Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу)
Очікувана вартість
13 788 333,34 UAH
UA-2018-02-28-000346-b 7f663b43eeff4ea9beee19695dc26fef
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваль Іван Сергійович

+38 (044) 445 29 02 ikoval@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Коваль Іван Сергійович
+38 (044) 445 29 02
ikoval@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю
Обґрунтування
На виконання розпорядження КМУ від 16.12.2009 №1557-р Про затвердження плану заходів із запровадження електронного документообігу, пов’язаного з перевезенням вантажів залізничним транспортом, відповідного Плану дій Укрзалізниці з виконання зазначеного розпорядження та “Плану заходів з підготовчих робіт до впровадження з 01.06.2011 року електронного перевізного документу відповідно до Розпорядження КМУ від 16.12.2009 № 1557”

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2018 15:09
Оскарження наміру укласти договір: 11 березня 2018 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з супроводу програмного забезпечення ведення електронного документообігу у взаємодії з клієнтами в комерційному господарстві (АС Клієнт-УЗ, СВР-Є, АРМ ТВК, АРМ ТВК-Кордон, АРМ Декларанта, АРМ ПЗ, АРМ ЄТехПД, АС КЗО,АРМ КЗО, ПЕКПК, ПАК АЕДО,ПСВ НДІ, On-line розрахунок тарифу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, Івана Франка 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

28 лютого 2018 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «Науково-впроваджувальна фірма «ТМСофт»
#25411856
Переможець 13 785 000,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2018 15:09

Документи

28 лютого 2018 15:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2018 15:09

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «Науково-впроваджувальна фірма «ТМСофт»
#25411856
13 785 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2018 15:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 травня 2019 15:12
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2018 09:52
ду по 160318 (1).pdf зміни до договору
22 грудня 2018 09:52
Електронний підпис укладений
28 березня 2018 16:57
договор.FR12.pdf укладений
28 березня 2018 16:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 16/0318/т
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/0318/т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 16 542 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 757 000,00 UAH)