Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Сирні продукти
Cheese products
Очікувана вартість
5 988 402,00 UAH
UA-2018-02-28-001064-c 58e1609590ef46e48a0e84d744225889
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельниченко Катерина Володимирівна

0459454067 tendersecretaryobmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна , Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Контактна особа: Мельниченко Катерина Володимирівна
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of education and science of Brovary city Council
National ID: 02143838
Contact point: Melnichenko Kateryna
0459454067
tendersecretaryobmr@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 28 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 21 квітня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2018 17:00
Очікувана вартість: 5 988 402,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 942,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 28 лютого 2018 14:31
Enquiries until: 21 квітня 2018 17:00
Complaints submission until: до 27 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 01 травня 2018 17:00

Information

Estimated total value: 5 988 402 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 942 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Сирні продукти
Cheese products
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58292 кг.
Сирні продукти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07400, Україна, Київська область, БРОВАРИ, заклади освіти
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Cheese products
CPV: 15540000-5
Період постачання: з 11 травня 2018 по 31 грудня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 квітня 2018 16:49
Електронний підпис
24 квітня 2018 16:48
Зміни 2 (2).docx
24 квітня 2018 16:48
2ТД Cирні продукти.docx
22 березня 2018 14:35
Зміни 2.docx
22 березня 2018 14:35
договір СИРНІ ПРОДУКТИ.docx
19 березня 2018 14:40
Зміни.docx
24 квітня 2018 16:49
Електронний підпис
22 березня 2018 14:36
Електронний підпис
19 березня 2018 14:40
Електронний підпис
03 березня 2018 13:48
Електронний підпис
03 березня 2018 13:47
Електронний підпис
28 лютого 2018 15:04
Електронний підпис
28 лютого 2018 14:56
Електронний підпис
24 квітня 2018 16:48
Зміни 2 (2).docx
24 квітня 2018 16:48
2ТД Cирні продукти.docx
22 березня 2018 14:35
2ТД Cирні продукти.docx
19 березня 2018 14:40
2ТД Cирні продукти.docx
28 лютого 2018 15:04
2ТД Cирні продукти.docx
28 лютого 2018 14:55
2ТД Cирні продукти.docx
22 березня 2018 14:35
Зміни 2.docx
22 березня 2018 14:35
договір СИРНІ ПРОДУКТИ.docx
03 березня 2018 13:47
договір СИРНІ ПРОДУКТИ.docx
19 березня 2018 14:40
Зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2018 14:48
Дата відповіді: 12 березня 2018 14:19
Шановний Замовник, відповідно до п. 1.4, Ви вимагаєте Лист від Виробника про те, що він гарантує продавати товар протягом 60 днів, з дня заключення договору між Учасником та Замовником, за ціною не вище ніж вказано у Тендерній пропозиції. Яким чином, та яке відношення до договору який має бути укладений між учасником та Замовником, має Виробник ? Які гарнатії може дати Виробник ? Надайте роз'яснення ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З метою забезпечення безперебійності процесу харчування у закладах освіти протягом 2018 року, а також поставки товару в повному обсязі та належної якості, зазначеною вимогою Замовник унемовжливлює безпідставне підвищення ціни Учасником (на випадок, якщо Учасник, закупивши продукцію у Виробника чи Постачальника за ціною вищою, ніж зазначено у тендерній пропозиції, намагатиметься нівелювати таку різницю).
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 05 березня 2018 14:55
Дата відповіді: 12 березня 2018 14:20
Шановний Замовник, відповідно до вимог Вашої тендерної документації, Сир кисломолочний має бути 9,5%- жиру. 1.) Поясність чому саме 9,5 % ? 2.) Чим ви керуєтесь, визначаючи саме такий вміст жирності до сиру ? 3.) Чи можливо запропонувати сир з вмістом жиру 9 % ? 4) У разі якщо Вам не підходить Сир з вмістом жиру 9%, надайте роз'яснення чому не підходить ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник встановлює технічні вимоги до предмету закупівлі, враховуючи вимоги кінцевих отримувачів предмету закупівлі
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 14 березня 2018 11:07
Дата відповіді: 20 березня 2018 08:35
Чи можливо запропонувати сир з вмістом жиру 9 % ?
Відповідь: запропонований товар повинен повністю відповідати технічним вимогам зазначених у тендерній документації
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 14 березня 2018 11:07
Дата відповіді: 20 березня 2018 08:34
У разі якщо Вам не підходить Сир з вмістом жиру 9%, надайте роз'яснення чому не підходить ?
Відповідь: Замовник встановлює технічні вимоги до предмету закупівлі, враховуючи вимоги кінцевих отримувачів предмету закупівлі
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 19 березня 2018 16:57
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:24
Шановний Замовник, доводимо до Вашого відома, що у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме ч. 1 ст. 23, передбачено - Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Так відповідно до інформації що міститься на веб-порталі "Прозоро", відповіді ви надаєте з порушенням строків, та не у повному обсязі. У випадку подальшого порушення ЗУ "Про публічні закупівлі" в частини надання відповідей, ми як учасник, права якого порушуються, будемо вимушені звернутись до відповідних органів, для забезпечення захисту порушених прав та притягнення відповідальних осіб Замовника до відповідальності у сфері публічних закупівель, ст 164-14 КУпАП.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі роз'яснення та всі відповіді надані
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2018 10:37
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:04
Шановний Замовник, обгрунтуйте на якій правовій підставі, ви вимагаєте від учасника - Довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника та завірену печаткою (у разі наявності) з відомостями про відсутність порушених кримінальних проваджень відносно юридичної особи, яка є учасником торгів. 1.Чи розуміє Замовник юридичне значення що до порушених кримінальних проваджень ? 2.Чи розуміє Замовник, що відповідно до чинного законодавства, органи що провадаять кримінальне провадження не зобов'язані повідомляти про порушене кримінальне провадження юридичну особу щодо якої воно порушене ? 3.Чи розуміє Замовник, щодо навіть якщо порушене кримінальне провадження відносно юридичної особи, в Україні, поки що, існує таке поняття як "Презумпція невинуватості". 4.Чи розуміє Замовник, щодо усунення учасника від торгів, через те що відносно юридичної особи учасника порушено кримінальне провадження, є порушення ЗУ "Про публічні закупівлі", оскільки таких обмежень Законом не встановлено. ? Надайте обгрунтовану відповідь на всі питання, у відповідності до ч. 1 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вимагає Довідку в довільній формі, що складається самим учасником, а не видається іншою організацією. Замовник не має права відхиляти учасника, у випадку порушення щодо останнього кримінального провадження. Такої причини відхилення немає в Законі.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2018 10:49
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:53
Шановний Замовник, надайте обгрунтовану відповідь. Відповідно до вимог "вашої" тендерної документації, Ви вимагаєте від учасників надання асортиментного переліку погодженого Держпроспоживслужбою. Поясніть будь-ласка чим обгрунтована дана вимога. Та яким чинним нормативно-правовим актом передбачено погодження асортиментного переліку в Держпроспожислужбі ? Чи відомо Замовнику, що в ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не міститься жодної інформації щодо Асортиментного переліку ? Надайте обгрунтовані відповіді з чітким посиланням на діючі нормативно-правові акти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, оскільки для нас головне - якість, безпека та безперебійність постачання продуктів харчування до закладів освіти, - нам важливо мати більший контроль зі сторони державних органів.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2018 11:59
Дата відповіді: 21 березня 2018 12:56
Шановний Замовник, надайте роз'яснення. Відповідно до вимог "вашої" тендерної документації ви вимагаєте від учасників Звіт за результатами аудиту та остаточного оцінювання системи управління безпечністю харчових продуктів), чинних на дату розкриття. Доводимо до Вашого відома, шановний Замовник, що для юридичних осіб учасників які є "малими потужностями" Статтею 21 Закону України встановлено вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. : - малих потужностей – через п’ять років з дня, наступного за днем опублікування цього Закону (з 20.09.2019 року)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Даний звіт за результатами аудиту є підтвердженням добросовісності постачальника і його проходять та отримують усі добросовісні постачальники.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2018 12:37
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:14
Шановний замовник, назвіть посаду особи, або осіб, висловлюючись "Вашою" термінологією, які є "кінцевиви отримувачами предмету". Тобто надайте інформацію, хто є тією посадовою особою яка формувала дану технічну специфікацію. ?
Відповідь: Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічних, якісних, кількісних та інших вимог Замовника до предмета закупівлі. Відповідно ч.2 п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кілшькісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником у п.2 Додатку 2 Технічних вимог тендерної документації. Відповідно даному пункту, Замовником враховуються вимоги відповідних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, що несуть відповідальність за якість та безпеку харчування дітей.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2018 17:49
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:01
Шановний Замовник, нагадуємо Вам, що у закупівлі яку ви виклали на сайті "Прозоро" (UA-2017-12-11-003477-c) предметом якої серед іншого був СИР КИСЛОМОЛОЧНИЙ із вмістом жиру 9 %. Дана закупівля, була відмінена рішенням АМКУ від 13.02.2018 року № 1283, однією із підстав було те, що Вами було допущено пропозицію ТОВ "Переяслав-молпродукт" яка пропонувала сир кисломолочний іх вмістом жиру 9,5 %. На засіданні АМКУ Замовник наполягав на тому, що пропозиція із вмістом жирності 9,5 %. є такою що відповідає 9 %. Дані твердження Замовника викладені у відповідному рішенні АМКУ. Враховуючи вищевикладене, шановній Замовник, надайте роз''яснення чому саме 9,5 % сир Вам став бути необхідним, та хто є тією відповільною особою, що спочатку зазначила 9 %, а потім 9,5 %.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником булі сформована потреба у Сирі кисломолочному саме 9,5 % жирності
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2018 11:39
Дата відповіді: 21 березня 2018 11:59
Шановний Замовник, надайте роз'яснення у зв'язку із чим відбулось скорочення об'ємів закупівлі сиру твердого та сиру кисломолочного ?
Відповідь: Потреба продукту харчування формується відповідно норм споживання та розрахунку скоригованого з урахуванням кількості днів, що залишилися до закінчення фінансового року.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2018 12:14
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:02
Шановний Замовник надайте роз'яснення у зв'язкіз чим відбулась зміна в потребі кисломолочного сиру з 9 % на 9,5 % ?
Відповідь: Замовником булі сформована потреба у Сирі кисломолочному саме 9,5 % жирності
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2018 13:04
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:21
Замовник, ви взагалі читаєте питання ? Прохання надавати відповідь на поставлені питання !!! Яким чином можна надати документ який ви вимагаєте, якщо його не існує в природі, і його завірення не передбачене взагалі ! Це про асортиментний перелік завіреній "уповноваженою установою" Надавайте відповіді на конкретні питання !!!
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації -
У разі якщо учасник не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання пропозиції учасником-нерезидетном/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов'язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз'яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів.
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2018 13:05
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:23
Шановний Замовник, нагадуємо Вам, що у закупівлі яку ви виклали на сайті "Прозоро" (UA-2017-12-11-003477-c) предметом якої серед іншого був СИР КИСЛОМОЛОЧНИЙ із вмістом жиру 9 %. Дана закупівля, була відмінена рішенням АМКУ від 13.02.2018 року № 1283, однією із підстав було те, що Вами було допущено пропозицію ТОВ "Переяслав-молпродукт" яка пропонувала сир кисломолочний іх вмістом жиру 9,5 %. На засіданні АМКУ Замовник наполягав на тому, що пропозиція із вмістом жирності 9,5 %. є такою що відповідає 9 %. Дані твердження Замовника викладені у відповідному рішенні АМКУ. Враховуючи вищевикладене, шановній Замовник, надайте роз''яснення чому саме 9,5 % сир Вам став бути необхідним, та хто є тією відповільною особою, що спочатку зазначила 9 %, а потім 9,5 %.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Всі роз'яснення та всі відповіді надані
Роз"яснення тендерної документації
Дата подання: 21 березня 2018 13:07
Дата відповіді: 21 березня 2018 13:15
Замовник, ви взагалі розумієте значення питань які вам ставлять учасники ! Надавайте конкретні вимоги ! Хто є відповідальною особою яка сформувала потребу в закупівлі сиру кисломомлочного 9, 5 % ?????
Відповідь: Учасники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічних, якісних, кількісних та інших вимог Замовника до предмета закупівлі. Відповідно ч.2 п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кілшькісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником у п.2 Додатку 2 Технічних вимог тендерної документації. Відповідно даному пункту, Замовником враховуються вимоги відповідних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, що несуть відповідальність за якість та безпеку харчування дітей.
Розгорнути всі запитання: 15 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-28-001064-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 21 березня 2018 13:12
Роз'яснення
Замовник, надайте конкертні відповіді на поставлені питання :
1. Шановний Замовник надайте роз'яснення у зв'язкіз чим відбулась зміна в потребі кисломолочного сиру з 9 % на 9,5 % ?
2.на сайті "Прозоро" (UA-2017-12-11-003477-c) предметом якої серед іншого був СИР КИСЛОМОЛОЧНИЙ із вмістом жиру 9 %. Дана закупівля, була відмінена рішенням АМКУ від 13.02.2018 року № 1283, однією із підстав було те, що Вами було допущено пропозицію ТОВ "Переяслав-молпродукт" яка пропонувала сир кисломолочний іх вмістом жиру 9,5 %. На засіданні АМКУ Замовник наполягав на тому, що пропозиція із вмістом жирності 9,5 %. є такою що відповідає 9 %. Дані твердження Замовника викладені у відповідному рішенні АМКУ. Враховуючи вищевикладене, шановній Замовник, надайте роз''яснення чому саме 9,5 % сир Вам став бути необхідним, та хто є тією відповільною особою, що спочатку зазначила 9 %, а потім 9,5 %.
3.Шановний замовник, назвіть посаду особи, або осіб, висловлюючись "Вашою" термінологією, які є "кінцевиви отримувачами предмету". Тобто надайте інформацію, хто є тією посадовою особою яка формувала дану технічну специфікацію. ?
4.Ви вимагаєте від учасників надання асортиментного переліку погодженого Держпроспоживслужбою. Поясніть будь-ласка чим обгрунтована дана вимога. Та яким чинним нормативно-правовим актом передбачено погодження асортиментного переліку в Держпроспожислужбі ? Чи відомо Замовнику, що в ЗУ "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" не міститься жодної інформації щодо Асортиментного переліку ? Надайте обгрунтовані відповіді з чітким посиланням на діючі нормативно-правові акти.
5.У разі якщо Вам не підходить Сир з вмістом жиру 9%, надайте роз'яснення чому не підходить ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 березня 2018 13:25
На всі Ваші питання відповіді надані.
часники процедури закупівлі повинні забезпечити постачання товару згідно технічних, якісних, кількісних та інших вимог Замовника до предмета закупівлі. Відповідно ч.2 п. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кілшькісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Вимоги до предмету закупівлі визначені Замовником у п.2 Додатку 2 Технічних вимог тендерної документації. Відповідно даному пункту, Замовником враховуються вимоги відповідних працівників дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, що несуть відповідальність за якість та безпеку харчування дітей.
Замвоником була сформована потреба у сирі ксиломолочному жиронсті саме 9, 5%
Номер вимоги: UA-2018-02-28-001064-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 21 березня 2018 13:25
Внесення змін до тендерної документації
Замовник, враховуючи вашу ж позицію щодо відсутності різниці між сиром кисломолочним 9 % і 9,5, так як і перший і другий варіант відповідають ДСТУ 4554:2006 (дана позиція відображена в рішення АМКУ 13.02.2018 року № 1283) наполегливо вимагаємо не порушувати ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме принципи, не обмежувати учасників, та внести зміни в документацію та визначити вміст жику від 9,0 % до 9,5 %
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 березня 2018 14:40
Внесено зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-28-001064-c.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Стартрейдінг", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 26 березня 2018 17:21
Скарга
Опис в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2018 20:37
Рішення від 29.03.2018 № 2867.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 20:37
Рішення від 17.04.2018 № 3583.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 20:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації та продовжено строк подачі пропозицій
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2018 17:00

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2018-02-28-001064-c58e1609590ef46e48a0e84d744225889
Найменування: Управління освіти і науки Броварської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143838
Місцезнаходження: 07400, Україна, Київська область обл., БРОВАРИ, м. Бровари, вул. Гагаріна, 18
Учасник Документи Рішення
ТОВ Переяслав - Молпродукт Документи
Очікується рішення

Публічні документи

27 квітня 2018 16:42
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:42
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:39
Обробка АІ 8285 СХ 23.04.2018.pdf
27 квітня 2018 16:39
Обробка АІ 8032 СТ 23.04.2018.pdf
27 квітня 2018 16:39
Акт сан. обробка 02.04.2018.pdf
27 квітня 2018 16:39
Експертний 10.04.2018.pdf
29 березня 2018 11:03
Електронний підпис
29 березня 2018 11:03
Електронний підпис
29 березня 2018 11:01
Довідка 179 652)06.pdf
29 березня 2018 11:01
Банк. док. для почты(2)(2).zip
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир ч.3.pdf
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир ч.2.pdf
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир ч.1.pdf
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2018 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Переяслав - Молпродукт 5 009 827,80
UAH з ПДВ
5 009 827,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 квітня 2018 16:42
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:42
Електронний підпис
27 квітня 2018 16:39
Обробка АІ 8285 СХ 23.04.2018.pdf
27 квітня 2018 16:39
Обробка АІ 8032 СТ 23.04.2018.pdf
27 квітня 2018 16:39
Акт сан. обробка 02.04.2018.pdf
27 квітня 2018 16:39
Експертний 10.04.2018.pdf
29 березня 2018 11:03
Електронний підпис
29 березня 2018 11:03
Електронний підпис
29 березня 2018 11:01
Довідка 179 652)06.pdf
29 березня 2018 11:01
Банк. док. для почты(2)(2).zip
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир ч.3.pdf
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир ч.2.pdf
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир ч.1.pdf
29 березня 2018 11:01
Пропозиція Сир.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Переяслав - Молпродукт

Інформація про відміну

Дата відміни
01 травня 2018 17:00
Причина відміни
подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій