Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09111000-0 - Вугілля та паливо на вугільній основі
Очікувана вартість
405 162,00 UAH
UA-2018-02-23-000665-a 642490581aa44d9cbe49b72a7164eae4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Будулуца Андрій Юрійович

+380513231020 crlarb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Арбузинська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01998348
Місцезнаходження: 55301, Україна , Миколаївська обл., Арбузинка, вул. Леніна, 88
Контактна особа: Будулуца Андрій Юрійович
+380513231020
crlarb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 лютого 2018 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 18 червня 2018 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 червня 2018 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 червня 2018 10:00
Початок аукціону: 02 липня 2018 13:16
Очікувана вартість: 405 162,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 051,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 т
вугілля ДГ (25-100) – 40,0 тн, вугілля ДГР (або ГР) (0-200) – 100,0тн
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 55301, Україна, Миколаївська область, Арбузинка, вул. Центральна 88
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2018
ДК 021:2015: 09111000-0 — Вугілля та паливо на вугільній основі

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 09:28
ТД_Арбузинська ЦРЛ_вугілля 2018_Зміни.docx
23 лютого 2018 15:06
ТД_Арбузинська ЦРЛ_вугілля 2018.docx
05 червня 2018 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 лютого 2018 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2018 09:28
ТД_Арбузинська ЦРЛ_вугілля 2018_Зміни.docx
23 лютого 2018 15:06
ТД_Арбузинська ЦРЛ_вугілля 2018.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 березня 2018 08:16
Дата відповіді: 02 березня 2018 11:49
Добрий ранок! В п.5. Розділу ІІІ, Вами вказана вимога щодо подачі документів, які підтверджують наявність складських приміщень та вагової на території Арбузинського району Миколаївської області. Вважаємо, що встановлені Замовником вимоги є дискримінаційними та не відповідають вимогам діючого законодавства України, оскільки обмежують коло учасників, що можуть взяти участь у процедурі закупівлі, лише тими учасниками, які вже мають у власності або які вже орендують вагову на території Арбузинського району Миколаївської області.. Тобто будуть відхилені пропозиції учасників, які орендують не вагову на території вказаній Замовником а авто ваги, які можуть бути встановлені в тому числі і на території Арбузинського району Миколаївської області та ті пропозиції Учасників, які не орендують склад на території Арбузинського району. У зв’язку з чим, просимо максимально розширити коло учасників, які можуть прийняти участь у процедурі закупівлі шляхом усуненням дискримінаційних вимог. Відповідно до вищезазначеного,- ПРОСИМО: 1. Внести зміни до Документації та привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства України, усунути дискримінаційні вимоги, які передбаченні Документацією.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ваше прохання не може бути задоволеноз наступних причин:
Замовник, встановлюючи умову стосовно наявності складських приміщень та вагової на території Арбузинського району, виходив із необхідності оперативного постачання товару, що є предметом закупівлі, оскільки у нього відсутнє місце для складування та зберігання вугілля. Відстань від складу учасника до адреси Замовника має велике значення для умов виконання договору, оскільки це дає можливість Замовнику визначити час доставки вугілля до лікарні (особливо під час негоди , ожеледиці, заметілі) для здійснення безперебійної доставки вугілля для підтримки санітарно-теплового режиму в корпусах лікарні. Поставка товару буде здійснюватися партіями в залежності від фактичної потреби у кількості 5-10 тонн протягом 24 годин з моменту отримання письмових заявок від Замовника. Натомість, якщо учасник має в наявності автоваги, він повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції копії відповідних документів, які підтверджують їх встановлення (місце розташування) на території Арбузинського району Миколаївської області, для того, щоб замовник мав змогу контролювати поставку товару, у тому числі перевірити кількість вугілля, що поставляється. Хочемо зазначити, що відповідна вимога щодо місця розташування складу та вагів була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, оскільки учасник, який має складські приміщення та вагову на території Арбузинського району Миколаївської області понесе менші затрати на транспортування кожної партії вугілля за адресою Замовника, та, як наслідок, меншими будуть витрати бюджетних коштів (згідно умов тендерної документації учасник включає до ціни товару витрати на транспортування вугілля кам’яного). Також зауважимо, що згідно умов тендерної документації складські приміщення та вагова на території Арбузинського району Миколаївської області не обов’язково мають бути власними, дозволяється оренда об’єктів нерухомості для зберігання вугілля та вагової, а також користування об’єктами нерухомості для зберігання вугілля та ваговою на підставі договорів про надання послуг зберігання та зважування вугілля.
уточнення щодо підтверджуючих документів стосовно підпису
Дата подання: 02 березня 2018 08:33
Дата відповіді: 02 березня 2018 11:49
Ви вимагаєте скан-копію рішення, що дозволяє керівнику підписувати договір на суму, яка зазначена в ТП. Надайте, будь-ласка, роз'яснення, якщо установчими документами в частині підписання договору керівник має право підписувати договір, що перевищує суму, що зазначена в тендерній пропозиції, то Учасник повинен надати підтверджуючі документи (скан-копію Статуту) і лист - роз'яснення, в якому викладено пояснення щодо неподання вищезазначеного рішення? Зазделегідь вдячні
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації у разі обмеження повноваження керівника установчими документами в частині підписання Договору на визначену суму, Учасник повинен надати скан-копію відповідного рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції. Тобто, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати копію Статуту або іншого установчого документу. У випадку, якщо установчими документами передбачено обмеження на підписання керівником договору на суму, яка визначена в тендерній пропозиції, учасник повинен надати копію відповідного рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка визначена в тендерній пропозиції учасника. Якщо обмеження повноваження керівника на підписання договору, які зазначені в установчих документах, не перевищують суму тендерної пропозиції учасника, то відсутня необхідність в наданні рішення, що дозволяє такій особі підписувати договір на суму, яка зазначена в тендерній пропозиції. Разом з тим, учасник не позбавлений права надавати у складі своєї пропозиції інші документи, які учасник вважає за необхідне надати.
Стосовно заповненя форми "Пропозиція"
Дата подання: 02 березня 2018 08:45
Дата відповіді: 02 березня 2018 11:50
Доброго дня! Надайте , будь лака, роз"яснення. В Додатку 3 ТД Ви зазначили інформацію, що Учасник не повинен відступати від форми, але в колонці Ціна і Сума відсутня альтернатива для Учасника з приводу заповнення даної форми: має бути зазначено або з ПДВ або без ПДВ. Якщо ми користуємося пільгою на ПДВ, що Учасник має написати? Дякую
Відповідь: Якщо учасник не є платником податку на додану вартість або використовує пільгу з ПДВ, то він зазначає ціну з позначкою «без ПДВ».
уточнення
Дата подання: 08 червня 2018 14:41
Дата відповіді: 19 червня 2018 09:54
Доброго дня! В тендерній документації Ви вимагаєте надання учасником відгуку на виконання аналогічного договору, виданий не раніше 10-денної давнини відносно дати подання. Обгрунтуйте , будь ласка, надання відгуку саме 10-денної давнини, чим він відрязняється від відгуку, датованим 2-місячної давнини
Відповідь: Відповідно до частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Тобто, визначені замовником кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Встановлення Замовником вимоги щодо надання учасниками відгуку, який має бути датованим не раніше 10-денної давнини до дати подання учасником тендерної пропозиції, повністю відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2018-02-23-000665-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Укрвугілляресурс", Код ЄДРПОУ:39699912
Дата подання: 07 березня 2018 08:30
Скарга
Скарга на встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 березня 2018 12:03
Рішення від 12.03.2018 № 2118, лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 березня 2018 12:02
Рішення від 29.03.2018 № 2900.pdf
Дата публікації: 03 квітня 2018 20:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до документації
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2018 10:55

Документи подані скаржником

07 березня 2018 08:30
Скарга.pdf
07 березня 2018 08:30
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2018 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Укрвугілляресурс" 360 000,00
UAH з ПДВ
329 998,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ" 362 000,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД" 404 300,00
UAH з ПДВ
340 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 червня 2018 09:57
Електронний підпис
27 червня 2018 09:56
12Реєстр.pdf
27 червня 2018 09:56
11Пропозиція.pdf
27 червня 2018 09:56
10проект договору.pdf
27 червня 2018 09:56
9 технічна частина.zip
27 червня 2018 09:56
8 установчі док.zip
27 червня 2018 09:56
7право підпису.zip
27 червня 2018 09:56
4мат тех база.zip
27 червня 2018 09:56
3ст 17.zip
27 червня 2018 09:56
2ст 16.zip
19 червня 2018 09:12
Електронний підпис
19 червня 2018 09:09
12РЕЄСТР.pdf
19 червня 2018 09:09
11Пропозиція.pdf
19 червня 2018 09:09
10проект договору.pdf
19 червня 2018 09:09
9 технічна частина.zip
19 червня 2018 09:09
8 установчі док.zip
19 червня 2018 09:09
7право підпису.zip
19 червня 2018 09:09
4мат тех база.zip
19 червня 2018 09:09
3ст 17.zip
19 червня 2018 09:09
2ст 16.zip

Публічні документи

07 березня 2018 23:37
тех вимоги.pdf
07 березня 2018 23:37
проект договору.pdf
07 березня 2018 23:37
МТБ.pdf
07 березня 2018 23:37
лист пояснення.pdf
07 березня 2018 23:37
лист ПДВ.pdf
07 березня 2018 23:37
Копія статуту.pdf
07 березня 2018 23:37
згода перс дані.pdf
07 березня 2018 23:37
Дов. уповн особа.pdf
07 березня 2018 23:37
Гар лист ст 17.pdf
07 березня 2018 23:37
відомостві ЄДРПОУ.pdf
07 березня 2018 23:37
Виписка ЄДР.pdf
07 березня 2018 23:37
UA38645_3_ПРЕМИУМІНВЕСТ_ДГ.pdf
07 березня 2018 23:37
пропозиція (1).pdf

Публічні документи

17 липня 2018 11:38
Документи переможця
25 червня 2018 17:20
Електронний підпис
25 червня 2018 17:18
Технічна специфікація.PDF
23 червня 2018 14:27
Електронний підпис
23 червня 2018 14:25
Довідка_ліцензія.PDF
23 червня 2018 14:25
Проект договору.PDF
23 червня 2018 14:25
Копія Витягу_ПДВ.PDF
23 червня 2018 14:25
Копія Виписки.PDF
23 червня 2018 14:25
Копія паспорту.PDF
23 червня 2018 14:25
Лист-згода_п.7.3..PDF
23 червня 2018 14:25
Гарантійні листи.PDF
23 червня 2018 14:25
Відгуки.PDF
23 червня 2018 14:25
Реєстр.PDF
15 червня 2018 12:39
Електронний підпис
15 червня 2018 12:36
Технічна специфікація.PDF
15 червня 2018 12:36
Довідка_ст.17.PDF
15 червня 2018 12:36
Відгуки.PDF
15 червня 2018 12:36
Копія протоколу_ТО.PDF
15 червня 2018 12:36
Лист-пояснення_ФОП.PDF
15 червня 2018 12:36
Довідка_ліцензія.PDF
15 червня 2018 12:36
Проект договору.PDF
15 червня 2018 12:36
Копія Витягу_ПДВ.PDF
15 червня 2018 12:36
Копія Виписки.PDF
15 червня 2018 12:36
Копії Статуту та опису.PDF
15 червня 2018 12:36
Копія паспорту.PDF
15 червня 2018 12:36
Лист-згода_п.7.3..PDF
15 червня 2018 12:36
Акти звіряння.PDF
15 червня 2018 12:36
Гарантійні листи.PDF
15 червня 2018 12:36
Довідка_МТБ.PDF
15 червня 2018 12:36
Копії наказ._директ..PDF
15 червня 2018 12:36
Виписка з протоколу.PDF
15 червня 2018 12:36
Лист-пояснення_ПДВ.PDF
15 червня 2018 12:36
Тендерна пропозиція.PDF
15 червня 2018 12:36
Реєстр.PDF
07 березня 2018 20:39
Електронний підпис
07 березня 2018 20:36
Лист-пояснення_забез..PDF
07 березня 2018 20:36
Довідка_ліцензія.PDF
07 березня 2018 20:36
Проект договору.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія Витягу_ПДВ.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія Статуту.PDF
07 березня 2018 20:36
Виписка з протоколу.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія паспорту.PDF
07 березня 2018 20:36
Лист-згода_п.7.3..PDF
07 березня 2018 20:36
Лист-згода_ лабораторія.PDF
07 березня 2018 20:36
Гарантійний лист.PDF
07 березня 2018 20:36
Копії листів виробників.PDF
07 березня 2018 20:36
Технічна специфікація.PDF
07 березня 2018 20:36
Довідка_ст.17.PDF
07 березня 2018 20:36
Довідка_документи МТБ.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія договору 0501-2018.pdf
07 березня 2018 20:36
Копія свідоцтва_авто.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія договору 26-02-20180001.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія настанови на ваги.PDF
07 березня 2018 20:36
Копія договору 26-02-2018.PDF
07 березня 2018 20:36
Довідка_МТБ.PDF
07 березня 2018 20:36
Довідка_ПДВ.PDF
07 березня 2018 20:36
Тендерна пропозиція.PDF
07 березня 2018 20:36
Реєстр документів.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрвугілляресурс"

ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"

ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Укрвугілляресурс"
#39699912
Відхилено 329 998,20
UAH з ПДВ
10 липня 2018 09:14
ТОВ "ПРЕМІУМІНВЕСТ"
#41701548
Відхилено 330 000,00
UAH з ПДВ
11 липня 2018 16:03
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
Переможець 340 900,00
UAH з ПДВ
16 липня 2018 12:08

Документи

10 липня 2018 09:14
Електронний підпис
10 липня 2018 09:12
protokol

Документи

11 липня 2018 16:03
Електронний підпис
11 липня 2018 16:01
protokol

Документи

16 липня 2018 12:08
Електронний підпис
16 липня 2018 12:06
protokol

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2018 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОП ЕНЕРГОТРЕЙД"
#41750087
340 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 липня 2018 12:08
Електронний підпис
16 липня 2018 12:06
protokol

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Untitled.FR10.pdf зміни до договору
11 вересня 2018 14:50
Електронний підпис укладений
27 липня 2018 14:09
dogovir укладений
27 липня 2018 14:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2018
Дата публікації змін до договору:
11 вересня 2018
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 109/18
Договір:
Номер додаткової угоди: 109/18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML