Рентгендіагностичний комплекс
Очікувана вартість
3 350 000,00 UAH
UA-2018-02-26-001760-c 38d5f19418944617aa28ea9d1de86eb4
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВК "Відділ охорони здоров'я виконавчого комітету Смілянської міської ради"
Код ЄДРПОУ: 02013254
Місцезнаходження замовника: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Свердлова, 61
Контактна особа замовника: Марина Чорна
+380638569159
sm_voz@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2018
Звернення за роз’ясненнями: до 10 березня 2018 15:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 березня 2018 15:52
Початок аукціону: 21 березня 2018 11:01
Очікувана вартість: 3 350 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Рентгендіагностичного комплексу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Героїв Холодноярців 82
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2018
ДК 021:2015: 33111000-1 — Рентгенологічне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-26-001760-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович", Код ЄДРПОУ:2552013570
Дата подання: 27 лютого 2018 09:59
ПО медико-технічним вимогам
В медико-технічних вимогах прямо вказується на технологію отримання зображення, а саме системи на базі аморфного кремнію. Одночасно існують технології більш сучасні технології. Вважаємо надану вимогу ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ!!!
Просимо розмістити медикотехнічні вимоги які дозволяють прийняти участь в тендері іншим учасникам. Як приклад можна рекомендувати вимоги від фахівців в цій галузі. Які є на сайті радіологів України. http://aru-ua.org/populyarnye/item/395-trebovaniya-k-radiologicheskomu-oborudovaniyu
Просимо змінити медико-технічні вимоги
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
28 лютого 2018 11:18
Ранні детектори з aSi показали високий рівень шуму цих панелей. Але технологічний прогрес, разом з програмними можливостями, які дозволяють усереднення по багатьом кадрам, дали можливість різко покращити відносини сигнал-шум. Якість зображень, отриманих зараз на цих панелях, має більшу якість, отриманих на запам"ятовуючих пластинах і стало рівнозначним якості зображення на панелях aSe, при цьому вартість значно дешевша. Більш того, панелі з aSе меньш чутливі до умов навколишнього середовища, що дає можливість їх застосування у більш широкому температурному діапазоні .
Номер вимоги: UA-2018-02-26-001760-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: Фізична особа підприємець "Балашов Сергій Володимирович", Код ЄДРПОУ:2552013570
Дата подання: 28 лютого 2018 11:23
відповідь не надана
Прохання було відмінити ДЕСКРИМІНАЦІЙНІ вимоги в медико-технічних вимогах.
До чого тут Ваше пояснення про чутливість панелей. Сучасні панелі прямого перетворення мають ще режими динамічного запису.
Але справа в тому, що порушений закон про тендерні закупівлі!
Просимо виправити медико-технічні вимоги! І все!
customer_decision: Вимога задоволена
01 березня 2018 09:40
З позиції замовника, головною метою публічних закупівель має бути не просто витрата бюджетних коштів, а забезпечення ефективності їх використання шляхом обрання кращої серед запропонованих конкурентами пропозицій, яка поєднує необхідне співвідношення якості та ціни.
Відповідь на ваше питання була надана у повному обсязі, вказані медико-технічні вимоги тендерної документації відповідають потребам закладу та не обмежують будь-якого учасника закупівлі, які пропонують обладнання з вказаними медико-технічними характеристиками брати участь у даної закупівлі.

Також відповідно до листа Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 11.01.2014 р. зазначено, що «замовники самостійно визначають, з дотриманням вимог чинного законодавства, перелік документів, які вони вважатимуть підтвердженням відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, та вимоги до оформлення таких документів як за формою, так і за змістом».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 березня 2018 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО" 3 200 000,00
UAH з ПДВ
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з додатковою відповідальністю "Медтехніка-ХХІ" 3 350 000,00
UAH з ПДВ
3 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 березня 2018 09:51
документи переможця.pdf
19 березня 2018 14:07
технічна частина.pdf
19 березня 2018 14:07
тендерна пропозиція.pdf
19 березня 2018 14:07
реєстр.pdf
19 березня 2018 14:07
проект договору.pdf
19 березня 2018 14:07
відповідність статті 17.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"
#34603398
Переможець 3 200 000,00
UAH з ПДВ
22 березня 2018 09:13

Документи

22 березня 2018 09:13
sign.p7s
22 березня 2018 08:55
ПРОТОКОЛ.doc
21 березня 2018 11:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 березня 2018 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗДРАВО"
#34603398
3 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 березня 2018 09:13
sign.p7s
22 березня 2018 08:55
ПРОТОКОЛ.doc
21 березня 2018 11:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 квітня 2018 09:12
Додаток до договору.pdf укладений
03 квітня 2018 09:11
Договір ст.4.pdf укладений
03 квітня 2018 09:11
Договірст.3.pdf укладений
03 квітня 2018 09:11
Договір ст.2.pdf укладений
03 квітня 2018 09:11
Договір ст.1.pdf укладений
03 квітня 2018 09:11
sign.p7s зміни до договору
20 грудня 2018 09:29
Додаткова угода.pdf укладений
20 грудня 2018 09:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 квітня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 3 200 000,00
UAH з ПДВ
Причини розірвання договору: Відповідно до змісту додаткової угоди № 1/1479 від 20.12.2018р

Актуальні тендери

До пошуку