Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кава та чай
Очікувана вартість
339 460,00 UAH
UA-2018-02-27-000658-c 31676f949a464fcfbdc14bf716990143
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Філіпов

+380487389136 yu.filipov@imtp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Морський торговельний порт "Чорноморськ"
Код ЄДРПОУ: 01125672
Місцезнаходження: 68001, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, вул. Праці, 6
Контактна особа: Юрій Філіпов
+380487389136
yu.filipov@imtp.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018 11:39
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2018 13:00
Початок аукціону: 07 березня 2018 12:46
Очікувана вартість: 339 460,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 390,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

10 найменувань
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 одиниця
Кава та чай
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Праці, буд. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15860000-4 — Кава, чай та супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 лютого 2018 14:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2018 11:39
ДД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Сертификати ISO
Дата подання: 28 лютого 2018 11:31
Дата відповіді: 28 лютого 2018 14:58
Копію сертифіката на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IDT), виданого на ім'я учасника - дану сертифікацію суб'екти господарювання здійснюють на добровільній основі, з метою демонстрації її відповідності нормативним вимогам, гарантування безпечності продукції та підвищення довіри з боку замовників, споживачів та органів контролю. За нормою ст. 16 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. ПРОСИМО ЗМІНИТИ вимоги тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.На ваше питання повідомляємо, що допорогова закупівля продуктів харчування для потреб ДП "Морський торговельний порт "Чорноморськ" здійснюється відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, яке затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав Укаїни» від 13.04.2016 №35.
Відповідно до зазначеного Порядку, під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником розміщено Документацію на проведення допорогових закупівель, в якій зазначено усі вимоги до Учасника, в т.ч. щодо надання у часником у складі пропозиції діючого сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 ( ISO 22000:2005, IDT).
Вимоги щодо наявності сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 висуваються до всіх учасників процедури закупівлі, а не вибірково, крім того, наявність такого сертифікату гарантує, що всі процеси, що функціонують у компанії, керовані і перебувають під контролем керівництва компанії, тобто свідчать про надійності та добросовістність компанії. Тож, для надійного захисту працівників порту від небезпек, які можуть супроводжувати харчову продукцію, Замовником було включено до технічних вимог документації на проведення допорогової закупівлі обов’язковість надання сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 ( ISO 22000:2005, IDT).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-27-000658-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа-підприємець Голик Лілія Валентинівна, Код ЄДРПОУ:3294816169
Дата подання: 28 лютого 2018 11:41
Порушення норм ЗУ «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення»
На виконання умов Оголошення, а саме надання сертифікатів ISO наголошуємо, що за нормою ст. 16 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. У данному випадку розцінюємо таку вимогу як дискрімінацію учасників ФОП. Сертифікацію системи управління безпечністю харчових продуктів підприємства здійснюють на добровільній основі, Вимагаємо внесення змін до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2018 14:59
На вашу Вимогу повідомляємо, що допорогова закупівля продуктів харчування для потреб ДП "Морський торговельний порт "Чорноморськ" здійснюється відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, яке затверджено наказом ДП «Зовнішторгвидав Укаїни» від 13.04.2016 №35.
Відповідно до зазначеного Порядку, під час оголошення закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовником розміщено Документацію на проведення допорогових закупівель, в якій зазначено усі вимоги до Учасника, в т.ч. щодо надання у часником у складі пропозиції діючого сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 ( ISO 22000:2005, IDT).
Вимоги щодо наявності сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 висуваються до всіх учасників процедури закупівлі, а не вибірково, крім того, наявність такого сертифікату гарантує, що всі процеси, що функціонують у компанії, керовані і перебувають під контролем керівництва компанії, тобто свідчать про надійності та добросовістність компанії. Тож, для надійного захисту працівників порту від небезпек, які можуть супроводжувати харчову продукцію, Замовником було включено до технічних вимог документації на проведення допорогової закупівлі обов’язковість надання сертифікату системи управління безпечністю харчових продуктів за стандартом ДСТУ ISO 22000:2007 ( ISO 22000:2005, IDT).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 березня 2018 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ" 339 269,75
UAH
335 605,80
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд" 339 000,00
UAH
339 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

12 березня 2018 09:42
Документи 1.pdf
07 березня 2018 16:16
Цінова.docx
07 березня 2018 16:16
Цінова пропозиція(2).pdf
02 березня 2018 15:10
Документи 2.pdf
02 березня 2018 15:10
Документи 1.pdf
02 березня 2018 15:10
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

02 березня 2018 17:27
Статут.pdf
02 березня 2018 17:27
Рішення засновників.pdf
02 березня 2018 17:27
Витяг ПДВ.PDF
02 березня 2018 17:27
Довідка санкції.PDF
02 березня 2018 17:27
Довідка з банку.PDF
02 березня 2018 17:27
Довідка податки.PDF
02 березня 2018 17:27
Довідка банкрут.PDF
02 березня 2018 17:27
Довідка ЄДР.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОПТІФУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСЬКА ПРОДУКТОВА КОМПАНІЯ"
#39917620
Відхилено 335 605,80
UAH
16 березня 2018 18:28
Товариство з обмеженою відповідальністю "Оптіфуд"
#39999148
Відхилено 339 000,00
UAH
19 березня 2018 15:11

Документи

16 березня 2018 18:28
Електронний підпис
16 березня 2018 18:28
відхилення 1-го.docx

Документи

19 березня 2018 15:11
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій