Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля
Очікувана вартість
4 928 000,00 UAH
UA-2018-02-23-001225-b bb9ac1b3500d4b0d8afc15428de1744d
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Левадна Марина Василівна

+380484823202 mk.sarata@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти,сім`ї, молоді та спорту Саратської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 40939181
Місцезнаходження: 68200, Україна , Одеська обл., смт Сарата, вул. Крістіана Вернера,84
Контактна особа: Левадна Марина Василівна
+380484823202
mk.sarata@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 02 березня 2018 15:54
Оскарження умов закупівлі: до 08 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 березня 2018 15:54
Початок аукціону: 13 березня 2018 13:51
Очікувана вартість: 4 928 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 49 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
704 т
Вугілля марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68200, Україна, Одеська область, смт Сарата, вул. Крістіана Вернера, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 лютого 2018 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2018 13:25
Тендерна документація (зі змінами).pdf
23 лютого 2018 15:50
ТД вугілля.pdf
28 лютого 2018 13:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 лютого 2018 13:25
Тендерна документація (зі змінами).pdf
23 лютого 2018 15:50
ТД вугілля.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 23 лютого 2018 20:32
Дата відповіді: 26 лютого 2018 09:51
Доброго дня! Для зручності підготовки тендерної пропозиції просимо розмістити тендерну документацію в форматі - Word. Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Електронною системою не передбачено розміщення документів в форматі - Word. Для задоволення Вашого прохання надайте будь-ласка електронну адресу і Вам буде надіслано тендерну документацію в форматі Word.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 24 лютого 2018 19:47
Дата відповіді: 26 лютого 2018 11:50
Детально переглянувши Тендерну документацію Замовника, було виявлено, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які не відповідають чинному законодавству України та порушують вимоги статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі-Закон). 1) Додатком 2 до Тендерної документації передбачено надання учасником наступних документів: «…1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору: 1.3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетами на постачання аналогічного вугілля….». Згідно таких вимог, прийняти участь у процедурі закупівлі, та пропозиції яких не будуть відхилені, можуть лише ті учасники, які мають виконані аналогічні договори з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетом. В тому випадку якщо Учасник не укладав аналогічні договори з державними установами та являється новоствореною організацією і починає свою діяльність з приватним сектором його тендерна пропозиція буде відхилена. Дана вимога спричинить не допуск зазначеного підприємства як учасника до участі у процедурі закупівлі. Також Замовником встановлено вимога, щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору на поставку аналогічного вугілля, у свою чергу, зазначена умова Документації призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Тендерною документацією. Повідомляємо, що Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення про внесення змін до тендерної документації із зобов’язанням Замовника вилучити з тексту фрази, в яких вказується джерело фінансування. Тобто орган оскарження фактично визнавав окремі вимоги Замовника дискримінаційними та встановлення джерела фінансування – порушенням. Також Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України неодноразово приймала рішення, що Замовником не обґрунтовано встановлена вимога щодо наявності досвіду постачання вугілля кам’яного виключно марок тотожних Документації, оскільки зазначена умова призводить до неможливості участі у процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок, ніж це передбачено Документацією конкурсних торгів». 2) Пунктом 3.6 Додатку 3 до Документації встановлено: «…а) нотаріально завірену копію сертифікату якості товару, що пропонується до постачання; в) нотаріально завірені копії сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2018 році (з наданням копій договорів між Учасником та лабораторією та копій підтверджуючих документів про акредитацію (атестацію) лабораторії), який підтверджує якість вугілля…». Якщо Учасник має можливість надати оригінал сертифікату якості та протоколу випробувань чому він позбавлений такої можливості!? Надання нотаріально завірених копій призводить до збільшення витрат для підготовки Тендерної пропозиції. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги у Документації, є дискримінаційними, обмежують конкуренцію учасників процедури закупівлі, та порушують ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме дотримання основних принципів здійснення державних закупівель таких як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія державних коштів, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Виходячи з вищезазначеного, ПРОСИМО: 1. В пункті 1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації усунути встановлену дискримінаційну вимогу щодо певного джерела фінансування, а саме вилучити з тексту наступну фразу: «з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетами». 2. Доповнити пункт 1.3.1. Додатку 2 до Тендерної документації фразою: «Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товарів аналогічних до предмету закупівлі (вугілля кам’яного будь-яких марок)». 3. Доповнити пункт 3.6 Додатку 3 до Тендерної документації фразою: «…оригінал або нотаріально завірену копію…». 4. Внести відповідні зміни до Документації та надати роз’яснення з даних питань. У разі, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації, наше товариство буде вимушене звернутись зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто. Тендерним комітетом будуть прийняті відповідні рішення та розміщено на електронній системі.
Уточнення
Дата подання: 26 лютого 2018 14:26
Дата відповіді: 26 лютого 2018 14:44
Доброго дня! Що розуміється під аналогічним вугіллям? Вугілля кам*яне будь-яких марок?
Відповідь: Доброго дня. Під аналогічним вугіллям слід розуміти вугілля марки АМ (13-25), тобто той предмет який закуповується.
Уточнення
Дата подання: 27 лютого 2018 10:01
Дата відповіді: 27 лютого 2018 10:42
Доброго дня! Учасник може надати оригінал сертифікату якості та протоколу випробувань на виконання вимоги документації "...а) нотаріально завірену копію сертифікату якості товару, що пропонується до постачання; в) нотаріально завірені копії сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2018 році ..." ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто, на разі тендерним комітетом вносяться зміни до тендерної документації для усунення недоліків. Тендерну документацію з відповідними змінами буде розміщено в електронній системі. Дякуємо за звернення.
Тендерна документація
Дата подання: 28 лютого 2018 21:16
Дата відповіді: 01 березня 2018 09:14
Доброго дня! Просимо надіслати для більш зручної підготовки тендерної пропозиції документацію в форматі Word на електронну адресу tenderodessa2018@gmail.com Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Електронною системою не передбачено розміщення документів в форматі - Word. Для задоволення Вашого прохання надайте будь-ласка електронну адресу і Вам буде надіслано тендерну документацію в форматі Word.
Просимо уточнити обсяг вугілля.....
Дата подання: 01 березня 2018 10:28
Дата відповіді: 01 березня 2018 10:34
Доброго дня. У таблиці № 1 до тендерної документації - загальний обсяг вугілля складає 704 тн., але фактичний підсумок, який треба доставити до кожної ЗОШ окремо, виходить - 729,2. Просимо уточнити, який саме осяг Вугілля планується на закупівлю?
Відповідь: Доброго дня. Обсяг закупівлі вугілля складає 704 т. Дякуємо за звернення.
ТД
Дата подання: 01 березня 2018 11:47
Дата відповіді: 01 березня 2018 11:55
Просимо надіслати для більш зручної підготовки тендерної пропозиції документацію в форматі Word на електронну адресу tenderodessa2018@gmail.com Дякую!
Відповідь: Доброго дня. Ваш запит розглянуто. Очікуйте.
Електронна адреса
Дата подання: 01 березня 2018 11:49
Дата відповіді: 01 березня 2018 11:56
tenderodessa2018@gmail.com
Відповідь: Відповідно вашого прохання, надсилаємо тендерну документацію (зі змінами) на Вашу електронну адресу.
Просимо надіслати в форматі Word...
Дата подання: 01 березня 2018 15:22
Дата відповіді: 01 березня 2018 15:25
Просимо надіслати для більш зручної підготовки тендерної пропозиції документацію в форматі Word на електронну адресу zvy@vertikal.kiev.ua Дякую!
Відповідь: Доброго дня, дякуємо за звернення. Очікуйте.
Питання щодо
Дата подання: 01 березня 2018 18:34
Дата відповіді: 02 березня 2018 08:34
Пунктом 3.6 Додатку 3 до Документації встановлено вимогу надання : п.п. "а) нотаріально завірену копію сертифікату якості товару, що пропонується до постачання"; та п.п. "в) нотаріально завірені копії сертифікату якості або протоколу лабораторного дослідження, виданого незалежною акредитованою лабораторією у 2018 році (з наданням копій договорів між Учасником та лабораторією та копій підтверджуючих документів про акредитацію (атестацію) лабораторії).." якщо п.п. "В" п. 3.6. Додатку 3 передбачає можливість надання чи сертифікату якості чи протоколу випробувань , то можливо некоректно прописувати пункт "а" та його треба видалити?? Надайте будь-ласка розяснення с цього питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ваше звернення розглянуто. Шановні, в даному додатку тендерної документації передбачено надання зазначеного документу. Якщо дана вимога повторюється в наступному пункті, це не є тою підставою для внесення змін до тендерної документації. О крім того, звертаємо Вашу увагу на те, що Замовником вже внесено зміни до тендерної документації, та тендерну документацію зі змінами розміщено на порталі Уповноваженого органу. Готуючись до участі в торгах. будь-ласка керуйтесь тендерною документацією зі змінами. Дякуємо за звернення.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-001225-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТРАНСКОІЛ", Код ЄДРПОУ:41571779
Дата подання: 27 лютого 2018 09:07
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги стосовно підтвердження виконання аналогічного договору
Скасована
Дата: 27 лютого 2018 09:11
Причина: Технічна помилка
Номер вимоги: UA-2018-02-23-001225-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ТРАНСКОІЛ", Код ЄДРПОУ:41571779
Дата подання: 27 лютого 2018 09:13
Дискримінація учасників
Розглянувши Тендерну документацію (далі – Документація) Замовника, було виявлено, що Замовником встановлені дискримінаційні вимоги до потенційних учасників, які не відповідають чинному законодавству України та порушують вимоги статті 3, частини 3 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).

1) Додатком № 2 до Документації передбачається надання учасником наступних документів:
«…1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору:
1.3.1. Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетами на постачання аналогічного вугілля….».

Вимога встановлена Замовником в Документації щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Інформаційна довідка, яка містить відомості про виконання аналогічного договору, з аналогічною установою, яка фінансується державним або місцевим бюджетами на постачання аналогічного вугілля) є дискримінаційною, незаконною та такою, що суттєво звужує коло потенційних учасників, так як:
- підтвердженням досвіду виконання аналогічних договорів повинні бути договори на постачання аналогічного вугілля, що зазначене в Документації, а саме АМ (13-25);
- вимога, що договір повинен бути з аналогічною установою яка фінансується з державного або місцевого бюджету, не дає змоги компаніям, які працюють з комерційними установами брати участь у Процедурі закупівлі.
В тому випадку, якщо наше товариство має досвід постачання вугілля кам’яного інших марок, ніж це передбачено Документацією його тендерна пропозиція буде відхилена, як така, що не відповідає умовам Тендерної документації. Антимонопольний комітет неодноразово визнавав подібні вимоги порушенням (Рішення № 789-Р/ПК-СК від 08.08.2012, Рішення № 929-Р/ПК-СК від 07.09.2012).
Повідомляємо, що Постійно діючою адміністративною колегію Антимонопольного комітету України неодноразово приймались рішення про внесення змін до тендерної документації із зобов’язанням Замовника вилучити з тексту фрази, в яких вказується джерело фінансування.
Тобто орган оскарження фактично визнавав окремі вимоги Замовника дискримінаційними та встановлення джерела фінансування – порушенням (Рішення № 929-Р/ПК-СК від 07.09.2012).
Встановлення Замовником вимоги, що аналогічний договір повинен бути укладений з бюджетною установою, порушує основоположні принципи вільної та ринкової економіки. Тобто Замовник надає перевагу державному сектору над приватним, що не узгоджується, в тому числі із зобов’язанням, взятими Україною як членом Світової організації торгівлі. Подібною є ситуація визнання аналогічних договорів за ознакою використання коштів. Цю позицію також підтримує орган оскарження.
Також у згаданих випадках виникає проблема з підтвердженням виконання аналогічного договору новоствореними підприємствами, які у більшості починають підприємницьку діяльність з приватним сектором. Ця проблема спричинить не допуск зазначених підприємств, як учасників до подальшої участі у процедурі закупівлі.
Таким чином, зазначена вище умова Документації призводить до неможливості участі у Процедурі закупівлі учасників, які мають досвід постачання вугілля інших марок.
Замовник штучно звужує коло потенційних учасників, та порушує основні принципи здійснення такі як:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- недискримінація учасників;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.

Відповідно до зазначеного вище,
Просимо:
1) Привести Документацію у відповідність усунувши дискримінаційні вимоги.

В тому випадку, якщо Замовником не будуть внесені відповідні зміни до Документації, наше товариство буде вимушене звернутись зі скаргою до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України для захисту своїх прав та законних інтересів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
28 лютого 2018 12:26
Протокол засідання терндерного комітету щодо прийняття рішення про внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

27 лютого 2018 09:13
Скарга.docx

Документи

28 лютого 2018 12:26
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 березня 2018 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" 3 886 080,00
UAH з ПДВ
3 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД" 4 152 896,00
UAH з ПДВ
3 449 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕПЛОЮГ" 4 187 392,00
UAH з ПДВ
3 449 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО" 4 216 960,00
UAH з ПДВ
3 520 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Миколаїв-вугілля" 4 505 600,00
UAH з ПДВ
3 752 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕРТИКАЛЬ КИЇВ 4 574 592,00
UAH з ПДВ
3 785 408,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 4 928 000,00
UAH з ПДВ
4 928 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 березня 2018 20:58
8B8F3DE7-A92D-4489-8E6C-108F75C2AD20.jpeg
14 березня 2018 14:46
Електронний підпис
12 березня 2018 12:16
Електронний підпис
12 березня 2018 12:09
УДК АМ_нотар.копія.pdf
12 березня 2018 12:09
тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2018 12:09
СТАТУТ_оригінал.pdf
12 березня 2018 12:09
сертифікат АМ_нотар.коп..pdf
12 березня 2018 12:09
проект договору.pdf
12 березня 2018 12:09
про субпідряд.pdf
12 березня 2018 12:09
наказ №1 _оригінал.pdf
12 березня 2018 12:09
відгук_тес_близнюки_2017.pdf
12 березня 2018 12:09
Виписка _завір.копія.pdf
12 березня 2018 12:09
Scan Устав ТЭС заверенный.pdf
12 березня 2018 12:09
Scan наказ №1 заверенный.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 15:03
Статут.pdf
12 березня 2018 15:03
ст .17 п 1-10 и ч.2 ст. 17.pdf
12 березня 2018 15:03
протокол качэства.pdf
12 березня 2018 15:03
протокол випробувань.pdf
12 березня 2018 15:03
Паспорт.pdf
12 березня 2018 15:03
Копія договору з МЧ.pdf
12 березня 2018 15:03
Договір оренди офіса.pdf
12 березня 2018 15:03
Договір з Лабораторією.pdf
12 березня 2018 15:03
довіреність.pdf
12 березня 2018 15:03
довідка МТБ.pdf
12 березня 2018 15:03
Витяг ПДВ.pdf
12 березня 2018 15:03
Виписка з протоколу.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч7.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч6.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч5.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч4.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч3.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч2.pdf
12 березня 2018 15:03
Атест.лаборатирии_ч1.pdf
12 березня 2018 15:03
акт ваги.pdf
12 березня 2018 15:03
технічне завдання АМ13-25..pdf
12 березня 2018 15:03
Тендерна Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 березня 2018 19:47
Електронний підпис
11 березня 2018 19:45
22. Довідка довкілля..pdf
11 березня 2018 19:45
15. Стаття 17..pdf
11 березня 2018 19:45
8. Копія Статуту..pdf
11 березня 2018 19:45
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 13:57
Електронний підпис
07 березня 2018 13:18
32. Тендерна пропозиція.pdf
07 березня 2018 13:18
30. ДОГОВІР_інспекторат.pdf
07 березня 2018 13:18
29.протокол_АМ_13-25.pdf
07 березня 2018 13:18
27. сертификат_АМ_13-25.pdf
07 березня 2018 13:18
23. не банкрут.pdf
07 березня 2018 13:18
20.1.відомості з ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2018 13:18
17. довідка працівники.pdf
07 березня 2018 13:18
16. довідка мат-база.pdf
07 березня 2018 13:18
15. податкова пільга.pdf
07 березня 2018 13:18
11. згода з осн. умовами.pdf
07 березня 2018 13:18
9. Проект договору.pdf
07 березня 2018 13:18
6. Інф. про техн. якісні.pdf
07 березня 2018 13:18
5. поясн. п.5 ч.1 ст.17.pdf
07 березня 2018 13:18
4. ст.17 загальна.pdf
07 березня 2018 13:18
1.1. Вип. 19 п..pdf
07 березня 2018 13:18
1. вип з протоколу 11.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 14:45
Електронний підпис
12 березня 2018 12:42
Відомості про Учасника.pdf
12 березня 2018 12:42
Тендерна пропозиція.pdf
12 березня 2018 12:42
Копія Статуту.pdf
12 березня 2018 12:42
Копія протоколу зборів.pdf
12 березня 2018 12:42
Копія наказу.pdf
12 березня 2018 12:42
Копія довідки ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2018 12:42
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2018 12:42
Додаток 3.pdf
12 березня 2018 12:42
Довіреність.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 09:35
Витяг з ЄДР.pdf
12 березня 2018 09:35
сфера акредитації.PDF
12 березня 2018 09:35
атестат.PDF
12 березня 2018 09:35
Договір з лабораторією.pdf
12 березня 2018 09:35
Довідка про товар.pdf
12 березня 2018 09:35
Сертифікат АМ (13-25).pdf
12 березня 2018 09:35
Додаток 3.pdf
12 березня 2018 09:35
Довідки ст. 17 5 шт..pdf
12 березня 2018 09:35
Наказ і протокол.pdf
12 березня 2018 09:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
12 березня 2018 09:35
Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 березня 2018 09:35
Статут.pdf
12 березня 2018 09:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 березня 2018 11:41
Електронний підпис
12 березня 2018 11:38
Копія витягу_ПДВ.PDF
12 березня 2018 11:38
Копія Статуту.PDF
12 березня 2018 11:38
Виписка з протоколу.PDF
12 березня 2018 11:38
Технічна специфікація.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_ст.17_1_6.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_ст.17_1_4.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_ст.17_1_3.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_ст.17_1_8.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_ст.17_2.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_працівники.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_ПДВ.PDF
12 березня 2018 11:38
Довідка_МТБ.PDF
12 березня 2018 11:38
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

ТОВ "АРТАНС ТРЕЙД"

ТОВ "ТЕПЛОЮГ"

ПрАТ "ВО "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "Миколаїв-вугілля"

ТОВ ВЕРТИКАЛЬ КИЇВ

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
#39343817
Переможець 3 449 000,00
UAH з ПДВ
15 березня 2018 10:44

Документи

15 березня 2018 10:43
Електронний підпис
13 березня 2018 14:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 березня 2018 10:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
#39343817
3 449 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 березня 2018 10:43
Електронний підпис
13 березня 2018 14:43
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 27 березня 2018 16:25
Коментар щодо відміни: Відповідно ст. 21 ЗУ "Про публічні закупівлі" - торги відміняються в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
27 березня 2018 16:25
Протокол