Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охоронні послуги
Очікувана вартість
180 850,00 UAH
UA-2018-02-28-000119-a 86b86124dd3446219bd063e8b161b6ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Запорожець Наталя Леонідівна

+380512223258 lelya2009@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Миколаївський міський палац культури "Молодіжний"
Код ЄДРПОУ: 37157138
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вул. Театральна (Васляєва), будинок 1
Контактна особа: Запорожець Наталя Леонідівна
+380512223258
lelya2009@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 лютого 2018 09:39
Звернення за роз’ясненнями: до 06 березня 2018 09:44
Оскарження умов закупівлі: до 12 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 березня 2018 09:44
Початок аукціону: 19 березня 2018 15:52
Очікувана вартість: 180 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 910,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Охоронні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, проспект Богоявленський, 39-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 березня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 14:51
Перелік змін до Тендерної документації.doc
07 березня 2018 14:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАКРЕСЛЕНА.docx
07 березня 2018 14:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.docx
28 лютого 2018 09:40
протокол.pdf
28 лютого 2018 09:40
договор охорона послуги.docx
28 лютого 2018 09:40
дислокація.jpg
07 березня 2018 14:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2018 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 14:51
Перелік змін до Тендерної документації.doc
07 березня 2018 14:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ЗАКРЕСЛЕНА.docx
07 березня 2018 14:51
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ нова редакція.docx
28 лютого 2018 09:54
Т.д. 22.02.2018 ох.послуги.docx
28 лютого 2018 09:52
Т.д. 22.02.2018 ох.послуги.docx
28 лютого 2018 09:40
Т.д. 22.02.2018 ох.послуги.docx
28 лютого 2018 09:40
протокол.pdf
28 лютого 2018 09:40
договор охорона послуги.docx
28 лютого 2018 09:40
дислокація.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строк надання послуг
Дата подання: 28 лютого 2018 18:20
Дата відповіді: 02 березня 2018 10:53
В Формі «Тендерна пропозиція» ( Додаток 3 до тендерної документації) Замовник просить зазначити кількість днів та годин охорони і вартість 1 години охорони, але в п. 4.4 тендерній документацій строки надання послуг вказано: «з моменту укладання договору цілодобово до 31.12.2018р. (включно)», що унеможливлює надати правильний розрахунок. Просимо надати пояснення, щодо точного періоду надання охоронних послуг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Системою визначено аукціон 16.03.2018р. Відповідно до процедури відкритих торгів ЗУ "Про публічнні закупівлі" системою буде визначено переможця торгів, а Замовник протягом п"яти днів має розглянути пропозицію переможця за відповідністю тенедерної документації та протоколом визначає або дискваліфіковує переможця протягом одного дня. Рішення про намір укласти договір про закупівлю виноситься в день визначення переможця. Оскарження рішення складає п"ять днів. Укладання договору має відбутись не пізніше 20 днів, але може і раніше встановленого строку. Орієнтований строк завершення всієї процедури відкритих торгів - 31 березня 2018р.

На підставі вище викладеного, неможливо визначити остоточну датау підписання договору тому пояснюємо наступне.
Замовник має розраховутись з Виконавцем за надані послуги на підставі рахунку та акту виконаних робіт кожного місяця. Замовник- Миколаївський міский палац культури "Молодіжний" у Додатку 3 до тендерної документації має на увазі розрахунок за місяць.
Ціна тендерної пропозицї не відповідає нормам
Дата подання: 02 березня 2018 12:09
Дата відповіді: 02 березня 2018 14:07
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 180 150,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року не дає чітку інформацію для розрахунків і можливості правильно заповнити Додаток 3 до тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації в якому наведено технічні вимоги Замовнику необхідно 1 цілодобовий пост охорони на період з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року. Таким чином, приблизно вираховуючи строк надання послуг становить 9 місяців : 1) 1 цілодобовий пост: складає 275*24= 6600 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 180150,00 / 6600 ≈ 27,30 грн. з ПДВ (або в такому випадку 22,75 грн без ПДВ). До того ж Замовником є державна установа культури, яка повинна дотримуватися усіх відповідних законодавчих актів. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, утримання груп швидкого реагування, оренду офісу, забезпечення охоронників спец. одягом, спец. засобами самооборони та засобами звязку у т.ч. ПДВ. У Законі України «Про Державний бюджет на 2018 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня становить не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, оренду офісного приміщення, витрати на утримання груп швидкого реагування та інше) В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом зміни ціни даної закупівлі відповідно до вищезазначеного.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник Вам повідомляє, що " вимагати" - має представник, державних органів, а саме по розпорядженню Миколаївської облдержадміністрації, а також Миколаївської міської ради, співробітників Прокуратури на вимогу Прокурора Миколаїва, Миколаївської області.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 02 березня 2018 14:37
Дата відповіді: 05 березня 2018 16:44
Вивчивши тендерну документацію Замовника, а саме додаток № 1 до тендерної документації виникло питання, з приводу надання: п.1. Тендерну пропозицію на фірмовому бланку та п.14. форму "Тендерна пропозиція"відповідно до додатку № 3. Розясніть будь ласка, чим ці документи відрізняються один від одного
Відповідь: Зазначені Вами пункти в додатку № 1 ідентичні. Найближчим часом буде внесено відповідних змін до тендерної документації.
Щодо дискримінації учасників
Дата подання: 02 березня 2018 15:53
Дата відповіді: 05 березня 2018 16:39
В Додатку 1 до тендерної документації п. 10 Замовник просить надати копію діючого договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності. Встановивши таку вимогу про надання в складі пропозиції договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності, Ви обмежили коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники які мають необхідну матеріально-технічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», однак не мають саме договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності не можуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не зможуть відповідати Вашим вимогам. Просимо вилучити вимогу про надання в складі пропозиції договору добровільного страхування відповідальності при здійсненні охоронної діяльності, як таку що є дискримінаційною, обмежує коло учасників та прямо порушує норми чинного законодавства України , а саме статтю 3 Закону України "Про публічні закупівлі" "Основні принципи здійснення закупівель" та частину 4 статті 22 Закону "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Найближчим часом буде внесено відповідних змін до тендерної документації
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-28-000119-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ АГЕНЦІЯ ОХОРОНИ "КОЛЬЧУГА", Код ЄДРПОУ:33729967
Дата подання: 02 березня 2018 15:37
Ціна тендерної пропозицї не відповідає нормам
Відповідно до інформації розміщеної через систему електронних закупівель очікувана вартість закупівлі становить 180 150,00 грн. з ПДВ. Відповідно до п. 4.4. Тендерної документації строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт): з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року не дає чітку інформацію для розрахунків і можливості правильно заповнити Додаток 3 до тендерної документації ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ" Відповідно до Додатку 5 Тендерної документації в якому наведено технічні вимоги Замовнику необхідно 1 цілодобовий пост охорони на період з моменту підписання договору по 31 грудня 2018 року. Таким чином, приблизно вираховуючи строк надання послуг становить 9 місяців : 1) 1 цілодобовий пост: складає 275*24= 6600 людино-годин. Щоб визначити вартість 1 людино-години необхідно очікувану вартість закупівлі розділити на кількість людино-годин: 180150,00 / 6600 ≈ 27,30 грн. з ПДВ (або в такому випадку 22,75 грн без ПДВ). До того ж Замовником є державна установа культури, яка повинна дотримуватися усіх відповідних законодавчих актів. Таким чином згідно наданої документації, ціна учасника повинна бути визначена з урахуванням вартості усіх витрат на сплату податків, утримання груп швидкого реагування, оренду офісу, забезпечення охоронників спец. одягом, спец. засобами самооборони та засобами звязку у т.ч. ПДВ. У Законі України «Про Державний бюджет на 2018 рік» мінімальна заробітна плата у погодинному розмірі: з 1 січня становить не менше ніж – 22,41 гривні (ст. 8 цього Закону). Таким чином вартість 1 людино-години з урахуванням єдиного соціального внеску та податку: (єдиний соціальний внесок =4,93 грн., єдиний податок ≈1,36 (або податок на додану вартість ≈ 5,46 грн.), 22,41+4,93 +1,37 = 28,71 грн. без ПДВ. А як що учасник є платником податку на загальних підставах то: 22,41+4,93 +5,47 = 32,80 грн з ПДВ. Також даний розрахунок не враховує інші витрати учасника пов’язані з наданням послуг та які обов’язково повинні також бути включені при розрахунку своїх пропозицій учасниками (отримання учасником мінімального прибутку, щорічна основна відпустка надається працівникам тривалістю не менш як 24 календарних дні за відпрацьований робочий рік, закупівля спецодягу, спецзасобів, засобів індивідуального захисту, оренду офісного приміщення, витрати на утримання груп швидкого реагування та інше) В даному випадку можна стверджувати, що Замовник свідомо підштовхує майбутніх учасників до порушення законодавства та встановив планову суму закупівлі з істотними порушеннями статті 8 Закону України «Про Державний бюджет України на 2018 рік». Своїми діями Ви підштовхуєте майбутніх учасників до порушення податкового, трудового законодавства у 2018 році (що потягне за собою відповідальність за недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці) та у випадку несплати всіх відповідних податків, зборів, платежів це становитиме склад злочину, передбачений ст. 212 Кримінального кодексу України. Дані дії замовника можуть завдати непоправної шкоди економіки країни у вигляді несплати учасниками всіх необхідних платежів до бюджету, з якого Замовник так само отримує кошти для своєї роботи. Вимагаємо усунути виявлені порушення шляхом зміни ціни даної закупівлі відповідно до вищезазначеного.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2018 16:48
Найближчим часом буде внесено відповідних змін до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 березня 2018 16:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ" 180 841,68
UAH з ПДВ
180 841,68
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АГЕНЦІЯ ОХОРОНИ "КОЛЬЧУГА" 180 850,00
UAH з ПДВ
180 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 березня 2018 11:47
Електронний підпис
26 березня 2018 11:45
Довідка з ДФС.jpg
15 березня 2018 21:28
Електронний підпис
15 березня 2018 21:25
зведена довідка ст 17.pdf
15 березня 2018 21:25
Відгуки.pdf
15 березня 2018 21:25
Статут.pdf
15 березня 2018 21:25
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

15 березня 2018 19:16
тендерна документація 2.pdf
15 березня 2018 19:16
тендерна документація 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"

ТОВ АГЕНЦІЯ ОХОРОНИ "КОЛЬЧУГА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"
#36700377
Переможець 180 841,68
UAH з ПДВ
23 березня 2018 15:08

Документи

23 березня 2018 15:08
Електронний підпис
23 березня 2018 15:07
Протокол
19 березня 2018 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 березня 2018 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОБЕРЕГ-ЮГ"
#36700377
180 841,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 березня 2018 15:08
Електронний підпис
23 березня 2018 15:07
Протокол
19 березня 2018 16:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 16:09
Електронний підпис укладений
11 квітня 2018 17:31
Додатки до договору укладений
11 квітня 2018 17:01
Договір укладений
11 квітня 2018 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 180 841,68
UAH з ПДВ