Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Очікувана вартість
648 340,00 UAH
UA-2018-02-23-001016-c ca9580dc46024aa7be540ffcb6a3d3c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Овчаренко

+380974486570 bel12007@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Малобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Василівської районної ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 25678341
Місцезнаходження: 71670, Україна , Запорізька обл., Василівький р-н, с. Мала Білозерка, вул. Гвардійська, 23
Контактна особа: Світлана Овчаренко
+380974486570
bel12007@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 12:17
Звернення за роз’ясненнями: до 03 березня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 березня 2018 10:00
Початок аукціону: 14 березня 2018 12:57
Очікувана вартість: 648 340,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,62%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 тони
Вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71670, Україна, Запорізька область, Василівський район, село Мала Білозерка, вул. Гвардійська, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 27 лютого 2018 12:20
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:48
В Документації є вимога щодо надання Учасниками Протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання) у 2017 році. Нам незрозуміло як бути тим Учасникам, що не реалізовували вугілля марки ДГОМ (13-50) в 2017 році. Чому не можна надати вище зазначені документи датовані 2018 роком?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для розширення кола учасників в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо можливості надання учасниками торгів протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання), датованим не тільки 2017 роком. Тому, так, можна надати у складі тендерної пропозиції вищезазначений документ, датований 2018 роком.
Щодо надання листа від лабораторії
Дата подання: 27 лютого 2018 12:27
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:49
В Документації вимагається надання Учасниками копії дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань (посвідчення якості), та лист від такої лабораторії, адресований на ім’я замовника, в якому зазначено право використання учасником зазначеного документу в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель. Повідомляємо Вам, що лабораторія разом протоколом випробувань (посвідчення якості) надає завірену печаткою лабораторії копію дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії. Ніяких додаткових листів лабораторія не повинна надавати. Просимо Вас дозволити надати замість цього листа завірену печаткою лабораторії копію дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога надання листа від незалежної лабораторії, в якому зазначено право використання учасником копії атестату про акредитацію лабораторії в цих торгах, встановлювалася через наявність непоодиноких випадків щодо надання підроблених документів та/або недійсних та/або документів, права на які власник цих документів учаснику не надавав, та які можна «скачати» в мережі Інтернет, що в свою чергу не може гарантувати замовнику придбання якісного вугілля, що вироблено (видобуто) у законній спосіб відповідно до технічних умов та державних стандартів. Тому, вважаємо, що при замовленні послуг з проведення випробувань проб вугілля в незалежній лабораторії, отримати від такої лабораторії лист з правом використання у цих торгах копії атестату про акредитацію лабораторії, - це гарантія правомочності її діяльності та правильності здійснення оцінки відповідності товару, що є предметом закупівлі.
Про надання сертифікату відповідності
Дата подання: 27 лютого 2018 12:47
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:47
В Документації вимагається надання сертифікату відповідності. Але відповідно до діючого законодавства України (згідно з Переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28) вугілля кам'яне і продукти його переробки не підлягають обов'язкової сертифікації. Сертифікати відповідності на вугілля не видаються. На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, поширюється Національний стандарт України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" – ДСТУ 7146:2010. Підпунктом 3.6 пункту 3 Стандарту визначено, що для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ДП "УкрНДІвуглезбазачення" (Додаток А Стандарту). Пунктом 7.10 Стандарту визначено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки. Також у нас є відповідь з цього питання від ДП "Дніпростандартметрологія", що вугілля не підлагає обов'язкової сертифікації. Тому просимо Вас вилучити вимогу щодо надання сертифікату відповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачальники, навіть якщо вони не є виробниками товару (в даному випадку – вугілля), несуть відповідальність за якість товару, що постачається. Сертифікат відповідності – це документ, який підтверджує, що продукція або система якості, відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик зі строком дії 4 роки (копію якого також вимагається у складі тендерної пропозиції) – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010, хоча учасниками процедури закупівлі можуть бути не тільки виробники вугілля. Так, дійсно, предмет закупівлі не підлягає обов'язковій сертифікації, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинності сам Декрет). Але, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі тендерної пропозиції.
Протнадання сертифікату відповідності
Дата подання: 28 лютого 2018 18:57
Дата відповіді: 02 березня 2018 16:24
Ви надалі відповідь, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі тендерної пропозиції. Але отримання цього сертифікату відповідності у відповідних органах сертифікації вимагає певного часу, тому надати заявку на його отримання, провести відповідні дослідження протягом періоду часу з моменту виходу оголошення про початок торгів до моменту подачі тендерних пропозицій може тільки той учасник, який знав про цю вимогу заздалегідь і якого Ви хочете бачити переможцем торгів. Тому для залучення більш широкого кола учасників пропонуємо Вам виключити цю вимогу з Документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваші вигадки щодо змови замовника не є предметом суперечки. Стосовно сертифікату відповідності. Замовник перевіряє якість запропонованого учасниками тендеру товару всіма доступними законними способами, при цьому пересвідчитися в належній якості товару окрім документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, інших шляхів для замовника на етапі відбору постачальника немає. Учасник торгів повинен бути готовим для підготовки і подання документів, які вимагає замовник, в тому числі документів, які підтверджують якість запропонованого товару. Законом про публічні закупівлі встановлено не менше 15 днів для підготовки тендерної пропозиції, яких вистачає для цих дій. Органам сертифікації достатньо тижня для видачі сертифікату відповідності, а при замовленні термінової послуги – 1-2 дні (інформація отримана з декількох органів сертифікації). Як говориться, хто хоче — шукає можливості, хто не хоче — шукає причини. Вимоги щодо надання сертифікату у складі тендерної пропозиції залишаються не змінними.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-001016-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП фірма "ВЕГА", Код ЄДРПОУ:23942199
Дата подання: 20 березня 2018 18:47
Відсутній протокол
Відсутній протокол №7.Завантажений чистий лист.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 16:43
Замовник у строк, встановлений частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон), - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП фірма «Вега» оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відхилення на виконання частини другої статті 30 Закону та додав скан протоколу тендерного комітету №7 від 15.03.2018 з назвою файлу «протокол 7» у форматі docx. Тому, вважаємо, що ніякого порушення з боку замовника не було.
Причини, через які зазначений скан протоколу має вигляд чистого листа, замовнику невідомі та пояснень з цього приводу від технічної служби електронного майданчику Zakupki.prom.ua, на якому здійснює оприлюднення замовник, ще не отримано. Більш детальна інформація, в тому числі щодо причин відхилення тендерної пропозиції ПП фірма "Вега" зазначена у протоколах тендерного комітету №7 та №10 (додаються).

Документи

23 березня 2018 16:43
Протокол 7.docx
23 березня 2018 16:43
Протокол 10.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 березня 2018 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП фірма "ВЕГА" 575 850,00
UAH з ПДВ
567 850,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" 625 350,00
UAH з ПДВ
625 350,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" 645 810,00
UAH з ПДВ
645 810,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" 647 790,00
UAH з ПДВ
647 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2018 09:52
02Витяг з ЄДР.стор1.pdf
13 березня 2018 09:52
01 Лист-пояснення.pdf
13 березня 2018 09:51
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 березня 2018 09:12
Електронний підпис
01 березня 2018 19:40
Фінансова спроможність.pdf
01 березня 2018 19:40
Статут.pdf
01 березня 2018 19:40
Вимоги 17 статті.pdf
01 березня 2018 19:40
Предмет закупівлі.pdf
01 березня 2018 19:40
Кваліфікація.pdf
01 березня 2018 19:40
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 березня 2018 17:38
Електронний підпис
20 березня 2018 17:36
Відсутність судимості.jpg
12 березня 2018 12:50
Електронний підпис
12 березня 2018 12:48
Предмет закупівлі.rar
12 березня 2018 12:48
Вимоги 17 статті.pdf
12 березня 2018 12:48
Фінансова спроможність.pdf
12 березня 2018 12:48
Кваліфікація.7z
12 березня 2018 12:48
ПДВ.pdf
12 березня 2018 12:48
Інші вимоги.pdf
12 березня 2018 12:48
Статут.pdf
12 березня 2018 12:48
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП фірма "ВЕГА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"

ПП "ЛІДЕР АКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП фірма "ВЕГА"
#23942199
Відхилено 567 850,00
UAH з ПДВ
16 березня 2018 12:49
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО"
#41073735
Відхилено 625 350,00
UAH з ПДВ
17 березня 2018 17:10
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
Переможець 645 810,00
UAH з ПДВ
20 березня 2018 16:49

Документи

16 березня 2018 12:49
Електронний підпис
16 березня 2018 12:48
Протокол 7.docx
14 березня 2018 13:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 березня 2018 17:10
Електронний підпис
17 березня 2018 17:09
Протокол 8.docx
16 березня 2018 12:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 березня 2018 16:49
Електронний підпис
20 березня 2018 16:48
Протокол 9 (скан).docx
17 березня 2018 17:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 березня 2018 16:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
#39635487
645 810,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 березня 2018 16:49
Електронний підпис
20 березня 2018 16:48
Протокол 9 (скан).docx
17 березня 2018 17:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2019 15:21
Електронний підпис зміни до договору
22 січня 2019 10:38
додаткова угода_2.pdf зміни до договору
22 січня 2019 10:34
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2018 15:38
додаткова угода_1.pdf зміни до договору
28 грудня 2018 12:55
Електронний підпис укладений
04 квітня 2018 14:55
договір.pdf укладений
04 квітня 2018 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.03.2019, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків ціни Договору, а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання сторонами своїх обов’язків
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 січня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг поставки твердого палива (вугілля кам'яного ДГОМ (13-50)) з 01.01.2019 по 31.03.2019 становить 33 тони. Ціна Договору з 01.01.2019 по 31.03.2019 становить 129162 грн. Загальна ціна договору збільшується до 774972 грн.
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 квітня 2018 — 31 березня 2019
Сума оплати за договором: 774 972,00
UAH з ПДВ