Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

(Бензин А-92 (талони, наливом), бензин А-95 (талони), дизельне пальне (наливом, талони)
(Gasoline A-92 (coupons in bulk), A-95 (passes), diesel fuel (bulk, coupons)
Очікувана вартість
22 160 000,00 UAH
UA-2018-03-01-000653-b 5eaf6a078e9c4da6849c72a190a106fa
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галушка Михайло Васильович

+380445152569 sheudecn@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна , Київська область обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Контактна особа: Галушка Михайло Васильович
+380445152569
sheudecn@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: ME Municipal Enterprise "Road-Maintenance Departament of Repair and Maintenance of Motor Roads and Constructions on them Desnyanskiy District" of Kyiv
National ID: 04590234
Contact point: Korotkiy Pavlo
+380445152569
sheudecn@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 01 березня 2018 17:22
Звернення за роз’ясненнями: до 22 березня 2018 17:27
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 квітня 2018 17:27
Очікувана вартість: 22 160 000,00 UAH з ПДВ
Publication date: 01 березня 2018 17:22
Enquiries until: 22 березня 2018 17:27
Complaints submission until: до 28 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 квітня 2018 17:27

Information

Estimated total value: 22 160 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

20 березня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 09:46
Зміни .docx
20 березня 2018 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 09:46
Зміни .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Усунення дискримінаційних вимог у тендерній документації
Дата подання: 05 березня 2018 15:52
Дата відповіді: 07 березня 2018 07:46
Відповідно до п.1.2, 1.6 Додатку 3 документації Учасник повинен забезпечити поставку товару (Дизельне паливо) власними або орендованими бензовозами. Учасник повинен мати парк бензовозів власних чи орендованих. Відповідно до п.1.5 Додатку 3 Учасник повинен мати технічно оснащений термінал (власний чи орендований) для зберігання ПММ. Проте поставка товару так само може бути здійснена Учасником на підставі договорів перевезення, а його зберігання - на підставі договору зберігання, що жодним чином не нівелює технічні можливості Учасника та не створює перешкод для поставки товару. Відповідно до ст.3 ЗУ "Про публічні закупівлі передбчанено один із принципів здійснення закупівель - недискримінація учасників. Отже, просимо Вас унести зміни до тендерної документації, додавши вимогу "або на підставі договору перевезення", "або на підставі договору зберігання", відповідно у визначені пункти. Тим самим буде забезпечено дотримання принципів і мети Закону та усунено явні дискримінаційні вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Ваші зауваження взяті до уваги. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Формальні вимоги в тендерній документації
Дата подання: 05 березня 2018 16:49
Дата відповіді: 07 березня 2018 08:04
Згідно п. 1. 9 Додатку 3 Документації, Учасник для підтвердження відповідності якості Товару державним стандартам повинен надати у складі пропозиції завірені копії сертифікатів якості (відповідності) на запропонований Товар та копії протоколів випробувань бензину та дизельного палива, що пропонується до постачання Учасником, а видані такі документи повинні бути видані не раніше одного місяця від дати подачі тендерної пропозиції. При цьому, звертаємо увагу Замовника, що порядок сертифікації продукції є досить тривалим у часі. Сертифікат відповідності на товар видається мінімальним терміном дії на 1 рік. Таким чином, аби підтвердити якісні характеристики товару достатнім є подання копії ЧИННОГО сертифікату відповідності. Крім того, просимо звернути увагу, що вимога про надання протоколів випробувань взагалі та не раніше одного місяця є суто формальною та створює штучні перешкоди для участі у тендері. Адже провівши випробування окремої партії товару, жодних гарантій, що саме ця партія товару буде поставлена, Замовник не має. Тому просимо переглянути вимоги даного пункту тендерної документації, виключивши вимогу про надання копій протоколів випробувань та переглянути вимоги до термінів сертифікатів відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику !
Вимоги щодо протоколу випробувань є умовою тендерної документації не є формальним та до такого висловлювання, ми як замовник ставимося критично. Протокол випробувань є висновком щодо відповідності показників якості партії бензину, що поставляється, вимогам діючіх на території України вимогам.
Учасники які приймають участь у тендерних закупівлях гарантують та погоджуються з усіма умовами тендерної документації, більше умови тендерної документації не повинні відрізнятися від умов договору. Тому, у випадку поставлення товару переможцем товару партії яка викликатиме сумнів замовника, та не відповідатиме протоколу випробувань на партію яку поставлено учасником переможцем, замовник вправі вимагати проведення додаткового дослідження якості партії поставленого товару, у випдку негативних показів незалежної лабораторії щодо партії товару , замовник впрааі розірвати договір з таким постачальником .
Отже, для замовника приорітетним є закупівля якісного товару, а тому виключення умови в частині надання протоколів випробування з умов тендерної документації замовник не проводитиме.

Також варто зауважити, що завідомо учасник який не дає гарантій на постачання товару згідно вимог тендерної документації є недобросовісним.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: бензин А-92 (наливом)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 5 600 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 28 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 112000 UAH


Title: A-92 (bulk)
Current status: Complete
Estimated total value: 5 600 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 28 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 11 квітня 2018 11:26
Auction planned date: 11 квітня 2018 11:26
Закінчення: 11 квітня 2018 11:47
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200000 л
бензин А-92 (наливом)
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02217, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Електротехнічна, 6
Дата доставки: 31 грудня 2018

A-92 (bulk)
CPV: 09130000-9

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 квітня 2018
UA-2018-03-01-000653-b5eaf6a078e9c4da6849c72a190a106fa
Найменування: КП Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Деснянського району" м. Києва
Код ЄДРПОУ: 04590234
Місцезнаходження: 02217, Україна, Київська область обл., Київ, вул. М. Закревського, 29
Учасник Документи Рішення
ТОВ "МАНГО-ГРУП" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК УКРПРОМПОСТАЧ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

05 квітня 2018 12:06
Протокол
05 квітня 2018 12:28
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2018 13:38
Електронний підпис
30 березня 2018 18:46
Копія Статуту.pdf
30 березня 2018 18:46
Копія витягу ПДВ.pdf
30 березня 2018 18:46
Довідка ст.17.pdf
30 березня 2018 18:46
Довідка про працівників.pdf
30 березня 2018 18:46
Манго 7767 p7s.7z
30 березня 2018 18:46
Манго 7767 medoc.7z
30 березня 2018 18:46
Ліцензування.pdf
30 березня 2018 18:46
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2018 18:46
Сертифікат А-92.pdf
30 березня 2018 18:46
Паспорт А-92.pdf

Документи

05 квітня 2018 12:07
Протокол
05 квітня 2018 12:40
Електронний підпис

Публічні документи

31 березня 2018 10:40
Довідка про довкілля.pdf
31 березня 2018 10:17
Установчі документи.7z
31 березня 2018 10:17
Технічні вимоги.pdf
31 березня 2018 10:17
Проект договору.pdf
31 березня 2018 10:17
погодження БГ.pdf
31 березня 2018 10:17
Паливо.7z
31 березня 2018 10:17
МТБ.7z
31 березня 2018 10:17
Довідки.7z
31 березня 2018 10:17
Довідки з банків.7z
31 березня 2018 10:17
БГ.7z
31 березня 2018 10:17
Аналогічні.7z

Документи

05 квітня 2018 12:08
Протокол
05 квітня 2018 12:29
Електронний підпис

Публічні документи

20 квітня 2018 16:42
Електронний підпис
20 квітня 2018 16:18
ТП А-92 (налив).pdf
31 березня 2018 11:35
Електронний підпис
31 березня 2018 10:27
Підтвердження ТВ.pdf
31 березня 2018 10:27
Аналогічні договори.rar
31 березня 2018 10:27
Підтвердження КВ.pdf
31 березня 2018 10:27
Статут.pdf
31 березня 2018 10:27
Партнерські договори..rar
31 березня 2018 10:27
Витяг ЄДР 01.02.18.pdf
31 березня 2018 10:27
ЕДРПОУ.pdf
31 березня 2018 10:27
Витяг ПДВ.pdf
31 березня 2018 10:27
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2018 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАНГО-ГРУП" 4 728 000,00
UAH з ПДВ
4 380 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК Укрпромпостач" 4 472 000,00
UAH з ПДВ
4 378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2018 13:38
Електронний підпис
30 березня 2018 18:46
Копія Статуту.pdf
30 березня 2018 18:46
Копія витягу ПДВ.pdf
30 березня 2018 18:46
Довідка ст.17.pdf
30 березня 2018 18:46
Довідка про працівників.pdf
30 березня 2018 18:46
Манго 7767 p7s.7z
30 березня 2018 18:46
Манго 7767 medoc.7z
30 березня 2018 18:46
Ліцензування.pdf
30 березня 2018 18:46
Тендерна пропозиція.pdf
30 березня 2018 18:46
Сертифікат А-92.pdf
30 березня 2018 18:46
Паспорт А-92.pdf

Публічні документи

20 квітня 2018 16:42
Електронний підпис
20 квітня 2018 16:18
ТП А-92 (налив).pdf
31 березня 2018 11:35
Електронний підпис
31 березня 2018 10:27
Підтвердження ТВ.pdf
31 березня 2018 10:27
Аналогічні договори.rar
31 березня 2018 10:27
Підтвердження КВ.pdf
31 березня 2018 10:27
Статут.pdf
31 березня 2018 10:27
Партнерські договори..rar
31 березня 2018 10:27
Витяг ЄДР 01.02.18.pdf
31 березня 2018 10:27
ЕДРПОУ.pdf
31 березня 2018 10:27
Витяг ПДВ.pdf
31 березня 2018 10:27
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАНГО-ГРУП"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК УКРПРОМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК Укрпромпостач"
#40884096
Переможець 4 378 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2018 17:32

Документи

16 квітня 2018 17:32
Електронний підпис
16 квітня 2018 17:25
Повідомлення
16 квітня 2018 17:25
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2018 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПК Укрпромпостач"
#40884096
4 378 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2018 17:32
Електронний підпис
16 квітня 2018 17:25
Повідомлення
16 квітня 2018 17:25
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 12:53
Про продовження дії договору.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:19
ДУ про зміну ціни ДУ 3 .pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:17
ДУ про зміну ціни .pdf зміни до договору
29 грудня 2018 12:08
Електронний підпис укладений
27 квітня 2018 09:55
Договір укладений
27 квітня 2018 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 55-04/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 55-04/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 55-04/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 55-04/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до умов договору
Номер договору про закупівлю: 55-04/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 55-04/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML