Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ДК 021:2015 – 33110000-4) (стаціонарна агіографічна система
Imaging equipment for medical, dental and veterinary use ( CPV 021: 2015 - 33110000-4) (stationary hagiographic system)
Очікувана вартість
49 987 700,00 UAH
UA-2018-02-26-001802-c cd979995c50b46db8f9d4835c26d4529
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Толстих

+380442916109 tcheart@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Контактна особа: Марія Толстих
+380442916109
tcheart@ukr.net
Додаткові контактні особи: Tolstykh Mariia
380442916109
tcheart@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Derzhavna ustanova "Instytut sertsia Ministerstva okhorony zdorovia Ukrainy"
National ID: 38831595
Contact point: Tolstykh Mariia
+380442916109
tcheart@ukr.net
Additional contacts: Tolstykh Mariia
380442916109
tcheart@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2018 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 квітня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 квітня 2018 18:00
Початок аукціону: 23 квітня 2018 13:17
Очікувана вартість: 49 987 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 249 938,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 26 лютого 2018 16:13
Enquiries until: 27 березня 2018 18:00
Complaints submission until: до 02 квітня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 квітня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 49 987 700 UAH including VAT
Minimal lowering step: 249 939 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
(стаціонарна ангіографічна система)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02660, Україна, Київська область, Київ, Братиславська 5-А
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

(stationary hagiographic system)
CPV: 33110000-4
Період постачання: з 07 травня 2018 по 30 вересня 2018

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 березня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 16:28
6 - ЗТД - Ангио.doc
20 березня 2018 16:28
perelik_zmin.doc
20 березня 2018 16:28
7 - Додаток 3 - Проект Договору.docx
26 лютого 2018 16:14
3 - Додаток 3 - Проект Договору.docx
26 лютого 2018 16:14
1 - ТД - Ангио .doc
20 березня 2018 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 16:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 березня 2018 16:28
6 - ЗТД - Ангио.doc
20 березня 2018 16:28
perelik_zmin.doc
20 березня 2018 16:28
7 - Додаток 3 - Проект Договору.docx
26 лютого 2018 16:14
3 - Додаток 3 - Проект Договору.docx
26 лютого 2018 16:14
1 - ТД - Ангио .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимоги тендерної документації
Дата подання: 15 березня 2018 14:45
Дата відповіді: 20 березня 2018 16:21
Доброго дня, Шановний Замовнику. У відповідності до тендерної документації (далі – ТД) на закупівлю: «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ДК 021:2015 – 33110000-4) (стаціонарна агіографічна система)», та на підставі частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - ЗУ), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за десять днів до закінчення строку подання тендерних пропозицій звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Відповідно до частини 2 статті 23 ЗУ, Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень внести зміни до ТД. Статтею 3 ЗУ, визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників і тому, задля розширення кола постачальників і забезпечення рівноправних, не дискримінаційних вимог для потенційних учасників просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме: I) Розділ III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 5.2. Учасник, який не є виробником, але являється офіційним представництвом/філією виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України)/дилером/дистриб’ютором, надає нижченаведені документи: 5.2.1. Авторизаційний лист від виробника або копію(-ї) документа(ів) (копія(ї) доручення(нь) або договору(ів) про співпрацю, тощо), щодо повноважень учасника. 5.2.2. Гарантійний лист учасника або виробника щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості та в терміни, визначені тендерною документацією. Обов’язково зазначаються ідентифікатор закупівлі, граничні строки та терміни які учасник зобов’язується гарантувати. Викласти в наступній редакції: «5.2. Учасник, який не є виробником, але являється офіційним представником/філією виробника /дилером/дистриб’ютором, надає: 5.2.1. Авторизаційний/гарантійний лист від виробника/офіційного представника/ офіційного представництва/філії виробника або копію(-ї) документа(ів) (копія(ї) доручення(нь) або договору(ів) про співпрацю, тощо), щодо повноважень учасника. 5.2.2. Гарантійний лист від учасника, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого обладнання в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника.» ІІ) ДОДАТОК 2 Тендерної документаці. Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (Медико-технічні вимоги) Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (ДК 021:2015 – 33110000-4) (стаціонарна ангіографічна система) – 1 найменування, 2 шт Технічні характеристики і комплектація на одну систему: 4. Детектор 4.2. Розмір максимального робочого поля Не менше (30х30см) Викласти в наступній редакції: « 4.2 - Розмір максимального робочого поля - Не менше (30х30см) ± 2 см» (Необхідно зауважити, що використання системи заплановане в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії і максимальне робоче поле не відповідає основному робочому режимові використання ангіографічних установок, та використовується, переважно, під час первинного загального дослідження та під час нейрохірургічних втручань. Основними робочими режимами під час використання системи в інтервенційній кардіології та загальній ангіографії є менші робочі поля (20х20см та менше). При цьому лікар чітко фокусується на ділянках, що потребують його уваги, знижується загальний рівень рентгенологічного опромінювання пацієнта. Сучасні виробники ангіографічного обладнання використовують у своєму обладнанні плоскі динамічні детектори як квадратного формату так і прямокутного. Ширина та глибина використовуємих детекторів варіює від 20 до 40см. Проте, найбільш поширені це розміри детекторів для використання у інтервенційній кардіології від 26х26 до 31х31см (або прямокутні розміри від 26х29 до 30х40см).»
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Зміни до тендерної документації внесено.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 квітня 2018
UA-2018-02-26-001802-ccd979995c50b46db8f9d4835c26d4529
Найменування: Державна установа "Інститут серця Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 38831595
Місцезнаходження: 02660, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. БРАТИСЛАВСЬКА, 5-А
Учасник Документи Рішення
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Астріум" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

16 квітня 2018 13:06
Електронний підпис

Документи

16 квітня 2018 13:10
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "Астріум"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 квітня 2018 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА 49 800 000,00
UAH з ПДВ
49 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Астріум" 49 900 000,00
UAH з ПДВ
49 650 061,50
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА

ТОВ "Астріум"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
Переможець 49 300 000,00
UAH з ПДВ
24 квітня 2018 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2018 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА
#36519759
49 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 грудня 2018 10:50
3311-13Т.pdf укладений
21 грудня 2018 10:50
Електронний підпис зміни до договору
25 вересня 2018 11:40
ДУ 1 від 25.09.2018 до Д 3311-13Т від 07.05.2018.pdf зміни до договору
25 вересня 2018 11:36
Електронний підпис укладений
08 травня 2018 11:54
Д 3311-13Т від 07.05.2018 ТОВ Протек Солюшнз Україна.pdf укладений
08 травня 2018 11:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
25 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі частини 4 статті 36 Закону України «Про здійснення публічних закупівель» та відповідно п.14.2 Договору №3311-13T від 07 травня 2018 року Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору та подовжити строк поставки товару
Номер договору про закупівлю: 3311-13Т
Договір:
Номер додаткової угоди: 3311-13Т
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2018 — 21 грудня 2018
Сума оплати за договором: 49 300 000,00
UAH з ПДВ