Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2018-03-01-001753-c ● b56016d15ea3403ba9f1e1b81e3c3ef2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дніпропетровська загальноосвітня санаторна школа-інтернат №5 І-ІІІ ступенів |
Код ЄДРПОУ: | 21930973 |
Місцезнаходження: | 49126, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул.Космодромна,5 |
Контактна особа: |
Ольга Віталіївна -- +380986785797 dn-shi-5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 березня 2018 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2018 15:53 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2018 15:53 |
Початок аукціону: | 14 березня 2018 12:21 |
Очікувана вартість: | 10 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49126, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Космодромна, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2018
—
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 березня 2018 11:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 березня 2018 11:47 |
Проект договору змінений.doc | |
06 березня 2018 11:47 |
Інформація про послугу змінена.doc |
06 березня 2018 11:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 березня 2018 11:47 |
Проект договору змінений.doc
|
|||
06 березня 2018 11:47 |
Інформація про послугу змінена.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-03-01-001753-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 16 березня 2018 17:19
Не коректна відмога участника торгів
Стосовно другого пункту Протоколу засідання про відмову учасника та його дискваліфікаціі як переможца. В протоколі вказано, що учасник не надав інформації стовно найменування, місцезнаходження та місце реєстрації, телефона, електронної адреси, банківскіх реквізитів, керівництва (посада та ПІБ), телефона для контактів - Вся ця інформація є у документі Тендерна Пропозиція, а також повні банківські реквізити (три банка) також є у Договорі, якій загружено в момент подання пропозиції. А також документи "Приказ назанчения". Стосовано довідки у довільний формі - ці документи можуть бути наданні в любий час на вимогу тендерного комітету. Вважає відмову визнати нас переможцем - НЕ вірною!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2018 11:41
Доброго дня! Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 р. 6 п.п. 6.9. пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і була однією з вимог для кваліфікації учасника, яка зазначена в прикріпленій «Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів».
Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 термін надання цієї довідки та інших документів для кваліфікації учасника визначений від початку надання пропозицій, а саме : від 06.03.2018 р. 15:53 до 12.03.2018 року 15:53 та один робочий день з моменту закінчення аукціону (до 15.03.2018 року 12:42).
Вами не була надана повна інформація для кваліфікації у вказаний термін і тому пропозиція була відхилена.
Надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і була однією з вимог для кваліфікації учасника, яка зазначена в прикріпленій «Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів».
Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 термін надання цієї довідки та інших документів для кваліфікації учасника визначений від початку надання пропозицій, а саме : від 06.03.2018 р. 15:53 до 12.03.2018 року 15:53 та один робочий день з моменту закінчення аукціону (до 15.03.2018 року 12:42).
Вами не була надана повна інформація для кваліфікації у вказаний термін і тому пропозиція була відхилена.
Номер вимоги: UA-2018-03-01-001753-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:25021641
Дата подання: 16 березня 2018 17:20
Довідки у довільний формі
Надаються на вимогу тендерного комітету
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 березня 2018 11:41
Доброго дня! Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 р. 6
п.п. 6.9. пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і була однією з вимог для кваліфікації учасника, яка зазначена в прикріпленій «Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів».
Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 термін надання цієї довідки та інших документів для кваліфікації учасника визначений від початку надання пропозицій, а саме : від 06.03.2018 р. 15:53 до 12.03.2018 року 15:53 та один робочий день з моменту закінчення аукціону (до 15.03.2018 року 12:42).
Вами не була надана повна інформація для кваліфікації у вказаний термін і тому пропозиція була відхилена.
п.п. 6.9. пропозиція учасника повинна відповідати вимогам, зазначеним Замовником під час оголошення закупівлі.
Надання довідки в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і була однією з вимог для кваліфікації учасника, яка зазначена в прикріпленій «Інформації для проведення закупівлі через систему електронних торгів».
Згідно наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 термін надання цієї довідки та інших документів для кваліфікації учасника визначений від початку надання пропозицій, а саме : від 06.03.2018 р. 15:53 до 12.03.2018 року 15:53 та один робочий день з моменту закінчення аукціону (до 15.03.2018 року 12:42).
Вами не була надана повна інформація для кваліфікації у вказаний термін і тому пропозиція була відхилена.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА ФІРМА "СЕРВІС" #25021641 |
Відхилено |
6 250,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2018 15:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ М БІЗНЕС ГРУП #39400911 |
Переможець |
6 349,00
UAH з ПДВ
|
21 березня 2018 10:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 липня 2018 14:09
|
Додаткова угода 2.pdf | укладений |
19 липня 2018 14:08
|
Рисунок (10).jpg | укладений |
19 липня 2018 14:08
|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2018 14:41
|
Договір № 5.pdf | укладений |
02 квітня 2018 14:38
|