Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Утилізація сміття та поводження зі сміттям код ДК 021:2015 90510000-5 (збір, вивіз та захоронення ТПВ) за індивідуальним графіком та місцем розташування контейнерів
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2018-02-23-002400-c eab957de34234799b94e6e3aab9c6bab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394575
+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394575,+380322394552
tendcom@franko.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2018 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2018 19:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 11:21
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
660 тони
Утилізація сміття та поводження зі сміттям код ДК 021:2015 90510000-5 (збір, вивіз та захоронення ТПВ) за індивідуальним графіком та місцем розташування контейнерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Університетська, 1( за адресами об'єктів Львівського національного університету імені Івана Франка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 березня 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація сміття та поводження зі сміттям

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2018 17:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 17:37
ТД_Сміття.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-002400-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВЕ Львів", Код ЄДРПОУ:33951598
Дата подання: 19 березня 2018 15:52
Оскарження протоколу засіданя тендерного комітету Львівського національного університету ім. І.Франка від 16.03.2018р
ТОВ " АВЕ Львів " оскаржує рішення тендерного комітету щодо дискваліфікації в закупівлі : Утилізація сміття та поводження зі сміттям код ДК 021:2015 90510000-5 (збір, вивіз та захоронення ТПВ) за індивідуальним графіком та місцем розташування контейнерів, так як вважає відхилення поданої ним тендерної документації безпідставне. Надаємо лист - пояснення щодо зазначених в протоколі засідання тендерного комітету Львівського національного університету ім.Івана Франка від 16.03.2018р недоліків.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 березня 2018 18:20
Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка повідомляє, що за результатами аналізу тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕ ЛЬВІВ» членами тендерного комітету Львівського національного університету імені Івана Франка 16.03.2018 р. прийнято рішення про відхилення цієї тендерної пропозиції у зв’язку із недотриманням вимог тендерної документації відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині:
ненадання договору на оброблення (перероблення) відходів, укладеного між Учасником та відповідним суб’єктом господарювання, дійсного протягом строку надання послуг відповідно до умов цієї тендерної документації на підтвердження виконання вимог закону щодо обробки (переробки) відходів (вимога Тендерної документації, пункт 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації) Замовником визначені документи, які учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції, та, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі). Учасником надано договори із іншим предметом: договір про надання послуг з прийняття ТПВ, предметом якого є прийняття відходів, з подальшим сортуванням, розміщенням та захороненням на полігоні ТПВ), договір про надання послуг з прийняття, розміщення, видалення та захоронення ТПВ, договір про надання послуг з перевезення, організації перевезення та захоронення відходів;
учасником не заповнений п. 3.2. Проекту Договору та не надано інформації про вартість видалення 1 м3 відходів (Відповідно до Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника Проект договору (Додаток №3) з відбитком печатки Учасника (у разі наявності). Також у тендерній документації вказано, що Учасником у Проекті договору не заповнюється лише пункт 3.1. Договору, а також Додаток №1 до Договору.
Відповідно до вимог чинного законодавства та Тендерної документації невиконання вказаних вимог та їх відсутність є підставою для відхилення пропозиції учасника торгів.
Крім цього, ст. 30 Закону України визначено не право, а обов’язок Замовника відхилити тендерну пропозицію Учасника за визначеними вказаною статтею умовами, однією з яких є не відповідність умовам тендерної документації.
З приводу зазначених заперечень у вимозі Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕ ЛЬВІВ» повідомляємо наступне.
1) Щодо відсутності слів в предметі договору оброблення (перероблення) відходів не є правовою підставою для відхилення пропозицій.
В умовах Тендерної документації Замовника передбачено таку вимогу як надання копії договору про оброблення (перероблення) відходів. Звернень щодо невідповідності вимоги надання такого документу в період уточнень не надходило.
У поданих Вами пакеті документів тендерної пропозиції відсутній такий договір. Натомість Ви подали договори про прийняття, видалення, захоронення, які за своїм термінологічним наповненням є відмінним від договорів оброблення (перероблення). Вказану вимоги виконали інші учасники, та надали у складі тендерної пропозиції договори про оброблення (перероблення) відходів. Тому, не є виправданим посилання лише на обов’язок органів місцевого самоврядування.
Тому, враховуючи вказане, відсутність договору про оброблення (перероблення) відходів є невиконанням умов тендерної документації.

2) Щодо не заповнення п.3.2. проекту договору вважати як технічну помилку і не враховувати це як невиконання умов тендерної документації.
Відповідно до Тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції надає заповнений та підписаний уповноваженою особою Учасника Проект договору (Додаток №3) з відбитком печатки Учасника (у разі наявності). Також у тендерній документації вказано, що Учасником у Проекті договору не заповнюється лише пункт 3.1. Договору, а також Додаток №1 до Договору.
Не заповнення п. 3.2. проекту договору є невиконанням умов тендерної документації і є підставою для застосування ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Додатково повідомляємо, що з аналогічних питань були рішення Антимонопольного комітету, в яких обґрунтовується обов’язковість виконання вимог тендерної документації, і визначають незаповнення пунктів проекту договору за вимоги замовника заповнення підставою для відхилення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищенаведене, члени тендерного комітету Львівського національного університету імені Івана Франка, розглянувши вимогу щодо перегляду рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АВЕ ЛЬВІВ», повідомляють про прийняття такого рішення відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 30) та вимог Тендерної документації.

Документи подані скаржником

19 березня 2018 15:52
Franka.PDF

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕ Львів" 705 493,80
UAH з ПДВ
705 493,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Санком-Львів 830 504,40
UAH з ПДВ
830 504,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА" 997 926,60
UAH з ПДВ
997 926,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 березня 2018 15:20
проек договору (10).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (9).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (8).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (7).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (6).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (5).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (4).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (3).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору (2).PDF
07 березня 2018 15:20
проек договору.PDF
07 березня 2018 15:20
Технічні вимоги (3).PDF
07 березня 2018 15:20
Технічні вимоги (2).PDF
07 березня 2018 15:20
Технічні вимоги.PDF
07 березня 2018 15:20
тендерна пропозиція (2).PDF
07 березня 2018 15:20
тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

09 березня 2018 15:07
Довідка банк.pdf
09 березня 2018 12:45
Установчі Документи.pdf
09 березня 2018 12:45
Статут.pdf
09 березня 2018 12:45
Процівники і Договора.pdf
09 березня 2018 12:45
Лист гарантія.pdf
09 березня 2018 12:45
ДОДАТОК СТ.17.pdf
09 березня 2018 12:45
Додаток 4.3.pdf
09 березня 2018 12:45
Додаток 4.2.pdf
09 березня 2018 12:45
Додаток 4.1.pdf
09 березня 2018 12:45
Довідки до Додатку 4.pdf
09 березня 2018 12:45
витяг 06-03-2018.pdf
09 березня 2018 12:45
використання печатки.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 16:20
41 паспорт директора.pdf
07 березня 2018 16:20
40 Наказ на директора.pdf
07 березня 2018 16:20
35 Договір Аркада Профі.pdf
07 березня 2018 16:20
24. Довідка про витрати.pdf
07 березня 2018 16:20
23 довідка з банку 2.pdf
07 березня 2018 16:20
22 довідка з банку.pdf
07 березня 2018 16:20
21 СТАТУТ 27 квітня 2017.PDF
07 березня 2018 16:20
15-20 Довідки.pdf
07 березня 2018 16:20
14 Відгуки про Грінеру.pdf
07 березня 2018 16:20
9_Дог Автоцентр Циклон.pdf
07 березня 2018 16:20
8_ Договір GPS.pdf
07 березня 2018 16:20
4. Балансова довідка.pdf
07 березня 2018 16:20
1. Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2018 16:20
0. Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕ Львів"

ТОВ Санком-Львів

ТОВ "ГРІНЕРА УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕ Львів"
#33951598
Відхилено 705 493,80
UAH з ПДВ
16 березня 2018 16:49
ТОВ Санком-Львів
#34711924
Переможець 830 504,40
UAH з ПДВ
16 березня 2018 17:21

Документи

16 березня 2018 16:49
Електронний підпис
12 березня 2018 11:48
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2018 17:21
Електронний підпис
16 березня 2018 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 березня 2018 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Санком-Львів
#34711924
830 504,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 березня 2018 17:21
Електронний підпис
16 березня 2018 16:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 травня 2020 17:59
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2019 13:40
Додаткова угода_Санком_2019_індивідуальний графік.jpg зміни до договору
28 січня 2019 13:39
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2018 15:12
Додаткова угода _Санком_індивідуальний графік.jpg зміни до договору
29 грудня 2018 15:11
Електронний підпис укладений
29 березня 2018 16:43
Договір про вивіз ТПВ_28.03.2018р..pdf укладений
29 березня 2018 16:40
Додаток №3 до Договору від 28.03.2018р..jpg укладений
28 березня 2018 16:49
Додаток №2 до Договору від 28.03.2018р._Дислокація та графік.pdf укладений
28 березня 2018 16:49
Додаток №1 до Договору від 28.03.2018р._Специфікація.jpg укладений
28 березня 2018 16:49
Договір від 28.03.2018р..pdf укладений
28 березня 2018 16:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили продовжити строк дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку.
Номер договору про закупівлю: 28/03.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/03.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині: Продовжити строк дії Договору достатнього для проведення процедури закупівлі на початок 2019 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в 2018 році, а саме: 166 100,88 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 28/03.2018
Договір:
Номер додаткової угоди: 28/03.2018
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 березня 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 830 504,40
UAH (в тому числі ПДВ 138 417,40 UAH)