Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукти дитячого харчування
Очікувана вартість
45 120,36 UAH
UA-2018-02-23-002069-c 967738e469d24e14908c1fb5bd654816
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карчевич Тетяна

+380552353246 BUDINOKDITIN@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХЕРСОНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ" ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01334387
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., Херсон, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КУЛИКА, будинок 149А
Контактна особа: Карчевич Тетяна
+380552353246
BUDINOKDITIN@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Продукти дитячого харчування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
350 пач
суміш малиш
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
500 шт
сік дитячий (0,2л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
500 банк
пюре яблучне дитяче (0,2л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
250 пач
суміш малишка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
87 пач
суміш малютка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування
120 пач
суміш каша б/м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73008, Україна, Херсонська обл., Херсон, І. Кулика
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 лютого 2018  —  31 грудня 2018
ДК 021:2015: 15884000-8 — Продукти дитячого харчування

Тендерна документація

23 лютого 2018 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сокульський Володимир Федорович
#1994913130
Переможець 45 120,36
UAH з ПДВ
23 лютого 2018 16:02

Документи

23 лютого 2018 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2019 08:59
Електронний підпис зміни до договору
10 жовтня 2018 18:27
СОКУЛЬСКИЙ УГОДА (1).jpg зміни до договору
10 жовтня 2018 18:26
Електронний підпис зміни до договору
24 липня 2018 11:23
Доп.угода №3 (1).jpg зміни до договору
24 липня 2018 11:22
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2018 16:58
Доп.угода (1).jpg зміни до договору
19 липня 2018 16:57
Електронний підпис зміни до договору
11 липня 2018 17:24
Доп. угода (1).jpg зміни до договору
11 липня 2018 17:24
Електронний підпис укладений
23 лютого 2018 16:04
Договор (Сокульський).doc укладений
23 лютого 2018 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зміною кон'юктури ринку та підвищення цін на ринку продовольчих товарів
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі зміною кон'юктури ринку та підвищення цін на ринку продовольчих товарів
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 липня 2018
Дата публікації змін до договору:
24 липня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни за одиницю товару не більше ніж на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі відповідно до пункту 2 частини 4 статті 36 Закону "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2018
Дата публікації змін до договору:
10 жовтня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів закупівлі товару і розірвання договору у зв'язку із закріттям ФОП Сокульський В.Ф.
Номер договору про закупівлю: 19
Договір:
Номер додаткової угоди: 19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2018 — 31 грудня 2018
Сума оплати за договором: 24 750,90
UAH з ПДВ