Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Хліб та булочки свіжовипечені
Очікувана вартість
201 898,07 UAH
UA-2018-02-26-000001-a 2ab6b8d2fdcc42d3afaaadcc5906ecfb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жехаренко Марина Миколаївна

+380664217596 bych.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41622592
Місцезнаходження: 75144, Україна , Херсонська обл., Виноградове, Херсонська область, Олешківський район, село Виноградове, вул. Поповича 2А
Контактна особа: Жехаренко Марина Миколаївна
+380664217596
bych.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 лютого 2018 02:02
Звернення за роз’ясненнями: до 04 березня 2018 18:30
Оскарження умов закупівлі: до 10 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 березня 2018 18:30
Початок аукціону: 15 березня 2018 15:00
Очікувана вартість: 201 898,07 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 018,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 найменувань
Хліб та булочки свіжовипечені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 75144, Україна, Херсонська область, навчальні заклади Виноградівськох сільської ради, Олешківського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 лютого 2018 08:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 лютого 2018 02:02
ПРОЕКТ договору про закупівлю.pdf
26 лютого 2018 02:02
ТД_15810000-9 Хліб.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання стосовно вимог до якості (ДСТУ)
Дата подання: 01 березня 2018 14:36
Дата відповіді: 04 березня 2018 17:36
Відповідно до Ст.4 закону України «Про стандартизацію» національні стандарти не є обов’язковими до застосування підприємствами. У той же час підприємства можуть розробляти та затверджувати у компетентних органах власні стандарти з якості.У тендерній документації замовника "Відділ освіти, культури та спорту Виноградівської сільської ради" вказано вимоги до якості -ДСТУ. Чи вважає замовник невідповідністю вимогам тендерної документації стандарти якості,що затверджено на підприємстві,тобто СОУ чи ТУ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Нормативно-правовим актом, який визначає правові засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, є Закон України «Про публічні закупівлі». Зокрема, цим законом визначаються права та обов’язки замовника під час планування та здійснення закупівель.
Так, згідно із частиною другою статті 22 вказаного закону замовник у тендерній документації з-поміж інших вимог повинен визначити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію. При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тендерний комітет замовника у тендерній документації на закупівлю хліба та хлібобулочних виробів визначив якісні вимоги до предмета закупівлі з урахуванням вимог чинного законодавства про якість та безпечність харчових продуктів та особливостей організації харчування дітей у начальних закладах.
Розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, зокрема і технічним, якісним та кількісним вимогам до предмета закупівлі, проводиться замовником після розкриття тендерних пропозицій, тобто після закінчення електронного аукціону, у строк, що не перевищує п’яти робочих днів або двадцяти робочих днів.
Отож, розгляд Вашої тендерної пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації проводитиметься у встановленому законодавством порядку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-26-000001-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат", Код ЄДРПОУ:00380267
Дата подання: 03 березня 2018 16:04
ВИМОГА про усунення порушень під час проведення процедури закупівель (в порядку ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
У додатку №3 Тендерної документації Замовника Розділом II «Інші вимоги до поставки товарів» передбачено наступне: харчові продукти, які постачаються повинні відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, діючим стандартам ДСТУ». У зв’язку з чим виникає питання:
1) Які саме окремі показники якості харчових продуктів повинні відповідати стандартам ДСТУ?
2) Чи вважає Замовник такими, що не відповідають вимогам тендерної документації стандарти якості хлібобулочної продукції підприємств (наприклад СОУ) та технічні умови (ТУ).
Якщо Замовник все таки вважає, що якісними характеристиками продукції є її відповідність ДСТУ і всі решта стандартів, затверджених у відповідності до ЗУ «Про стандартизацію» є такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, то така вимога тендерної документації є дискримінаційною.
Відповідно до п.4 ч.2. ст.4 ЗУ «Про стандартизацію» національні стандарти застосовуються підприємствами добровільно. У той же час підприємства мають право розробляти та затверджувати в установленому вказаним законом порядку власні стандарти з якості (особливо, якщо таких стандартів національне законодавство взагалі не передбачає). Таким чином, на підприємстві, що виробляє продукти харчування можуть діяти як національні стандарти (ДСТУ), так і стандарти розроблені та затверджені іншою компетентною установою (наприклад СОУ чи ТУ) (ст.6,8 ЗУ «Про стандартизацію»).
Вимагаючи від учасників процедури закупівель документацію, що підтверджує якість продукції у відповідності до вимог ДСТУ, Замовник таким чином дискримінує всіх решта операторів ринку, хто застосовує стандарти якості, які є розроблені та затверджені у встановленому законом порядку та можуть використовуватися на території України на рівні із ДСТУ.
В той же час, проект договору про закупівлю товарів, а саме п.5.1 містить інше (ніж, передбачене тендерною документацією) формулювання вимог до якості продукції, що закуповується: Продавець зобов 'язаний поставити Покупцеві товар, якість якого відповідає діючим в Україні державним стандартам, технічним умовам, нормативно-правовим актам, іншим нормативно-технічним документам, які встановлюють вимоги до показників якості такого роду/виду товару, а також мати відповідні дозволи, i сертифікати для поставки та використання (в т.ч. права продажу або надання у користування третім особам) товару на території України. Таке формулювання вимог до якості, на нашу думку, є найбільш збалансованим щодо виконання принципу недискримінації, передбаченого ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також таке формулювання повністю відповідає вимогам ЗУ «Про безпечність та якість харчових продуктів» та ЗУ «Про стандартизацію».
Таким чином, з огляду на вищезазначене, просимо привести у відповідність до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерну документацію, а саме прибрати із додатку №3 розділ II «Інші вимоги до поставки товарів» таку дискримінаційну вимогу як відповідність «окремих показників якості харчових продуктів, діючим стандартам ДСТУ», оскільки жодні зі стандартів якості на території України не є обов’язковими до застосовування і кожне підприємство має право обирати стандарти з якості, що є оптимальними для кожних окремих умов виробництва.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 березня 2018 17:59
Нормативно-правовим актом, який визначає правові засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти, є Закон України «Про публічні закупівлі». Зокрема, цим законом визначаються права та обов’язки замовника під час планування та здійснення закупівель.
Так, згідно із частиною другою статті 22 вказаного закону замовник у тендерній документації з-поміж інших вимог повинен визначити технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі технічну специфікацію, посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами При цьому, технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Тендерна документація замовника повністю відповідає вимогам закону в цій частині.
Частиною четвертою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Тендерна документація замовника не містить жодних дискримінаційних умов, усі зацікавлені особи мають право взяти участь у закупівлі. Вимоги до якості предмета закупівлі не є дискримінаційними умовами, оскільки визначають вимоги до товару, який має постачатися, а не вимоги до того, яким саме критеріям має відповідати учасник, що постачатиме товар.
УЧАСНИК НЕ ВПРАВІ ВИМАГАТИ ВІД ЗАМОВНИКА ЗМІНИ ВИМОГ ДО ЯКОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ В СТОРОНУ ЇЇ ПОГІРШЕННЯ, ТІЛЬКИ ТОМУ, ЩО ПОТЕНЦІЙНИЙ УЧАСНИК ПРОПОНУЄ ПОСТАВИТИ ЗОВСІМ ІНШИЙ ТОВАР.
Зважаючи на вищевикладене, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 березня 2018 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат" 103 752,60
UAH з ПДВ
94 247,11
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гарбар Анатолій Петрович 156 280,00
UAH з ПДВ
94 247,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цисовська Юлія Антонівна 201 105,00
UAH з ПДВ
201 105,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 березня 2018 17:49
пропозіция хлеб.pdf

Публічні документи

28 березня 2018 17:04
заява про відмову
21 березня 2018 22:27
довідка ДФС
21 березня 2018 22:27
довідка МВС
21 березня 2018 22:27
остаточна пропозиція
14 березня 2018 14:42
Електронний підпис
14 березня 2018 14:41
Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"

ФОП Гарбар Анатолій Петрович

ФОП Цисовська Юлія Антонівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне акціонерне товариство "Херсонський хлібокомбінат"
#00380267
Відхилено 94 247,11
UAH з ПДВ
19 березня 2018 15:34
ФОП Гарбар Анатолій Петрович
#2288211959
Відхилено 94 247,12
UAH з ПДВ
19 березня 2018 15:57
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
Рішення скасоване 201 105,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 14:56
ФОП Цисовська Юлія Антонівна
#3082516681
Відхилено 201 105,00
UAH з ПДВ
29 березня 2018 15:05

Документи

19 березня 2018 15:34
Електронний підпис
15 березня 2018 15:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

19 березня 2018 15:57
Електронний підпис
19 березня 2018 15:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2018 17:21
Електронний підпис
20 березня 2018 15:47
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

29 березня 2018 15:05
Електронний підпис
29 березня 2018 14:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
29 березня 2018 15:05
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі