Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкції частини будівлі котельні по вул. Келецька, 94а для обладнання приміщення спортивної школи з надбудовою в м. Вінниці, а саме: будівельні роботи, електрообладнання та електроосвітлення, водопровід та каналізація, опалення та вентиляція, благоустрій, малі архітектурні форми, зовнішнє освітлення, озеленення
Очікувана вартість
3 336 390,00 UAH
UA-2018-02-27-000223-b 1bc9766b7f9144828d63cc1690802ebd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тімохіна Світлана Володимирівна

+380432556867 mkdysh@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Заклад Міська комплексна дитячо-юнацька спортивна школа "Вінниця"
Код ЄДРПОУ: 24901794
Місцезнаходження: 21007, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Замостянська буд.16
Контактна особа: Тімохіна Світлана Володимирівна
+380432556867
mkdysh@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 лютого 2018 12:04
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2018 12:09
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2018 12:09
Початок аукціону: 26 березня 2018 13:19
Очікувана вартість: 3 336 390,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 681,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 16681 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкції частини будівлі котельні по вул. Келецька, 94а для обладнання приміщення спортивної школи з надбудовою в м. Вінниці, а саме: будівельні роботи, електрообладнання та електроосвітлення, водопровід та каналізація, опалення та вентиляція, благоустрій, малі архітектурні форми, зовнішнє освітлення, озеленення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21000, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Келецька, 94А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 квітня 2018  —  30 травня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 березня 2018 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 березня 2018 13:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 лютого 2018 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 березня 2018 17:14
Додаток 2 до тендерної документації. Проект договору (1) (3) (1).doc
07 березня 2018 13:03
Додаток 2 до тендерної документації. Проект договору (1).doc
07 березня 2018 12:59
Додаток 2 до тендерної документації. Проект договору (1).doc
27 лютого 2018 12:05
Додаток 2 до тендерної документації. Проект договору (1).doc
15 березня 2018 17:14
Тендерна документація (2)
07 березня 2018 13:03
Тендерна документація (2)
07 березня 2018 12:59
Тендерная документація (2).doc
27 лютого 2018 12:05
Тендерная документація (2).doc
27 лютого 2018 12:05
Додаток 5.docx
27 лютого 2018 12:05
Додаток 4.docx
27 лютого 2018 12:05
Додаток 3 до тендерної документації. Кваліфікаційні критерії (1).doc
27 лютого 2018 12:05
Додаток 1 до тендерної документації. Форма пропозиції.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-27-000223-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Кріптон, Код ЄДРПОУ:31325130
Дата подання: 02 квітня 2018 14:47
оскарження дискваліфікації
Звертаємось до Вас переглянути Ваше рішення ,що до дискваліфікації нашого підриємства. Так розглянувши протокол засідання тендерного комітету №10 від 29.03.18р. про відхилення пропозиції було виявлено , що наше підприємство було дискваліфіковане з неїснуючих причин. А саме :1. Що відомість обсягів не містить інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Доводимо до Вашого відома , що відомість обсягів робіт (Додаток Д ( Е ) довідковий до ДБН А.2.2-3:2014 затверджений Наказом Мінрегіонбуду України від 04.06.2014 № 163) - це документ , який випускається в програмному комплексі АВК-5 . Саме в цьому документі міститься перелік та обсяги робіт, без зазначення вартості. Якщо ж в комісії по цьому питанню не має компетентних спеціалістів, то слід було звернутись до будь-якої будівельно-монтажної організації за роз*ясненням або не вказувати данну вимогу в тендерній документації. Додатково було надано довідку , що наше підприємство зобов*язуєть використовувати тільки якісні сертифіковані матеріали, які передбачено тепндерною документацією. Що стосується другого зауваження - відсутності посвідчення з охорони праці директора , то або комісія не уважно переглядала пропозицію нашого підприємства або навмисне вказала це в зауваженнях. Рекомендуємо уважніше вивчити надані нами документи, там є посвідчення з охорони праці на ім*я Тарана Олександра Васильовича, який являється директором ПП "Кріптон". Що стосується аналогічних договорів , то у тендерній документації на підтвердження в додатку №3 табл.1 зазначено , що на підтвердження достатньо надати один такий договір та довідку КБ-3 в підтвердження його виконання. Те що ПП "Кріптон" в довідці про аналогічні договори вказало 3 об*єкти, а надало договора та акти тільки по двом не є порушенням, так як достатньо було і одного. В зауваження вказано , що ПП"Кріптон" не надало до аналогічних договорів договірну ціну, але в тендерній документації не було зазначено, що необхідно обов*язково подати аналогічний договір зі всіма додатками. ( Додатки можуть складати до 100сторінок і більше) Ця вимога була б просто абсурдна. При цьому всьому в ПП "ЖК Гарант" , якого визнано переможцем також відсутні додатки до аналогічного договору (дог.ціна, графік тощо) .Отже враховуючи все вище вказане наполегливо просимо переглянути своє рішення щодо кваліфікації ПП "Кріптон". В іншому випадку наше підприємство буде змушене звертатись в антимонопольний комітет та в інші контролюючі органи .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 квітня 2018 21:43
Ваше повідомлення розглядається тендерним комітетом, розгорнута відповідь буде надана 06.04.2018 року.
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000223-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпроектбуд", Код ЄДРПОУ:37618365
Дата подання: 09 квітня 2018 16:43
Невідповідність тендерного комітету
Переглянувши протокол засідання тендерного комітету № 11 від 30.03.2018р. про відхилення нашой пропозиції, прийшли до висновку, що наше підприємство було дискваліфіковано, з необгрунтованих причин та не перевірених фактів, а саме:
У протоколі відхилення нашій пропозиції №11 від 30.03.2018р. зазначено, що далі за змістом: …… «Посвідчення з ох. Праці.rar» тільки двоє.
Тому ТО»³нпроектбуд» не надав всі посвідчення з охорони праці і тим самим не виконав дану вимогу тендерної документації.»
1. ТОВ «Вінпроектбуд» надав 3 посвідчення,
посвідчення № 01-48-18 Самойленко С.І. – виконроб,
посвідчення №01-49-18 Васільєв С.В. – виконроб,
посвідчення №352-14\16, Березовський О.Е. – головний інженер.
2. В довідці про працівників 12 співробітників, з них 8 чоловік – робітники робочих спеціальностей, які згідно чинного законодавства України проходять інструктаж з охорони праці на робочих місцях кожного дня,
3. також ми консультувались у ІДАК Вінницької області з питань посвідчення з охорони праці на директора підприємства та
отримали таку відповідь: достатньо мати посвідчення з охорони праці, директора або головного інженера підприємства, який є 1-им заступником директора.
Тому згідно чинного законодавства України, такі посвідчення мають мати інженерний склад підприємства, які відповідають та організовують роботи на будівництві.
У протоколі засідання тендерного комітету, до речі теж №11 но вже від 06.04.2018р. Вами надана відповідь на звернення ПП «Кріптон» далі по змісту: «Крім того ТОВ «ЖК-Гарант» вправі залучити інших робітників для виконання договору. Крім того, слід сказати, що замовник не вимагав посвідчення з охорони праці на весь інженерний склад, тому наявність 4 атестованих працівників ТОВ «ЖК-Гарант» цілком влаштовує замовника, тому підстав для задоволення скарги в цій частині немає.»
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «ЖК-Гарант» - має право надати з 8 чоловік робітників - 4 посвідчення з охорони праці, та після підписання договору залучає робітників будівельників для виконання будівельних робіт і це цілком відповідає умовам тендерної документації,
а ТОВ «Вінпроектбуд» з 12 чоловік робітників – надав 3 посвідчення з охорони праці, при цьому має робітників будівельників у складі підприємства – не виконав вимогу тендерної документації.

Що до надання довідки про виконання аналогічних договорів:
У додатку №3 тендерної документації, колонка 2 п.3.1…. Для підтвердження цієї інформації надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме копії Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці.
Нами було надано копії: Договору №1 від 09.04.15р. – Реконструкція існуючого приміщення дитячого садка в с. Гавришівка Вінницького району, та копія довідки про виконання з підписами та відбитками печатки. Та ще договора, які містять аналогічні види робіт, що до предмету закупівлі.
Назва даного тендеру: Реконструкція частини будівлі котельні по вул. Келецька, 94А для обладнання приміщення спортивної школи з надбудовою в м. Вінниці.
В додатку №3 тендерної документації, ніде не написано що назва аналогічного договору має слово в слово повторювати назву предмета закупівлі та переліки всіх видів робіт.
Під словом реконструкція вже передбачаються всі види даних робіт які вказані Вами у назві предмета закупівлі.
Радимо ознайомитись з листом Міністерства Регіонального Розвитку і будівництва та житлово-комунального господарства України від 04.03.2011 № 22-23\185\0\7-11 «Щодо надання роз`яснень з визначення термінів «реконструкція», «капітальний ремонт», «перепланування». Або варто було перетелефонувати за телефонами Замовників, що надані нами до аналогічних договорів, з приводу пояснення які види робіт ми виконували за цими договорами, які ми вважаємо аналогічними.
Але у том же протоколі засідання тендерного комітету, №11 від 06.04.2018р. Вами надана відповідь на звернення ПП «Кріптон» далі по змісту: «Таким чином Замовник не вимагав доказів повного виконання аналогічного договору, тому ТОВ «ЖК-Гарант» не порушило, умов договору надавши договір виконання якого триває……»
Виходячи з вищевикладеного ТОВ «ЖК – Гарант» має досвід виконання аналогічних робіт при чому договір ще не виконанно,
а ТОВ «Вінпроектбуд» не має досвіду після виконання будівельних робіт по договору «Реконструкція існуючого приміщення дитячого садка в с. Гавришівка Вінницького району», ще в 2015 році.
В діях тендерного комітету організатора торгів ми бачимо : підміну понять та вибірковість прийняття рішень .

Виходячи з вище наведеного, наше підприємство вважає, що тендерний комітет допустив помилку, відхиливши пропозицію ТОВ «ВІНПРОЕКТБУД», яка була економічно більш вигідна ніж пропозиція ТОВ «ЖК-Гарант».

ТОВ «ВІНПРОЕКТБУД» просить організатора торгів переглянути дії тендерного комітету, який як ми вважаємо є не кваліфікований, та виправити грубі помилки допущені ним при прийняті рішень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2018 17:30
протокол тендерного комітету та відповідь на вимогу
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000223-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Кріптон, Код ЄДРПОУ:31325130
Дата подання: 02 квітня 2018 15:56
вимога про скасування рішення про визнання переможця
Вимагаємо Вас скасувати своє рішення , щодо визнання ПП "ЖК Гарант" переможцем торгів, так як в документації є суттєві порушення . А саме : 1)Невідповідність юридичної адреси. Так в Статутті та протоколі №7 від 11.01.2016р адреса м.Вінниця , проспект Юності, будинок 27, кв.97, а в витягу з ЄДР т а ліцензії зазначена адреса м.Вінниця , вул.Хмельницьке шосе, 13, оф.315. 2)В довідці про працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт зазнвчено 8 чоловік, при цьому жодного працівника робітничої професії. Будівельні, електричні , монтажні роботи будуть виконувати інженера , директор та бухгалтер? При цьому не весь інженерний склад має посвідчення з охорони праці , а тільки 4 чоловіки пройшли атестацію. Постає питання в ПП "Кріптон" "не побачили" посвідчення директора в ПП "ЖК Гарант" все чудово , достатня кількість працівників, охорона праці в належному станІ. 3. Відомість обсягів робіт Додаток Д ( Е ) довідковий до ДБН А.2.2-3:2014 затверджений Наказом Мінрегіонбуду України від 04.06.2014 № 163 , який видається програмним комплексом АВК-5 відсутній. Натомість є відскановані локальні кошториси з закритою листочком ціновою частиною. І знову Ви цього не помічаєте чи не хочете помічати. 4. Що стосується аналогічних договорів, то ПП "ЖК гарант" надає договір який на даний момент не виконаний про що свідчить довідка КБ-3, а в вимозі тенднрної документації чітко вказано досвід виконаних аналогічних робіт. При цьому ПП "ЖК Гарант " також не надає копію договірної ціни до аналогічного договору, але спрацьовує вибірковість. ПП "Кріптон" потрібно відхилити - помилка, ПП"ЖК Гарант" переможець йому не потрібно надавати. 5. В довідці про обладнання та матеріально- технічну базу зазначені тільки транспортні засоби, крани та бульдозери, але для виконання робіт зазначених в тендерній документації потрібні і електроінструменти, які віідсутні .Беручи до уваги вищевказане вимагаємо скасувати своє рішення . В іншому випадку будемо змушені передати інформацію в управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області , щоб вони дали оцінку діям тендерної комісії та Антимонопольний комітет.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 квітня 2018 18:03
Рішення тендерного комітету стосовно вимоги ПП "Кріптон"
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000223-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Вінпроектбуд", Код ЄДРПОУ:37618365
Дата подання: 09 квітня 2018 14:39
Вимога про скасування рішення визнання переможця
1. У тендерній документації ст. 4 п.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції прописано – Документи повинні бути надані у форматі – «pdf» без графічно-комп`ютерного редагування.
ТОВ «ЖК-Гарант» надає копію аналогічного договору у форматі «ipg», договірна ціна та локальний кошторис у форматі «rtf», решта документів в форматі «pdf», така подача документів не відповідає умовам тендерної документації.
2. Повноваження директора ТОВ «ЖК-Гарант» мають підтверджуватись випискою з протоколу засновників та копією наказу про призначення директора.
ТОВ «ЖК-Гарант» не надав виписку з протоколу засновників та копію наказу про призначення директора.
Було надано протокол зборів засновників ТОВ « Електронмашсервіс» про перейменування підприємства, вибори нових членів, звільнення призначення директора, в протоколі прописані тільки наміри членів товариства, не має жодного документа підтверджуючого - чи приступив до обов`язків директора ТОВ «ЖК-Гарант» і на який строк - Яцуков Є.Г.
Нагадуємо у торгах участувала фірма ТОВ «ЖК – Гарант», протокол зборів засновників від ТОВ « Електронмашсервіс»
3. ТОВ «ЖК-Гарант» надав аналогічний договір який звучить так: «Реконструкція системи опалення будівлі спортзалу, розташованої по вул. Миру, 26 в смт. Турбів», назва предмету закупівлі: «Реконструкція будівлі котельної по вул. Келецька, 94а…» ТОВ «ЖК-Гарант» надав договір перелік робіт якого не підтверджує досвід виконання аналогічних робіт, що не відповідає умовам тендерної документації, таких як :
виконання будівельних робіт, електрообладнання, водопровід та каналізація, опалення та вентиляція, благоустрій, малі архітектурні форми, зовнішнє освітлення та озеленення.
Що також підтверджує рішення тендерного комітету про відхилення пропозиції ТОВ «Вінпроектбуд» – протокол №11 від 30.03.2018р.
Назва аналогічного договору : «Реконструкція існуючого приміщення дитячого садка в с.Гавришівка, Вінницького району»
Де Ви відхиляєте пропозицію ТОВ «Вінпроектбуд», далі по змісту:
…… ТОВ «Вінпроектбуд» не має досвіду виконання аналогічних робіт, а саме виконання будівельних робіт, електрообладнання, водопровід та каналізація, опалення та вентиляція, благоустрій, малі архітектурні форми, зовнішнє освітлення та озеленення.

За таких обставин вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ЖК-Гарант» не відповідає умовам тендерної документації.

Вимагаємо тендерний комітет негайно скасувати рішення, щодо визнання ТОВ «ЖК-Гарант» переможцем торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 квітня 2018 17:37
відповідь тендерного комітету на вимогу

Документи

04 квітня 2018 21:43
повідомлення

Документи подані скаржником

Документи

11 квітня 2018 17:30
продовження протоколу

Документи

06 квітня 2018 18:03
img20180406_17582745.pdf
06 квітня 2018 18:03
продовження протоколу

Документи

11 квітня 2018 17:37
продовження протоколу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 березня 2018 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Кріптон 2 987 581,70
UAH з ПДВ
2 669 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Вінпроектбуд" 3 267 946,80
UAH з ПДВ
2 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЖК - Гарант" 3 268 637,99
UAH з ПДВ
2 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 березня 2018 19:08
подписанная. 4025. Кріптон.zip
22 березня 2018 19:08
Свідоцтво ПДВ.pdf
22 березня 2018 19:08
Пропозиція.pdf
22 березня 2018 19:08
Проект договору.pdf
22 березня 2018 19:07
Підсумкова відомість.pdf
22 березня 2018 19:07
наказ.pdf
22 березня 2018 19:07
Локальні кошториси.pdf
22 березня 2018 19:07
Ліцензія.pdf
22 березня 2018 19:07
Лист про субпідрядника.pdf
22 березня 2018 19:07
Лист гарантія ст. 17.pdf
22 березня 2018 19:07
Кошторисний розрахунок.pdf
22 березня 2018 19:07
Копія Статуту.pdf
22 березня 2018 19:07
кваліфікац сертиф ГІП.pdf
22 березня 2018 19:07
Календарний графік.pdf
22 березня 2018 19:07
Дозвіл.pdf
22 березня 2018 19:07
Договірна ціна.pdf
22 березня 2018 19:07
Договір Жежелів.pdf
22 березня 2018 19:07
Договір Гнівань.pdf
22 березня 2018 19:07
Довідка про працівників.pdf
22 березня 2018 19:07
Довідка про обладнання.pdf
22 березня 2018 19:07
Довідка про матеріали.pdf
22 березня 2018 19:07
довідка ЄДРПОУ.pdf
22 березня 2018 19:07
директор паспорт код.pdf
22 березня 2018 19:07
Відомість обсягів робіт.pdf
22 березня 2018 19:07
Виписка.pdf
22 березня 2018 19:07
акт Жежелів.pdf
22 березня 2018 19:07
Акт Гнівань 2.pdf
22 березня 2018 19:07
Акт Гнівань 1.pdf

Публічні документи

23 березня 2018 11:51
Електронний підпис
23 березня 2018 10:54
Довідка про працівників.pdf
23 березня 2018 10:54
Тендерна пропозиція.pdf
23 березня 2018 10:54
Банківська гарантія.zip
23 березня 2018 10:54
статут 2.rar
23 березня 2018 10:54
статут 1.rar
22 березня 2018 18:54
Проект договору.rar
22 березня 2018 18:54
Договір Шаргород.rar
22 березня 2018 18:54
Договір Татуїн.rar
22 березня 2018 18:54
Договір Жмеринка.rar
22 березня 2018 18:54
Договір Гавришівка.rar
22 березня 2018 18:54
Технічні вимоги.rar
22 березня 2018 18:54
виписка з протоколу.pdf

Публічні документи

05 квітня 2018 16:00
справка77.pdf
03 квітня 2018 18:30
довідка (pdf.io).pdf
03 квітня 2018 18:23
Зображення (6).jpg
23 березня 2018 11:31
пропозиція.pdf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ПС.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ОПР.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_7-4-1.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_7-3-1.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_7-2-1.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_7-1-1.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_6-1-1.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_2-1-4.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_2-1-3.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ИВР.rtf
23 березня 2018 11:20
151_ДЦ_ДЦ.rtf
22 березня 2018 22:39
уповноважена особа.pdf
22 березня 2018 22:33
сертифікати.pdf
22 березня 2018 22:24
гарантійний лист ст.17.pdf
22 березня 2018 22:24
гарантійний лист ст.17.pdf
22 березня 2018 22:16
аналогічний договір6.jpg
22 березня 2018 22:16
аналогічний договір5.jpg
22 березня 2018 22:16
аналогічний договір4.jpg
22 березня 2018 22:16
аналогічний договір 3.jpg
22 березня 2018 22:16
аналогічний договір2.jpg
22 березня 2018 22:16
аналогічний договір.jpg
22 березня 2018 22:15
UA-2017-11-15-003120-a-contract-changes.pdf
22 березня 2018 22:00
тендерна пропозиція 2.pdf
22 березня 2018 21:45
Свідотство платника ПДВ.pdf
22 березня 2018 21:45
Протокол №7 призначення.pdf
22 березня 2018 21:45
про поточний рахунок.pdf
22 березня 2018 21:45
Паспорт Підприємства.pdf
22 березня 2018 21:45
Паспорт Яцуков Повний187.pdf
22 березня 2018 21:45
витяг 03.11.2017.pdf
22 березня 2018 21:45
Установчий документ.pdf.pdf
22 березня 2018 21:45
Ліцензія.pdf
22 березня 2018 21:45
Держг__рпромнагляд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Кріптон

ТОВ "Вінпроектбуд"

ТОВ "ЖК - Гарант"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Кріптон
#31325130
Відхилено 2 669 500,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 15:25
ТОВ "Вінпроектбуд"
#37618365
Відхилено 2 700 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 21:36
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
Переможець 2 986 000,00
UAH з ПДВ
30 березня 2018 21:39

Документи

29 березня 2018 15:25
Електронний підпис
29 березня 2018 15:24
протокол
26 березня 2018 13:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 21:36
Електронний підпис
30 березня 2018 21:26
протокол
29 березня 2018 15:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

30 березня 2018 21:39
Електронний підпис
30 березня 2018 21:38
протокол
30 березня 2018 21:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 березня 2018 21:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЖК - Гарант"
#33966190
2 986 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 березня 2018 21:39
Електронний підпис
30 березня 2018 21:38
протокол
30 березня 2018 21:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 14:49
Електронний підпис укладений
22 березня 2019 13:11
Додуг _2Гарант.pdf зміни до договору
22 березня 2019 12:57
Електронний підпис укладений
19 квітня 2018 20:22
img20180419_20153410.pdf зміни до договору
19 квітня 2018 20:19
Електронний підпис укладений
17 квітня 2018 22:07
договір укладений
17 квітня 2018 22:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна пункта 3.1 не вірно вказано ПДВ та пункту 4.7. зменшення авансової суми проплати
Номер договору про закупівлю: Р-1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: Р-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 квітня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в п. 3.1 не вірно вказано ПДВ та п. 4.7 зменшення суми авансової проплати
Номер договору про закупівлю: Р-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Р-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.651,653,654 Цивільного кодексу України, сторони дійшли згоди розірвати Договір №Р-1 від 17.04.2018р.
Номер договору про закупівлю: Р-1
Договір:
Номер додаткової угоди: Р-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 квітня 2018 — 01 травня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України сторони дійшли згоди розірвати договір №Р-1 від 17.04.2018р.