Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2018-02-27-000078-c ● 2e643847f2114d0b9729153dc8d17e5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Міський центр соціальної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 25542943 |
Місцезнаходження: | 49006, Україна , Дніпропетровська обл., Днепропетровск, вул.Свердлова, 56 |
Контактна особа: |
Вікторія Вікторівна Неклеса +380937718939 neklesavika@ua.fm |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 лютого 2018 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 березня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 15 березня 2018 14:06 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Мікроавтобус обладнаний для перевезення осіб з інвалідністю
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Комбрига Петрова, 21.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 березня 2018
—
31 липня 2018
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 лютого 2018 09:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 лютого 2018 08:58 |
1 Кваліф критерії.docx | |
27 лютого 2018 08:58 |
2 перелік док-в.docx | |
27 лютого 2018 08:58 |
3 Тех вимоги.docx | |
27 лютого 2018 08:58 |
4 Проект договору.doc | |
27 лютого 2018 08:58 |
5 ФОРМА Т проп.docx | |
27 лютого 2018 08:58 |
Тендерна_документацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідність технічним вимогам
Дата подання: 28 лютого 2018 15:57
Дата відповіді: 03 березня 2018 17:39
Доброго дня.
Згідно тендерної документації до предмету закупівлі з поміж інших встановлюються такі вимоги: "Гарантія на кузов зі сквозною корозією - 10 років" та "Вантажопідйомність – не менше 1530 кг".
Нами може бути запропонований товар з наступними характеристиками: гарантія від сквозної корозії - 6 років, вантажопідйомність автомобіля до переобладнання - 1455 кг. Питання: Відповідає наш товар вимогам чи ні? У разі, якщо наш товар не відповідає вимогам, прошу зазначити, чи є у Вас можливість змінити вимоги до товару у тендерній документації, щоб вказані параметри запропонованого нами товару відповідали критеріям?
Заздалегідь дякую за вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! На теперішній час технічні вимоги, що заявлені у тендерній документації, є остаточними. Дякуємо за розуміння.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000078-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ОКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33737915
Дата подання: 30 березня 2018 15:02
Порушення процедури закупівлі
Вимога Замовнику торгів щодо усунення порушень процедури закупівлі. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 квітня 2018 16:20
Відповідь на вимогу учасника закупівлі ТОВ "Окраїна".
Номер вимоги: UA-2018-02-27-000078-c.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СІНГЛ-МОТОР", Код ЄДРПОУ:35807622
Дата подання: 14 травня 2018 10:11
Неправомірна дисваліфікація
Згідно Протоколу №18 від 10.05.2018 Замовником прийнято рішення про дискваліфікацію ТОВ "Сінгл-Мотор", як учасника процедури закупівлі. Вказані наступні причини:
Причина № 1. "повинна бути наявність документально підтверженного досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ" - ВІДПОВІДЬ: ТОВ "Сінгл-Мотор" було надано копію Договору про закупівлю товарів №106 від 27 листопада 2017 року, згідно якого предметом закупівлі є Товар відповідно до ДК: 021:2015 - 34110000-1 "Легкові автомобілі". Предметом закупівлі тендеру, замовником якого є КП "Міський центр соціальної допомоги" також є Товар відповідно до ДК: 021:2015 - 34110000-1 "Легкові автомобілі", тобто Договір, копію якого надав Учасник, є АНАЛОГІЧНИМ. Згідно ДК: 021:2015 код 34110000-1 "Легкові автомобілі" далі не ділеться на підкатегорії ("мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю", "легковий автомобіль" тощо), скан-копія додається.
Причина № 2. "Відсутній детальний опис мікроавтобусів, що пропонується" - ВІДПОВІДЬ: Учасником на вимогу тендерної документації надано документ "4.1. Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі". В даному документі ВКАЗАНА відповідність Товару, запропонованого Учасником, УСІМ ВИМОГАМ Замовника, що викладені в Додатку №3. Подання "Детального опису мікроавтобусів, що пропонуються" НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ умовами тендерної документації.
Причина № 3. "Відсутність довідки про відповідність запропонованого товару вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства" - ВІДПОВІДЬ: Надання даної довідки НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ згідно умов тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ "Сінгл-Мотор" неправомірною та такою, що порушує норми Закону.
Розгорнути
Згорнути
Причина № 1. "повинна бути наявність документально підтверженного досвіду виконання АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ" - ВІДПОВІДЬ: ТОВ "Сінгл-Мотор" було надано копію Договору про закупівлю товарів №106 від 27 листопада 2017 року, згідно якого предметом закупівлі є Товар відповідно до ДК: 021:2015 - 34110000-1 "Легкові автомобілі". Предметом закупівлі тендеру, замовником якого є КП "Міський центр соціальної допомоги" також є Товар відповідно до ДК: 021:2015 - 34110000-1 "Легкові автомобілі", тобто Договір, копію якого надав Учасник, є АНАЛОГІЧНИМ. Згідно ДК: 021:2015 код 34110000-1 "Легкові автомобілі" далі не ділеться на підкатегорії ("мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю", "легковий автомобіль" тощо), скан-копія додається.
Причина № 2. "Відсутній детальний опис мікроавтобусів, що пропонується" - ВІДПОВІДЬ: Учасником на вимогу тендерної документації надано документ "4.1. Інформація про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі". В даному документі ВКАЗАНА відповідність Товару, запропонованого Учасником, УСІМ ВИМОГАМ Замовника, що викладені в Додатку №3. Подання "Детального опису мікроавтобусів, що пропонуються" НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ умовами тендерної документації.
Причина № 3. "Відсутність довідки про відповідність запропонованого товару вимогам чинного законодавства із захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства" - ВІДПОВІДЬ: Надання даної довідки НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ згідно умов тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо дискваліфікацію ТОВ "Сінгл-Мотор" неправомірною та такою, що порушує норми Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 травня 2018 10:04
Шановний учаснику! Відповідно до частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» нами, як замовником у складі тендерної пропозиції було зазначено кваліфікаційні вимоги до учасників процедури відкритих торгів на закупівлю код відповідно до ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)». Одним із критеріїв є - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. В ході аналізу тендерної пропозиції ТОВ «СІНГЛ - МОТОР», що була завантажена до електронної системи – виявлено невідповідність кваліфікаційним критеріям, що встановлені замовником. Договір № 106 від 27 листопада 2017 року про закупівлю товарів, що був наданий в складі тендерної пропозиції – дійсно має аналогічний код відповідно до ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі», але предмет закупівлі є абсолютно різним. Законом не передбачено визначення терміну «аналогічний договір», тому перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням принципів визначених у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку для нас, як для замовника важливо бути впевненими, що у переможця даної закупівлі вже є досвід поставки саме мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, адже специфіка даного товару полягає у підйомниках, якими вони повинні бути обладнані. Враховуючи вищезазначене, визначення ТОВ «СІНГЛ - МОТОР» переможцем закупівлі буде суперечити вимогам статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Звертаючи увагу, на технічний опис предмету закупівлі завантажений у складі тендерної пропозиції ТОВ «СІНГЛ – МОТОР» - замовнику не надалося можливим ретельно проаналізувати відповідність технічним вимогам, оскільки учасником було надано даний документ у вигляді таблиці, де напроти кожного критерія замовника стояла позначка «Так». Відсутність конкретного опису технічних характеристик - унеможливлює визначення відповідності запропонованого товару умовам, що вимагаються замовником. Згідно із пунктом 6 розділу 3 Тендерної документації процедури відкритих торгів на закупівлю код відповідно до ДК 021:2015-34110000-1 «Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)» технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні відповідати встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля. У тендерній пропозиції ТОВ «СІНГЛ - МОТОР» довідка на відповідність вищезазначеним вимогам – відсутня.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-27-000078-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ОКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33737915
Дата подання: 02 квітня 2018 21:33
Дата подання: 02 квітня 2018 21:33
Порушення процедури закупівлі
Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації Замовника
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 квітня 2018 21:32
рішення від 05.04.2018 № 3162 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 05 квітня 2018 21:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.04.2018 № 3819.pdf
Дата публікації: 24 квітня 2018 23:35
Рішення від 23.04.2018 № 3819.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2018 20:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Щодо виконання вимог рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 08 травня 2018 09:28
Номер скарги: UA-2018-02-27-000078-c.a4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО ", Код ЄДРПОУ:38347611
Дата подання: 18 травня 2018 17:13
Дата подання: 18 травня 2018 17:13
Оскарження переможця
СКАРГА
щодо порушення Міським центром соціальної допомоги процедури закупівлі
Міський центр соціальної допомоги (далі – Замовник) проводить процедуру торгів - відкриті торги – код за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю) – 2 одиниці (ідентифікатор закупівлі в системі електронних UA-2018-02-27-000078-c від 27.02.2018р.).
Протоколом № 19 від 15.05.2018р. переможцем зазначеної закупівлі було визнано ТОВ "ОКРАЇНА" зазначене рішення вважаємо необґрунтованим та прийнятим з порушенням норм законодавства України з огляду на наступне:
Стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів;
• наявність фінансової спроможності (баланс, звіт про фінансові результати, звіт про рух грошових коштів, довідка з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами).
В додатку № 1 до тендерної документації Замовником були встановлені наступні кваліфікаційні критерії та документи, які підтверджують їх відповідність:
>Наявність обладнання та матеріально-технічної бази - Лист у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація:1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
> Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід-Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому зазначається наступна інформація:1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи в зазначеній сфері.
>Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору-Лист в довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та оригіналом листа-відгуку контрагента). Інформація може надаватися про договір, який виконується.
На виконання пункту 1 зазначених вимог Замовника ТОВ "ОКРАЇНА" було подано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (без номеру та дати) з якої вбачається, що у ТОВ "ОКРАЇНА" наявні 12 одиниць матеріально-технічної бази (телефон, монітор, програма, 2 автомобілі які не є предметом закупівлі, тощо).
На виконання пункту 2 зазначених вимог Замовника ТОВ "ОКРАЇНА" було подано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без номеру та дати) з якої вбачається що на ТОВ "ОКРАЇНА" працюють 3 (три) особи, директор, заступник директора і начальник відділу тендерних процедур.
В своїй відповіді на вимогу UA-2018-02-27-000078-c.a3 іншого учасника зазначеної закупівлі, розміщену на сайті https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-02-27-000078-c Замовник зазначає зокрема: «В даному випадку для нас, як для замовника важливо бути впевненими, що у переможця даної закупівлі вже є досвід поставки саме мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, адже специфіка даного товару полягає у підйомниках, якими вони повинні бути обладнані» і відхиляє пропозицію цього учасника.
Проте в Протоколі № 19 від 15.05.2018р. Замовник зазначає, що пропозиція ТОВ "ОКРАЇНА" повністю відповідає кваліфікаційним критеріям при цьому грубо ігноруючи наступні факти:
1. З Довідки ТОВ "ОКРАЇНА" про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (без номеру та дати) чітко та однозначно вбачається повна відсутність у даного учасника матеріально-технічної бази для переобладнання мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, зокрема обладнання їх підйомниками.
2. З Довідки ТОВ "ОКРАЇНА" про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без номеру та дати) чітко та однозначно вбачається повна відсутність у даного учасника фахівців для переобладнання мікроавтобусів для осіб з інвалідністю, зокрема обладнання їх підйомниками.
3. В обох зазначених довідках ТОВ "ОКРАЇНА" зазначає, що на договірних засадах залучає кваліфікованих фахівців та компанії які мають необхідне виробниче обладнання. При цьому в інформаційній довідці про субпідрядників (без номеру та дати) ТОВ "ОКРАЇНА" відмовляється повідомити інформацію про них. Слід зазначити, що з документів поданих ТОВ "ОКРАЇНА" для виконання робіт пов’язаних з поставкою мікроавтобус обладнаний для перевезення осіб з інвалідністю, Код ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі їм обов’язково необхідно залучати субпідрядників для виконання робіт з переобладнання автомобіля (зокрема встановлення підйомника) в обсязі що значно перевищує 20%.
Вищевикладене свідчить про відсутність у ТОВ "ОКРАЇНА" як обладнання та матеріально-технічної бази так і працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід в зазначеній сфері. Довідки подані ТОВ "ОКРАЇНА" на виконання кваліфікаційних критеріїв Замовника не містять необхідної інформації і не можуть бути доказом відповідності кваліфікаційним критеріям.
На виконання пункту 3 зазначених вимог Замовника ТОВ "ОКРАЇНА" було подано зокрема Лист-відгук КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне депо» який не містить печатки зазначеного підприємства, при цьому Договір купівлі-продажу № 372 від 20.06.2017р. між ТОВ "ОКРАЇНА" та КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне депо» містить печатку КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне депо».
Пункт 4.4. Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі(Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю) передбачає вимогу: витрати пального на швидкості 70 км/год не більше 8,6 л / 100 км. ТОВ "ОКРАЇНА" подало Відповідність технічним вимогам до зазначеної закупівлі (без номеру та дати), де зазначило, що зазначеній вимозі їх пропозиція відповідає.
При цьому в Описі предмету закупівлі технічні та якісні характеристики (без номеру та дати) ТОВ «ОКРАЇНА» було зазначено наступне: «Витрата палива (міський / змішаний / заміський цикл)* 10,2 / 7,8 / 8,7». Перш за все, хочемо звернути увагу на той факт, що ТОВ «ОКРАЇНА» не розшифрувало що значить позначка «*» та в яких одиницях виміряється витрати палива.
Крім того загальновідомим і таким що не підлягає доведенню є той факт, що витрати в змішаному циклі є більшими ніж при заміському. Таким чином інформація ТОВ «ОКРАЇНА» є недостовірною і витрати палива при змішаному циклі за їх вихідними даними мають становити 8,7 літрів (імовірно), тоді як згідно вимог Замовника не мають перевищувати 8,6. Тобто пропозиція ТОВ «ОКРАЇНА» не відповідає вимогам Пункту 4.4. Додатку № 3 до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі(Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю).
Стаття 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
У відповідності до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У відповідності до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Стаття 30 зазначеного Закону передбачає, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
З вищевикладеного вбачається, що пропозиція ТОВ «ОКРАЇНА» не відповідає наступним вимогам статтею 16 цього Закону: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Замовник зазначені факти залишив поза увагою і в порушення приписів статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» неправомірно не відхилив пропозицію ТОВ «ОКРАЇНА» та визнав його переможцем закупівлі.
На підставі вищевикладеного та у відповідності зі ст. ст. 3, 18, 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
Прошу:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити процедуру закупівлі, в т.ч. укладання договору про закупівлю, на строк до винесення рішення за скаргою.
3. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі, яке полягає в акцепті пропозиції, що не відповідає вимогам документації тендерних торгів по закупівлі – «код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)».
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про намір укласти договір про закупівлю та відхилити пропозицію ТОВ «ОКРАЇНА» через невідповідність вимогам документації тендерних торгів по закупівлі – «код за ДК 021:2015 – 34110000-1 Легкові автомобілі (Мікроавтобуси обладнані для перевезення осіб з інвалідністю)».
Додаток: Платіжне доручення про оплату за подання скарги.
Генеральний директор
ТОВ «Валідус Спецавто» А.О. Нагорний
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 травня 2018 15:34
Рішення від 22.05.2018 № 4830.pdf
Дата публікації: 23 травня 2018 15:34
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.06.2018 № 5510.pdf
Дата публікації: 11 червня 2018 16:41
Рішення від 08.06.2018 № 5510.pdf
Дата публікації: 13 червня 2018 19:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2018 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ" |
3 100 000,00
UAH з ПДВ
|
2 584 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " |
3 120 000,00
UAH з ПДВ
|
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" |
3 190 000,00
UAH з ПДВ
|
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОКРАЇНА" |
3 137 508,00
UAH з ПДВ
|
2 998 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО АВТОСНАБ" |
3 170 010,00
UAH з ПДВ
|
2 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ" #38183310 |
Рішення скасоване |
2 584 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 15:50
|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " #38347611 |
Рішення скасоване |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 15:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОСПЕЦПРОМ" #38183310 |
Відхилено |
2 584 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 15:56
|
ТОВ "ВАЛІДУС СПЕЦАВТО " #38347611 |
Відхилено |
2 600 000,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2018 16:56
|
ТОВ "СІНГЛ-МОТОР" #35807622 |
Відхилено |
2 650 000,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2018 15:18
|
ТОВ "ОКРАЇНА" #33737915 |
Переможець |
2 998 500,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2018 16:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2018 11:28
|
Додаткова угода 27.07.pdf | укладений |
30 липня 2018 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 липня 2018 11:17
|
протокол 26.pdf | зміни до договору |
09 липня 2018 11:16
|
дог Окраїна.pdf | зміни до договору |
09 липня 2018 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
21 червня 2018 14:29
|
договір Окраїна.pdf | укладений |
21 червня 2018 14:27
|
Протокол 23 (продовження строку поставки товару).pdf | укладений |
21 червня 2018 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 липня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 09 липня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Через технічну помилку внесені зміни до п.3.1 щодо строку постачання товару |
Номер договору про закупівлю: | 21/6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21/6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 червня 2018 — 31 грудня 2018 |
Сума оплати за договором: |
2 998 500,00
UAH з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Зняття планів асигнувань спеціального фонду міського центру соціальної допомоги кошти якого були виділені на закупівлю мікроавтобусів для перевезення осіб з інвалідністю |