Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

рукавички одноразові
Очікувана вартість
298 821,12 UAH
UA-2018-02-27-000494-c 30623081fd234e53a935646d2cf634a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Струкова

+380567264041
+380567708580
dgkb3rudnev@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровський спеціалізований клінічний медичний центр матері та дитини ім. проф. М.Ф. Руднєва" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985050
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Пушкіна, буд. 26.
Контактна особа: Ольга Струкова
+380567264041,+380567708580
dgkb3rudnev@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 05 березня 2018 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 березня 2018 12:00
Початок аукціону: 16 березня 2018 11:23
Очікувана вартість: 298 821,12 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 494,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
115050 пара
рукавички одноразові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Пушкіна, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2018
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 березня 2018 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 16:07
ТД нова редакція.doc
06 березня 2018 15:56
перелік змін.PDF
27 лютого 2018 11:09
ОГОЛОШЕННЯ.docx
06 березня 2018 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2018 11:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2018 16:07
ТД нова редакція.doc
06 березня 2018 16:04
ТД нова редакція.doc
27 лютого 2018 11:09
ТД.doc
06 березня 2018 15:56
перелік змін.PDF
27 лютого 2018 11:09
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-27-000494-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 27 лютого 2018 18:42
Щодо гарантiйного листа
Шановний замовник. Згідно ТД, додатку 2, пункт - «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, Учасник надає гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, офіційного дистриб’ютора уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені документацією конкурсних торгів та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен включати номер оголошення оприлюдненого на електронній площадці, а також назву предмету закупівлі та назву замовника згідно оголошення» - має дискримінаційнi вимоги.
Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини третьої статті 22 Закону, згідно з якою документація конкурсних торгів не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вимагаємо негайно внести зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 березня 2018 08:23
Згідно ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Надання гарантійного листа виробника, підтверджує співпрацю учасника з виробником та є гарантією купівлі якісної продукції та унеможливлює придбання медичних виробів невідомого походження. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Також зазначаємо, що, з урахуванням наведеного, в тендерній документації є вираз "або еквівалент", що надає можливість всім потенційним учасникам запропонувати інші медичні вироби, ніж ті, що зазначені у специфікації за тієї умови, що вони є еквівалентами медичних виробів, що закуповуються. Отже, вказана вимога в тендерній документації не є дискримінаційною так як кожен учасник може отримати підтвердження від виробника на поставку продукції, яку він представляє. Таким чином, Замовник не порушив діюче законодавство, не встановив дискримінаційних умов, а лише скористався своїм законним правом. Протокол засідання тендерного комітету від 02.03.2018 року
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000494-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 03 березня 2018 21:54
Порушення норм чинного законодавства
Згідно п.4.2. Тендерної Документації замовника встановлено, що даною тендерною документацією не передбачено поділ предмета закупівлі на лоти («4.2 опис окремої частини (частин) предмета закупівлі (лота), щодо якої можуть бути подані тендерні пропозиції – Не передбачається»), тобто пропозиція має бути подана в цілому. Номенклатура, обсяги (кількість) закупівлі встановлені замовником у Додатку №2 до цієї тендерної документації. При цьому п.11 таблиці Додатку №2 Медико-технічні вимоги до виробів медичного призначення викладено таким чином, що заявленим характеристикам можуть відповідати лише рукавички одного виробника ТОВ «Допомога-І», а саме «Рукавички хірургічні «подвійні» стерильні, «MEDICARE» (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара)». Зареєстровані та дозволені до використання рукавички інших виробників, які б повністю відповідали заявленим у п.11 таблиці Додатку №2 Медико-технічним вимогам на ринку відсутні. Замовником штучно обмежено коло потенційних учасників, адже пропозиції можуть бути надані лише постачальниками продукції виробництва ТОВ «Допомога-І», що порушує основні принципи здійснення закупівель щодо максимальної економії та ефективності, а також недискримінації учасників, які встановлено ч. 1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги шляхом внесення змін до тендерної документації, а саме: виділити товари зазначені у п.11 таблиці Додатку №2 в окремий лот, або видалити з п.11 таблиці Додатку №2 вимоги, що обмежують можливість постачальників пропонувати продукцію різних виробників. Внесення змін дозволить залучити більшу кількість учасників, що забезпечить кращу конкуренцію, а відтак значну економію бюджетних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2018 15:55
Залишити закупівлю без поділу на частини ( лоти).
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000494-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "Гермесфарм", Код ЄДРПОУ:39882504
Дата подання: 03 березня 2018 22:36
Щодо гарантійного листа
Шановний тендерний комітет. Звертаємо Вашу увагу, що надання учаснику виробником гарантійних листів на участь у конкретних торгах жодним чином не гарантує Замовнику своєчасної та належної
поставки товару в майбутньому, оскільки згідно укладеного договору поставки, обов’язок
щодо своєчасного та належного постачання товару візьме на себе саме учасник торгів, а не
виробник або представництво виробника, які не несуть жодної відповідальності перед
Замовником.
Таким чином, зазначена умова тендерної документації направлена на штучне звуження кола учасників державних торгів та, відповідно, їх дискримінації.
У зв’язку з наведеним, вважаємо за необхідне виключити з тендерної документації умову щодо надання оригіналів гарантійних листів від виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 березня 2018 15:53
виключити з тендерної документації вимогу щодо гарантійного листа

Документи

06 березня 2018 15:55
протокол.PDF

Документи

06 березня 2018 15:53
протокол.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 березня 2018 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кухарська К.І. 198 496,00
UAH з ПДВ
198 496,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТАВОЛГА 218 970,50
UAH з ПДВ
218 970,50
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Гермесфарм" 260 101,00
UAH з ПДВ
260 101,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 березня 2018 11:26
хірург. ст. полиизопрен..PDF
15 березня 2018 11:26
хірург. ст. подвійні.PDF
15 березня 2018 11:26
хірург. ст. з пудрою.PDF
15 березня 2018 11:26
латекс н. ст. з пудрою.PDF
15 березня 2018 11:26
хірургічні стерильні.PDF
15 березня 2018 11:26
латекс з пудрою.PDF
15 березня 2018 11:26
латекс без пудры 5 Fingers.PDF
15 березня 2018 11:26
специфікація.PDF
15 березня 2018 11:26
пропозиція.PDF
15 березня 2018 11:26
паспорт.PDF
15 березня 2018 11:26
лист пояснення.PDF
15 березня 2018 11:26
лист згода.PDF
15 березня 2018 11:26
лист згода 2.PDF
15 березня 2018 11:26
інформація про учасника.PDF
15 березня 2018 11:26
інформація МТВ.PDF
15 березня 2018 11:26
Ідентифікаційний код.PDF
15 березня 2018 11:26
довіренність.PDF
15 березня 2018 11:26
довідка ст.17.PDF
15 березня 2018 11:26
довідка про мтб.PDF
15 березня 2018 11:26
гарантійний лист.PDF
15 березня 2018 11:26
гарантійний лист 2.PDF
15 березня 2018 11:26
Виписка з ЄДР.PDF
15 березня 2018 11:26
Аналогічний договор 16 К.PDF
15 березня 2018 11:26
Аналогічний договор 7 К.PDF

Публічні документи

14 березня 2018 22:15
Документы.rar
14 березня 2018 22:15
Перчатка.rar
14 березня 2018 22:15
статут 2017.rar
14 березня 2018 22:15
пропозиція.pdf
14 березня 2018 22:15
ТХ.compressed.pdf

Публічні документи

22 березня 2018 15:13
Тендерна пропозиція.pdf
22 березня 2018 15:13
Заповнений договір.pdf
21 березня 2018 14:03
Довідка МВС.pdf
06 березня 2018 18:58
Щодо підпису документів.pdf
06 березня 2018 18:58
Статут.pdf
06 березня 2018 18:58
Матер техн база.pdf
06 березня 2018 18:58
Інформація про учасника.pdf
06 березня 2018 18:58
Включення до ЄДРПОУ.pdf
06 березня 2018 18:58
Витяг НДС копія.pdf
06 березня 2018 18:58
Заповнений договір.pdf
06 березня 2018 18:58
Довіренність.PDF
06 березня 2018 18:58
ГЛ від Ульма Медікал.pdf
06 березня 2018 18:58
ГЛ від Медіком Україна.pdf
06 березня 2018 18:58
ГЛ від Medicom Healthcare.pdf
06 березня 2018 18:58
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кухарська К.І.

ТОВ ТАВОЛГА

ПП "Гермесфарм"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кухарська К.І.
#3130700943
Відхилено 198 496,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:11
ТОВ ТАВОЛГА
#30540001
Відхилено 218 970,50
UAH з ПДВ
21 березня 2018 11:33
ПП "Гермесфарм"
#39882504
Переможець 260 101,00
UAH з ПДВ
21 березня 2018 13:36

Документи

20 березня 2018 16:11
Електронний підпис
20 березня 2018 16:11
протокол відхілення.PDF
16 березня 2018 11:51
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2018 11:33
Електронний підпис
20 березня 2018 16:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

21 березня 2018 13:36
Електронний підпис
21 березня 2018 11:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 березня 2018 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Гермесфарм"
#39882504
260 101,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 березня 2018 13:36
Електронний підпис
21 березня 2018 11:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 липня 2018 13:12
Електронний підпис зміни до договору
11 червня 2018 11:40
дод.угода 1 до д.02-04 т.PDF зміни до договору
11 червня 2018 11:39
Електронний підпис укладений
02 квітня 2018 11:02
договір 02-04 т.PDF укладений
02 квітня 2018 11:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 червня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі та Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 02-04 т
Договір:
Номер додаткової угоди: 02-04 т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 квітня 2018 — 10 липня 2018
Сума оплати за договором: 259 667,00
UAH з ПДВ