ДСТУ Б.Д.1-1-1:2013. Реконструкція автодороги по вул. Шкільній від вул. Фортечної до вул. Першої ливарної у м. Запоріжжі
Очікувана вартість
16 826 748,00 UAH
UA-2018-02-27-002154-c 87d39e89bdb94dbdbb301ab588c446fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Районна адміністрація Запорізької міської ради по Олександрівському району
Код ЄДРПОУ: 37573707
Місцезнаходження замовника: 69063, Україна, Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул. Олександрівська, буд. 26
Контактна особа замовника: Поліна Каманова
+380687644003,+380617645618
torgeko2011@gmail.com

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 11 березня 2018 17:20
Оскарження умов закупівлі: до 17 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 березня 2018 17:20
Початок аукціону: 22 березня 2018 15:02
Очікувана вартість: 16 826 748,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 168 267,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 84 133,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1-1-1:2013. Реконструкція автодороги по вул. Шкільній від вул. Фортечної до вул. Першої ливарної у м. Запоріжжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, Олександрівський район
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 квітня 2018  —  30 вересня 2018
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 березня 2018 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг" 16 805 631,94
UAH з ПДВ
16 805 631,94
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУД МЕРЕЖА" 16 824 094,10
UAH з ПДВ
16 824 094,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 березня 2018 16:41
ЄДР1.pdf
30 березня 2018 16:41
ЄДР.pdf
30 березня 2018 16:41
Наказ.pdf
30 березня 2018 16:40
Довідка.pdf
30 березня 2018 16:40
Довідка1.pdf
30 березня 2018 16:39
ДЦ.pdf
30 березня 2018 16:38
Статут1.pdf
30 березня 2018 16:38
Статут.pdf
30 березня 2018 16:37
протокол.pdf
30 березня 2018 16:36
Довідка ДФС.pdf
30 березня 2018 16:36
Довідка МВС.pdf
30 березня 2018 16:35
Супровідний лист.pdf
23 березня 2018 17:21
sign.p7s
23 березня 2018 17:17
ДЦ.zip
23 березня 2018 10:55
ДОГОВІРНА ЦІНА.zip
21 березня 2018 15:18
sign.p7s
21 березня 2018 15:14
ГАРАНТІЯ.zip
21 березня 2018 15:14
ІНШЕ.zip
21 березня 2018 15:14
КВАЛАФІКАЦІЯ (ДОСВІД).zip
21 березня 2018 15:14
КВАЛАФІКАЦІЯ (МТБ).zip
21 березня 2018 15:13
ДОГОВІРНА ЦІНА.zip
21 березня 2018 15:13
РЕЄСТР.pdf
21 березня 2018 15:13
ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.zip

Публічні документи

20 березня 2018 16:40
Статут.pdf
20 березня 2018 16:40
Протокол.pdf
20 березня 2018 16:40
Пропозиція.pdf
20 березня 2018 16:40
Наказ.pdf
20 березня 2018 16:40
Ліцензія.pdf
20 березня 2018 16:40
Лист згода оплата.pdf
20 березня 2018 16:40
Лист згода обробка.pdf
20 березня 2018 16:40
Кошторис.rar
20 березня 2018 16:40
ДЦ.pdf
20 березня 2018 16:40
Дозвіл.pdf
20 березня 2018 16:40
Договори_працівники.pdf
20 березня 2018 16:40
Договор.pdf
20 березня 2018 16:40
Договір_досвід.pdf
20 березня 2018 16:40
Довідки Ст.17.pdf
20 березня 2018 16:40
Довідка обладнання.pdf
20 березня 2018 16:40
Довідка досвід.pdf
20 березня 2018 16:40
Вытяг НДС.pdf
20 березня 2018 16:40
Виписка.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
Переможець 16 805 631,94
UAH з ПДВ
27 березня 2018 17:01

Документи

27 березня 2018 17:01
sign.p7s
27 березня 2018 17:00
Протокол № 25 від 27.03.2018.pdf
22 березня 2018 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2018 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Статусбудінжиніринг"
#41219095
16 805 631,94
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 березня 2018 17:01
sign.p7s
27 березня 2018 17:00
Протокол № 25 від 27.03.2018.pdf
22 березня 2018 15:23
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
16 квітня 2018 17:59
Додатки до договору № 24.pdf укладений
16 квітня 2018 17:58
Договір від 16.04.2018 № 24.pdf укладений
16 квітня 2018 17:58
sign.p7s зміни до договору
04 червня 2019 12:02
Додаткова угода №7.pdf зміни до договору
04 червня 2019 12:01
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2019 17:05
Додаткова угода №6 від 21.05.2019.pdf зміни до договору
21 травня 2019 17:04
Повідомлення про внесення змін до договору.docx зміни до договору
21 травня 2019 17:04
sign.p7s зміни до договору
25 квітня 2019 16:26
Додаткова угода № 5.PDF зміни до договору
25 квітня 2019 16:22
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2018 16:40
Дод.угода № 4 від 28.12.2018.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 16:38
sign.p7s зміни до договору
05 жовтня 2018 10:15
Додаткова угода №3 від 03.10.18.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 16:03
sign.p7s зміни до договору
19 квітня 2018 15:13
ДОДАТКОВА УГОДА № 2 від 18.04.2018.PDF зміни до договору
19 квітня 2018 15:13
sign.p7s зміни до договору
17 квітня 2018 10:40
Додаткова угода №1 до Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 №24.pdf зміни до договору
17 квітня 2018 10:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
17 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна Договору про закупівлю робіт узгоджена в бік зменшення (без зміни обсягу та якості робіт) та становить 16340779,38 грн.(шістнадцять мільйонів триста сорок одна тисяча вісімсот чотирнадцять гривень 90 копійок) з ПДВ. Внесені зміни у Додаток 1 "Графік виконання робіт", Додаток 2 "План фінансування робіт на 2018 рік", Додаток 3 "Договірна ціна" Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 №24, виклавши їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним фінансуванням видатків у 2018 році внесені зміни у п. 4.1. розділу 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", п. 10.1. розділу 10 "ДІЯ ДОГОВОРУ", Додаток 1 "Графік виконання робіт" та Додаток 2 "План фінансування робіт на 2018-2019 роки" Договору № 24 від 16.04.2018 року. Ціна Договору становить 16340779,38 грн. з ПДВ: обсяг фінансування у 2018 році -3290875,64 грн. з ПДВ, обсяг фінансування у 2019 році - 13049903,74 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону.У зв'язку з виділенням додаткового фінансування видатків у 2018 році внесені зміни у п. 4.1. розділу 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", Додаток 1 "Графік виконання робіт" та Додаток 2 "План фінансування робіт на 2018-2019 роки" Договору № 24 від 16.04.2018 року. Ціна Договору становить 16340779,38 грн. з ПДВ: обсяг фінансування у 2018 році -6026132,54 грн. з ПДВ, обсяг фінансування у 2019 році - 10314646,84 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У звязку з коригуванням проекту по об'єкту виконання запланованих робіт у 2018 році неможливо без виконання додаткових робіт по об'єкту. Внесені зміни у Додаток №1 Графік виконання робіт, Додаток №2 План фінансування робіт, виклавши їх у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з неповним фінансуванням видатків у 2019 році внесені зміни до розділу 2 "ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ", розділ 4 "ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ", розділ 10 "ДІЯ ДОГОВОРУ", Додаток №1 "Графік виконання робіт", Додаток №2 "План фінансування робіт" Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 № 24.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. Зміни до Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018 № 24 внесені у зв'язку з виділенням додаткового фінансуванням видатків у 2019 році. Внесені зміни до розділу 2 «ТЕРМІНИ ТА МІСЦЕ ВИКОНАННЯ РОБІТ», розділу 4 «ЦІНА, ПОРЯДОК ФІНАНСУВАННЯ ТА ОПЛАТИ», Додаток 1 "Графік виконання робіт" та Додаток 2 "План фінансування робіт 2018-2020 роки" Договору від 16.04.2018 №24.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднюється повідомлення про внесення змін до договору, але на майданчику наявна можливість вибрати причину внесення змін до договору лише у відповідності до ст. 36 цього Закону. У зв'язку зі зміною рахунка, відкритого в органах Казначейства, для здійснення попередньрої оплати на підставі Постанови КМУ від 23.04.2014 №117 "Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" доповнені реквізити підрядника небюджетним рахунком, відкритим в органах Казначейчства та укладена додаткова угода №7 до Договору про закупівлю робіт від 16.04.2018. Сума договору не зміниласі після внесення змін:16 340 779,38 грн. До обсягу надання послуг зміни не вносилися.
Номер договору про закупівлю: 24
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку