Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Очікувана вартість
801 840,00 UAH
UA-2018-02-28-001438-a 12d73def4375492394d9f21974726463
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іванів Тетяна

380979009613 lzch82@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 82 Львівської міської ради Львівської області
Код ЄДРПОУ: 23887359
Місцезнаходження: 79032, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Шафарика, 13
Контактна особа: Іванів Тетяна
380979009613
lzch82@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2018 18:54
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2018 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2018 15:00
Початок аукціону: 12 квітня 2018 11:59
Очікувана вартість: 801 840,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 801,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79032, Україна, Львівська область, Львів, вул. Шафарика, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2018 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 13:30
Зміни до документації ІІ.docx
04 квітня 2018 13:30
Тенд. документація 82 із змінами.docx
04 квітня 2018 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 20:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 березня 2018 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2018 13:30
Зміни до документації ІІ.docx
07 березня 2018 17:29
Зміни до документації харчування.docx
04 квітня 2018 13:30
Тенд. документація 82 із змінами.docx
01 березня 2018 12:42
Тенд. документація 82.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-28-001438-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Винарчик Ярослава Ярославівна, Код ЄДРПОУ:2425507364
Дата подання: 02 березня 2018 13:38
СКАРГА НА ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Шановний замовник!
Вивчивши вашу тендерну документацію, ми виявили окремі порушення законодавства про публічні закупівлі та основні принципи публічних закупівель – як недискримінація учасників, добросовісна конкуренція серед учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Це може свідчити про умисне створення перешкод для участі у торгах більшій кількості учасників чи надання переваг іншим. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів виявлено ряд дискримінаційних вимог, що значно обмежують коло потенційних учасників та у свою чергу призведе в майбутньому до неоднозначного трактування та оцінки поданих пропозицій, необґрунтованого відхилення пропозицій, надання незаконних переваг окремим суб’єктам господарювання та перевитрачання бюджетних коштів.
Проаналізувавши декілька тендерних документацій ряду навчальних закладів м. Львова (в тому числі і вашу) прослідковується на диво однакове та дослівне формулювання кваліфікаційних вимог. Що наводить на думку підготовки документацій однією особою та на користь «вибраних» учасників, які будуть відповідати саме таким вимогам. Враховуючи те, що відповідно до ч. 3 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» САМЕ ТЕНДЕРНИЙ КОМІТЕТ ВАШОЇ УСТАНОВИ БУДЕ НЕСТИ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ за складання, затвердження відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених Законом, тому така ідентичність у формулювання вимог суперечить Закону та принципам публічних закупівель.
Витяг з тексту документації, де виявлено дискримінаційні вимоги
Додаток 2 до документації, пункти 3 та 2.3.
«Довідка складена та підписана учасником, про виконання аналогічного договору у період 2017 року з додаванням не менше двох копій договорів, а також позитивні листи-відгуки видані не раніше січня 2018 року на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договори, копію яких подає учасник, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника від організацій, договори з якими надані. Листи-відгуки повинні бути належним чином оформлені з датою видачі та вихідним номером та містити інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладення), назву предмету закупівлі, період виконання, а також інформацію про виконання вказаного договору в повному обсязі.
Примітка:.
Аналогічний договір –- укладений між учасником та навчальним закладом, предметом якого є послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій);
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).»


Обґрунтування наявності дискримінаційних вимог.
1. Вимога щодо додавання не менше двох копій договорів.
Вимога про надання не менше 2 копій аналогічних договорів суперечить ч. 2 ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі". Дана стаття Закону передбачає один із можливих кваліфікаційних критеріїв: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ". Тобто у Законі ЧІТКО ТА ОДНОЗНАЧНО закріплює, що для підтвердження даного кваліфікаційного критерію достатньо наявність ОДНОГО аналогічного договору. Всупереч вище зазначеній статті Закону у Вашій Тендерній документації міститься вимога про надання інформації по ДВОХ аналогічних договорах, що прямо суперечить Закону. Рішення Органу оскарження від 26.04.2017 № 2240 (вимагати 2 договори – не правомірно)

2. Вимога, що аналогічний договір –- укладений між учасником та навчальним закладом.
Замовниками згідно таких договорів щодо надання послуг з організації шкільного харчування можуть бути не тільки безпосередньо навчальні заклади, але і органи місцевого самоврядування, відділи освіти, до відання яких відносяться ті чи інші навчальні заклади, приватні юридичні особи тощо. Тобто, в даному випадку знову ж таки замовником включена обмежуюча, дискримінаційна вимога про те, що аналогічний договір має бути укладений виключно з навчальним закладом.
Замовник свідомо ігнорує всіх потенційних учасників, які мають позитивно виконані аналогічні договори не з державним Замовникам, а з юридичними особам чи фізичним особам-підприємцям (приватними структурами), які не підпадають під визначення навчальний заклад. Такі положення документації обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, оскільки досвід у виконанні аналогічних договорів або є або він відсутній, не залежно від того чи Замовник державної /комунальної чи приватної форми власності. Тобто, фактично встановлено вимогу, що аналогічні договори повинні бути укладені з бюджетною установою. Це порушує основоположні засади вільної та ринкової економіки. Надавши перевагу державному сектору над приватним, дана вимога не узгоджується із зобов’язаннями, взятими Україною як членом Світової організації торгівлі. Зазначена вимога не впливає на якість надання послуг, а лише обмежує коло можливих учасників. Дане підтверджується також зокрема одним із рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель (далі по тексту – Уповноважений орган з розгляду скарг), наприклад №188-р/ПК-ск від 13.02.2014 р., де передбачено, що вимога про надання договорів, укладених тільки із бюджетними установами є дискримінаційною.

3. Вимога, що предметом аналогічного договору мають бути послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій.
Що важливо – предметом закупівлі усіх торгів (ідентифікатори закупівель подано вище) згідно тендерних документацій та суті послуг - послуги з організації шкільного харчування, тобто харчування учнів у навчальних закладах. Термін учень - особа, яка вчиться в загальноосвітній або спеціалізованій школі, що дає початкову й середню освіту.
Хочемо звернути вашу увагу, що не всі замовники однаково формулюють назву цих послуг. Обмеження аналогічних договорів тільки таким формулюванням порушує права учасників, які надавали послуги з харчування учнів, дітей тощо, але формулювання назв цих послуг дещо відрізняється. Крім того, тендерним комітетом визначено предмет закупівлі за 4 знаком ДК 021:2015: (55520000-1) Кейтерингові послуги. Тобто предмет закупівлі ЗГРУПОВУЄТЬСЯ, враховуючи сферу застосування. Це дозволяє збільшити конкуренцію у відповідній галузі, а також кількість гравців на рику. Відповідно в дану категорію входять різноманітні види послуг. Що також підтверджує неправомірність звуження поняття аналогічного договору. Даної позиції дотримується і Орган оскарження, в рішеннях якого (наприклад №1529 від 03.09.2015 р., №1272 від 22.11.20112 р.) також зафіксовано неправомірність такої конкретизації, деталізації аналогічних договорів.

4. Вимога, що не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Дана вимога також є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Органу оскарження № 718 від 26.01.2018 р.

Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що вище зазначена вимога по кваліфікаційному критерію є зловживанням з боку Замовника та порушенням принципів, викладених у ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», таких як добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Просимо врахувати виявлені нами порушення та привести у відповідність до норм чинного законодавства свою документацію. В іншому випадку будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до органів аудиторської служби та Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 березня 2018 09:29
Шановний учаснику!
Тендерний комітет, ознайомившись з Вашою вимогою щодо усунення дискримінаційних вимог документації, повідомляє наступне.
Одним із завдань навчального закладу є організація шкільного харчування учнів школи, зокрема безперервного та якісного. Відтак, закладом оголошено закупівлю за предметом «Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)» у відповідності до вимог діючого законодавства України, що регулює проведення публічних закупівель.
Під час підготовки тендерної документації, зокрема в частині опису вимог до учасників, нами були враховані норми ЗУ «Про здійснення публічних закупівель» та ряду інших підзаконних нормативних актів, що регулюють визначення предмету закупівлі під час оголошення процедури закупівлі та порядок проведення самої закупівлі.
Так, ст. 16 ЗУ «Про здійснення публічних закупівель, в редакції, чинній на момент проведення закупівлі, містить вимоги щодо кваліфікаційних даних, які Замовник встановлює до учасників в тендерній документації.
Зокрема, « … Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
- Наявність обладнання та матеріально - технічної бази;
- Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.»
Притому, встановлюючи перелік кваліфікаційних вимог, законодавство залишає право Замовнику обрати самому форми підтвердження таких вимог з врахуванням специфіки предмету закупівлі. Зокрема, така кваліфікаційна вимога, як «наявність матеріально-технічної бази» може підтверджуватись як звичайною довідкою в довільній формі так і у шляхом долучення певних документів (договорів, свідоцтв тощо) для підтвердження наявності такої бази, вимога «наявність працівників» може підтверджуватись такою ж довідкою в довільній формі, або долученням документів до пропозиції учасника, які у юридичній площині підтвердять наявність трудових відносин між учасником та вказаними ним працівниками.
Вами встановлено акцент на наявність вимоги в документації щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, зокрема, в частині подання двох копій договорів за період 2017 року. Оскільки мова йде, найперше, про організацію харчування учнів 1-4кл. (дітей віком 6-10 років), то така форма підтвердження вимоги ст. 16 «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» прийнята комітетом з метою підтвердження наявного досвіду в учасника організації якісного та безперервного процесу харчування учнів школи, а також відсутності зауважень до роботи учасника в такій сфері не в одного Замовника, а, щонайменше, в двох.
В п. 2 Вашої вимоги йде мова про аналогічний договір, укладений між « учасником та навчальним закладом». Погоджуємось з Вашим зауваженням стосовно того, що договори за предметом «Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування)» можуть укладатись не лише з навчальними закладами, а й з іншими особами, які діють в інтересах навчального закладу. Відтак, комітетом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Водночас, комітет не погоджується з таким Вашим твердження у вимозі «Замовник свідомо ігнорує всіх потенційних учасників, які мають позитивно виконані аналогічні договори не з державним Замовником, а з юридичними особами чи фізичними особами – підприємцями (приватними структурами), які не підпадають під визначення навчальний заклад », так як поданий в документації термін «навчальний заклад», може розглядатись як навчальний заклад приватної власності, так і державної (комунальної).
Щодо зауваження, поданого Вами в п. 3 Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016р. № 454, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. З врахуванням зазначеного, закладом оголошено закупівлю за предметом «Кейтерингові послуги» (послуги з організації шкільного харчування), ДК 021:2015 -5552000-1.
Будь які інші визначення, чи то згрупування, пропоновані Вами у вимозі, стануть порушенням вказаного нормативного акту.
У відповідь на п. 4 Вашої вимоги, повідомляємо, що ввірений нам навчальний заклад має організувати безкоштовне харчування учнів 1-4класів та пільгових категорій школи за рахунок коштів міського бюджету, учні старших класів харчуються за власні кошти.
Послуги з харчування учнів повинні надаватися з дотриманням вимог встановлених порядком, надання послуг з харчування дітей у дошкільних, учнів у загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах, операції з надання яких звільняються від обкладення податком на додану вартість, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України № 116 від 02 лютого 2011 року, порядком організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах, затвердженим спільним Наказом Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України № 242/329 від 01 червня 2005 року. Тому, враховуючи специфіку предмету закупівлі, а саме закупівлю послуги з організації шкільного харчування – учнів 1-4 класів, а також інших пільгових категорій, аналогічним договором не може вважатись такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).
Номер вимоги: UA-2018-02-28-001438-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Гороховський Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2974106116
Дата подання: 22 квітня 2018 21:09
Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Також Закон закріплює виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який визначений у статті 30 Закону. Водночас, слід ураховувати, що відповідальність в частині прийнятих рішень несуть члени тендерного комітету або уповноважена особа персонально (частина друга статті 38 Закону).
Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 82 Львівської міської ради Львівської області проводила процедуру відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». Учасниками даної процедури були:
1. ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова;
2. ФОП Підкостельний Богдан Романович.
3. ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна
4. ФОП Гороховський Сергій Володимирович
Після проведеного аукціону, тендерним комітетом відхилено перші дві пропозиції та обрано переможцем учасника - ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна. Вивчивши документи, які подані у складі тендерної пропозиції ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна, я виявив суттєві порушення та невідповідність переможця одному із кваліфікаційних критеріїв, які встановлювались у тендерній документації замовника.
Так у тендерній документації, п. 3 Інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Додатку 2, встановлювалася вимога надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору довідку про виконання аналогічного договору у період 2016 та 2017 років з долученням копій договорів. Замовником у тендерній документації обмежено наявність досвіду виконання аналогічних договорів періодом з 2016 р. по 2017 р. Встановивши таку вимогу у тендерній документації, тендерний комітет в результаті обранням переможцем ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна суперечить закріпленим власним вимогам тендерної документації з наступних причин.
У складі тендерної пропозиції ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна наявні 2 аналогічні договори за 2018 р., оскільки даний підприємець тільки недавно зареєструвався. За 2016 – 2017 роки аналогічні договори у даного учасника відсутні. Отже ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна не відповідає кваліфікаційному критерію наявність досвіду виконання аналогічних договорів в тому формулюванні, яке встановлено самим же ж замовником. Оскільки саме за той період, який передбачено замовником у тендерній документації, в у часника не має наявних виконаних аналогічних договорів.
Крім того, звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації відсутні будь-які винятки для новостворених учасників. Тобто тендерна документація не містить умов про можливість ненадання новоствореними учасниками інформації про аналогічні договори за встановлений період.
Також важливим аргументом є той факт, що учасник-переможець не звертався до замовника про внесення змін до тендерної документації. Тобто він був поінформрваний про усі умови закупівлі та прийняв всі вимоги тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям. Згідно підпункту 1 та 4 ч. 1 ст. 30 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Враховуючи все вище викладене, а також зважаючи на те, що тільки тендерний комітет несе повну відповідальність за прийняті рішення, тендерна пропозиція ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна підлягає відхиленню на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає кваліфікаційному критерію, встановленому у тендерній документації замовника.
У випадку подальшого ігнорування прямих вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» Вашим тендерним комітетом, я буду змушений звернутись зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Подання скарги унеможливить укладання договору про закупівлю та забезпечення вчасного харчування учнів школи. Але саме для забезпечення неухильного дотримання вимог Закону, я змушений вдатися до крайніх методів захисту своїх прав та законних інтересів. Оскільки різне ставлення до учасників, створення преференцій для окремо обраних учасників, порушує моє право щодо об’єктивої, неупередженої оцінки усіх поданих пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 квітня 2018 13:49
Шановний учаснику!

Ознайомившись із Вашою вимогою, тендерний комітет повідомляє Вам наступне.
Дійсно, тендерною документацією, що оприлюднена в процесі проведення цієї закупівлі, встановлена вимога до учасників в частині підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору в попередні роки. Зокрема, учасник, який виявив бажання взяти участь в торгах, зобов’язаний подати в складі своєї пропозиції довідку, складену та підписану учасником, про виконання аналогічного договору у період 2016 та 2017 років з долученням копій договорів, інформація про які подана в довідці та з обовязковим зазначенням адреси, контактних телефонів відповідальних осіб Замовників, з якими укладені такі договори. Також, учасник, в складі своєї пропозиції, подає листи-відгуки від вищезгаданих Замовників позитивного характеру. Листи – відгуки повинні бути належним чином оформлені, зокрема, на відповідному бланку підприємства (установи, організації) (за наявності такого) – Замовника за поданими договорами, з вихідним номером та датою видачі в поточному році, мають містити інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладення), назву предмету закупівлі, період виконання, а також інформацію, чи виконано такий договір в повному обсязі. Також, у поданій в документації примітці зазначено, що аналогічним вважатиметься договір, укладений між учасником та навчальним закладом (іншими особами, уповноваженими на підписання договору в інтересах навчального закладу), предметом якого є Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування) для учнів навчальних закладів;
Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, організації харчування учнів професійно-технічних училищ, тощо).
Розробляючи тендерну документацію частині вимог до учасників, Замовник не міг передбачити випадку участі учасника у закупівлі, який почав свою діяльність в поточному році.
Крім вищезазначеного, інформуємо, що Закон України «Про публічні закупівлі» не встановлює обмежень щодо участі в торгах учасників в залежності від дати їх створення (реєстрації).
ФОП Дуткевич І. В. надала в складі своєї пропозиції інформаційного листа про дату реєстрації її діяльності за організаційно-правовою формою «фізична особа - підприємець», що підтверджується відповідними документами, надала копії договорів за аналогічним предметом закупівлі, які укладені в період її діяльності з долученням копій таких договорів та позитивних відгуків від Замовників за поданими договорами.
Відтак, враховуючи вищенаведене, діючи відповідно до чинного законодавства в сфері проведення публічних закупівель, з метою уникнення дискримінації учасників та враховуючи дату реєстрації діяльності вищезгаданого учасника, комітет визнав подані ФОП Дуткевич І. В. документи про підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів достатніми для підтвердження такого досвіду, а пропозицію як таку, що відповідає вимогам документації.
Розгорнути Згорнути
Вимогу учасника розглянуто тендерним комітетом

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-28-001438-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Підкостельний Богдан Романович, Код ЄДРПОУ:2508706738
Дата подання: 10 березня 2018 21:01
СКАРГА ЩОДО ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ
СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІЕЛЬ Фізична особа - підприємець Підкостельний Богдан Романович, маючи намір взяти участь у відкритих торгах на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)», розглянув тендерну документацію (далі по тексту - Документація) та зміни до неї Львівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 82 Львівської міської ради (далі по тексту - Замовник), згідно закупівлі - UA-2018-02-28-001438-a. Підстави подання скарги: Після детального вивчення Документації, я, як потенційний учасник торгів, вважаю, що дана Документація (затверджена рішенням тендерного комітету 28.02.2018 р. та зміни до неї не відповідає вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), оскільки містить порушення прав та законних інтересів Учасників, у ній міститься ряд дискримінаційних вимог, що обмежують конкуренцію та перешкоджають мені взяти участь у даній процедурі. Вимоги та обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи: Закон України “Про публічні закупівлі” встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Згідно з ч. 4 ст. 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. У тендерній документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю послуг: «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)», затвердженої рішенням тендерного комітету від 28.02.2018 року виявлено ряд дискримінаційних вимог, що значно обмежує коло потенційних учасників та у свою чергу призведе в майбутньому до неправомірного відхилення таких учасників. Згідно із вимогами п. 3 Додатку 2 Документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Замовник вимагає від Учасників подати: «Довідка складена та підписана учасником, про виконання аналогічного договору у період 2017 року з додаванням не менше двох копій договорів, а також позитивні листи-відгуки видані не раніше березня 2018 року на відповідному бланку від замовника, з яким укладено договори, копію яких подає учасник, із зазначенням службових номерів телефонів посадових осіб замовника від організацій, договори з якими надані. Листи-відгуки повинні бути належним чином оформлені з датою видачі та вихідним номером та містити інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладення), назву предмету закупівлі, період виконання, а також інформацію про виконання вказаного договору в повному обсязі. Примітка:. Аналогічний договір –- укладений між учасником та навчальним закладом (іншими особами, уповноваженими на підписання договору в інтересах навчального закладу), предметом якого є послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій); Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо).» . 1. Вимога щодо виконання аналогічного договору саме у період 2017 року та надання двох копій договорів. Дана вимога порушує моє право взяти участь у відкритих торгах згідно закупівлі - UA-2018-02-28-001438-a, оскільки за 2017 рік мною укладено та виконано тільки один аналогічний договір. Проте, звертаю увагу, що це жодним чином не впливає на мою кваліфікацію. Адже я здійснюю свою підприємницьку діяльність ще з 2000 року та у мене є достатня кількість аналогічних договорів, але за інші роки. Вимога про надання не менше 2 копій аналогічних договорів прямо суперечить ч. 2 ст.16 Закону. Дана стаття Закону передбачає один із можливих кваліфікаційних критеріїв: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" (словосполучення «аналогічного договору» подано у однині). Тобто у Законі чітко та однозначно закріплена норма, що для підтвердження даного кваліфікаційного критерію достатньо наявність одного аналогічного договору. Замовник не вправі та не наділений повноваженнями щодо розширеного тлумачення норм Закону. Всупереч вище зазначеній статті Закону у Тендерній документації Замовника міститься вимога про надання інформації по двох аналогічних договорах, що прямо суперечить Закону. Рішення Органу оскарження від 26.04.2017 № 2240 по аналогічному питанню (вимагати 2 договори – не правомірно). Також таке формулювання вимог порушує права тих учасників, які надавали послуги з організації шкільного харчування в інших періодах та роках. Такий кваліфікаційний критерій передбачає сам факт наявності досвіду надання аналогічних послуг, а не періоду його набуття. Період набуття досвіду виконання аналогічних послуг жодним чином не впливає на саму кваліфікацію учасника та на його можливості належним чином надати послуги Замовникам. Підтвердженням неправомірності даної вимоги є рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема наприклад №1943-р/ПК-ск від 02.12.2013р. по аналогічному питанню. Слід звернути увагу, що визначальною вимогою Закону, у разі, якщо Замовник бажає перевірити досвід учасника у виконанні аналогічних договорів, є саме наявність досвіду учасників у виконанні аналогічних договорів. При цьому Законом не передбачена можливість обмежувати такий досвід роботи будь-якими часовими рамками, обсягом надання послуг або кількістю виконаних договорів, оскільки це може бути інструментом, яким буде звужуватись конкуренція потенційних учасників процедур закупівель. Просимо Вас зобов’язати Замовника усунути цю дискримінаційну вимогу та виключити вимогу, про надання 2 аналогічних договорів та саме за 2017 рік. 2. Вимога щодо надання позитивних листів-відгуків виданих не раніше березня 2018 року. Дана вимога також являється дискримінаційною. Оскільки дата видачі відгука не впливає на мою кваліфікацію, як учасника. Не залежно від того, чи відгук буде надано у березні 2018 р. чи наприклад у вересні 2017 р. – він в будь-якому випадку буде підтверджувати факт наявності досвіду виконання аналогічних договорів. Також саме дата відгука не може слугувати запорукою наявності чи відсутності відповідної кваліфікації в учасника. Крім того повідомляю, що у мене наявний відгук по одному із виконаних мною аналогічних договорів, датований ще 04.04.2017 р. Отримати «новий» відгук від даного замовника не маю можливості, оскільки ця дія залежить виключно від установи замовника. І станом на сьогодні я не отримав відповіді, щодо згоди надати мені повторний відгук. Відповідно таке формулювання вимоги у Тендерній документації може призвести в подальшому до відхилення моєї пропозиції з формальних причин, а саме дата мого листа-відгука не буде співпадати із бажаною датою замовника. Просимо Вас зобов’язати Замовника усунути цю дискримінаційну вимогу та виключити вимогу, про надання листів-відгуків виданих не раніше березня 2018 року. 3. Вимога що листи-відгуки повинні містити інформацію про умови договору (сума, номер, дата укладення), назву предмету закупівлі, період виконання, а також інформацію про виконання вказаного договору в повному обсязі. Щодо даної вимоги повідомляю, зазвичай Замовники надають відгуки, текст та зміст яких формують на власний розсуд. Оскільки, знову ж таки, надання відгука залежить виключно від волі замовника, впливати на зміст такого відгука я не маю можливості. Як видається, для підтвердження наявності досвіду співпраці із замовником, достатньо було б, щоб у відгуку містилася інформація чи дійсно договір виконувався і чи якісно надавалися послуги. Така, передбачена у тендерній документації конкретизація змісту відгуку (сума, номер, дата укладення, назву предмету закупівлі, період виконання договору) призведе до формального відхилення тендерної пропозиції. Крім того, зазначена інформація не потребує спеціального фіксування та дублювання у відгуку, оскільки міститься у самих аналогічних договорах, які будуть подаватися у складі пропозиції. Просимо Вас зобов’язати Замовника усунути цю дискримінаційну вимогу та виключити вимогу, про конкретний зміст відгука. 4. Вимога, що предметом аналогічного договору мають бути послуги з організації шкільного харчування для учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій. Предметом закупівлі відкритих торгів (ідентифікатор закупівлі - UA-2018-02-28-001438-a. ) згідно тендерної документації та суті послуг – це послуги з організації шкільного харчування, тобто харчування учнів у навчальних закладах. Термін учень - особа, яка вчиться в загальноосвітній або спеціалізованій школі, що дає початкову й середню освіту. Хочу звернути вашу увагу, що не всі замовники однаково формулюють назву цих послуг. Це підтверджується договорами, які я надаю. Згідно цих договорів - кожен замовник по різному на власний розсуд називає послуги із харчування учнів. Це також може слугувати в майбутньому неоднозначному трактуванню поданих мною аналогічних договорів та причиною для відхилення моєї пропозиції. Обмеження аналогічних договорів тільки таким формулюванням порушує права учасників, які надавали послуги з харчування учнів, дітей тощо, але формулювання назв цих послуг дещо відрізняється. Крім того, тендерним комітетом визначено предмет закупівлі за 4 знаком ДК 021:2015: (55520000-1) Кейтерингові послуги. Тобто предмет закупівлі згруповується, враховуючи сферу застосування. Це дозволяє збільшити конкуренцію у відповідній галузі, а також кількість гравців на рику. Відповідно в дану категорію входять різноманітні види послуг. Що також підтверджує неправомірність звуження поняття аналогічного договору. Дана позиція також зафіксована в рішенні Органу оскарження по аналогічному питанні (наприклад №1529 від 03.09.2015 р., №1272 від 22.11.20112 р.), де також зафіксовано неправомірність такої конкретизації, деталізації аналогічних договорів. Проаналізувавши вимоги тендерної документації Замовника можна припустити, що тендерний комітет Замовника створює одному із потенційних Учасників торгів, який відповідає всім вище переліченим дискримінаційним вимогам, переваги перед іншими Учасниками. І зумисно порушує норми чинного законодавства, щоб надати преференції такому Учаснику. Враховуючи все вище викладене, вважаю, що вище зазначені положення тендерної документації ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі і п.4 ч.1 ст. 3 «Принципи здійснення закупівель», ч.3 ст.5 «Недискримінація Учасників», ч.4 ст.22 «Тендерна документація» ПРОШУ Вас зобов’язати Замовника привести документацію у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до неї. Керуючись статтею 40 Конституції України та статтею 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі ст.3, 12, 16, 17, 18, 28,30 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її; 2) зобов’язати Замовника виключити із Тендерної документації всі дискримінаційні вимоги та привести її у відповідність до вимог Закону шляхом внесення відповідних змін до неї. Додатки: 1. Платіжне доручення № 041000 від 07.03.2018р. 2. Аналогічні договори. 3. Відгук про виконання аналогічного договору. ФО-П Підкостельний Богдан Романович
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 березня 2018 21:56
рішення від 14.03.2018 № 2250 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 14 березня 2018 21:56
Рішення від 28.03.2018 № 2846.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2018 20:59
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання вищевказаного рішення Постійнодіючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 2846-р/пк-пз від 28.03.2018р, комітетом внесено зміни до тендерної документації, які оприлюднені на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата виконання рішення замовником: 04 квітня 2018 13:54
Номер скарги: UA-2018-02-28-001438-a.b4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ФОП Гороховський Сергій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2974106116
Дата подання: 27 квітня 2018 14:31
Скарга на незаконні дії тендерного комітету, щодо обрання переможця процедури закупівлі
вих. №27/04/18-1 від 27.04.2018 р. ОРГАН ОСКАРЖЕННЯ: Антимонопольного комітету України Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель 03035, м. Київ, МСП-03680, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Фізична особа – підприємець Гороховський Сергій Володимирович 81130, Львівська обл., Пустомитівський р-н, с. Сокільники, вул. Шевченка 91 Ідентифікаційний номер – 2974106116 тел.: +38-098-266-8889 e-mail: stz@ukr.net ЗАМОВНИК, ДІЇ ЯКОГО ОСКАРЖУЮТЬСЯ: Львівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 82 Львівської міської ради Львівської області 79032, Україна, м. Львів, вул. Шафарика, 13 код ЄДРПОУ 23887359 тел.: +380979009613. e-mail: lzch82@ukr.net Процедура закупівлі, що оскаржується https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-28-001438-a Ідентифікатор закупівлі - UA-2018-02-28-001438-a СКАРГА ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІЕЛЬ Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro Замовником, Львівською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів № 82 Львівської міської ради Львівської області (далі по тексту – Замовник), було оголошено 28.02.2018 р. відкриті торги на закупівлю «ДК 021:2015: Кейтерингові послуги (55520000-1) (Послуги з організації шкільного харчування)». Відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, участь у процедурі взяли чотири учасники з наступними пропозиціями: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова 730 921,20 UAH з ПДВ 431 700,00 UAH з ПДВ ФОП Підкостельний Богдан Романович 722 352,00 UAH з ПДВ 609 000,00 UAH з ПДВ ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна 751 632,00 UAH з ПДВ 610 000,00 UAH з ПДВ ФОП Гороховський Сергій Володимирович 735 600,00 UAH з ПДВ 668 000,00 UAH з ПДВ За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник визнав переможцем ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна. Підстави подання скарги: Після детального вивчення тендерної пропозиції ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна, я, як учасник торгів, вважаю, що обрання даного учасника переможцем торгів відбулось із порушенням ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), всупереч вимог тендерної документації Замовника. Прийняттям такого протиправного рішення, Замовник тим самим порушив моє право, як учасника торгів, бути обраним переможцем даної процедури закупівлі. Оскільки, якщо б Замовник діяв у правовому полі, тоді б тендерна пропозиція ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна була відхилена, а я обраний переможцем даної процедури закупівлі. Підстави подання скарги: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Одним з основних принципів проведення публічних закупівель є об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Також Закон закріплює виключний перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, який визначений у статті 30 Закону. Розглянувши тендерну пропозицію переможця ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна, я виявив суттєві порушення та невідповідність переможця одному із кваліфікаційних критеріїв, які встановлювались у тендерній документації замовника. Тому можна дійти висновку, що дана пропозиція підлягала відхиленню, а рішення щодо визнання вище вказаного учасника переможцем – скасуванню, з огляду на нижче викладені факти. 1. Тендерною документацією, а саме п. 3 Інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Додатку 2, встановлювалася вимога надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору довідку про виконання аналогічного договору у період 2016 та 2017 років з долученням копій договорів. Замовником власним рішенням у тендерній документації обмежено наявність досвіду виконання аналогічних договорів періодом 2016 р. та 2017 р. Тобто п. 3 Додатку 2 містить перелік та сукупність ознак відповідності кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору»: - Період виконання – «2016 та 2017 роки»; - Кількість договорів – «не менше двох (оскільки зазначено «копії договорів» у множині)»; - та суть наданих послуг – «договір, укладений між учасником та навчальним закладом (іншими особами, уповноваженими на підписання договору в інтересах навчального закладу), предметом якого є Кейтерингові послуги (послуги з організації шкільного харчування) для учнів навчальних закладів; Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, організації харчування учнів професійно-технічних училищ, тощо)». Відповідно, тільки при наявності усіх вище перелічених ознак, учасники можуть вважатися такими, що відповідають кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору». У складі тендерної пропозиції ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна наявні 2 аналогічні договори тільки за 2018 р., оскільки даний учасник являється новоствореним підприємцем. За 2016 та 2017 роки аналогічні договори у даного учасника відсутні. Отже ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна не відповідає кваліфікаційному критерію - «наявність досвіду виконання аналогічних договорів» в тому формулюванні, яке встановлено самим же ж замовником. Оскільки саме за той період, який передбачено замовником у тендерній документації, в учасника відсутні виконані аналогічні договори. Отже, рішення тендерного комітету про обранням переможцем ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна суперечить закріпленим власним вимогам тендерної документації. Крім того, звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації відсутні будь-які винятки для новостворених учасників. Тобто тендерна документація не містить умов про можливість ненадання новоствореними учасниками інформації про аналогічні договори за встановлений період / чи подання договорів за інший період, а ніж той, який зазначений у документації. Також ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить жодних норм, які б дозволяли не відповідати новоствореним учасникам встановленим самим замовником кваліфікаційним критеріям. Важливим фактом являється також те, що по даній процедурі вже розглядалася скарга з приводу встановлення замовником обмеження надання аналогічних договорів тільки за 2017 рік. Орган оскарження задовольнив в цій частині скаргу і зобов’язав внести зміни, усунувши таку дискримінаційну вимогу та не встановлювати обмеження наявності аналогічних договорів тільки в певному періоді. Проте Замовником проігноровано рішення Органу оскарження від 28.03.2018 № 2846 та повторно встановлено обмеження досвіду виконання аналогічних договорів. Тільки вже таке обмеження встановлено не одним роком (2017) а двома роками (2016 – 2017). Тобто замовник свідомо повторно встановив обмеження наявності досвіду виконання аналогічного договору, і в результаті сам же ж не дотримується власних умов та вимог тендерної документації при розгляді вже поданих тендерних пропозицій 2. Тендерною документацією, а саме п. 2.4 Інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям Додатку 2, на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» встановлювалася вимога надати копію звіту 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) (Н-д. копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді) за 4 кв. 2017р. У складі пропозиції учасника-переможця відсутня копія звіту 1ДФ (з підтверджуючим документом про прийняття даного звіту відповідним органом (ДФС) за 4 кв. 2017р. Знову ж таки, звертаємо вашу увагу, що у тендерній документації відсутні будь-які винятки для новостворених учасників. Тобто тендерна документація не містить умов про можливість ненадання новоствореними учасниками копії звіту 1ДФ за 4 кв. 2017р. / чи подання копії звіту 1ДФ за інший період, а ніж той, який зазначений у документації. Також ЗУ «Про публічні закупівлі» не містить жодних норм, які б дозволяли не відповідати новоствореним учасникам встановленим самим замовником кваліфікаційним критеріям. 3. Також звертаємо вашу увагу на той факт, що учасник-переможець не звертався до замовника про внесення змін до тендерної документації. Тобто він був поінформований про усі умови закупівлі та прийняв всі вимоги тендерної документації. ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна завідомо знала про те, що саме в той період, який встановлено замовником, у неї відсутній досвід виконання аналогічних договорів, а також неможливість подання звіту 1ДФ. Та жодних заперечень, питань чи скарг у встановлений період ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна не подавала. Проаналізувавши вимоги тендерної документації Замовника та подані документи переможця процедури закупівлі, можна дійти висновку, що тендерний комітет Замовника створює для ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна переваги перед іншими Учасниками процедури. Оскільки очевидно, що тендерний комітет не врахував грубі помилки у тендерній пропозиції ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна та неправомірно обрав його переможцем процедури закупівлі. Відповідно до ч. 4 ст. 28 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації. Згідно ст. 30 замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію зокрема якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону або якщо тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Тобто тендерна пропозиція ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна підлягає відхиленню на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», як така, що не відповідає кваліфікаційному критерію, який встановлений замовником та вимогам тендерної документації замовника. Враховуючи все вище викладене, вважаю, що вище зазначені дії тендерного комітету ГРУБО порушують основоположні принципи публічних закупівель. Для дотримання принципів та вимог Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись статтею 40 Конституції України та статтею 55 Конституції України, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, приймаючи до уваги, що вищевказані порушення впливають на об’єктивність розгляду тендерних пропозицій, а також для захисту своїх прав та передбачених законом інтересів, а також на підставі ст.3, 12, 16, 17, 18, 28,30 Закону України «Про публічні закупівлі»: ПРОШУ: 1) прийняти Скаргу до розгляду та задовольнити її; 2) зобов’язати Замовника відмінити рішення про обрання ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна переможцем процедури закупівлі - UA-2018-02-28-001438-a. 3) зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна. Додатки: 1. Платіжне доручення № 130 від 26.04.2018р. ФО-П Гороховський Сергій Володимирович ______________________ МП, підпис
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 03.05.2018 № 4120.pdf
Дата публікації: 04 травня 2018 23:15

Документи подані скаржником

10 березня 2018 21:01
СКАРГА
10 березня 2018 21:01
ДОДАТОК 2
10 березня 2018 21:01
ДОДАТОК 2
10 березня 2018 21:01
ДОДАТОК 3

Документи подані замовником

04 квітня 2018 13:52
виконання рішення.pdf

Документи Органу Оскарження

04 травня 2018 23:15
Рішення від 03.05.2018 № 4120.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2018 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова 730 921,20
UAH з ПДВ
431 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Підкостельний Богдан Романович 722 352,00
UAH з ПДВ
609 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна 751 632,00
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гороховський Сергій Володимирович 735 600,00
UAH з ПДВ
668 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2018 11:41
документи 3.rar
11 квітня 2018 11:41
документи 2.rar
11 квітня 2018 11:41
документи 1.rar

Публічні документи

11 квітня 2018 12:41
ВІДГУКИ.rar
11 квітня 2018 10:33
СТАТТЯ 17.rar
11 квітня 2018 10:33
ПЕРСОНАЛЬНІ ДАНІ.rar
11 квітня 2018 10:33
НАКАЗИ.rar
11 квітня 2018 10:33
Звіт 1ДФ та Квитанція.rar
11 квітня 2018 10:33
Договір-2017.rar
11 квітня 2018 10:33
Договір-2016.rar
11 квітня 2018 10:33
1-ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.jpg

Публічні документи

19 квітня 2018 17:51
супровідний лист.JPG
19 квітня 2018 17:51
довідка з міліції
19 квітня 2018 17:51
довідка з податкової
11 квітня 2018 14:50
цінова і тех.pdf
11 квітня 2018 14:50
трудові угоди.pdf
11 квітня 2018 14:50
меню.pdf
11 квітня 2018 14:50
медичні книжки.pdf
11 квітня 2018 14:50
згоди на обробку даних.pdf
11 квітня 2018 14:50
довідки.pdf
11 квітня 2018 14:50
аналогічні.7z
15 березня 2018 17:57
установчі.7z
15 березня 2018 17:57
трудові договори.7z
15 березня 2018 17:57
проект.7z
15 березня 2018 17:57
меню 82.7z
15 березня 2018 17:57
мед книжки.7z
15 березня 2018 17:57
згода на обробку даних.7z
15 березня 2018 17:57
документи.7z
15 березня 2018 17:57
аналогічні.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова

ФОП Підкостельний Богдан Романович

ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна

ФОП Гороховський Сергій Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова
#20844734
Рішення скасоване 431 700,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 11:47
ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ГРОМАДСЬКОГО ХАРЧУВАННЯ ШКОЛЯРІВ ЛИЧАКІВСЬКОГО РАЙОНУ м. Львова
#20844734
Відхилено 431 700,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 11:52
ФОП Підкостельний Богдан Романович
#2508706738
Відхилено 609 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 11:55
ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна
#3226805529
Переможець 610 000,00
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 11:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 11:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Дуткевич Ірина Володимирівна
#3226805529
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 травня 2018 10:57
Коментар щодо відміни: неможливість усунення порушень на даному етапі проведення зкупівлі
Документи:
02 травня 2018 10:57
відміна процедури.jpg