Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
4 485 943,58 UAH
UA-2018-03-01-000648-b 643aa9aaab014f0a9f83d58e8db573c3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна

+38 (044) 465 08 82 tender@czv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Центр забезпечення виробництва» ПАТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Чайковська О. Філія "ЦЗВ" Олена Вікторівна
+38 (044) 465 08 82
tender@czv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 березня 2018 17:14
Звернення за роз’ясненнями: до 23 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2018 10:00
Очікувана вартість: 4 485 943,58 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

запасні частини до пасажирських вагонів

Тендерна документація

23 березня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 17:02
1578 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_23.03.2018.docx
23 березня 2018 17:02
Зміни до тендеру_1578_23.03.2018.doc
16 березня 2018 15:49
Додаток №9_нова редакція_16.03.2018.docx
16 березня 2018 15:49
Зміни до тендеру_1578_16.03.2018.doc
23 березня 2018 17:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 березня 2018 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2018 17:02
1578 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_23.03.2018.docx
16 березня 2018 15:49
1578 ТД зч до пас.вагонів_нова редакція_16.03.2018.docx
01 березня 2018 17:11
1578 ТД зч до пас.вагонів.docx
23 березня 2018 17:02
Зміни до тендеру_1578_23.03.2018.doc
16 березня 2018 15:49
Додаток №9_нова редакція_16.03.2018.docx
01 березня 2018 17:11
Додаток №9.docx
16 березня 2018 15:49
Зміни до тендеру_1578_16.03.2018.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Збільшення очікуваної вартості
Дата подання: 05 березня 2018 12:40
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:05
Наше підприємство є вітчизняним виробником запасних частин та гумово-технічних виробів для залізничного транспорту. Проаналізувавши очікувану вартість закупівлі по даних торгах, доводимо до Вашого відома, що собівартість виробництва даної продукції вище ніж очікувана вартість по даним торгам.Зростання собівартості виробництва продукції обумовлено інфляцією (офіційний індекс інфляція за рік склав 113,4%), зростанням зарплат, девальвацією гривні, а також підвищенням цін на електроенергію (тільки з січня 2018 року на 9,5%, а з квітня 2018 року планується підвищення ще на 6,1%, тобто лише за 4 місяці електроенергія зросте на 15,6%). Значне здорозчення палива лише у період грудня 2017-лютого 2018 рр (орієнтовно на 13%), призвело до збільшення транспортно-заготівельних витрат та перегляду відпускних цін. А саме основне, підвищились ціни на матеріали для виробництва даної продукції. З метою постачання якісної продукції та вчасного забезпечення підприємства Укрзалізниці продукцією для можливості виконання планів, просимо Вас збільшити очікувану вартість на 15%. Сподіваємось на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни
роз'яснення щодо вимог
Дата подання: 06 березня 2018 13:40
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:19
Просимо надати роз'яснення, чи потрібно окремо надавати креслення на продукцію, якщо креслення є складовою Технічних умов, погоджених встановленим порядком?
Відповідь: Якщо кресленик входить до повного комплекту конструкторської документації на кінцевий виріб, або наведений у технічних умовах, узгоджених в установленому порядку з ПАТ «Укрзалізниця», окремо надавати кресленик на продукції не потрібно.
ТУ
Дата подання: 06 березня 2018 13:43
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:22
Просимо надати роз’яснення стосовно п. 2.1 абз.2-3 Вимог технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Чи потрібно ТУ завіряти підписом та печаткою ВЛАСНИКА , у разі якщо є лист-підтвердження власника (власників) ТУ, завірений підписом та печаткою виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ виробнику?
Відповідь: З метою запобігання порушення прав власників ТУ (ТЗ), в пункті 2.1 Вимог технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено надання в тендерній документації сканованої копії листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) виробника про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
З метою недопущення невідповідності копії ТУ (ТЗ) оригіналу ТУ (ТЗ) в пункті 2.1 Вимог технічних та якісних характеристик предмета закупівлі передбачено надання в тендерній документації повної сканованої копії ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції, завірену підписом власника (підписами власників) та печаткою власника (печатками власників) - за наявності.
Зважаючи на вищевикладене, дані вимоги не є взаємозамінними.
стосовно вимог
Дата подання: 06 березня 2018 13:44
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:23
Інформуємо Вас, що креслення, відповідно статті 505 Цивільного кодексу України є комерційною таємницею власника. Для можливості участі у торгах сумлінних виробників, продукція яких протягом багатьох років постачалась і використовувалась підприємствами Укрзалізниці та погоджувалась структурними підрозділами ПАТ «Укрзалізниця», просимо виключити пункт 2.2, щодо необхідності надання кресленика.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно частини 2 статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (у випадку, коли основним конструкторським документом на виготовлення продукції є кресленик згідно з п.2.2 ГОСТ 2.102), а частиною 2 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації.
На підставі наведеного вище, кресленики, наведені в технічній специфікації, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» не можуть бути віднесені до інформації яка носить конфіденційний характер.
стосовно вимог технічних та якісних характеристик
Дата подання: 06 березня 2018 13:45
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:52
1. По пункту 2.1 просимо вказати назву організації або установи, якою мають бути видані документи «підтверджуючі завершення підготовки і освоєння виробництва відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань», а також уточнити форму та зміст такого документу (оприлюднити зразок). 2. По пункту 2.2 Просимо роз’яснити поняття «актуальність креслеників» та вказати терміни дії «письмового узгодження». 3. По пункту 2.2 просимо внести зміни : Умовами пункту 2.2 на продукцію залізничного призначення разом із письмовим узгодженням Філії НДКТІ ПАТ «Укрзалізниця» актуальності креслеників одночасно вимагається надання сканованих копій креслеників. У зв’язку з тим, що кресленики виробника становлять комерційну таємницю, з метою уникнення дискримінаційних ознак та захисту прав виробників від недобросовісної конкуренції, просимо виключити вимогу стосовно надання копій креслеників та внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Документи, що підтверджують завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань зазначені в ДСТУ 8634:2016 та ДСТУ ГОСТ 15.001:2009. Акт (протокол) кваліфікаційних випробувань оформлюється в довільній формі.
Узгодження креслеників на продукцію відноситься до компетенції та проводиться структурними підрозділами філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту»
ПАТ «Укрзалізниця» (НДКТІ) на підставі вимог наявної нормативної документації заводів-виробників, яка зберігається зазначеними структурними підрозділами.
Згідно п. 4.1 Положення про облік, освоєння та постановку на виробництво запасних частин і вузлів для тягового рухомого складу залізниць України на підприємствах Міністерства транспорту та зв’язку та заводах промисловості України 105.87000.90605 креслення на запасні частини, які виготовляються для потреб Укрзалізниці та мають штамп узгодження Головного ПКТБ (структурного підрозділу філії НДКТІ), повинні проходити в подальшому обов’язкову щорічну перереєстрацію і, за необхідності, внесення змін.
Згідно частини 2 статті 505 Цивільного кодексу України, комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці.
Пунктом 3 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі (у випадку, коли основним конструкторським документом на виготовлення продукції є кресленик згідно з п.2.2 ГОСТ 2.102), а частиною 2 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлюється, що конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації.
На підставі наведеного вище, кресленики, наведені в технічній специфікації, відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» не можуть бути віднесені до інформації яка носить конфіденційний характер.
стосовно вимог технічних та якісних характеристик
Дата подання: 06 березня 2018 13:47
Дата відповіді: 23 березня 2018 17:52
Відповідно до наданого Вами роз’яснення стосовно аналогічної вимоги тендерної документації щодо закупівлі колодки гальмівної (ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-02-000915-c) : «надання листів – погоджень галузевих департаментів ПАТ «Укрзалізниця», які підтверджують що продукція виробляється за погодженим та актуальним креслеником, наразі не передбачено чинним законодавством відповідно до норми частини 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». Одночасно тендерною документацією вимагається надання аналогічного листа - погодження від Філії «НДКТІ» ПАТ «Укрзалізниця». З метою уникнення суперечностей між пунктами тендерної документації, просимо виключити вимогу щодо підтвердження актуальності креслеників шляхом письмового узгодження НДКТІ або доповнити «або шляхом письмового погодження галузевого департаменту ПАТ «Укрзалізниця», в сфері якого знаходиться використання продукції»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Узгодження креслеників на продукцію відноситься до компетенції та проводиться структурними підрозділами філії «Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут залізничного транспорту»
ПАТ «Укрзалізниця» (НДКТІ) на підставі вимог наявної нормативної документації заводів-виробників, яка зберігається зазначеними структурними підрозділами.
Згідно п. 4.1 Положення про облік, освоєння та постановку на виробництво запасних частин і вузлів для тягового рухомого складу залізниць України на підприємствах Міністерства транспорту та зв’язку та заводах промисловості України 105.87000.90605 креслення на запасні частини, які виготовляються для потреб Укрзалізниці та мають штамп узгодження Головного ПКТБ (структурного підрозділу філії НДКТІ), повинні проходити в подальшому обов’язкову щорічну перереєстрацію і, за необхідності, внесення змін.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 802 856,90 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 19 014,28 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 108960 UAH

Аукціон

Початок: 03 квітня 2018 11:40
Закінчення: 03 квітня 2018 12:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4323 шт
Пакет поводка
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018
429 комп
Суфле гумове
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2018

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2018 12:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР 3 801 623,76
UAH з ПДВ
3 801 623,76
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ" 3 802 399,92
UAH з ПДВ
3 802 399,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 березня 2018 11:14
Технічна част_2_ЕЦП.rar
31 березня 2018 11:14
Технічна част_1_ЕЦП.rar
31 березня 2018 11:14
Технічна част_2.rar
31 березня 2018 11:14
Технічна част_1.rar
31 березня 2018 11:14
Кваліфікація_1578_ЕЦП.rar
31 березня 2018 11:14
Кваліфікація_1578.rar
31 березня 2018 11:14
Пропозиція.rar
31 березня 2018 11:14
2244 с ЕЦП.rar

Публічні документи

30 березня 2018 15:50
Відомості про учасника.PDF
30 березня 2018 15:50
Лист по ДСТУ.PDF
30 березня 2018 15:50
Лист ПКТБ по кресленням.PDF
30 березня 2018 15:49
Креслення пакет поводка.PDF
30 березня 2018 15:49
Атестат виробництва.PDF
30 березня 2018 15:49
Страхування.rar
30 березня 2018 15:49
Страхування.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МАНТІКОР

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕКОПРОДУКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
Переможець 3 801 623,76
UAH з ПДВ
13 квітня 2018 16:27

Документи

13 квітня 2018 16:27
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:27
Протокол 1578.pdf
13 квітня 2018 16:27
Намір 1578.pdf
03 квітня 2018 16:26
Електронний підпис
03 квітня 2018 16:26
0648.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 квітня 2018 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МАНТІКОР
#38149217
3 801 623,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 квітня 2018 16:27
Електронний підпис
13 квітня 2018 16:27
Протокол 1578.pdf
13 квітня 2018 16:27
Намір 1578.pdf
03 квітня 2018 16:26
Електронний підпис
03 квітня 2018 16:26
0648.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2019 18:17
ЗПВД ЦЗВ-03-01018-01.pdf укладений
10 червня 2019 18:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2018 15:20
ПЗД №ЦЗВ-03-01018-01 (2).pdf зміни до договору
30 грудня 2018 15:20
Електронний підпис укладений
26 квітня 2018 17:35
ЦЗВ-03-01018-01.pdf укладений
26 квітня 2018 17:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4, ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-01018-01
Договір:
Номер додаткової угоди: ЦЗВ-03-01018-01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 4 556 798,64
UAH (в тому числі ПДВ 759 466,44 UAH)