Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Масло вершкове
Очікувана вартість
1 431 000,00 UAH
UA-2018-02-27-000767-a 08caec38fc624b57a21b298c930af54c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васковець Ірина Анатоліївна

380634106136 yurist.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141680
Місцезнаходження: 45000, Україна , Волинська обл., Ковель, Незалежності 101
Контактна особа: Васковець Ірина Анатоліївна
380634106136
yurist.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018 13:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 березня 2018 12:24
Очікувана вартість: 1 431 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 431,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%

Інформація про предмет закупівлі

Поставка у навчальні заклади міста протягом 2018 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9000 кілограми
Масло вершкове
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45000, Україна, Волинська область, Ковель, вул. Незалежності, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15530000-2 — Вершкове масло

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2018 14:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2018 14:22
ТД масло.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-27-000767-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВІД КОМ", Код ЄДРПОУ:40931528
Дата подання: 26 березня 2018 15:40
вимрга невідповіднасть документації
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВІД КОМ" не погоджується із рішенням тендерного комітету про визначення переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ, оскільки вважає його незаконним, а тендерну пропозицію переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі, а саме:
Відповідно до Додатку 3 (Технічна специфікація) до Тендерної документації для підтвердження якості та характеристик предмету закупівлі Учасники надають, Документ, який підтверджує відносини з виробником (дистрибютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом Закупівлі (дилерська угода та/або дистрибюторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсні впродовж 2018 року. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ у своїй тендерній документації надає заключний Договір з виробникм ТОВ «Радивилівмолоко», а саме Договір поставки товару №263/П від 01 березня 2018 року, де згідно п.4.2. цього Договору «Поставка товару провадиться автомобільним транспортом відповідно до Інкотермс 2010 на умовах «DDP - кінцевий пункт призначення, що визначається Покупцем і погоджений з Постачальником». Поставка здійснюється транспортом Постачальника який відповідає санітарним та технічним вимогам щодо забезпечення збереження та перевезення молочної продукції. Постачальник надає копії технічних паспортів на автомобілі та копії медичних книжок водіїв та експедиторів, які будуть задіяні при доставці товару. Постачальник погоджується проводити поставку молочної продукції на управління освіти міста Ковеля.». Цей пунк Договору ставить під сумнів реальність здійснення доставки товару саме автомобільним транспортом виробника ТОВ «Радивилівмолоко», адже відповідно до п.2.4. цього Договору «Покупець зобов’язаний надати Постачальнику під час підписання цього Договору інформацію, яка міститься в додатку до цього договору, а саме: дані про осіб, які уповноважені приймати товарно-матеріальні цінності, та зразки відбитку печатки(штампу) Покупця. У разі зміни цих даних, Покупець зобов’язаний надати Постачальнику новий додаток із внесеними змінами.». Ознайомившись із Додатком №1 до Договору поставки товару №263/П від 01 березня 2018 року, який ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. додає до своєї документації, то випливає, що Товар буде постачатися на адресу торгової точки: місто Луцьк, вул. Підгаєцька, 13А і лише відповідальною особою, уповноваженою Покупцем ФОП БОЯНОВСЬКИМ О.В. приймати товарно-матеріальні цінності від Постачальника є саме він особисто Бояновський О.В., що засвідчено паспортними даними, особистим підписом та печаткою. Інших осіб, які мають право отримувати товарно-матеріальні цінності від Постачальника не зазначено. На підтвердження реальності здійснення доставки молочної продукції на управління освіти міста Ковеля, ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. повинен був додати документ, додаток до Договору, в якому було б вказано назву кожного закладу, адресу та відповідального працівника ДНЗ чи ЗОШ, який засвідчував своїм підписом, що буде приймати молочну продукцію. Виходячи з вищенаведеного, ФОП Бояновський О.В. не підтвердив відповідність якості та характеристик предмету закупівлі.
Крім того, в складі тендерної пропозиції ФОП Бояновський О.В. надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ( в нього вона під назвою Довідка про освіту, кваліфікацію, досвід роботи працівників) в якій вказано лише двох працівників Бояновський О.В та Борсук А.Д., та відсутня інформація про працівників, медичні довідки яких були надані. Виходячи з вищенаведеного, ФОП Бояновський О.В. не має працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання договору закупівлі. Для підтвердження наявності працівників, які будуть задіяні у доставці Товару на управління освіти міста Ковеля, медичні довідки яких було надано у складі пропозиції від ТОВ «Радивилівмолоко», необхідно було прикласти довідку у свою документацію, яка видана ТОВ «Радивилівмолоко», що підтверджувала б наявність у ТОВ «Радивилівмолоко» працівників відповідної кваліфікації, яких Постачальник залучить для доставки товару на управління освіти міста Ковеля згідно вищезгаданого договору.
Відповідно до Додатку 2 у складі тендерної пропозиції учасника ФОП БОЯНОВСЬКОГО О.В. відсутні наступні документи, передбачені підпунктом 3 пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації для процедури закупівлі, а саме: документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 2), (у разі відсутності аналогічних договорів учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про те, що він вперше здійснює постачання вказаного товару). Згідно з вимогою Додатка 2 до оформлення Довідки про виконання аналогічного договору, необхідно було додати не лише копію Договору, а й додатки та специфікацію. В свою чергу ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. подає лише копію Договору №34-У від 30.01.2017 р. укладеного з Управлінням освіти Луцької міської ради, що свідчить про те, що ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. не має досвіду роботи на ринку та виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2018 15:16
Керуючись ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником було направлено запит до ТзОВ «Радивилівмолоко», щодо підтвердження договірних зв’язків з ФОП Бояновський О.В. та можливості використання спеціалізованих транспортних засобів із водіями ТзОВ «Радивилівмолоко».
ТзОВ «Радивилівмолоко» підтвердило існування договірних зобов’язань між Товариством та ФОП Бояновським О.В. Також ТзОВ «радивилівмолоко» підтверджена інформація про те, що у випадку укладання Договору з ФОП Бояновським О.В. щодо поставки молочної продукції на заклади освіти м. Ковеля, доставка продукції буде здійснюватись водіями та спеціалізованим транспортом Товариства.
У тендерній пропозиції ФОП Бояновського О.В. відсутній Договір №34-У від 30.01.2017 року укладений з Управлінням освіти Луцької міської ради про який йдеться у Вашій вимозі, натомість учасником було надано Договір №36-У про закупівлю масла вершкового за державні кошти від 01.02.2017 року укладений з управлінням освіти виконавчого комітету Ковельської міської ради, яким не передбачено додатки та специфікації, що свідчить про відповідність учасника ФОП Бояновського О.В. кваліфікаційним критеріям Замовника.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-27-000767-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВІД КОМ", Код ЄДРПОУ:40931528
Дата подання: 30 березня 2018 15:37
Скарга
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВІД КОМ" не погоджується із рішенням тендерного комітету про визначення переможцем ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ, оскільки вважає його незаконним, а тендерну пропозицію переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ такою, що не відповідає вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі, а саме: Відповідно до Додатку 3 (Технічна специфікація) до Тендерної документації для підтвердження якості та характеристик предмету закупівлі Учасники надають, Документ, який підтверджує відносини з виробником (дистрибютором, дилером, тощо) на продукцію, яка є предметом Закупівлі (дилерська угода та/або дистрибюторський договір та/або договір поставки, тощо) дійсні впродовж 2018 року. ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ у своїй тендерній документації надає заключний Договір з виробникм ТОВ «Радивилівмолоко», а саме Договір поставки товару №263/П від 01 березня 2018 року, де згідно п.4.2. цього Договору «Поставка товару провадиться автомобільним транспортом відповідно до Інкотермс 2010 на умовах «DDP - кінцевий пункт призначення, що визначається Покупцем і погоджений з Постачальником». Поставка здійснюється транспортом Постачальника який відповідає санітарним та технічним вимогам щодо забезпечення збереження та перевезення молочної продукції. Постачальник надає копії технічних паспортів на автомобілі та копії медичних книжок водіїв та експедиторів, які будуть задіяні при доставці товару. Постачальник погоджується проводити поставку молочної продукції на управління освіти міста Ковеля.». Цей пунк Договору ставить під сумнів реальність здійснення доставки товару саме автомобільним транспортом виробника ТОВ «Радивилівмолоко», адже відповідно до п.2.4. цього Договору «Покупець зобов’язаний надати Постачальнику під час підписання цього Договору інформацію, яка міститься в додатку до цього договору, а саме: дані про осіб, які уповноважені приймати товарно-матеріальні цінності, та зразки відбитку печатки(штампу) Покупця. У разі зміни цих даних, Покупець зобов’язаний надати Постачальнику новий додаток із внесеними змінами.». Ознайомившись із Додатком №1 до Договору поставки товару №263/П від 01 березня 2018 року, який ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. додає до своєї документації, то випливає, що Товар буде постачатися на адресу торгової точки: місто Луцьк, вул. Підгаєцька, 13А і лише відповідальною особою, уповноваженою Покупцем ФОП БОЯНОВСЬКИМ О.В. приймати товарно-матеріальні цінності від Постачальника є саме він особисто Бояновський О.В., що засвідчено паспортними даними, особистим підписом та печаткою. Інших осіб, які мають право отримувати товарно-матеріальні цінності від Постачальника не зазначено. На підтвердження реальності здійснення доставки молочної продукції на управління освіти міста Ковеля, ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. повинен був додати документ, додаток до Договору, в якому було б вказано назву кожного закладу, адресу та відповідального працівника ДНЗ чи ЗОШ, який засвідчував своїм підписом, що буде приймати молочну продукцію. Виходячи з вищенаведеного, ФОП Бояновський О.В. не підтвердив відповідність якості та характеристик предмету закупівлі. Крім того, в складі тендерної пропозиції ФОП Бояновський О.В. надав довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації ( в нього вона під назвою Довідка про освіту, кваліфікацію, досвід роботи працівників) в якій вказано лише двох працівників Бояновський О.В та Борсук А.Д., та відсутня інформація про працівників, медичні довідки яких були надані. Виходячи з вищенаведеного, ФОП Бояновський О.В. не має працівників відповідної кваліфікації, необхідних для виконання договору закупівлі. Для підтвердження наявності працівників, які будуть задіяні у доставці Товару на управління освіти міста Ковеля, медичні довідки яких було надано у складі пропозиції від ТОВ «Радивилівмолоко», необхідно було прикласти довідку у свою документацію, яка видана ТОВ «Радивилівмолоко», що підтверджувала б наявність у ТОВ «Радивилівмолоко» працівників відповідної кваліфікації, яких Постачальник залучить для доставки товару на управління освіти міста Ковеля згідно вищезгаданого договору. Відповідно до Додатку 2 у складі тендерної пропозиції учасника ФОП БОЯНОВСЬКОГО О.В. відсутні наступні документи, передбачені підпунктом 3 пункту 5 Розділу 3 Тендерної документації для процедури закупівлі, а саме: документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (Додаток 2), (у разі відсутності аналогічних договорів учаснику необхідно надати довідку у довільній формі про те, що він вперше здійснює постачання вказаного товару). Згідно з вимогою Додатка 2 до оформлення Довідки про виконання аналогічного договору, необхідно було додати не лише копію Договору, а й додатки та специфікацію. В свою чергу ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. подає лише копію Договору №34-У від 30.01.2017 р. укладеного з Управлінням освіти Луцької міської ради, що свідчить про те, що ФОП БОЯНОВСЬКИЙ О.В. не має досвіду роботи на ринку та виконання аналогічних договорів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
Рішення від 03.04.2018 № 3037.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2018 16:47

Документи подані скаржником

30 березня 2018 15:37
платіжка №599.pdf
30 березня 2018 15:37
Скарга масло.PDF

Документи Органу Оскарження

04 квітня 2018 16:47
Рішення від 03.04.2018 № 3037.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2018 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 1 341 000,00
UAH з ПДВ
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВІД КОМ" 1 350 000,00
UAH з ПДВ
1 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КВІД КОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2784306659
Переможець 1 098 000,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 17:43

Документи

20 березня 2018 17:42
Електронний підпис
20 березня 2018 17:40
16 ріш. масло.docx
16 березня 2018 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 17:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЯНОВСЬКИЙ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2784306659
1 098 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 17:42
Електронний підпис
20 березня 2018 17:40
16 ріш. масло.docx
16 березня 2018 12:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:56
дод. угода.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 15:55
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2018 16:54
дод. угода 3.pdf зміни до договору
03 грудня 2018 16:37
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2018 16:35
дод. угода масло.pdf зміни до договору
03 вересня 2018 16:34
Електронний підпис зміни до договору
24 квітня 2018 10:49
додаткова угода 1.pdf зміни до договору
24 квітня 2018 10:48
Електронний підпис укладений
06 квітня 2018 10:31
договір.pdf укладений
06 квітня 2018 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідно до якого, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 230-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідно до якого, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 230-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2 ч.4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" відповідно до якого, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватись після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків: зміни ціни за одиницю товару не більше як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: 230-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 230-У
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2018 — 28 лютого 2019
Сума оплати за договором: 1 317 213,00
UAH