Стільці (офісні), Крісла офісні, Столи письмові (офісні), Шафи для паперів, Тумби (офісні), Підставки під системні блоки, Підставки під блоки безперебійного живлення, Комплекти меблів для службового кабінету керівника
Очікувана вартість
98 690,00 UAH
UA-2018-02-26-002112-c c130c3cb49154b0583483038106ce1be
Допорогові закупівлі    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ПО НАРАХУВАННЮ ТА ЗДІЙСНЕННЮ СОЦІАЛЬНИХ ВИПЛАТ
Код ЄДРПОУ: 02770038
Місцезнаходження замовника: 84205, Україна, Донецька обл., г. Дружковка, ул. Тверская, 6
Контактна особа замовника: Иван Павлецов
+380953955437
donoblcent@dn.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 14:39
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 березня 2018 14:40
Початок аукціону: 12 березня 2018 15:56
Очікувана вартість: 98 690,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 986,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Стільці (офісні) ISO black C-11 (металева чорна рама, 4 ніжки, м’яке сидіння та спинка; тканина чорного кольору; ширина стільця 530 мм; ширина сидіння 435 мм; висота 475 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
13 штука
Крісла офісні Престиж NEW AMF PL GTР PK (механізм: перманент-контакт; регулювання: висота посадки, висота спинки, кут нахилу спинки, глибина сидіння; особливості: ергономічна спинка; оббивка: тканина чорного кольору; підлокітники: пластикові; хрестовина: 5 роликів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
22 штука
Столи письмові (офісні) (ширина 1100 мм, глибина 550 мм, висота 750 мм, кількість ящиків 1 шт. (з правої сторони столу; ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), висувна полиця для клавіатури 1 шт., матеріал - корпус ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
17 штука
Шафи для паперів (ширина 600 мм, глибина 350 мм, висота 1850 мм, кількість поличок - 4, відстань між поличками - не менше 330 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
40 штука
Тумби (офісні) (ширина 360 мм, глибина 320 мм, висота 500 мм, дверцята з меблевою ручкою (ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), кількість поличок - 1 шт., матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
44 штука
Підставки під системні блоки (ширина 200 мм, глибина 450 мм, висота - 100 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
20 штука
Підставки під блоки безперебійного живлення (ширина 150 мм, глибина 350 мм, висота 100 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Комплект меблів для службового кабінету керівника (складається: Стіл письмовий (кутовий, закруглений (з правої сторони столу), ширина основної частини 2000 мм, глибина 1000 мм, ширина кутової частини 800 мм, висота 750 мм, кількість ящиків - 4 шт. (з правої кутової частини столу, ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), полка з нижньої частити столу (висота 350 мм, глибина 300 мм, ширина 2000 мм), матеріал - корпус ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»), Крісло Мустанг MB Хром Неаполь N-17)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штука
Комплект меблів для службового кабінету керівника (складається: Стіл письмовий (ширина 1500 мм, глибина 800 мм, висота 750 мм, на 4 хромованих ніжках, матеріал - корпус ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»), Журнальний стіл (круглої форми, діаметр 800 мм, висота 650 мм, матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»), Шафа для паперів (ширина 600 мм, глибина 350 мм, висота 1850 мм, кількість поличок 4, відстань між поличками - не менше 330 мм, дверцята з меблевою ручкою (ручка-дуга (міжцентрова відстань 128 мм, з гальванічним покриттям)), матеріал - ламіноване ДСП 16 мм, колір «Вільха»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84200, Україна, Донецька область, м. Дружківка, вул. Тверська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 квітня 2018  —  20 квітня 2018
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

26 лютого 2018 17:34
Електронний цифровий підпис
26 лютого 2018 17:33
Інформація про учасників.docx
26 лютого 2018 17:33
Проект договору.doc
26 лютого 2018 17:33
ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Еквівалент товару
Дата подання: 26 лютого 2018 17:52
Дата відповіді: 27 лютого 2018 11:43
Шановний Замовнику, чи може учасник запропонувати Вам еквівалент деяких позицій предмету закупівлі за умови повної відповіності технічним та якісним характеристикам, зазначеним у тендерній документації?
Відповідь: Планується здійснення закупівлі Стільців (офісних), Крісел офісних, Столів письмових (офісних), Шаф для паперів, Тумб (офісних), Підставок під системні блоки, Підставок під блоки безперебійного живлення, Комплектів меблів для службового кабінету керівника згідно умов, які зазначені в проекті договору.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фiзична Особа Пiдприємець ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ 87 500,00
UAH з ПДВ
86 513,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАЙДАЧЕНКО МАКСИМ ЄВГЕНОВИЧ" 97 340,00
UAH з ПДВ
95 360,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ" 98 637,00
UAH з ПДВ
96 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 00:08
на тендер.pdf
04 березня 2018 22:27
на тендер.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 11:46
сертификат стуля кресла.pdf
07 березня 2018 11:46
сертификат дсп2.jpg
07 березня 2018 11:46
сертификат дсп.jpg
07 березня 2018 11:46
кромка сьруктура.pdf
07 березня 2018 11:46
кромка.pdf
07 березня 2018 11:46
gjcnajhvbyu.jpg
07 березня 2018 11:46
фото0008.jpg
07 березня 2018 11:46
форма пропозиции.doc.pdf
07 березня 2018 11:46
ДОГОВІР.doc.pdf

Публічні документи

06 березня 2018 13:18
Протокол.PDF
06 березня 2018 13:18
Пропозиція.PDF
06 березня 2018 13:18
Повноваження.PDF
06 березня 2018 13:18
Наказ.PDF
06 березня 2018 13:18
Договор.PDF
06 березня 2018 13:18
Виписка (копія) (1).pdf
06 березня 2018 13:18
Банківські реквізити.PDF
06 березня 2018 13:18
6 Витяг ПДВ.pdf
06 березня 2018 13:18
1 Копія Статуту.pdf

Протокол розкриття

Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фiзична Особа Пiдприємець ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ
#2882806714
Переможець 86 513,00
UAH з ПДВ
14 березня 2018 11:53

Документи

14 березня 2018 11:53
sign.p7s
14 березня 2018 11:52
РІШЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14.03.2018 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фiзична Особа Пiдприємець ВАКУЛЕНКО МИХАЙЛО ЛЕОНІДОВИЧ
#2882806714
86 513,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 березня 2018 11:53
sign.p7s
14 березня 2018 11:52
РІШЕННЯ.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 березня 2018 12:21
ДОГОВІР.pdf укладений
19 березня 2018 12:19

Актуальні тендери

До пошуку