Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прибирання
Очікувана вартість
815 786,00 UAH
UA-2018-02-23-000777-a 323568076430449f924421c344355f2e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігнатенко Сергій Олексійович

+380472361142 tender_dozck@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради
Код ЄДРПОУ: 38764723
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Байди Вишневецького, 36
Контактна особа: Ігнатенко Сергій Олексійович
+380472361142
tender_dozck@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 15:55
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2018 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2018 16:00
Початок аукціону: 12 березня 2018 14:00
Очікувана вартість: 815 786,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 157,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8157.86 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9613 м.кв
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Байди Вишневецького,36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
19445 м.кв
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Благовісна,170
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
96 м.кв
Послуги з прибирання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18000, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка,307
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 лютого 2018 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 15:55
ДОДАТКИ прибирання 2018.doc
23 лютого 2018 15:55
прибирання договір.docx
23 лютого 2018 15:55
Тендерна документація послуги з прибирання 2018.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2018-02-23-000777-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2157902418
Дата подання: 21 березня 2018 09:30
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
щодо неправомірності відхилення тендерної документації
Рішення замовника: Вимога відхилена
10 квітня 2018 16:59
Відсутні порушення процедури визначення переможця при здійсеннні закупівлі послуг з прибирання.

Документи подані скаржником

21 березня 2018 09:30
Скарга.pdf

Документи

10 квітня 2018 16:59
Пояснення по суті скарги

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-23-000777-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2157902418
Дата подання: 26 березня 2018 13:10
СКАРГА
23.02.2018 тендерним комітетом Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ( надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Черкаської міської ради (процедура закупівлі UA-2018-02-23-000777-a). Фізична особа-підприємець Гречка Олександр Миколайович (надалі – Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері, згідно тендерної документації ( далі – Документація) подав цінову пропозицію ( далі – Пропозиція). Предметом закупівлі було, - код ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання будівлі Черкаського міськвиконкому за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси; послуги з прибирання будівлі майнового комплексу за адресою вул. Благовісна, 170, м. Черкаси; послуги з прибирання службових кабінетів відділів реєстру виборців за адресою бульвар Шевченка, 307, м. Черкаси. Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовник №12 від 16 березня 2018 року, Пропозицію фізичної особи-підприємця Гречки Олександра Миколайовича було відхилено,з причин відсутності документа, що засвідчує згоду учасника з проектом договору, який є додатком до тендерної документації на закупівлю послуг з прибирання, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету від 23.02.2018 №8, і визнаною такою, що не відповідає умовам тендерної документації. Цим же протоколом визнали переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ-О-ЛА». Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 березня 2018 20:08
рішення від 28.03.2018 №2827 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 29 березня 2018 20:08
Перенесення розгляду скарги № UA-2018-02-23-000777-a.b2.pdf
Дата публікації: 13 квітня 2018 18:05
Рішення від 17.04.2018 № 3596.pdf
Дата публікації: 20 квітня 2018 18:56
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення скасовано
Дата виконання рішення замовником: 25 квітня 2018 15:32
Номер скарги: UA-2018-02-23-000777-a.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2157902418
Дата подання: 04 травня 2018 17:56
СКАРГА
23.02.2018 тендерним комітетом Департаменту організаційного забезпечення Черкаської міської ради ( надалі – Замовник) розпочато процедуру закупівлі послуг з прибирання будинків та прилеглої території Черкаської міської ради (процедура закупівлі UA-2018-02-23-000777-a). Фізична особа-підприємець Гречка Олександр Миколайович (надалі – Підприємець) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері, згідно тендерної документації ( далі – Документація) подав цінову пропозицію ( далі – Пропозиція). Предметом закупівлі було, - код ДК 021:2015 – 90910000-9: Послуги з прибирання будівлі Черкаського міськвиконкому за адресою вул. Байди Вишневецького, 36, м. Черкаси (лот 1); послуги з прибирання будівлі майнового комплексу за адресою вул. Благовісна, 170, м. Черкаси (лот 2); послуги з прибирання службових кабінетів відділів реєстру виборців за адресою бульвар Шевченка, 307, м. Черкаси (лот 3). Протоколом (рішенням) засідання тендерного комітету Замовник №18 від 25 квітня 2018 року, Пропозицію фізичної особи-підприємця Гречки Олександра Миколайовича було визнаною такою, що не відповідає умовам тендерної документації і відхилено з причин: - двідка від 05.03.2018 № 35 про наявність обладнання (устаткування), технічних засобів, інвентарю та спец одягу для прибирання не містить інформації про наявність у ФОП Гречки О.М. підлогомиючої машини по лотах №1 та №2; - департамент організаційного забезпечення Черкаської міської ради є платником податків на загальних підставах (неприбутковою організацією), а ФОП Гречка О. М. є платником єдиного податку II групи зі ставкою 20% та відповідно до ч. 2 п. 4 ст. 291 Податкового кодексу України має право здійснювати господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, саме тому, укладання договорів з ФОП II групи є неправомірним; - тендерна пропозиція ФОП Гречки О. М. містить банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції № 3024/18-ТГ/3 по лоту № 3 на суму 77, 86, яка видана ПАТ «Банк інвестицій та заощаджень» ТОВ «ВІ-О-ЛА», що в свою чергу, не є тендерною гарантією, що видана ФОП Гречці О. М., тобто останнім не надано забезпечення тендерної пропозиції; - Пропозиція ФОП Гречки О. М. по лоту № 3 становить 10 011, 10, що більше передбаченої суми на фінансування закупівлі по лоту № 3; Цим же протоколом визнали переможцем Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІ-О-ЛА». Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 08 травня 2018 12:45
Рішення від 07.05.2018 № 4293 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 08 травня 2018 12:45
Рішення від 24.05.2018 № 4949.pdf
Дата публікації: 30 травня 2018 19:16

Документи подані скаржником

26 березня 2018 13:10
СКАРГА.pdf
26 березня 2018 13:10
Копія квитанції.JPG
26 березня 2018 13:10
Копія квитанції.JPG

Документи подані скаржником

04 травня 2018 17:56
СКАРГА.pdf
04 травня 2018 17:56
квитанція про оплату.jpg
04 травня 2018 17:56
квитанція про оплату.jpg
05 травня 2018 11:33
ЛИСТ-УТОЧНЕННЯ.pdf

Документи подані замовником

18 травня 2018 16:42
пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 березня 2018 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ" 731 112,73
UAH з ПДВ
678 554,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІ-О-ЛА" 735 933,18
UAH з ПДВ
678 555,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ САМЕ КЛІНІНГ 740 536,48
UAH з ПДВ
679 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 березня 2018 18:27
ст 17.pdf
09 березня 2018 18:27
Специфікація.pdf
09 березня 2018 18:27
Договір.pdf
09 березня 2018 18:27
Відгук.pdf
09 березня 2018 18:27
Банківска гарантія.rar
09 березня 2018 18:27
Scan(1).pdf
09 березня 2018 18:27
Scan.pdf

Публічні документи

27 квітня 2018 16:55
Судимость
27 квітня 2018 16:55
Банкротство
27 квітня 2018 16:55
Налоговая
27 квітня 2018 16:55
Коррупция
10 березня 2018 15:51
ст.17.PDF
10 березня 2018 15:51
Проект Договору.PDF
10 березня 2018 15:51
Наказ на директора.JPG
10 березня 2018 15:51
Вартість послуг.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"

ТОВ "ВІ-О-ЛА"

ТОВ САМЕ КЛІНІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2157902418
Рішення скасоване 678 554,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:32
ТОВ "ВІ-О-ЛА"
#35675641
Рішення скасоване 678 555,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:32
ФОП "ГРЕЧКА ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ"
#2157902418
Відхилено 678 554,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:35
ТОВ "ВІ-О-ЛА"
#35675641
Переможець 678 555,00
UAH з ПДВ
25 квітня 2018 15:39

Документи

16 березня 2018 17:06
Електронний підпис
16 березня 2018 17:04
протокол
12 березня 2018 14:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 березня 2018 17:11
Електронний підпис
16 березня 2018 17:09
протокол
16 березня 2018 17:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

25 квітня 2018 15:35
Електронний підпис

Документи

25 квітня 2018 15:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 квітня 2018 15:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІ-О-ЛА"
#35675641
678 555,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 квітня 2018 15:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:44
дод уг 3.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:39
Електронний підпис укладений
29 грудня 2018 15:35
дод уг 2.pdf зміни до договору
29 грудня 2018 15:27
Електронний підпис укладений
31 серпня 2018 12:49
дод угода.pdf зміни до договору
31 серпня 2018 12:37
Електронний підпис укладений
01 червня 2018 11:36
договір укладений
01 червня 2018 11:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2018
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2018
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: 6
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML