Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Очікувана вартість
648 340,00 UAH
UA-2018-02-23-001016-c ● ca9580dc46024aa7be540ffcb6a3d3c4
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад «Малобілозерська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1» Василівської районної ради Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 25678341 |
Місцезнаходження: | 71670, Україна , Запорізька обл., Василівький р-н, с. Мала Білозерка, вул. Гвардійська, 23 |
Контактна особа: |
Світлана Овчаренко +380974486570 bel12007@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 12:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 березня 2018 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 березня 2018 10:00 |
Початок аукціону: | 14 березня 2018 12:57 |
Очікувана вартість: | 648 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,62% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
165 тони
Вугілля кам'яне ДГОМ (13-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
71670, Україна, Запорізька область, Василівський район, село Мала Білозерка, вул. Гвардійська, буд.23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 березня 2018 16:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 березня 2018 16:28 |
Тендерна документація (2018) (зі змінами_1).doc | |
02 березня 2018 16:28 |
Додаток 3 до тендерної документації (зі змінами_1).docx | |
02 березня 2018 16:28 |
Зміни до ТД_1.doc | |
23 лютого 2018 12:17 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx | |
23 лютого 2018 12:17 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx | |
23 лютого 2018 12:17 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx |
02 березня 2018 16:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 березня 2018 16:28 |
Тендерна документація (2018) (зі змінами_1).doc
|
|||
02 березня 2018 16:28 |
Додаток 3 до тендерної документації (зі змінами_1).docx
|
|||
02 березня 2018 16:28 |
Зміни до ТД_1.doc
|
|||
23 лютого 2018 12:17 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx
|
|||
23 лютого 2018 12:17 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx
|
|||
23 лютого 2018 12:17 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 27 лютого 2018 12:20
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:48
В Документації є вимога щодо надання Учасниками Протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання) у 2017 році.
Нам незрозуміло як бути тим Учасникам, що не реалізовували вугілля марки ДГОМ (13-50) в 2017 році. Чому не можна надати вище зазначені документи датовані 2018 роком?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Для розширення кола учасників в тендерну документацію будуть внесені зміни щодо можливості надання учасниками торгів протоколу випробувань (посвідчення якості), виданого незалежною лабораторією (із зазначенням показників зольності, вологості, сірки, теплоти згорання), датованим не тільки 2017 роком. Тому, так, можна надати у складі тендерної пропозиції вищезазначений документ, датований 2018 роком.
Щодо надання листа від лабораторії
Дата подання: 27 лютого 2018 12:27
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:49
В Документації вимагається надання Учасниками копії дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії, яка видала протокол випробувань (посвідчення якості), та лист від такої лабораторії, адресований на ім’я замовника, в якому зазначено право використання учасником зазначеного документу в цих торгах із зазначенням ідентифікатора закупівлі в електронній системі закупівель.
Повідомляємо Вам, що лабораторія разом протоколом випробувань (посвідчення якості) надає завірену печаткою лабораторії копію дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії. Ніяких додаткових листів лабораторія не повинна надавати.
Просимо Вас дозволити надати замість цього листа завірену печаткою лабораторії копію дійсного атестату про акредитацію незалежної лабораторії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога надання листа від незалежної лабораторії, в якому зазначено право використання учасником копії атестату про акредитацію лабораторії в цих торгах, встановлювалася через наявність непоодиноких випадків щодо надання підроблених документів та/або недійсних та/або документів, права на які власник цих документів учаснику не надавав, та які можна «скачати» в мережі Інтернет, що в свою чергу не може гарантувати замовнику придбання якісного вугілля, що вироблено (видобуто) у законній спосіб відповідно до технічних умов та державних стандартів. Тому, вважаємо, що при замовленні послуг з проведення випробувань проб вугілля в незалежній лабораторії, отримати від такої лабораторії лист з правом використання у цих торгах копії атестату про акредитацію лабораторії, - це гарантія правомочності її діяльності та правильності здійснення оцінки відповідності товару, що є предметом закупівлі.
Про надання сертифікату відповідності
Дата подання: 27 лютого 2018 12:47
Дата відповіді: 28 лютого 2018 16:47
В Документації вимагається надання сертифікату відповідності. Але відповідно до діючого законодавства України (згідно з Переліком продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 р. № 28) вугілля кам'яне і продукти його переробки не підлягають обов'язкової сертифікації. Сертифікати відповідності на вугілля не видаються.
На кам'яне вугілля, антрацит та продукти їх перероблення, що використовуються для побутових потреб, поширюється Національний стандарт України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" – ДСТУ 7146:2010. Підпунктом 3.6 пункту 3 Стандарту визначено, що для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, виданий ТК-92 "Вугілля та продукти його перероблення" або ДП "УкрНДІвуглезбазачення" (Додаток А Стандарту).
Пунктом 7.10 Стандарту визначено, що під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить основні та додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик – чотири роки.
Також у нас є відповідь з цього питання від ДП "Дніпростандартметрологія", що вугілля не підлагає обов'язкової сертифікації.
Тому просимо Вас вилучити вимогу щодо надання сертифікату відповідності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Постачальники, навіть якщо вони не є виробниками товару (в даному випадку – вугілля), несуть відповідальність за якість товару, що постачається. Сертифікат відповідності – це документ, який підтверджує, що продукція або система якості, відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного законодавством. Сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик зі строком дії 4 роки (копію якого також вимагається у складі тендерної пропозиції) – це гарантії виробника щодо відповідності якості вугілля вимогам ДСТУ 7146:2010, хоча учасниками процедури закупівлі можуть бути не тільки виробники вугілля. Так, дійсно, предмет закупівлі не підлягає обов'язковій сертифікації, а з 01.01.2018 взагалі скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалася відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 "Про стандартизацію і сертифікацію" (втратив чинності сам Декрет). Але, відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі тендерної пропозиції.
Протнадання сертифікату відповідності
Дата подання: 28 лютого 2018 18:57
Дата відповіді: 02 березня 2018 16:24
Ви надалі відповідь, що відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» №124-VIII від 15.01.2015 учасниками добровільної сертифікації можуть бути будь-які фізичні чи юридичні особи незалежно від форми власності, що виконують правила відповідної системи добровільної сертифікації. В процесі добровільної сертифікації визначається відповідність параметрів продукції вимогам нормативних документів, які вказані заявником. Основною метою сертифікації, є, передусім, запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров’я та майна громадян і навколишнього природного середовища та сприяння споживачеві у компетентному виборі продукції. Тому, при бажанні прийняти участь у цьому тендері будь-якій особі (фізичній чи юридичній) ніщо не заважає бути учасником добровільної сертифікації, отримати в органі сертифікації сертифікат відповідності на товар, що є предметом закупівлі, і подати його у складі тендерної пропозиції.
Але отримання цього сертифікату відповідності у відповідних органах сертифікації вимагає певного часу, тому надати заявку на його отримання, провести відповідні дослідження протягом періоду часу з моменту виходу оголошення про початок торгів до моменту подачі тендерних пропозицій може тільки той учасник, який знав про цю вимогу заздалегідь і якого Ви хочете бачити переможцем торгів. Тому для залучення більш широкого кола учасників пропонуємо Вам виключити цю вимогу з Документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Ваші вигадки щодо змови замовника не є предметом суперечки. Стосовно сертифікату відповідності. Замовник перевіряє якість запропонованого учасниками тендеру товару всіма доступними законними способами, при цьому пересвідчитися в належній якості товару окрім документів, які вимагаються у складі тендерної пропозиції, інших шляхів для замовника на етапі відбору постачальника немає. Учасник торгів повинен бути готовим для підготовки і подання документів, які вимагає замовник, в тому числі документів, які підтверджують якість запропонованого товару. Законом про публічні закупівлі встановлено не менше 15 днів для підготовки тендерної пропозиції, яких вистачає для цих дій. Органам сертифікації достатньо тижня для видачі сертифікату відповідності, а при замовленні термінової послуги – 1-2 дні (інформація отримана з декількох органів сертифікації). Як говориться, хто хоче — шукає можливості, хто не хоче — шукає причини. Вимоги щодо надання сертифікату у складі тендерної пропозиції залишаються не змінними.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-23-001016-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП фірма "ВЕГА", Код ЄДРПОУ:23942199
Дата подання: 20 березня 2018 18:47
Відсутній протокол
Відсутній протокол №7.Завантажений чистий лист.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 березня 2018 16:43
Замовник у строк, встановлений частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон), - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП фірма «Вега» оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відхилення на виконання частини другої статті 30 Закону та додав скан протоколу тендерного комітету №7 від 15.03.2018 з назвою файлу «протокол 7» у форматі docx. Тому, вважаємо, що ніякого порушення з боку замовника не було.
Причини, через які зазначений скан протоколу має вигляд чистого листа, замовнику невідомі та пояснень з цього приводу від технічної служби електронного майданчику Zakupki.prom.ua, на якому здійснює оприлюднення замовник, ще не отримано. Більш детальна інформація, в тому числі щодо причин відхилення тендерної пропозиції ПП фірма "Вега" зазначена у протоколах тендерного комітету №7 та №10 (додаються).
Причини, через які зазначений скан протоколу має вигляд чистого листа, замовнику невідомі та пояснень з цього приводу від технічної служби електронного майданчику Zakupki.prom.ua, на якому здійснює оприлюднення замовник, ще не отримано. Більш детальна інформація, в тому числі щодо причин відхилення тендерної пропозиції ПП фірма "Вега" зазначена у протоколах тендерного комітету №7 та №10 (додаються).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 березня 2018 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП фірма "ВЕГА" |
575 850,00
UAH з ПДВ
|
567 850,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" |
625 350,00
UAH з ПДВ
|
625 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" |
645 810,00
UAH з ПДВ
|
645 810,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ЛІДЕР АКТИВ" |
647 790,00
UAH з ПДВ
|
647 790,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП фірма "ВЕГА" #23942199 |
Відхилено |
567 850,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2018 12:49
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АЛЬЯНС-ДНІПРО" #41073735 |
Відхилено |
625 350,00
UAH з ПДВ
|
17 березня 2018 17:10
|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ" ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" #39635487 |
Переможець |
645 810,00
UAH з ПДВ
|
20 березня 2018 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2019 15:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2019 10:38
|
додаткова угода_2.pdf | зміни до договору |
22 січня 2019 10:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2018 15:38
|
додаткова угода_1.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2018 12:55
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2018 14:55
|
договір.pdf | укладений |
04 квітня 2018 14:54
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія цього Договору продовжується на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме – до 31.03.2019, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків ціни Договору, а в частині гарантійних зобов’язань – до повного виконання сторонами своїх обов’язків |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Обсяг поставки твердого палива (вугілля кам'яного ДГОМ (13-50)) з 01.01.2019 по 31.03.2019 становить 33 тони. Ціна Договору з 01.01.2019 по 31.03.2019 становить 129162 грн. Загальна ціна договору збільшується до 774972 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |