Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за виконанням робіт по проекту будівництва «Будівництво сіркоочистки димових газів на енергоблоці №2 Трипільської ТЕС» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2018-02-27-000234-b ● 885db35b2748478c96c7f8354e8470f9
Спрощена закупівля
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Публічне акціонерне Товариство "Центренерго" Трипільська ТЕС |
Код ЄДРПОУ: | 00131334 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., Українка, Київська обл., м. Українка, вул. Промислова,1 |
Контактна особа: |
Орлова Ірина +380445209320 orlova@tptes.kvo.energy.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2018 12:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2018 23:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 березня 2018 14:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 12:55 |
Очікувана вартість: | 170 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,59% |
Інформація про предмет закупівлі
Технічний нагляд за виконанням робіт по проекту будівництва «Будівництво сіркоочистки димових газів на енергоблоці №2 Трипільської ТЕС» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт по проекту будівництва «Будівництво сіркоочистки димових газів на енергоблоці №2 Трипільської ТЕС» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська обл., Українка, Промислова,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
02 квітня 2018
—
31 травня 2019
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 березня 2018 14:08 |
Положення по п_дрядним орг ТБ.pdf | |
01 березня 2018 14:08 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
01 березня 2018 14:08 |
ЗТД Технагляд за вик.робіт сіркоочистки.doc | |
27 лютого 2018 12:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 березня 2018 14:08 |
Положення по п_дрядним орг ТБ.pdf
|
||
01 березня 2018 14:08 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
||
01 березня 2018 14:08 |
ЗТД Технагляд за вик.робіт сіркоочистки.doc
|
||
27 лютого 2018 12:14 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000234-b.c1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІЖРЕГІОНАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА", Код ЄДРПОУ:40719528
Дата подання: 03 березня 2018 16:50
Невідповідність тендерної документації вимогам норм законодавства, що регулюють відносини у сфері публічних закупівель
Уважно дослідивши Тендерну документацію до закупівлі «Технічний нагляд за виконанням робіт по проекту будівництва «Будівництво сіркоочистки димових газів на енергоблоці №2 Трипільської ТЕС» (71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) Код ДК 021:2015 71520000-9», нами було виявлено низку помилок допущених Замовником при складанні Тендерної документації, а саме:
- В п. 1 розділу 1 Тендерної документації зазначено: «. У сумі комерційної пропозиції Учасник враховує ПДВ, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усі інші витрати. Ціну за одиницю товару без ПДВ Учасник повинен зазначати тільки з двома знаками після коми, при цьому другий знак після коми має бути "0" або "5"». Проте предметом цієї закупівлі є роботи з технічного нагляду за будівництвом, які не передбачають «витрати на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усі інші витрати», тому вказане формулювання не є коректним. Крім того, учасник не може зазначити у пропозиції «Ціну за одиницю товару» оскільки процедура здійснення технічного нагляду не передбачає постачання будь якого товару взагалі.
- В п. 10 розділу 1 Тендерної документації зазначено, що учасник має надати «документ, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України з підтвердженням, що заміщення запропонованих Учасником товарів, робіт або послуг походженням з Російської Федерації іншими неможливе (у разі якщо Учасником запропоновано товари, роботи або послуги походженням з Російської Федерації)». Проте, зо огляду на те, що предметом закупівлі є виконання робіт з технічного нагляду за будівництвом, вимога надання вказаного документа не містить під собою будь якого розумного підґрунтя, і є корупціогенною за своєю суттю, оскільки створює підстави для маніпуляцій при визначенні переможця до цієї закупівлі.
- До складу Тендерної пропозиції входить форма «Комерційної пропозиції», але у Тендерній документації і у тексті самої форми, пропозиція учасника зветься «тендерною пропозицією» що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р.тому назва Комерційна пропозиція не є коректною з огляду на вимоги законодавства про публічні закупівлі.
- У Технічних вимогах до предмету закупівлі на міститься жодних даних (кошторису), що стосуються обсягів робіт, що унеможливлює визначення вартості закупівлі згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Правила визначення вартості будівництва», і відповідно не дає можливості учасникам розрахувати реальну вартість технічного нагляду за цією закупівлею.
- Наведений у додатках до Тендерної документації Проект договору не відповідає за своїм змістом договору про виконання робіт з технічного нагляду, зокрема: у п 1.4., п. 2.2.-2.3. Проекту договору міститися посилання на матеріали з яких будуть виконуватись роботи, повернення їх залишків, норми їх витрат, збереження, гарантії якості тощо; п.1.6. визначає, що результат робіт є власністю Замовника не заважаючи на те, що технічний нагляд, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», є роботами з контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни об'єкта містобудування, і відповідно не має матеріального виразу, що може бути об’єктом власності; В проекті договору, щодо істотних умов договору, містяться численні посилання на додаток до договору, яким є Додаток до Договору на закупівлю робіт з виготовлення (ремонту) обладнання, і навіть у ньому не зазначені обсяги робіт за яким необхідно здійснювати технічним нагляд; а також інші численні ознаки невідповідності Проекту договору предмету закупівлі.
З огляду на наведене вимагаємо усунути вищезазначені помилки, допущені при складанні Тендерної документації, та привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
- В п. 1 розділу 1 Тендерної документації зазначено: «. У сумі комерційної пропозиції Учасник враховує ПДВ, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, витрати на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усі інші витрати. Ціну за одиницю товару без ПДВ Учасник повинен зазначати тільки з двома знаками після коми, при цьому другий знак після коми має бути "0" або "5"». Проте предметом цієї закупівлі є роботи з технічного нагляду за будівництвом, які не передбачають «витрати на страхування, транспортування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усі інші витрати», тому вказане формулювання не є коректним. Крім того, учасник не може зазначити у пропозиції «Ціну за одиницю товару» оскільки процедура здійснення технічного нагляду не передбачає постачання будь якого товару взагалі.
- В п. 10 розділу 1 Тендерної документації зазначено, що учасник має надати «документ, виданий Міністерством економічного розвитку і торгівлі України з підтвердженням, що заміщення запропонованих Учасником товарів, робіт або послуг походженням з Російської Федерації іншими неможливе (у разі якщо Учасником запропоновано товари, роботи або послуги походженням з Російської Федерації)». Проте, зо огляду на те, що предметом закупівлі є виконання робіт з технічного нагляду за будівництвом, вимога надання вказаного документа не містить під собою будь якого розумного підґрунтя, і є корупціогенною за своєю суттю, оскільки створює підстави для маніпуляцій при визначенні переможця до цієї закупівлі.
- До складу Тендерної пропозиції входить форма «Комерційної пропозиції», але у Тендерній документації і у тексті самої форми, пропозиція учасника зветься «тендерною пропозицією» що відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016 р.тому назва Комерційна пропозиція не є коректною з огляду на вимоги законодавства про публічні закупівлі.
- У Технічних вимогах до предмету закупівлі на міститься жодних даних (кошторису), що стосуються обсягів робіт, що унеможливлює визначення вартості закупівлі згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Правила визначення вартості будівництва», і відповідно не дає можливості учасникам розрахувати реальну вартість технічного нагляду за цією закупівлею.
- Наведений у додатках до Тендерної документації Проект договору не відповідає за своїм змістом договору про виконання робіт з технічного нагляду, зокрема: у п 1.4., п. 2.2.-2.3. Проекту договору міститися посилання на матеріали з яких будуть виконуватись роботи, повернення їх залишків, норми їх витрат, збереження, гарантії якості тощо; п.1.6. визначає, що результат робіт є власністю Замовника не заважаючи на те, що технічний нагляд, відповідно до Закону України «Про архітектурну діяльність», є роботами з контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю виконаних робіт та їх обсягами під час будівництва або зміни об'єкта містобудування, і відповідно не має матеріального виразу, що може бути об’єктом власності; В проекті договору, щодо істотних умов договору, містяться численні посилання на додаток до договору, яким є Додаток до Договору на закупівлю робіт з виготовлення (ремонту) обладнання, і навіть у ньому не зазначені обсяги робіт за яким необхідно здійснювати технічним нагляд; а також інші численні ознаки невідповідності Проекту договору предмету закупівлі.
З огляду на наведене вимагаємо усунути вищезазначені помилки, допущені при складанні Тендерної документації, та привести Тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України.
Рішення замовника: Очікується
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 06 березня 2018 10:28 |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель |
Документи:
06 березня 2018 10:28
|
№ 234 від 06.03.2018 Відміна (Технагляд за вик.роб по сіркооч.).pdf |