Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тралення та дноочищення річкових внутрішніх водних шляхів загального користування
Очікувана вартість
3 590 000,00 UAH
UA-2018-02-23-002462-c 5c2d58e94e9d40e9b1591921d218ab57
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутрій Марина Геннадіївна

+380512501163 butriy.m@delta.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Дельта-лоцман" державного підприємства "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38728507
Вебсайт: http://www.delta-pilot.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, вул. Лягіна, буд 27
Контактна особа: Бутрій Марина Геннадіївна
+380512501163
butriy.m@delta.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 18:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 17:00
Очікувана вартість: 3 590 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Послуги з обслуговування водних видів транспорту за кодом ДК 021:2015 63720000-2 (Тралення та дноочищення річкових внутрішніх водних шляхів загального користування). Детальна інформація про обсяг закупівлі - згідно Додатку 1 та Додатку 2 до Тендерної документації.
Детальна інформація про закупівлю - згідно Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Тралення та дноочищення річкових внутрішніх водних шляхів загального користування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 63720000-2 — Послуги з обслуговування водних видів транспорту

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 березня 2018 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 13:46
ТД_тралення ВВШ - нова редакція.doc
03 березня 2018 13:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД .doc
23 лютого 2018 18:20
ТД_тралення ВВШ.doc
03 березня 2018 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 березня 2018 13:46
ТД_тралення ВВШ - нова редакція.doc
03 березня 2018 13:46
ПЕРЕЛІК ЗМІН, ЩО ВНОСЯТЬСЯ ДО ТД .doc
23 лютого 2018 18:20
ТД_тралення ВВШ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні вимоги 1
Дата подання: 27 лютого 2018 09:09
Дата відповіді: 01 березня 2018 17:53
1. Просимо надати інформацію відповідно до якого нормативного документу визначені технічні вимоги щодо послуг з обслуговування водних видів транспорту з зазначенням саме таких ділянок ВВШ України з зазначенням саме таких габаритів судноплавних ділянок (загальна протяжність, ширина судового ходу, навігаційна глибина, площа водної поверхні, що підлягає траленню та дноочищенню)? Звертаємо вашу увагу на те що відповідно до зазначеного вами розділу 1 Переліку внутрішніх водних шляхів, що належать до категорії судноплавних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12.06.1996 №640 довжина судноплавної ділянки річки: - Дніпро становить 1004 км, у вашому варіанті ця ділянка складає 1045 км; - Десна становить 505 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Південний Буг становить 199 км, у вашому варіанті ця ділянка складає 134 км; - Інгулець становить 19 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Самара становить 62 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Дністер становить 277 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Дністровський лиман становить 35 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Орель становить 4 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Сула становить 64 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Ворскла становить 42 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Стир становить 247 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; - Горинь становить 194 км, у вашому варіанті ця ділянка відсутня; Також зазначаємо що у згаданому переліку не зазначені габарити судноплавних ділянок (ширина судового ходу, навігаційна глибина, площа водної поверхні, що підлягає траленню та дноочищенню).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання та надаємо роз’яснення щодо тендерної документації.
Відповідно до п.1.1 Положення про навігаційне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах України, затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14.06.2007 №498, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 серпня 2007 за №905/14172 (далі – Положення № 498), Це Положення розроблено з метою створення єдиної системи навігаційного забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах, що включає шляхові роботи (проміри, днопоглиблення, дноочищення, тралення, утримання, зняття та встановлення засобів навігаційного обладнання (далі - ЗНО)), забезпечення безпечного лоцманського проведення, функціонування і утримання річкової інформаційної служби (далі - РІС), забезпечення зв’язку, надання щоденної гідрологічної та навігаційно-гідрографічної інформації, забезпечення безперервного пропуску через судноплавні гідротехнічні споруди (далі - СГТС) та під підйомними фермами мостів, утримання гідротехнічних споруд (далі - ГТС) портів та баз-стоянок, своєчасне відкриття та закриття навігації.
Згідно з п. 1.3 Положення №498, Навігаційне забезпечення на внутрішніх водних шляхах (далі - НЗ ) - це створення безпечних умов плавання суден, що полягає у виконанні визначеного цим Положенням переліку робіт та заходів.
Відповідно до п. 1.5 Положення №498, Навігаційне забезпечення судноплавства здійснюється шляхом:
оснащення внутрішніх водних шляхів, віднесених до категорії судноплавних, береговим і плавучим навігаційним обладнанням, забезпечення його безперебійної роботи згідно з міждержавним стандартом ГОСТ 26600-98 "Знаки навигационные внутренних судоходных путей. Общие технические условия." ("Знаки навігаційні внутрішніх судноплавних шляхів. Загальні технічні умови");
гідрографічного вивчення внутрішніх водних шляхів з метою створення безпечних умов судноплавства, вивчення руслових процесів, підготовки і видання офіційних річкових карт, керівництв і посібників для плавання, а також утримання їх в актуалізованому стані;
проведення днопоглиблювальних та дноочисних робіт з метою безпечної експлуатації внутрішніх водних шляхів;
збору та доведення до судновласників інформації про зміни навігаційних умов та режиму плавання на внутрішніх судноплавних шляхах метеорологічної та шляхової інформації;
забезпечення безпечного лоцманського проведення;
функціонування РІС;
забезпечення надійним зв'язком;
безпечного пропуску суден СГТС та підйомними фермами мостів;
створення умов безпечної стоянки на якірних місцях, ГТС у портах та на базах-стоянках.
Згідно до п. 1.6 Положення №498, ДП «АМПУ» забезпечує:
надійний зв'язок із суднами, що перебувають на підходах та в зоні дії РІС;
своєчасне інформування судновласників щодо змін у роботі навігаційного обладнання, зміщення зі своїх місць ЗНО, розкладу роботи мостів у зоні дії РІС та метеоінформацію;
проведення промірних, тральних, днопоглиблювальних та дноочисних робіт на внутрішніх судноплавних шляхах;
безпечне лоцманське проведення суден на внутрішніх судноплавних шляхах.
Відповідно до п. 2.6 Положення №498, Тральні роботи на внутрішніх водних шляхах проводяться ДП "АМПУ" та включають в себе:
суцільне тралення проводиться по всій довжині транзитного суднового ходу, за винятком плесових ділянок із глибинами, більшими за гарантовані у півтора раза. На таких ділянках допускається епізодичний контроль за переформуванням русла і чистотою суднового ходу шляхом руслових зйомок і промірювань ехолотами. Суцільне тралення здійснюється також і на всіх додаткових суднових ходах, у тому числі на підходах до затонів, пристаней, причалів, відстійних пунктів;
місцеве тралення проводиться у проміжках між суцільними траленнями на усіх перекатах, прогонах мостів, підходах до пристаней і на ділянках, де дуже розмиваються береги, а також на ділянках, де можливе засмічення суднового ходу такелажем, деревиною тощо. Ширина смуги, яку необхідно протралити, повинна відповідати ширині огородженого плавучими знаками суднового ходу. На ділянках, де відсутні плавучі знаки і судновий хід позначений тільки береговими знаками, тралення на водних шляхах I групи проводиться у межах подвійної гарантованої ширини, II групи - полуторної гарантованої ширини суднового ходу;
аварійне тралення будь-якої ділянки суднового ходу проводиться у тих випадках, коли на даній ділянці утоплений якір, лот або інший предмет, небезпечний для суден, а також у випадку аварії із судном або лотом. Аварійне тралення у випадку транспортної пригоди із судном здійснюють на об'явлену глибину у місці, де за припущенням сталося зіткнення судна із перешкодою. Це місце визначають по схематичному кресленню, складеному судноводієм.
Згідно з п. 1.6 Положення №498, ДУ «Держгідрографія» відповідно до покладених на неї завдань здійснює:
оснащення внутрішніх судноплавних шляхів України засобами навігаційного обладнання, забезпечення ремонту і безперебійної роботи в заданому режимі;
гідрографічне вивчення ВВШ з метою створення безпечних умов судноплавства, вивчення руслових процесів, підготовки і видання офіційних річкових карт, керівництв і посібників для плавання, а також підтримання їх в актуалізованому стані;
оперативне інформування РІС про зміни навігаційних умов і режиму плавання на ВВШ;
узгодження в межах повноважень будівництва об’єктів на внутрішніх водних шляхах України, проектної документації стосовно будівництва гідротехнічних споруд, проведення гідротехнічних робіт, кар’єрів видобування піску, прокладання підводних кабелів і трубопроводів та інших комунікацій на внутрішніх водних шляхах України в зоні дії ЗНО.
Відповідно до Плану встановлення та зняття сезонних плавучих ЗНО на ВВШ на 2018 рік, затвердженого ДУ «Держгідрографія» та погодженого ДП «АМПУ», встановлені ділянки ВВШ та строки навігації (початок та закриття).
Технічні вимоги 2
Дата подання: 27 лютого 2018 09:10
Дата відповіді: 01 березня 2018 17:52
2. Просимо надати інформацію відповідно до якого нормативного документу визначені технічні вимоги щодо послуг з обслуговування водних видів транспорту з зазначенням необхідності проведення: - саме суцільного тралення на ділянці ВВШ №1 та дільницях №2-5 ділянки ВВШ №5 виключно м’яким тралом? - саме місцевого тралення на ділянках №2-4 та дільниці №1 ділянки ВВШ №5 виключно жорстким тралом? Звертаємо вашу увагу на те що відповідно до Положення про навігаційне забезпечення судноплавства на внутрішніх водних шляхах України затвердженого Наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 14.06.2007 №498: - суцільне тралення проводиться по всій довжині транзитного суднового ходу, за винятком плесових ділянок із глибинами, більшими за гарантовані у півтора раза. На таких ділянках допускається епізодичний контроль за переформуванням русла і чистотою суднового ходу шляхом руслових зйомок і промірювань ехолотами. Суцільне тралення здійснюється також і на всіх додаткових суднових ходах, у тому числі на підходах до затонів, пристаней, причалів, відстійних пунктів; - місцеве тралення проводиться у проміжках між суцільними траленнями на усіх перекатах, прогонах мостів, підходах до пристаней і на ділянках, де дуже розмиваються береги, а також на ділянках, де можливе засмічення суднового ходу такелажем, деревиною тощо. Ширина смуги, яку необхідно протралити, повинна відповідати ширині огородженого плавучими знаками суднового ходу. На ділянках, де відсутні плавучі знаки і судновий хід позначений тільки береговими знаками, тралення на водних шляхах I групи проводиться у межах подвійної гарантованої ширини, II групи - полуторної гарантованої ширини суднового ходу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене питання. Наразі питання опрацьовується та при необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.

Інформація про відміну

Дата відміни
12 березня 2018 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій