Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1-1-1:2013. Реконструкція автодороги по вул. Шкільній від вул. Фортечної до вул. Першої ливарної у м. Запоріжжі
Очікувана вартість
16 826 748,00 UAH
UA-2018-02-27-002154-c 87d39e89bdb94dbdbb301ab588c446fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Поліна Каманова

+380687644003
+380617645618
torgeko2011@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження: 69063, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа: Поліна Каманова
+380687644003,+380617645618
torgeko2011@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 17:20
Початок аукціону: 22 березня 2018 15:02
Очікувана вартість: 16 826 748,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 133,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 168267 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1-1-1:2013. Реконструкція автодороги по вул. Шкільній від вул. Фортечної до вул. Першої ливарної у м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 16 805 631,94
UAH з ПДВ
16 805 631,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД МЕРЕЖА" 16 824 094,10
UAH з ПДВ
16 824 094,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 16:41
ЄДР1.pdf
30 березня 2018 16:41
ЄДР.pdf
30 березня 2018 16:41
Наказ.pdf
30 березня 2018 16:40
Довідка.pdf
30 березня 2018 16:40
Довідка1.pdf
30 березня 2018 16:39
ДЦ.pdf
30 березня 2018 16:38
Статут1.pdf
30 березня 2018 16:38
Статут.pdf
30 березня 2018 16:37
протокол.pdf
30 березня 2018 16:36
Довідка ДФС.pdf
30 березня 2018 16:36
Довідка МВС.pdf
30 березня 2018 16:35
Супровідний лист.pdf
23 березня 2018 17:21
Електронний підпис
23 березня 2018 17:17
ДЦ.zip
23 березня 2018 10:55
ДОГОВІРНА ЦІНА.zip
21 березня 2018 15:18
Електронний підпис
21 березня 2018 15:14
ГАРАНТІЯ.zip
21 березня 2018 15:14
ІНШЕ.zip
21 березня 2018 15:14
КВАЛАФІКАЦІЯ (ДОСВІД).zip
21 березня 2018 15:14
КВАЛАФІКАЦІЯ (МТБ).zip
21 березня 2018 15:13
ДОГОВІРНА ЦІНА.zip
21 березня 2018 15:13
РЕЄСТР.pdf
21 березня 2018 15:13
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.zip

Публічні документи

20 березня 2018 16:40
Статут.pdf
20 березня 2018 16:40
Протокол.pdf
20 березня 2018 16:40
Пропозиція.pdf
20 березня 2018 16:40
Наказ.pdf
20 березня 2018 16:40
Ліцензія.pdf
20 березня 2018 16:40
Лист згода оплата.pdf
20 березня 2018 16:40
Лист згода обробка.pdf
20 березня 2018 16:40
Кошторис.rar
20 березня 2018 16:40
ДЦ.pdf
20 березня 2018 16:40
Дозвіл.pdf
20 березня 2018 16:40
Договори_працівники.pdf
20 березня 2018 16:40
Договор.pdf
20 березня 2018 16:40
Договір_досвід.pdf
20 березня 2018 16:40
Довідки Ст.17.pdf
20 березня 2018 16:40
Довідка обладнання.pdf
20 березня 2018 16:40
Довідка досвід.pdf
20 березня 2018 16:40
Вытяг НДС.pdf
20 березня 2018 16:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Статусбудінжиніринг"

ТОВ "БУД МЕРЕЖА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
Переможець 16 805 631,94
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:01

Документи

27 березня 2018 17:01
Електронний підпис
22 березня 2018 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
16 805 631,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 17:01
Електронний підпис
22 березня 2018 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 червня 2022 14:16
Додаткова угода № 14.pdf укладений
10 червня 2022 14:11
Електронний підпис зміни до договору
10 червня 2022 13:00
Додаткова угода № 14.pdf зміни до договору
10 червня 2022 12:52
Електронний підпис зміни до договору
10 травня 2022 16:59
Додаткова угода № 13.pdf зміни до договору
10 травня 2022 16:55
Електронний підпис зміни до договору
09 липня 2021 14:52
Додаткова угода до дог 24.pdf зміни до договору
09 липня 2021 14:41
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 16:43
дод.угода 11 від 22.02.2021.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 16:35
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2021 08:44
дод.угода 10.pdf зміни до договору
16 лютого 2021 08:43
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:06
дод.угода від 30.12.2020 №9.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:06
Електронний підпис зміни до договору
09 грудня 2019 11:59
Додаткова угода №8 до Договору № 24.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:45
Електронний підпис зміни до договору
04 червня 2019 12:02
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
04 червня 2019 12:01
Електронний підпис зміни до договору
21 травня 2019 17:05
Додаткова угода №6 від 21.05.2019.pdf зміни до договору
21 травня 2019 17:04
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
21 травня 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
25 квітня 2019 16:26
Додаткова угода № 5.PDF зміни до договору
25 квітня 2019 16:22
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 16:40
Дод.угода № 4 від 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:38
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2018 10:15
Додаткова угода №3 від 03.10.18.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 16:03
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2018 15:13
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 від 18.04.2018.PDF зміни до договору
19 квітня 2018 15:13
Електронний підпис зміни до договору
17 квітня 2018 10:40
Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 №24.pdf зміни до договору
17 квітня 2018 10:39
Електронний підпис укладений
16 квітня 2018 17:59
Додатки до договору № 24.pdf укладений
16 квітня 2018 17:58
Договір від 16.04.2018 № 24.pdf укладений
16 квітня 2018 17:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору про закупівлю робіт узгоджена в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) та становить 16340779,38 грн.(шістнадцять мільйонів триста сорок одна тисяча вісімсот чотирнадцять гривень 90 копійок) з ПДВ. Внесені зміни у Додаток 1 "Графік виконання робіт", Додаток 2 "План фінансування робіт на 2018 рік", Додаток 3 "Договірна ціна" Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 №24, виклавши їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним фінансуванням видатків у 2018 році внесені зміни у п. 4.1. розділу 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", п. 10.1. розділу 10 "ДІЯ ДОГОВОРУ", Додаток 1 "Графік виконання робіт" та Додаток 2 "План фінансування робіт на 2018-2019 роки" Договору № 24 від 16.04.2018 року. Ціна Договору становить 16340779,38 грн. з ПДВ: обсяг фінансування у 2018 році -3290875,64 грн. з ПДВ, обсяг фінансування у 2019 році - 13049903,74 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону.У зв'язку з виділенням додаткового фінансування видатків у 2018 році внесені зміни у п. 4.1. розділу 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", Додаток 1 "Графік виконання робіт" та Додаток 2 "План фінансування робіт на 2018-2019 роки" Договору № 24 від 16.04.2018 року. Ціна Договору становить 16340779,38 грн. з ПДВ: обсяг фінансування у 2018 році -6026132,54 грн. з ПДВ, обсяг фінансування у 2019 році - 10314646,84 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У звязку з коригуванням проекту по об'єкту виконання запланованих робіт у 2018 році неможливо без виконання додаткових робіт по об'єкту. Внесені зміни у Додаток №1 Графік виконання робіт, Додаток №2 План фінансування робіт, виклавши їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним фінансуванням видатків у 2019 році внесені зміни до розділу 2 "ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ", розділ 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", розділ 10 "ДІЯ ДОГОВОРУ", Додаток №1 "Графік виконання робіт", Додаток №2 "План фінансування робіт" Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 № 24.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Зміни до Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 № 24 внесені у зв'язку з виділенням додаткового фінансуванням видатків у 2019 році. Внесені зміни до розділу 2 «ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ», розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ», Додаток 1 "Графік виконання робіт" та Додаток 2 "План фінансування робіт 2018-2020 роки" Договору від 16.04.2018 №24.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У зв'язку зі зміною рахунка, відкритого в органах Казначейства, для здійснення попередньрої оплати на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" доповнені реквізити підрядника небюджетним рахунком, відкритим в органах Казначейчства та укладена додаткова угода №7 до Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018. Сума договору не зміниласі після внесення змін:16 340 779,38 грн. До обсягу надання послуг зміни не вносилися.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни п.4.1. р.4 Договору про закупівлю послуг від 16.04.2018 №24, а саме: обсяг фінансування у 2019 році зменшено та становить 5030200,52 грн. з ПДВ, обсяг фінансування у 2020 році становить 8026669,45 грн. з ПДВ. Внесені зміни до терміну виконання робіт: квітень 2018- вересень 2020 року, Додатку №1 "Графік виконання робіт", Додатку №2 "План фінансування робіт". Сума договору не зміниласі після внесення змін:16 340 779,38 грн. До обсягу надання послуг за договором зміни не вносилися.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Внесені зміни п. 2.1. р. 2 "Терміни та місце виконання робіт" Договору від 16.04.2018 №24, внесені зміни п. 4.1. р. 4 "Ціна, порядок фінансування та оплати" Договору від 16.04.2018 №24. Внесені зміни до Додатку № 1 "Графік виконання робіт", Додатку №2 "План фінансування робіт". Внесені зміни п. 10.1 р. 10 "Дія договору" Договору від 16.04.2018 №24, внесені зміни до р. 13 "Місцезнаходження та реквізити сторін" Договору від 16.04.2018 №24. Сума договору не зміниласі після внесення змін:16340779,38 грн.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику zakupki.prom.ua наявна технічна можливість внесення змін тільки у відповідності до ст. 41 цього Закону. Внесені зміни до розділу 13 "МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН", у зв'язку зі зміною реквізитів Замовника. (Протокол засідання тендерного комітету від 15.02.2021 № 22) Ціна договору не змінилася після внесення змін та становить 16340779,38 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Внесені зміни до п. 2.1. р. 2 "Терміни та місце виконання робіт", внесені зміни до п. 4.1. р. 4 "Ціна, порядок фінансування та оплати", внесені зміни до п. 10.1. р. 10 "Дія договору" Договору від 16.04.2018 № 24, внесені зміни у Графік виконання робіт (Додаток № 1), у План фінансування (Додаток № 2). Сума договору не зміниласі після внесення змін:16340779,38 грн
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі". Внесені зміни до п. 4.1. р. 4 "Ціна, порядок фінансування та оплати" Договору від 16.04.2018 № 24, внесені зміни у План фінансування (Додаток № 2), внесені зміни у Договірну ціну (Додаток № 3). Ціна договору зменшена та становить:16340087,49 грн.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору внесені у зв`язку зі зміною реквізитів Замовника. Причина внесення змін - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю - обрана для можливості оприлюднити додаткову угоду
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 червня 2022
Дата публікації змін до договору:
10 червня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на закупівлю робіт, укладена додаткова угода № 14 про розірвання договору. Зміни до договору не вносяться.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 квітня 2018 — 08 червня 2022
Сума оплати за договором: 8 330 905,47
UAH (в тому числі ПДВ 1 388 484,24 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема, з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника на закупівлю робіт по об'єкту.