Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 437+015 - км 440+000 в межах Вінницької області
Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 437+015 - km 440+000 within the Vinnytsia region
Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 437+015 - km 440+000 within the Vinnytsia region
Очікувана вартість
75 600 000,00 UAH
UA-2018-02-23-001958-c ● d40a53d1ac424b178e8d8fd8a61b9d12
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Контактна особа: |
Стрембіцький Віталій +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Vinnytsia Oblast |
National ID: | 25845655 |
Contact point: |
Стрембіцький E.systems@dpes. +380432671305 tendersadvin@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 15:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 березня 2018 09:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 березня 2018 09:00 |
Очікувана вартість: | 75 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 378 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 378000 UAH |
Publication date: | 23 лютого 2018 15:42 |
Enquiries until: | 16 березня 2018 09:00 |
Complaints submission until: | до 22 березня 2018 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 березня 2018 09:00 |
Information
Estimated total value: | 75 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 378 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам’янка (через Вінницю) на ділянці км 437+015 - км 440+000 в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Current average repair of highway M-12 Stryi - Ternopil - Kropyvnytskyi - Znamianka (through Vinnytsia city) km 437+015 - km 440+000 within the Vinnytsia region
CPV: 45233142-6
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2018 15:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2018 15:39 |
23) 162 М-12 437-440 торги.ims | |
23 лютого 2018 15:39 |
23) ТД євро САД Він М-12 437+015-440+000 Немирів Березівка.docx | |
23 лютого 2018 15:39 |
23) Проект договору М-12 437+015 - 440+000.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні умови
Дата подання: 12 березня 2018 10:23
Дата відповіді: 14 березня 2018 16:31
Cкладовою частиною тендерної документації є Додаток №1, табл.2 вимоги є обовязковими для усіх учасників закупівлі.
В додатку №1 визначено, що учасник надає копію документу, що підтверджує право володіння, користування чи розпорядження асфальтозмішувальною установкою (АБЗ) (договір купівлі-продажу, оренди, лізингу) , копію акту приймання-передачі асфальтозмішувальної установки (АБЗ) за відповідним договором, або бухгалтерська довідка власника про наявність на балансі асфальтозмішувальної установки (АБЗ).
Аналогічно табличка щодо наявності обладнання містить інформацію що АБЗ допускається тільки власний/орендований/лізинг.
Таким учасником Додаток №1 до тендерної документації, вимагає від учасника інформації або про наявність власного АБЗ, або надання документів, що підтверджують оренду чи лізинг відповідного АБЗ.
Дана вимога є дискримінаційною, оскільки дискримінує та позбавляє можливості взяти у закупівлі учасникам, які не мають АБЗ у власності в оренді чи лізингу, але мають встановлені відповідні договірні стосунки із виробниками, які мають відповідні асфальто-бетонні заводи та готові забезпечити учасників необхідною кількістю відповідних матеріалів. У такий спосіб кількість можливих учасників торгів штучно звужується виключно до кількох учасників які мають власні (орендовані чи у лізингу) асфальто-бетонні заводи у місці надання послуг (на відстані можливого транспортування асфальтобетону), що є грубим порушення антимонопольного законодавства і підлягає відповідному коригуванню.
Звертаємо Вашу увагу на те, що питання недопущення звуження чесної конкуренції шляхом допущення до участі у закупівлях на надання послуг щодо ремонту доріг тільки тих учасників, які мають у власності (чи лізингу чи оренді АБЗ), та необхідності допущення учасників які мають можливість отримувати необхідні матеріали шляхом їх придбання у виробників (які мають такі АБЗ), неодноразово розглядалось Антимонопольним комітетом України і відповідно ним приймалися рішення, якими Замовників зобовязувалось усунути саме такі дискримінаційні умови та зобовязувалось внести відповідні зміни щодо надання можливості взяти участі у закупівлі в тому числі і учасникам, які мають можливість придбати відповідну кількість асфальтобетону у їх виробників, та готові надати Замовникам відповідні підтверджуючі документи.
Дякуємо,
З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до част. 1, ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до част. 2, ст. 16 Закону одним із таких критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Зазначена в запитанні вимога не є дискримінаційною, так як Замовником передбачені всі можливі умови використання асфальтобетонного заводу, які забезпечать виконання договору в повному обсязі та в обумовлений термін із забезпеченням належної якості.
В іншому випадку підрядник не в змозі гарантувати виконання договору підряду.
Придбання асфальтобетонної суміші за договором поставки, не може гарантувати потрібну кількість суміші належної якості у встановлені договором підряду терміни через неможливість контролю вищезазначених характеристик у постачальника асфальтобетонної суміші.
Відповідно до част. 2, ст. 16 Закону одним із таких критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази.
Зазначена в запитанні вимога не є дискримінаційною, так як Замовником передбачені всі можливі умови використання асфальтобетонного заводу, які забезпечать виконання договору в повному обсязі та в обумовлений термін із забезпеченням належної якості.
В іншому випадку підрядник не в змозі гарантувати виконання договору підряду.
Придбання асфальтобетонної суміші за договором поставки, не може гарантувати потрібну кількість суміші належної якості у встановлені договором підряду терміни через неможливість контролю вищезазначених характеристик у постачальника асфальтобетонної суміші.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 березня 2018
UA-2018-02-23-001958-c●d40a53d1ac424b178e8d8fd8a61b9d12
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Вінницькій області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25845655 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька обл., Вінниця, вул. Єрмака, 2-а, м. Вінниця |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ЕДБ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОСТРАДА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни
26 березня 2018 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій