Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Витратні матеріали для гемодіалізу, 2 лоти
Consumables for hemodialysis, 2 lots
Очікувана вартість
30 079 769,38 UAH
UA-2018-02-26-001488-a 8ae6ba3f210647058dd4bd5f149e3697
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840879 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840879
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840879
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 лютого 2018 17:33
Звернення за роз’ясненнями: до 19 березня 2018 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2018 18:00
Очікувана вартість: 30 079 769,38 UAH з ПДВ
Publication date: 26 лютого 2018 17:33
Enquiries until: 19 березня 2018 18:00
Complaints submission until: до 25 березня 2018 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 березня 2018 18:00

Information

Estimated total value: 30 079 769 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

26 лютого 2018 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 17:33
ТД_гемо_бб.PDF
26 лютого 2018 17:33
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
26 лютого 2018 17:33
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
26 лютого 2018 17:33
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
26 лютого 2018 17:33
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
26 лютого 2018 17:33
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо загальних вимог до предмету закупівлі
Дата подання: 05 березня 2018 16:45
Дата відповіді: 12 березня 2018 11:14
В додатку 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в розділі «Загальні вимоги» Замовником встановлено кілька вимог, які суперечать чинному законодавству, вводять учасників в оману та можуть призвести до необ’єктивної та упередженої оцінки тендерних пропозицій. Зокрема: 1) в п. 2 вказаного розділу зазначено: «Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник надає сертифікат відповідності, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.» Проте, згідно наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні» медичні вироби не входять до вказаного переліку. Водночас, вимоги до медичних виробів встановлено Технічним регламентом щодо медичних виробів, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, і підтвердження відповідності запропонованих медичних виробів вимогам вказаного технічного регламенту має бути надано Учасником згідно п. 1 розділу «Загальні вимоги» додатку 2 тендерної документації. Таким чином, є незрозумілим, що учасник повинен надати в якості підтвердження відповідності вимозі, зазначеній в пункті 2 розділу «Загальні вимоги». Враховуючи викладене, пункт 2 розділу «Загальні вимоги» має бути вилучений. 2)в пункті 6 розділу «Загальні вимоги» зазначено: «Витратні матеріали повинні бути внесеними до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби, в рамках виконання постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби" та наказу МОЗ України від 18.08.2014 № 574 "Про затвердження Положення про реєстр оптово-відпускних цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення, порядок внесення до нього змін та форм декларації зміни оптово-відпускної ціни на лікарський засіб та виріб медичного призначення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 09.09.2014 № 1097/25874. Для підтвердження учасник надає копію витягу з відповідного наказу МОЗ України або копію листа МОЗ України про віднесення товару до медичної техніки, якщо це передбачено законодавством України.» Проте, відповідно до постанови КМУ від 02.07.2014 № 240 "Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби" декларування зміни оптово-відпускних ціни поширюється лише на лікарські засоби, а витратні матеріали для гемодіалізу відносяться до медичних виробів. Враховуючи викладене, пункт 6 розділу «Загальні вимоги» має бути вилучений. Крім того, в пункті 7 розділу «Загальні вимоги» зазначено вимогу: «Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією». Питання кількості, якості та термінів поставки товару, що є предметом закупівлі, є істотними умовами договору, який укладається Замовником з Учасником-переможцем процедури закупівлі, і включені у проект договору, що наведений в тендерній документації (додаток 4) . За порушення цих умов Учасником-переможцем чинним законодавством та договором передбачається відповідальність, включаючи штрафні санкції та обернення на користь Замовника забезпечення виконання умов договору у вигляді банківської гарантії. Водночас, порушення цих умов виробником або його уповноваженим представником в Україні не є обставиною непереборної сили згідно проекту договору, що наведений у тендерній документації. Таким чином, гарантійний лист, що вимагається Замовником, не має для Замовника юридичної значимості. Загальні питання кількості, якості та термінів поставки товарів обумовлюються в договорі між Учасником та виробником або його уповноваженим представником в Україні і як правило не можуть бути змінені під конкретну поставку партії товарів. З огляду на це, отримання такого гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника в Україні для багатьох учасників є проблематичним. В той же час, для Замовника може бути важливим, щоб Учасник процедури закупівлі офіційно був включений в дистрибуційний ланцюг виробника, що гарантуватиме дотримання Учасником вимог виробника щодо транспортування, зберігання та підтримання стерильності виробів, а також виконання ним вимог Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції». Задля цього, вказана вимога Замовника може бути викладена наступним чином: «Обов’язкове надання Учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує повноваження Учасника на продаж в Україні товарів, що є предметом закупівлі». Отримання такого гарантійного листа від виробника або його уповноваженого представника в Україні не є проблематичним для учасників, які офіційно включені в дистрибуційний ланцюг виробника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постійною робочою групою Департаменту охорони здоров’я відповідного напрямку, якою було напрацьовано технічні вимоги на закупівлю, опрацьовано питання та прийнято рішення залишити технічні вимоги на закупівлю без змін, оскільки:
- щодо пунктів 2, 6 Загальних вимог Додатку 2 тендерної документації на закупівлю: надання підтверджуючих документів вимагається в разі, якщо це передбачено законодавством України;
- щодо пункту 7 Загальних вимог Додатку 2 тендерної документації на закупівлю: вказана вимога сформована з метою:
а) Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів учасником торгів. Надання гарантійного листа від виробника є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він, в свою чергу, від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарських засобів та медичних виробів замовнику.
Внесенням такої вимоги до тендерної документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів та медичних виробів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому.
б) Забезпечення високої якості лікарських засобів та медичних виробів, адже лист від безпосереднього виробника продукції може гарантувати замовнику належну якість та високі показники терміну придатності лікарських засобів та медичних виробів (принцип ефективності та раціональності закупівлі).
в) Забезпеченні мінімальної націнки на лікарські засоби та медичні вироби, а, як наслідок, нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, за рахунок власних дисконтів по контракту, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни (принцип максимальної економії).
г) Надання гарантійного листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби та медичні вироби, які постачатимуться учасником, отримані ним злочинним шляхом, таким як: контрабанда, крадіжка, незаконний бартер тощо (принцип законності). Адже лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо.
д) В разі виникнення конфліктних ситуацій під час виконання договору учасником – переможцем, пов’язаних з виконанням договору, замовник на виконання гарантійного листа, виданого виробником, має право звернутися до нього з метою вжиття заходів щодо його повного та всебічного виконання.

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 2 − фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину − 83 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 639 165,57 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 195,83 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19100 UAH


Title: lot 2 - filter for preparation of ultra pure dializing solution - 83 units
Current status: Complete
Estimated total value: 639 165,57 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 195,83 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 12 квітня 2018 12:24
Auction planned date: 12 квітня 2018 12:24
Закінчення: 12 квітня 2018 12:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

83 од
лот 2 − фільтр для приготування ультра чистого діалізуючого розчину − 83 од.
ДК 021:2015: 33180000-5 — Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, Київська, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2018

lot 2 - filter for preparation of ultra pure dializing solution - 83 units
CPV: 33180000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 06 квітня 2018
UA-2018-02-26-001488-a8ae6ba3f210647058dd4bd5f149e3697
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська обл., м.Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Учасник Документи Рішення
ТОВ БІЛІМЕД Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Індекс Документи
Допущено до аукціону
Документи

Публічні документи

18 квітня 2018 16:30
Документи переможця.pdf
27 березня 2018 17:19
Електронний підпис
27 березня 2018 17:19
Електронний підпис
27 березня 2018 17:18
Технічна частина лот 2.pdf
26 березня 2018 16:15
Електронний підпис
26 березня 2018 16:15
Електронний підпис
26 березня 2018 16:14
Цінова пропозиція Лот 2.pdf
26 березня 2018 16:14
Технічна частина лот 2.pdf
26 березня 2018 16:14
Кваліфікаційна частина.pdf
26 березня 2018 16:14
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

28 березня 2018 09:48
Електронний підпис
28 березня 2018 09:16
цінова пропозиція лот 2.pdf
28 березня 2018 09:16
банківська гарантія.zip

Публічні документи

29 березня 2018 11:36
Електронний підпис
29 березня 2018 11:36
Електронний підпис
28 березня 2018 17:22
Електронний підпис
28 березня 2018 17:22
Електронний підпис
28 березня 2018 17:08
Лот 2 Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2018 17:08
Лот 2 Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БІЛІМЕД

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

ТОВ Індекс

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2018 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА" 638 987,95
UAH з ПДВ
638 987,95
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БІЛІМЕД 638 899,14
UAH з ПДВ
638 899,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Індекс 639 076,76
UAH з ПДВ
639 076,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2018 09:48
Електронний підпис
28 березня 2018 09:16
цінова пропозиція лот 2.pdf
28 березня 2018 09:16
банківська гарантія.zip

Публічні документи

18 квітня 2018 16:30
Документи переможця.pdf
27 березня 2018 17:19
Електронний підпис
27 березня 2018 17:19
Електронний підпис
27 березня 2018 17:18
Технічна частина лот 2.pdf
26 березня 2018 16:15
Електронний підпис
26 березня 2018 16:15
Електронний підпис
26 березня 2018 16:14
Цінова пропозиція Лот 2.pdf
26 березня 2018 16:14
Технічна частина лот 2.pdf
26 березня 2018 16:14
Кваліфікаційна частина.pdf
26 березня 2018 16:14
Банківська гарантія.zip

Публічні документи

29 березня 2018 11:36
Електронний підпис
29 березня 2018 11:36
Електронний підпис
28 березня 2018 17:22
Електронний підпис
28 березня 2018 17:22
Електронний підпис
28 березня 2018 17:08
Лот 2 Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2018 17:08
Лот 2 Технічна частина.pdf

Конфіденційні документи

28 березня 2018 17:08
Лот 2 Копії паспортів.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Копії паспортів громадянина України відповідальних осіб.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТОПСЕРВІС-МЕДТЕХНІКА"

ТОВ БІЛІМЕД

ТОВ Індекс

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БІЛІМЕД
#40087705
Переможець 638 899,14
UAH з ПДВ
17 квітня 2018 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2018 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БІЛІМЕД
#40087705
638 899,14
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2019 12:56
Електронний підпис укладений
03 травня 2018 15:16
Договір 10.PDF укладений
03 травня 2018 15:13

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 638 899,14
UAH з ПДВ