Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, ноутбуки, копіювальна техніка, пристрої безперебійного живлення
Очікувана вартість
1 100 000,00 UAH
UA-2018-02-28-001633-c 8ace51877f1c4a5da72fc33c985c43b7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Сокирська

+380971069068 buh-uman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04061613
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., м. Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Тетяна Сокирська
+380971069068
buh-uman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2018 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2018 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2018 00:00
Початок аукціону: 16 березня 2018 14:00
Очікувана вартість: 1 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Номенклатура, асортимент одиниць зазначено у додатку 1 до тендерної документації «ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 одиниця
Персональні комп’ютери, ноутбуки, копіювальна техніка, пристрої безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 14:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 14:05
НОВА РЕДАКЦІЯ _ ТД _ КОМП. ТЕХНІКА.docx
06 березня 2018 14:05
Перелік змін до тендерної документації.doc
28 лютого 2018 16:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc
06 березня 2018 14:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2018 16:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 14:05
НОВА РЕДАКЦІЯ _ ТД _ КОМП. ТЕХНІКА.docx
28 лютого 2018 16:34
ТД _ КОМП. ТЕХНІКА.doc
06 березня 2018 14:05
Перелік змін до тендерної документації.doc
28 лютого 2018 16:34
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги в ТД
Дата подання: 01 березня 2018 14:51
Дата відповіді: 01 березня 2018 16:06
Добрий день! В ТД вимагається встановлення та налагодження обладнання за адресою замовника. Що мається на увазі? Чи будуть готові робочі місця для підключення?
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до умов тендерної документації потрібно не тільки доставити Товар, що є предметом даної закупівлі, але і підключити для того щоб пересвідчитись що дане обладнання функціонує та відповідає технічним, якісним вимогам, які зазначені у Додатку 1 до тендерної документації. Робочі місця на момент доставки будуть готові. Дякуємо.
Страхування
Дата подання: 01 березня 2018 14:53
Дата відповіді: 01 березня 2018 16:13
Добрий день! Підкажіть що маєте на увазі під страхуванням в умовах ТД?
Відповідь: Доброго дня! Читайте будь-ласка в комплексі дану норму, а саме, у разі страхування Товару, що є предметом даної закупівлі, то дані витрати враховуються в суму тендерної пропозиції, якщо ні - то відповідно тільки ціна за Товар разом із податками відповідно до системи оподаткування Учасника, також послуги доставки, розвантаження, обслуговування і т.п.
Вимога "виділений слот контролера RSA II"
Дата подання: 02 березня 2018 10:58
Дата відповіді: 06 березня 2018 13:31
Вимога "виділений слот контролера RSA II" у сервері для Linux стосується застарілої системи віддаленного управління та контролю серверів ІВМ. Виконати цю вимогу - наявність виділеного слоту контролера RSA II - на даний час немає можливості. Прохання надати пояснення, наскільки обов'язкова ця вимога, або внести зміни у тендерну документацію.
Відповідь: Доброго дня!!! Ваше звернення було розглянуто та відповідні зміни було внесено до тендерної документації.
Форм-фактор Серверів
Дата подання: 02 березня 2018 11:07
Дата відповіді: 06 березня 2018 13:32
Уточніть, в якому форм-факторі мають бути виконані сервери Windows Server та Linux (п. 3 та 4 Додатку 1. "Технічне завдання щодо предмету закупівлі")
Відповідь: Доброго дня!!! Ваше звернення було розглянуто та відповідні зміни було внесено до тендерної документації.
верифікація програмного забезпечення
Дата подання: 05 березня 2018 15:04
Дата відповіді: 05 березня 2018 17:14
Шановні панове! Ми представляємо корпорацію Майкрософт – виробника програмного забезпечення Microsoft та власника авторських прав на відповідні комп’ютерні програми копія довіреності – за посиланням: https://1drv.ms/b/s!Avc8GHaWYgi5gR0PvabtWek0jmqV Предметом даної публічної закупівлі є придбання комп’ютерної техніки із попередньо встановленими операційними системами Microsoft Windows. Звертаємо вашу увагу, що протягом останнього часу багато державних замовників, включаючи центральні органи державної влади, придбали комп’ютери разом із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows, які, на жаль, виявилися неліцензійними, тобто нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Більше того, такі комп’ютери супроводжувались підробленими наклейками Сертифікатів автентичності, аби приховати від замовника неліцензійність встановленого програмного забезпечення. За цими фактами ми вже ініціювали декілька юридичних проваджень, однак вказане явище нещодавно лише посилилося, що вимагає від нас особливої пильності. Оскільки процедура даної публічної закупівлі вже майже завершена, ми хотіли б допомогти вам із верифікацією ліцензійності програмних продуктів Microsoft, які постачатимуться вам переможцем тендеру. Наша підтримка не вимагає жодних витрат з вашого боку. Ми сподіваємося, що переможець постачатиме вам виключно ліцензійне програмне забезпечення. Проте, зважаючи на кількість тендерів, у яких вже були виявлені порушення, кожен державний замовник повинен докласти додаткових зусиль задля того, щоб уникнути всіх негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм. Відсутність належної уваги може призвести до використання державним замовником неліцензійного програмного забезпечення, що відповідно до чинного законодавства є порушенням авторського права, яке, зокрема, є злочином згідно зі ст. 176 Кримінального кодексу України. Більш того, в такому випадку державні кошти можуть бути витрачені на нелегальну продукцію з усіма відповідними наслідками. Наша мета – допомогти вам перевірити, що всі комп’ютери, які будуть вам поставлені, мають оригінальні та належним чином ліцензовані операційні системи Microsoft Windows. Будь ласка, зв’яжіться з нами для того, щоб обговорити особливості процесу такої перевірки. Будемо вдячні, якщо ви зв’яжетесь з нами по телефону (044) 494-08-68 чи електронною поштою info@lexfor.com для призначення зустрічі протягом найближчих днів. Владислав Шаповал Заступник директора юридичної фірми «ЛЕКСФОР», представник Корпорації Майкрософт з питань захисту прав інтелектуальної власності в Україні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо! Ми розглянемо Вашу пропозицію.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2018 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 049 574,00
UAH з ПДВ
1 049 574,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 1 058 900,00
UAH з ПДВ
1 058 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2018 12:13
На пенреможця
16 березня 2018 17:02
Електронний підпис
15 березня 2018 17:53
Електронний підпис
15 березня 2018 17:52
Проект договору.pdf
15 березня 2018 17:52
Порівняльна таблиця.pdf
15 березня 2018 17:52
Технічна специфікація.pdf
15 березня 2018 17:52
Технічні вимоги.zip

Публічні документи

15 березня 2018 16:44
Електронний підпис
15 березня 2018 16:36
Електронний підпис
15 березня 2018 14:34
довідка виробник .pdf
15 березня 2018 14:34
довідка санкції.pdf
15 березня 2018 14:34
витяг з ЄДРПОУ_18.01.2018_(о).pdf
15 березня 2018 14:34
статут.pdf
15 березня 2018 14:34
КК Відгук Полтава.pdf
15 березня 2018 14:34
Ткачик А.О..pdf
15 березня 2018 14:34
Храпко В.І..pdf
15 березня 2018 14:34
КК договір Нової пошти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 1 049 574,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 10:39

Документи

20 березня 2018 10:39
Електронний підпис
16 березня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 10:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
1 049 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 10:39
Електронний підпис
16 березня 2018 14:21
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 червня 2018 14:08
Додаткова угода № 2.pdf укладений
12 червня 2018 13:53
Електронний підпис зміни до договору
11 квітня 2018 12:26
ДУ № 1.pdf зміни до договору
11 квітня 2018 11:54
Електронний підпис укладений
03 квітня 2018 12:18
Додаток № 1 до договору.pdf укладений
03 квітня 2018 12:15
Договір № 52.pdf укладений
03 квітня 2018 12:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до змісту додаткової угоди № 1 від 11.04.2018 року
Номер договору про закупівлю: № 52
Договір:
Номер додаткової угоди: № 52
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 1 049 574,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 2 від 12.06.2018 року (виконання договору)