Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Очікувана вартість
3 167 148,79 UAH
UA-2018-02-27-001811-c fcf8a0cd20f044f5ba3973875e4a5f91
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Тіторенко

+380962880195 oksana.titorenko.zp@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Оксана Тіторенко
+380962880195
oksana.titorenko.zp@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018 16:25
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 16 березня 2018 13:12
Очікувана вартість: 3 167 148,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,47%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 квітня 2018  —  24 липня 2018
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-27-001811-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАЗІС ХХІ", Код ЄДРПОУ:35764296
Дата подання: 22 березня 2018 16:49
ВИМОГА щодо скасування відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Базіс ХХІ»
22 березня 2018р.
Тендерному комітету
Комунального підприємства
«Управління капітального
будівництва»
. ВИМОГА
щодо скасування відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Базіс ХХІ»
В протоколі розгляду тендерної пропозиції замовник Комунальне піддприємство «Управління капітального будівництва» вказує підставою для відхилення тендерної пропозіції пункт 4 частини першої статті 30 Закону україни «Про публічні закупівлі», а саме:
1) Надана учасником, у складі тендерної пропозиції, копія паспорту уповноваженої особи не завірена уповноваженою особою.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
По-перше, Комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» в інструкції з підготовки тендерної документації зазначає, що усі довідки, складені Учасником (окрім кошторисної частини) повинні бути надані в сканованому вигляді в форматі PDF (Portable Document Format), на фірмовому бланку (окрім Додатку 6, Додатку 11 та Додатку 13), завірені підписом уповноваженої особи учасника процедури (за винятком оригіналів документів, виданих іншими установами).
По-друге, у самому додатку до тендерної документації (Додаток 5. Довідка про уповноважену особу), у п. 1 розділу «Примітки» зазначено:
1. До довідки надати завірену уповноваженою особою копію паспорту уповноваженої особи (всі сторінки).
В зв’язку с чим можна зробити висновок, що у тендерній документації містяться положення які дають підстави для двоякого трактування.
Окрім вищевказаного, не завірення окремих сторінок Тендерної документації кваліфікується як несуттєва помилка згідно Тендерної документації Замовника КП «УКБ»
2) В колонці 3 Таблиці 1. «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», наданої учасником складі тендерної пропозиції, не зазначено найменування власника.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
В Таблиці 1. «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки « Про наявність техніки, обладнання та матеріально технічної бази» інформація про власника зазначена у колонці № 2, що є механічною помилкою, та розкриває всю необхідну інформацію згідно з вимогою тендерної документації.
3) В колонці 4 Таблиці 1 «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», наданої у складі тендерної пропозиції, не зазначено найменування техніки CATERPILLAR 432F2 (строка 12).
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
Додатково до інформації до довідки « Про наявність техніки, обладнання та матеріально технічної бази» було надано договір оренди та свідоцтво про реєстрацію техніки в якому зазначена інформація про власника, найменування, тип моделі та реєстраційний номер, які
розкривають всю необхідну інформацію для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Товариства з обмеженою відповідальністю «Базіс ХХІ», згідно вимогам тендерної документації.
Окрім цього наголошуємо на тому, що навіть у разі незалучення вищезазначеної техніки (CATERPILLAR 432F2) у ТОВ «Базіс ХХІ» достатньо техніки яка повністю перекриває перелік обов’язкової техніки та повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника КП «УКБ»
4) В колонці 3 Таблиці 1. «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», наданої у складі тендерної пропозиції, у строчках 12-15 учасником зазначено договір №05/03 від 05.01.2018 року. До довідки надано копію договору №05/03 від 05.03.2018 року оренди будівельних механізмів і автотранспорту з ПП «Транспромліс».
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
Щодо зазначення дати договору з ПП «Транспромліс» №05/03 від 05.03.2018 у Таблиці 1 . «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази» зазначення договору №05/03 від 05.01.2018 року - це є опечаткою, що кваліфікується як несуттєва помилка згідно Тендерної документації Замовника КП «УКБ»
5) Зазначений в Таблиці 1. «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», наданої у складі тендерної пропозиції, CATERPILLAR 432F2 за державним реєстраційним номером 69108 АА, знаходиться у лізингу (договір фінансового лізингу №UA277L-17-01 від 28.04.2017 року)
Відповідно до частини 2 статті 5 Закону України « про фінансовий лізинг» (надалі Закон) у разі передачі предмета лізингу в сублізинг (оренду, суборенду) обов’язковою умовою договору сублізингу є згода лізингодавця за договором лізингу, що надається в письмовій формі.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
У складі тендерної документації, а саме в Додатку 2 Кваліфікаційні критерії до учасників у п. 5 розділу «Примітки» зазначено:
Для підтвердження наявності зазначеної в таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» техніки, необхідно надати копії документів, які підтверджують права власності на неї.
В разі використання орендованої техніки – надати копію договору оренди з зазначенням переліку орендованої техніки та копії документів, що підтверджують права власності орендодавця на зазначену техніку.
В разі договору лізингу — надати копію договору, з наданням копій документів, що підтверджують права власності лізингодавця.
В зазначеному додатку №2, ні в іншій Тендерній документації нічого не говориться про необхідність надання завіреної копії письмової згоди лізингодавця щодо сублізингу. Немає ніякої вимоги у Тендерній документації і стосовно надання завіреної копії письмової згоди на укладання договору суборенди.
У додатку №2 вимагалося надати тільки копію самого договору і копії документів, що підтверджують права власності лізингодавця.
Письмова згода (як окремий документ) лізингодавця на сублізинг в нас є і ми можемо її додатково надати на вашу вимогу.
Але відсутність цього документу в тендерній пропозиції не є невідповідністю умовам тендерної документації, як зазначається Вами у протоколі.
6) В наданому договорі №05/03 від 05.03.2018 року оренди будівельних механізмів і автотранспорту з ПП «Транспромліс» відсутній КАМАЗ 53212 Вантажник бортовий.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
У договорі з ПП «Транспромліс» у Додатку 1 до договору №05/03 від 05.03.2018р. у пункті 8 зазначений Камаз-маніпулятор, який і є Вантажник бортовий КАМАЗ 53212. Підтвердженням чого є особливі примітки у свідоцтві про реєстрацію техніки, а саме ОСОБЛИВІ ВІДМІТКИ: ВИСНОВОК ПРО ПЕРЕАТЕСТАЦІЮ 14.05.2009р. ПЕРЕОБЛАДНАНИЙ У 2009р. КРАН МАНІПУЛЯТОР.
7) Згідно наданого свідоцтва про реєстрацію технологічного ТЗ на Коток ДУ-50 за державним реєстраційним номером Т4628 3С, неможливо встановити власника.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
У довідці « Про наявність техніки, обладнання та матеріально технічної бази», уся вказана техніка підтверджується договорами оренди техніки та свідоцтвами про реєстрацію. Не виключенням є свідоцтво про реєстрацію технологічного ТЗ на Коток ДУ-50 за державним реєстраційним номером Т4628 3С, яке було надано у складі тендерної пропозиції , згідно договору оренди з ТОВ «Запорізький асфальтобетонний завод» № 16/1 від 16 січня 2018р., який є безпосереднім власником вищезазначеної техніки.
Окрім того для виконання робіт з «Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя»[код ДК 021:2015 — 45454000-4 (Реконструкція)] згідно вимогам тендерної документації, а саме наявності обов’язкової техніки, додатково зазначаємо в наявності Каток ДУ-99 за державним реєстраційним номером Т08340АР та Коток дорожній СД-802 за державним реєстраційним номером Т4624ЗС, які також вказані у довідці « Про наявність техніки, обладнання та матеріально технічної бази»
8)В наданому договорі № 20/09-17/5 від 20.09.2017 року оренди будівельної техніки зазначено Екскаватор JCB 3CX CONTRACTOR держ. номер 67103АА в Таблиці 1. «Транспорті засоби, машини та механізми» довідки «Про наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази», наданої у складі тендерної пропозиції, зазначено jcb 3СХ Соntractor Екскаватор- навантажувач, державний реєстраційний номер 17034АР (строка3), надано свідоцтво про реєстрацію машини на Екскаватор-навантажувач JCB 3CX CONTRACTOR, державний реєстраційний номер 17034АР.
ЗАПЕРЕЧЕННЯ:
В зв’язку з тим, що після закриття договіру лізингу на техніку Ескаватор JCB 3CX CONTRACTOR держ. номер 67103АА на етапі заключення договору оренди між ТОВ «Аляска» та ТОВ « Центр будівельних технологій», була допущена механічна помилка. Підтвердженням помилки є правильність зазначення вищевказаної техніки на цій же сторінці у пункті 3 (Розмір орендної плати).
Додатково за вашим запитом для підтвердження вищевказаної інформації можемо надати копію старого та нового свідоцтва про реєстрацію вищезазначеної техніки, договір лізингу тощо.
Окрім того у третє наголошуємо на тому, що навіть у разі незалучення вищезазначеної техніки JCB 3CX CONTRACTOR (згідно пункту 8 цієї вимоги) у ТОВ «Базіс ХХІ» достатньо техніки яка повністю перекриває перелік обов’язкової техніки та повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника КП «УКБ»
Для НЕДОПУЩЕННЯ ЗРИВУ СТРОКІВ поставки робіт з «Реконструкція елементів благоустрою пішохідної зони вул. Якова Новицького (від вул. Л. Жаботинського до вул. Перемоги) у Вознесенівському районі м. Запоріжжя»[код ДК 021:2015 — 45454000-4 (Реконструкція)], а також ДЛЯ ЕКОНОМІЇ БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ ВИМОГАЄМО скасувати відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Базіс ХХІ».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 17:00
Відповідь надана в окремому файлі.

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2018 13:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БАЗІС ХХІ" 2 977 023,97
UAH з ПДВ
2 977 023,97
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" 3 118 967,60
UAH з ПДВ
3 118 967,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007 3 119 727,17
UAH з ПДВ
3 119 727,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕНД КОНСТРАКШН" 3 167 134,15
UAH з ПДВ
3 152 134,15
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 березня 2018 12:31
Електронний підпис
18 березня 2018 12:30
Договірна ціна.pdf
17 березня 2018 23:52
Електронний підпис
15 березня 2018 15:41
Електронний підпис
15 березня 2018 15:36
22 Ліцензія.pdf
15 березня 2018 15:36
19 Копія Статуту.pdf
15 березня 2018 15:36
17 Паспорт директора.pdf
15 березня 2018 15:36
4 Звіт ЄСВ ТОВ Базіс ХХІ.pdf
15 березня 2018 15:36
1 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

22 березня 2018 09:53
2.розрахунок до ДЦ аллея.pdf
22 березня 2018 09:53
1.тендерна пропозиція.pdf
15 березня 2018 14:49
реєстр.rar
15 березня 2018 12:20
Електронний підпис
15 березня 2018 12:19
цінова пропозиція.rar
15 березня 2018 12:19
реєстр.rar
15 березня 2018 12:19
інші документи.rar
15 березня 2018 12:19
банківська гарантія.zip

Публічні документи

30 березня 2018 17:25
довідка МВС
30 березня 2018 16:26
договірна ціна
30 березня 2018 16:26
договірна ціна
30 березня 2018 16:26
розрахунок
30 березня 2018 16:26
пропозиція
13 березня 2018 14:31
Електронний підпис
13 березня 2018 14:24
Гарантия 2874.zip
13 березня 2018 14:24
Технічна частина.rar
13 березня 2018 14:24
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

15 березня 2018 15:48
13 договір завдатку.PDF
15 березня 2018 15:48
11.1 Кошториси.rar
15 березня 2018 15:48
8 Банківська гарантія.rar
15 березня 2018 15:48
7.3.2 Копія Лицензії.PDF
15 березня 2018 15:48
7.3.1 Копія Дозволу.PDF
15 березня 2018 15:48
7.2 Копія Витягу з ПДВ.PDF
15 березня 2018 15:48
7.1.2 Витяг з ЄДР.pdf
15 березня 2018 15:48
4 Довідка про субпідряд.PDF
15 березня 2018 15:48
3.5 Табл 6. Звіт ЄСВ.pdf
15 березня 2018 15:48
3.1 Довідка МТБ.pdf
15 березня 2018 15:48
2 Тендерна пропозиція.PDF
15 березня 2018 15:48
1 Реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БАЗІС ХХІ"

ТОВ "РСУ-СТРОЙ"

ТОВ Гарант-Строй 2007

ТОВ "ДЕВЕЛОПМЕНТ ЕНД КОНСТРАКШН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БАЗІС ХХІ"
#35764296
Відхилено 2 977 023,97
UAH з ПДВ
21 березня 2018 16:00
ТОВ "РСУ-СТРОЙ"
#35064859
Відхилено 3 118 967,60
UAH з ПДВ
26 березня 2018 15:48
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
Переможець 3 119 727,17
UAH з ПДВ
30 березня 2018 15:06

Документи

21 березня 2018 16:00
Електронний підпис
21 березня 2018 16:00
Протокол розгляду.PDF
16 березня 2018 13:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

26 березня 2018 15:48
Електронний підпис
26 березня 2018 15:47
Протокол розгляду.pdf
21 березня 2018 16:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 15:06
Електронний підпис
27 березня 2018 22:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Гарант-Строй 2007
#35596261
3 119 727,17
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 15:06
Електронний підпис
27 березня 2018 22:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2018 12:27
ДУ № 5 до дог № 092 18 63.pdf укладений
20 грудня 2018 12:26
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2018 10:44
ДУ № 4 до дог № 092 18 63.pdf зміни до договору
19 жовтня 2018 10:36
Електронний підпис зміни до договору
03 жовтня 2018 16:47
ДУ № 3 до дог № 092 18 63.pdf зміни до договору
03 жовтня 2018 16:46
Електронний підпис зміни до договору
11 вересня 2018 15:19
ДУ №2 до дог 092 18 63.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 15:17
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2018 14:40
ДУ№1 до дог 092 18 63.PDF зміни до договору
10 квітня 2018 14:39
Електронний підпис укладений
10 квітня 2018 14:15
дог 092 18 63 від 10.04.2018 року.PDF укладений
10 квітня 2018 14:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 092/18/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода №2 щодо зміни обсягів фінансування, зміни строків виконання робіт та скорочення строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 092/18/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися не в розумінні цієї підстави, а згідно частини 1 ст. 10 Оприлюднення інформації про закупівлю, оформлена додаткова угода № 3 щодо зміни строків виконання робіт та викладення Додатку 2 до Договору в новій редакції, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 092/18/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни до договору відбулися у зв'язку зі зміною обсягів фінансування, зміною строків виконання робіт та подовженням строку дії договору, але без збільшення суми визначеної в договорі.
Номер договору про закупівлю: 092/18/63
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2018 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 982 573,41
UAH з ПДВ