Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу, 2 лоти
Consumables for hemodialysis, 2 lots
Очікувана вартість
24 048 810,48 UAH
UA-2018-02-26-001504-a 746147ccd67146508106f28632696065
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2018 17:42
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2018 18:00
Очікувана вартість: 24 048 810,48 UAH з ПДВ
Publication date: 26 лютого 2018 17:42
Enquiries until: 19 березня 2018 18:00
Complaints submission until: до 25 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 24 048 810 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

26 лютого 2018 17:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 17:42
ТД_гемо_фр.PDF
26 лютого 2018 17:42
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
26 лютого 2018 17:42
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
26 лютого 2018 17:42
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
26 лютого 2018 17:42
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
26 лютого 2018 17:42
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо загальних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 05 березня 2018 16:44
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:13
В додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в розділі «Загальні вимоги» Замовником встановлено кілька вимог, які суперечать чинному законодавству, вводять учасників в оману та можуть призвести до необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій. Зокрема: 1) в п. 2 вказаного розділу зазначено: «Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.» Проте, згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» медичні вироби не входять до вказаного переліку. Водночас, вимоги до медичних виробів встановлено Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, і підтвердження відповідності запропонованих медичних виробів вимогам вказаного технічного регламенту має бути надано Учасником згідно п. 1 розділу «Загальні вимоги» додатку 2 тендерної документації. Таким чином, є незрозумілим, що учасник повинен надати в якості підтвердження відповідності вимозі, зазначеній в пункті 2 розділу «Загальні вимоги». Враховуючи викладене, пункт 2 розділу «Загальні вимоги» має бути вилучений. 2)в пункті 6 розділу «Загальні вимоги» зазначено: «Витратні матеріали повинні бути внесеними до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, в рамках виконання постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.09.2014 № 1097/25874. Для підтвердження учасник надає копію витягу з відповідного наказу МОЗ України або копію листа МОЗ України про віднесення товару до медичної техніки, якщо це передбачено законодавством України.» Проте, відповідно до постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби" декларування зміни оптово-відпускних ціни поширюється лише на лікарські засоби, а витратні матеріали для гемодіалізу відносяться до медичних виробів. Враховуючи викладене, пункт 6 розділу «Загальні вимоги» має бути вилучений. Крім того, в пункті 7 розділу «Загальні вимоги» зазначено вимогу: «Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». Питання кількості, якості та термінів поставки товару, що є предметом закупівлі, є істотними умовами договору, який укладається Замовником з Учасником-переможцем процедури закупівлі, і включені у проект договору, що наведений в тендерній документації (додаток 4) . За порушення цих умов Учасником-переможцем чинним законодавством та договором передбачається відповідальність, включаючи штрафні санкції та обернення на користь Замовника забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії. Водночас, порушення цих умов виробником або його уповноваженим представником в Україні не є обставиною непереборної сили згідно проекту договору, що наведений у тендерній документації. Таким чином, гарантійний лист, що вимагається Замовником, не має для Замовника юридичної значимості. Загальні питання кількості, якості та термінів поставки товарів обумовлюються в договорі між Учасником та виробником або його уповноваженим представником в Україні і як правило не можуть бути змінені під конкретну поставку партії товарів. З огляду на це, отримання такого гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника в Україні для багатьох учасників є проблематичним. В той же час, для Замовника може бути важливим, щоб Учасник процедури закупівлі офіційно був включений в дистрибуційний ланцюг виробника, що гарантуватиме дотримання Учасником вимог виробника щодо транспортування, зберігання та підтримання стерильності виробів, а також виконання ним вимог Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції». Задля цього, вказана вимога Замовника може бути викладена наступним чином: «Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує повноваження Учасника на продаж в Україні товарів, що є предметом закупівлі». Отримання такого гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника в Україні не є проблематичним для учасників, які офіційно включені в дистрибуційний ланцюг виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту охорони здоров’я відповідного напрямку, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, опрацьовано питання та прийнято рішення залишити технічні вимоги на закупівлю без змін, оскільки:
- щодо пунктів 2, 6 Загальних вимог Додатку 2 тендерної документації на закупівлю: надання підтверджуючих документів вимагається в разі, якщо це передбачено законодавством України;
- щодо пункту 7 Загальних вимог Додатку 2 тендерної документації на закупівлю: вказана вимога сформована з метою:
а) Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарських засобів та медичних виробів замовнику.
Внесенням такої вимоги до тендерної документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
б) Забезпечення високої якості лікарських засобів та медичних виробів, адже лист від безпосереднього виробника продукції може гарантувати замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів та медичних виробів (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
в) Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби та медичні вироби, а, як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, за рахунок власних дисконтів по контракту, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
г) Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби та медичні вироби, які постачатимуться учасником, отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
д) В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником – переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.
Щодо очікуваної вартості закупівлі
Дата подання: 19 березня 2018 10:41
Дата відповіді: 21 березня 2018 11:25
Замовником оголошено закупівлю Витратні матеріали для гемодіалізу, 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-26-001504-a. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», при оголошенні процедури закупівлі Замовник, разом із публікацією тендерної документації та іншої інформації, що стосується процедури закупівлі, зазначає очікувану вартість закупівлі. Згідно тендерної документації та оголошення закупівлі Замовником передбачено здійснити закупівлю 16 000 комплектів витратних матеріалів на суму 24 048 810,48 грн. При цьому, потенційні учасники процедури закупівлі можуть подати лише цінові пропозиції, які не перевищують очікувану суму закупівлі, яка визначена Замовником. Електронна система закупівель та авторизовані електронні майданчики, які функціонують на виконання положень Закону України «Про публічні закупівлі», не передбачають можливості подання учасниками процедури закупівлі пропозицій, які перевищують очікувану суму закупівлі. Наявна практика проведення процедур закупівлі із застосуванням системи публічних закупівель свідчить, що при визначенні очікуваної суми закупівлі Замовники використовують ціни закупівлі відповідної продукції за результатами укладених договорів за попередній бюджетний період. Так, за період, починаючи із дати публікації оголошення про закупівлю Департаментом охорони здоров’я Київської міської державної адміністрації «Витратних матеріалів для гемодіалізу, 2 лоти, ідентифікатор закупівлі – UA-2017-09-19-000813-a», розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювався із урахуванням офіційного курсу НБУ гривні до ЄВРО – 31,229967 грн. Станом на дату оголошення закупівлі Витратні матеріали для гемодіалізу, 2 лоти, ідентифікатор закупівлі UA-2018-02-26-001504-a офіційний курсу НБУ гривні до ЄВРО становить вже 33,193350 грн. Так, зауважимо, що кінцева вартість закупівлі продукції визначається за результатом проведеного аукціону, а зазначена Замовником очікувана вартість закупівлі впливає виключно на можливість потенційних учасників прийняти участь у процедурі закупівлі. З метою проведення результативних закупівель та забезпечення пацієнтів із хронічною нирковою недостатністю необхідними витратними матеріалами,а також беручи до уваги той факт, що витратні матеріали для гемодіалізу - це вироби іноземного походження, і ціна на них прямо залежить від курсу іноземних валют до гривні, просимо Вас врахувати вищезазначену інформацію щодо зміни офіційного курсу валют та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту охорони здоров’я за відповідним напрямком роботи, якою було напрацьовано заявку на закупівлю, надано роз'яснення наступного змісту:
На момент подання технічного завдання на закупівлю (21.02.2018) офіційний курс НБУ гривні до євро становив 33,408014 грн, а станом на 26.02.2018 (дата оприлюднення тендеру в системі електронних публічних закупівель «ProZorro») – 33,193350 грн.
На 20.03.2018 офіційний курс НБУ гривні до євро становить 32,540127 грн.
Постійною робочою групою прийнято рішення залишити тендерну документацію на закупівлю без змін.
Додатково повідомляємо, що вимогами тендерної документації передбачено зміну ціни пропозиції у зв’язку зі зміною встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміною курсу іноземної валюти, зміною біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 1 − витратні матеріали для гемодіалізу, 9 найменувань
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 21 329 588,08 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 106 647,94 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 639800 UAH


Title: lot 1 - consumables for hemodialysis, 9 names
Current status: Complete
Estimated total value: 21 329 588,08 UAH including VAT
Minimal lowering step: 106 647,94 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 12 квітня 2018 13:37
Auction planned date: 12 квітня 2018 13:37
Закінчення: 12 квітня 2018 13:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

96 од
найменування 1 − капілярний діалізатор, площею 1,0-1,3 м2 − 96 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 1 - a capillary dialyser, with an area of 1.0 - 1.3 m2 - 96 units
CPV: 33180000-5
7261 од
найменування 2 − капілярний діалізатор, площею 1,3-1,5 м2 − 7261 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 2 - a capillary dialyser, with an area of 1.3 - 1.5 m2 - 7261 units
CPV: 33180000-5
6459 од
найменування 3 − капілярний діалізатор, площею 1,6-1,8 м2 − 6459 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 3 - a capillary dialyser, with an area of 1.6 - 1.8 m2 - 6459 units
CPV: 33180000-5
2184 од
найменування 4 − капілярний діалізатор, площею 1,9-2,2 м2 − 2184 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 4 - a capillary dialyser, with an area of 1.9 - 2.2 m2 - 2184 units
CPV: 33180000-5
16000 од
найменування 5 − артеріально-венозний набір кровопровідних магістралей для гемодіафільтрації − 16000 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 5 - an arteriovenous set of blood flow lines for hemodiafiltration - 16000 units
CPV: 33180000-5
16000 од
найменування 6 − фістульна голка венозна − 16000 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 6 - fistula needle venous - 16000 units
CPV: 33180000-5
16000 од
найменування 7 − фістульна голка артеріальна − 16000 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 7 - fistula needle arterial - 16000 units
CPV: 33180000-5
16000 од
найменування 8 − порошковий картридж основного компоненту Bi-bag або еквівалент з вмістом сухого бікарбонату від 650 г − 16000 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 8 - powder cartridge of the main component of Bi-bag or equivalent with dry bicarbonate content from 650 g - 16000 units
CPV: 33180000-5
16000 кг
найменування 9 − сухий концентрат кислотного компоненту діалізуючого розчину із вмістом глюкози − 16000 кг
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

name 9 - dry concentrate of the acid component of the dialysis solution containing glucose - 16000 kg
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2018
UA-2018-02-26-001504-a746147ccd67146508106f28632696065
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ Ренарт Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

17 квітня 2018 13:02
Довідка МВД.pdf
17 квітня 2018 13:02
Довідка ДФСУ.pdf
17 квітня 2018 13:02
Інформаційна довідка.pdf
28 березня 2018 16:21
Електронний підпис
28 березня 2018 16:18
Довідки ст. 17 Закону.pdf
28 березня 2018 16:18
Проект договору.pdf
28 березня 2018 16:18
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 15.pdf
28 березня 2018 16:18
Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Ренарт

ТОВ "Лінк-Медитал"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2018 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Лінк-Медитал" 21 303 627,34
UAH з ПДВ
21 303 627,34
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ренарт 21 329 021,54
UAH з ПДВ
21 329 021,54
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2018 13:02
Довідка МВД.pdf
17 квітня 2018 13:02
Довідка ДФСУ.pdf
17 квітня 2018 13:02
Інформаційна довідка.pdf
28 березня 2018 16:21
Електронний підпис
28 березня 2018 16:18
Довідки ст. 17 Закону.pdf
28 березня 2018 16:18
Проект договору.pdf
28 березня 2018 16:18
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ 15.pdf
28 березня 2018 16:18
Інформація про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Лінк-Медитал"

ТОВ Ренарт

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Лінк-Медитал"
#37202693
Переможець 21 303 627,34
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 12:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 12:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Лінк-Медитал"
#37202693
21 303 627,34
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 13:55
Електронний підпис укладений
31 травня 2018 15:01
Додаткова угода 1 до договору 11.PDF зміни до договору
31 травня 2018 15:01
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 15:45
Договір 11.PDF укладений
03 травня 2018 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 травня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 травня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України, в зв’язку з виявленою орфографічною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 21 303 627,34
UAH з ПДВ