Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання
Очікувана вартість
815 786,00 UAH
UA-2018-02-23-000777-a ● 323568076430449f924421c344355f2e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 38764723 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Байди Вишневецького, 36 |
Контактна особа: |
Ігнатенко Сергій Олексійович +380472361142 tender_dozck@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 лютого 2018 15:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 лютого 2018 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2018 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2018 16:00 |
Початок аукціону: | 12 березня 2018 14:00 |
Очікувана вартість: | 815 786,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 157,86 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8157.86 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9613 м.кв
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
19445 м.кв
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Благовісна,170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
96 м.кв
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 лютого 2018 16:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 лютого 2018 15:55 |
ДОДАТКИ прибирання 2018.doc | |
23 лютого 2018 15:55 |
прибирання договір.docx | |
23 лютого 2018 15:55 |
Тендерна документація послуги з прибирання 2018.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2018-02-23-000777-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2157902418
Дата подання: 21 березня 2018 09:30
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2018 16:59
Відсутні порушення процедури визначення переможця при здійсеннні закупівлі послуг з прибирання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2018-02-23-000777-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2157902418
Дата подання: 26 березня 2018 13:10
Дата подання: 26 березня 2018 13:10
СКАРГА
23.02.2018 тендерним комітетом Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ( надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Черкаської міської ради (процедура закупівлі UA-2018-02-23-000777-a).
Фізична особа-підприємець Гречка Олександр Миколайович (надалі – Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері, згідно тендерної документації ( далі – Документація) подав цінову пропозицію ( далі – Пропозиція).
Предметом закупівлі було, - код ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання будівлі Черкаського міськвиконкому за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси; послуги з прибирання будівлі майнового комплексу за адресою вул. Благовісна, 170, м. Черкаси; послуги з прибирання службових кабінетів відділів реєстру виборців за адресою бульвар Шевченка, 307, м. Черкаси.
Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовник №12 від 16 березня 2018 року, Пропозицію фізичної особи-підприємця Гречки Олександра Миколайовича було відхилено,з причин відсутності документа, що засвідчує згоду учасника з проектом договору, який є додатком до тендерної документації на закупівлю послуг з прибирання, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 23.02.2018 №8, і визнаною такою, що не відповідає умовам тендерної документації.
Цим же протоколом визнали переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ-О-ЛА».
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2018 20:08
рішення від 28.03.2018 №2827 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 20:08
Перенесення розгляду скарги № UA-2018-02-23-000777-a.b2.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 18:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2018 № 3596.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2018 17:57
Рішення від 17.04.2018 № 3596.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення скасовано
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2018 15:32
Номер скарги: UA-2018-02-23-000777-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2157902418
Дата подання: 04 травня 2018 17:56
Дата подання: 04 травня 2018 17:56
СКАРГА
23.02.2018 тендерним комітетом Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ( надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Черкаської міської ради (процедура закупівлі UA-2018-02-23-000777-a).
Фізична особа-підприємець Гречка Олександр Миколайович (надалі – Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері, згідно тендерної документації ( далі – Документація) подав цінову пропозицію ( далі – Пропозиція).
Предметом закупівлі було, - код ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання будівлі Черкаського міськвиконкому за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси (лот 1); послуги з прибирання будівлі майнового комплексу за адресою вул. Благовісна, 170, м. Черкаси (лот 2); послуги з прибирання службових кабінетів відділів реєстру виборців за адресою бульвар Шевченка, 307, м. Черкаси (лот 3).
Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовник №18 від 25 квітня 2018 року, Пропозицію фізичної особи-підприємця Гречки Олександра Миколайовича було визнаною такою, що не відповідає умовам тендерної документації і відхилено з причин:
- двідка від 05.03.2018 № 35 про наявність обладнання (устаткування), технічних засобів, інвентарю та спец одягу для прибирання не містить інформації про наявність у ФОП Гречки О.М. підлогомиючої машини по лотах №1 та №2;
- департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради є платником податків на загальних підставах (неприбутковою організацією), а ФОП Гречка О. М. є платником єдиного податку II групи зі ставкою 20% та відповідно до ч. 2 п. 4 ст. 291 Податкового кодексу України має право здійснювати господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, саме тому, укладання договорів з ФОП II групи є неправомірним;
- тендерна пропозиція ФОП Гречки О. М. містить банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 3024/18-ТГ/3 по лоту № 3 на суму 77, 86, яка видана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» ТОВ «ВІ-О-ЛА», що в свою чергу, не є тендерною гарантією, що видана ФОП Гречці О. М., тобто останнім не надано забезпечення тендерної пропозиції;
- Пропозиція ФОП Гречки О. М. по лоту № 3 становить 10 011, 10, що більше передбаченої суми на фінансування закупівлі по лоту № 3;
Цим же протоколом визнали переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ-О-ЛА».
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 травня 2018 12:45
Рішення від 07.05.2018 № 4293 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 12:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.05.2018 № 4949.pdf
Дата публікації: 25 травня 2018 17:04
Рішення від 24.05.2018 № 4949.pdf
Дата публікації: 30 травня 2018 19:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" |
731 112,73
UAH з ПДВ
|
678 554,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІ-О-ЛА" |
735 933,18
UAH з ПДВ
|
678 555,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ САМЕ КЛІНІНГ |
740 536,48
UAH з ПДВ
|
679 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2157902418 |
Рішення скасоване |
678 554,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 15:32
|
ТОВ "ВІ-О-ЛА" #35675641 |
Рішення скасоване |
678 555,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 15:32
|
ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" #2157902418 |
Відхилено |
678 554,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 15:35
|
ТОВ "ВІ-О-ЛА" #35675641 |
Переможець |
678 555,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2018 15:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 15:44
|
дод уг 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 15:39
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2018 15:35
|
дод уг 2.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2018 15:27
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2018 12:49
|
дод угода.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2018 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2018 11:36
|
договір | укладений |
01 червня 2018 11:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2018 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на наступний рік |
Номер договору про закупівлю: | 6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |