Документи
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАРП ЕКО 2010" 455 704,00
UAH з ПДВ
412 810,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 березня 2018 17:48
Про відсутність підстав.pdf
25 березня 2018 17:48
Довідка про несудимість.pdf
20 березня 2018 12:37
Тендерна пропозиція.pdf
20 березня 2018 12:37
Кошторис.pdf
20 березня 2018 12:37
договір.pdf
16 березня 2018 13:42
Технічне завдання.pdf
16 березня 2018 13:42
Тендерна пропозиція.pdf
16 березня 2018 13:42
Проєкт договору.pdf
16 березня 2018 13:42
Паспорт код.pdf
16 березня 2018 13:42
Навантажувач.pdf
16 березня 2018 13:42
Кошторис.pdf
16 березня 2018 13:42
Згода.pdf
16 березня 2018 13:42
Договірна ціна.pdf
16 березня 2018 13:42
Договір навантажувач.pdf
16 березня 2018 13:42
Довідки.pdf
16 березня 2018 13:42
Витяг.pdf
16 березня 2018 13:42
Аналогічний договір.pdf
16 березня 2018 13:42
Авотехніка.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 16:00
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Гаврилюк Григорій Георгійович"

КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО СТОРОЖИНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "КАРП ЕКО 2010"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Гаврилюк Григорій Георгійович"
#2394209556
Переможець 412 800,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 11:48

Документи

21 березня 2018 11:48
Електронний підпис
21 березня 2018 11:48
Протокол 70.pdf
19 березня 2018 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Гаврилюк Григорій Георгійович"
#2394209556
412 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 11:48
Електронний підпис
21 березня 2018 11:48
Протокол 70.pdf
19 березня 2018 16:07
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 21:24
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2018 13:52
додаткова угода 640 до 176 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2018 13:52
протокол 161 (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2018 13:52
Електронний підпис укладений
20 серпня 2018 13:51
1_додаткова угода 640 до 176.pdf укладений
20 серпня 2018 13:50
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:48
Договір 176.pdf укладений
02 квітня 2018 11:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п 11.7 Договору
Номер договору про закупівлю: 176
Договір:
Номер додаткової угоди: 176
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 409 614,34
UAH з ПДВ